אהלן
ברשותי גסטי 92 אוטומטית מנוע 1200, האוטו עבר כ68K (כן אני יודע מעט), ובאופן כללי מטופל ומתוחזק.
לאחרונה ישנם בעיות התנעה עם האוטו עד שזה הגיע לשיא היום שנתקעתי איתו ורק לאחר שעה הוא הצליח להתניע, נסעתי, עצרתי בעוד מקום ושוב עשה את אותו תרגיל...
לאחר כחצי שעה של נסיונות לערך הצלחתי להתניע ויצא קצת עשן לבן מהמכסה מנוע, ניסיתי לאתר את מקור העשן (וריח גומי/שמן שרוף) אך ללא הצלחה. מאז האוטו התניע פעמיים כרגיל ונוסע רגיל.
פלגים, שמן ומסנן הוחלפו לפני חצי שנה (3.5K קילומטר) ככה שאני בספק אם הפלגים הם מקור הבעיה.
בזמן ההתנעה יש סטרטר אבל הוא לא מצליח להתניע.
כמו כן מצבר הוחלף לפני פחות משנה.
היכן יכולה להיות הבעיה?
בתודה מראש!