Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. תגידו כדאי למרוח את כל האוטו בווקס ורק אז לעבור עם מטלית או לעבור חלק חלק?
  2. המטלית הראשונה הייתה רטובה/לחה? או גם יבשה ואם אני משתמש במטליות כמו המטלית שולחן הרגילה היא בסדר?
  3. כן, סליחה גרין צודק. האוטו עצמו מהמפעל לא הגיע עם מזגן אלא התקינו בארץ בעצם. תודה על ההבהרה סליחה אם הטעתי מישהו.
  4. אני יודע שהנושא הזה נטחן מאה פעם אולי, אבל היום קניתי וקס של טרטל (בהמלצת הפורום) ועוד בחור שהיה בחנות אמר לי קח את זה הוא הכי טוב אני משתמש בו שנים וזה... הווקס הוא של טרטל כאמור והוא מגיע בצורת ספריי כזה, על האריזה כתוב שאופן השימוש זה התזת הווקס בעיגול בקוטר של 8 ס"מ ומריחתו ע"י מטלית נקייה ורכה, ואח"כ ניגוב שוב ע"י מטלית נקייה ורכה. בפורום כאן קראתי שקודם מורחים את הווקס עם מטלית לחה ואח"כ עוברים עם מטלית יבשה. מה ההמלצה שלכם לגבי הווקס הספציפי הזה?
  5. את האמת לא הבנתי אם ההודעות שלכם היו ברצינות או בצחוק... בכל מקרה יש לי ג'סטי 92 אוטומטית עם מזגן במצב מעולה!! עם פחות 55 אלף קילומטר.
  6. לי יש גסטי 92 אוטומטית עם מזגן מקורי.
  7. אז אתה אומר רדיודיסק של פיוניר 1600/1700, ואיפה לשים את הרמקולים האלה? במקום מה שבדש? זה יכנס? או צריך לקדוח באיזה מקום? ומה לגבי מה שמאחורה?
  8. אמממ זה נראה ויתר כמו 5.35, תגיד ההספק של הרמקולים האלה לא נמוך קצת? (למי שלא שם לב יש תמונה גם בדף הקודם) לגבי התקנה ורכישה תודה על העזרה אך אני מעדיף לקחת תאוטו למתקין מקצועי בגלל החיתוכים ולא בגלל האלק כי באלק יש לי ידע די נרחב. אז מה אתם אומרים? לשים את ה6*9 או לא? את הפנסוניק? את מה שבדש?
  9. הפנסוניק זה משו כמו 5.5 אינצ', הנה התמונות:
  10. זאת אומרת אחי, רדיו דיסק של פיוניר נגיד 1600 (דגם) ועוד 2 רמקולים מאחורה? איזה רמקולים לשים? מגבר לא צריך נכון? ולחבר את הרמקולים בדשבורד? ד"א יש לי גם זוג רמקולים חדשים שלא נגעו בהם של פאנסוניק דגם EAB-T50, אפשר לעשות איתם משהו?
  11. שמע אין לי תקציב גבוהה לעסק, אסביר שוב מה אני רוצה: רדיו דיסק פשוט אבל שיהיה טוב ללא MP3, התכנון זה 4 רמקולים אבל אם זה יעלה 1500 אני אשים רק 2 ובמקרה הזה מאחורה. מה אתם ממליצים?
  12. יש לך הערכת מחיר כמה יעלה לי כל העסק?
  13. הו תודה שענית! אני לא מעוניין בסאב (אין תקציב). אין לי תקציב שעל פי זה אפשר לבנות את המערכת מכיוון שאני לא יודע את הסכומים של מערכות. אם אני מתקין 4 רמקולים אני חייב מגבר? או אפשר בלי? אני צריך מערכת של רדיו דיסק בלי MP3 ועדיפות לשים את הרמקולים שיש לי (מה שבתמונה), ולהחליף את הרמקולים בדשבורד. תודה מראש.
  14. עוד דעות חברים? איזה מערכת כדאי לי לקחת? כמה תעלה לי? ואיך הרמקולים- נחשבים טובים?
  15. ערב טוב! החלטתי לחדש את הסובראו ג'סטי שלי במערכת חדשה שתכלול רדיו דיסק ואולי 4 רמקולים. רציתי לדעת כמה תעלה לי מערכת טובה לאוטו וכמה זה יעלה לי עם 4 רמקולים וכמה עם 2. כרגע יש לי באוטו 2 רמקולים מקדימה בדשבורד שהם די קטנים, ארוכים וצרים כאלה. האם אפשר להתקין שמה את הרמקולים החדשים או שיהיו צריכים לקדוח בדלת. הבנתי שאם אני אשים 4 רמקולים אז יהיו צריכים לעשות חורים במגש מאחורה כן? אני לא מחפש מערכת מקצועית אלא מערכת פשוטה וטובה. יש לי גם את שני הרמקולים הבאים של JENSEN בגודל 6.5-9.5 אינצ'. האם הם יהיו בסדר לרמקולים אחוריים או צריך לקנות חדשים. בתודה מראש. הרמקולים:
  16. לא למצבר עצמו? הייתי בטוח שאני מחבר למצבר!
  17. מה הכוונה רחוק מהמצבר? אני לא מחבר אותו למצבר עצמו?
  18. היה לי היום ויכוח עם אבא שלי שבעת שמניעים רכב אחר שהמצב שלו הלך, מה לחבר קודם בכבלים, את הפלוס ואז את המינוס? או את המינוס ואז את הפלוס? וגם שמוציאים את זה מה להוציא קודם? תודה מראש.
  19. תודה! באמת ההגברה מתבצעת דרך הרדיו דיסק וללא מגבר חיצוני.
  20. שלום, יש לי רדיו דיסק של בלאונפק ואתמול בלילה שמתי לב שהוא מתחמם ממש! שאני מוציא את הדיסק אחרי שהוא נגמר הוא ממש חם! וגם אם אני מוציא את הפנל הוא רותח! זה משהו טבעי או שאמורה להיות בעיה כלשהי?
  21. סיטרואן ג'מפי 2.0 HTI (משו כזה) שנת 2002 לזכרוני.
×
×
  • תוכן חדש...