שלום,
בראשותי רדיו-טייפ ישן של DENON DCR 530RD.
השבוע התנעתי את האוטו, הוא עבד. כיביתי את המנוע לפתוח את המנעול הילוכים (שחכתי), ואחרי זה שהתנעתי שוב הוא הפסיק לעבוד.
פירקתי את הרדיו והדבר היחידי שנראה שיכול להדפק (לעין) זה הפיוז, אבל הוא נראה תקין (יום ראשון אבדוק עם מכשיר בדיקה).
מה יכול להדפק ברדיו הזה? ואיך אתם ממליצים לי לבדוק?