אני יודע שהנושא הזה נטחן מאה פעם אולי, אבל היום קניתי וקס של טרטל (בהמלצת הפורום) ועוד בחור שהיה בחנות אמר לי קח את זה הוא הכי טוב אני משתמש בו שנים וזה... הווקס הוא של טרטל כאמור והוא מגיע בצורת ספריי כזה, על האריזה כתוב שאופן השימוש זה התזת הווקס בעיגול בקוטר של 8 ס"מ ומריחתו ע"י מטלית נקייה ורכה, ואח"כ ניגוב שוב ע"י מטלית נקייה ורכה. בפורום כאן קראתי שקודם מורחים את הווקס עם מטלית לחה ואח"כ עוברים עם מטלית יבשה.
מה ההמלצה שלכם לגבי הווקס הספציפי הזה?