Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. תודה, למישהו יש עוד מידע?
  2. השאלה בכותרת... מדובר על סיטרואן ג'מפי.
  3. תודה השכלתי! כנראה שווקס זה החומר שאני צריך.
  4. אני קורא כאן הרבה על אנשים שעשו ווקס לאוטו אבל פוליש לא מוזכר, מה ההבדל בין הפוליש לווקס? מה יותר טוב? חבר שלי אמר שפוליש זה לצבע לבן וווקס זה לשאר הצבעים, זה נכון? האם אפשר לעשות ווקס על צבע לבן?
  5. אין אני מפרק את המתזים? לגבי מים יעודיים לא ידעתי שצריך גם שמה תודה.
  6. ערב טוב! ברשותי סובארו ג'סטי והמתזים הפסיקו להוציא מים, הם מוציא קצת אבל נראה לי שהמתזים סתומים. יש דרך לפתוח אותם או שאני צריך להחליף אותם? אם להחליף אז אפשר לעשות זאת לבד או מישהו שיעשה?
  7. בדקתי את הפיוזים של הרכב כולם תקינים, ככה גם הפיוז של היציאה של הרדיו. בדקתי גם את הכבל מתח שמתחבר למכשיר אבל משום מה הוא לא הראה לי שמה 12 וולט נראה לי הבעיה שמה. מישהו יודע איך הוא מחובר למערכת חשמל?
  8. מאיפה יש לי את הדנון? אמממ שאלה טובה נראה לי שדוד שלי ז"ל הביא לנו אותנו לפני שנים. עפ"י מה שאני בדקתי יש חוט צהוב עם פיוז 10A והוא נראה טוב אבל בכל זאת אבדוק אותו עם מולטימטר, לגבי הרדיו עצמו עדיין לא פתחתי אותו, ביום ראשון אבדוק אם הכבל שמוציא 12V מהרכב תקין (נראה לי הבעיה שמה) ואז אשקול לבדוק יותר לעומק תרדיו עצמו. ד"א מה כל כך מיוחד בדנון הזה?
  9. שלום, בראשותי רדיו-טייפ ישן של DENON DCR 530RD. השבוע התנעתי את האוטו, הוא עבד. כיביתי את המנוע לפתוח את המנעול הילוכים (שחכתי), ואחרי זה שהתנעתי שוב הוא הפסיק לעבוד. פירקתי את הרדיו והדבר היחידי שנראה שיכול להדפק (לעין) זה הפיוז, אבל הוא נראה תקין (יום ראשון אבדוק עם מכשיר בדיקה). מה יכול להדפק ברדיו הזה? ואיך אתם ממליצים לי לבדוק?
  10. כן זה גומי ופלסטיק כזה. יש משהו לעשות כדי שלא ישאיר לי מטליות שחורות?
  11. up up up up
  12. אהלן! ברשותי סובראו ג'סטי92. הפלסטיקים של החלונות (שחורים כאלה) ושל השמשות הקידמית והאחורית החלו להוריד צבע, כלומר שאני שוטף את האוטו אז אני מעביר מטלית והיא נשארת שחורה. יש דרך לטפל בבעיה בלי צביעה מחדש?
×
×
  • תוכן חדש...