Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. אהלן! אתמול יצא לי לבקר בפאב מסויים שהיה שמה מכשיר שבודק את רמת האלכוהול המתיימרת להיות בגוף. המכשיר עובד בצורה מאד פשוטה, מכניסים 2 שקל, מחכים שהוא יתאפס כמה שניות, ונושפים עם קשית לתוכו (יד לציין שיש לנשוף בחוזקה הרבה זמן). על המכשיר יש כתב ויתור שהחברה לא אחראית אם קורה משהו וכאלה... השאלה שלי אם מישהו התנסה במכשיר ויודע מה רמת האמינות שלו? לי יצא 0.17 לאחר שתיית חצי מרפיס, ולחבר שלי יצא 0.46 לאחר שתיית ליטר אפליכם (8%). מה דעתכם?
  2. יש בראשון, אלקטרו בוגדרי סביר להניח שיש לו 03-9666492
  3. אהלן! לאחרונה ניתקלתי בהרבה מקום שמוכרים מחזיק מפתחות קטן שיכול למדוד את רמת האלכוהול בנשיפה. עלות המכשיר הוא באזור ה-100 שקל, רציתי לדעת אם בסכום כזה המכשיר אמין? מדוייק? שווה משהו? קישור למוצר לדוגמא http://www.wallabuy.co.il/sap.aspx?xip=107168
  4. אהלן! ברשותי גסטי 92, שבוע שעבר הידית איתות נשברה-כלומר אי אפשר לאותת והיא תתפס אלא היא חופשיה (נופלת למטה כל הזמן). רציתי לדעת כמה תעלה לי ידית כזאת חדשה/משומשת? אני מכיר את "המאגר" אך משום מה ראיתי באתר שלהם שהם כבר לא מוכרים ללקוחות פרטיים. ד"א אני גר בראשון.
  5. תודה! על המדיד שמן מצאתי רק שמן בראיה בעין רגילה- יש דרך אחרת לבדוק? במידה ואפתח את הפקק של הרדיאטור (בזמן פעולה) זה לא מסוכן? הרי המים שמה רותחים...
  6. שלום צביקה! מחלה אין ממש. האוטו לא סוחב טוב ובעקבות בעיות שונות הוכנס למוסך, המוסכניק אמר שהראש מנוע הלך למרות שקשה לי להאמין (גסטי 92 עם 65 אלף). חשבתי שאולי בעצמי אוכל לבדוק אם הלך הראש מנוע במקום להכניס אותו לבדיקה במוסך אחר...
  7. השאלה בכותרת... תודה מראש!
  8. שמע אני לא חושב שזה עניין של אוהב או לא, זה עניין של משתלם. אולי כדאי לי לסוע עם האוטו עד ש"ימות" ואז למכור אותו לפירוקיה או משהו כזה ולקנות אחר? יש לקחת בחשבון שהוא אוטומט וטסט נגמר בסוף מרץ.
  9. 63 אלף ללא שום תוספות, לא מימין ולא משמאל.... אני יודע קצת קשה להאמין אבל מציאותי.
  10. אהלן! אם הלך לי ראש מנוע בג'סטי, אוטומטית, שנת 92 עם 63 אלף קילומטר ומנוע 1.2. שווה להשקיע ולשפץ ראש מנוע? כמה האוטו אמור להיות שווה היום? מה הסיכוי למכור אותו עם ראש מנוע שעומד ללכת? אם כן בכמה?
  11. תודה! עכשיו אפשר להסיע אוטו מלא.
  12. אהלן, נהג בן 19, שהוא לא נהג חדש, יכול להסיע מעל 2?
  13. הסיכוי שתצליח להכניס לגסטי 5.25 הוא קטן מאד.
  14. אתה יכול לקבל זיכוי מלא מחברת האשראי כי המוצר עדיין לא הגיע.
  15. אמממ לא קשור לשאלה שלך, אבל אתה בטוח שהגסטי הזרקה?
  16. הגיע הזמן-המנוע מלוכלך מאד. השכלתי תודה לכם!
  17. לאבי יש ג'מפי טורבו דיזל והגיע הזמן לעשות שטיפת מנוע. נאמר לו שלא מומלץ לעשות שטיפת מנוע לרכבים עם מחשב כי עלול לדפוק אותו (את המחשב). מה דעתכם בנושא?
  18. מה שדפוק זה שיותר "משתלם" לעבור באדום מאשר לדבר בפלאפון.
  19. שמע אני לא יודע עד כמה אתה מוכן ללכת רחוק, אבל בחו"ל יש מעבדות מיוחדות לבדיקת הדברים האלה. משתמשים בזה בעיקר לזיהוי פלילי.
  20. אהלן! לחבר יש פייבוריט 94 מנוע 1300 ידיני. רציתי לדעת איזה דלק למלא בו? תודה מראש!
  21. הא הייתי אצלו פעם שעברה אבל לא היה כתוב איזק. אין לו תודה בכל מקרה.
  22. חיפשתי היום את איזק אך לא מצאתי את הפירוקיה הזאת, תוכל לתת הסבר יותר מדוייק? אפילו נכנסתי לאזור ולא מצאתי כלום.
  23. עברתי כמה פירוקיות בדרך השבעה ולא מצאתי כלום, לגבי האיזק, הוא נמצא לפני הפירוקיה של ניסים אברגיל? כי אם כן חיפשתי גם אצלו ואין לו. גם לגבי אלי פנסים יש לו רק חדש.
  24. לMSDS לא הבנתי את הכוונה שלך.
  25. אהלן! דפקתי את הפנס של האורות חניה הקדמי וגם את הפנס האיתות הקטן שבטבון. רציתי לדעת איפה יש פירוקיה שמחזיקה חלפים לגסטי, חיפשתי במאגר, יזרי ועוד כמה פירוקיות באזור תעשיה של חולון ובדרך אזור ולא מצאתי. מישהו יודע איפה אני מוצא את הפנס?
×
×
  • תוכן חדש...