Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. שלום, השבוע נתקעתי עם הרכב (הוא לא הניע), ושהגיע "שגריר" הוא הצליח להניע את הרכב ע"י הדלקת ניצוץ ישירות בין הכוהל ל+ של המצבר. לדבריו יש משהו מוזר בלוח מכוונים כי בזמן שאני נותן חצי סוויץ רק הנורה של ההנדברקס דולקת ולא הנורות של הלחץ שמן וכד'... לדעתו זה בעיה חשמלית בסוויץ. לדעתכם איפה נמצאת הבעיה? מה עלות התיקון של דבר כזה?
  2. כשאתה אומר לפני חוף פלמחים, לאיפה בדיוק אתה מתכוון?
  3. שלום! אבי ואמי בשעה טובה חוגגים 24 שנות נישואין. אני, אחי ואחותי חשבנו לארגן להם יום פינוק באיזה ספא, רציתי לשאול האם מישהו מכיר ספא טוב באזור המרכז? (אנחנו גרים בראשון לציון), חשוב שהספא יהיה נקי, ויהיה נחמד למתנת יום נישואין. תודה!
  4. שלום, אתמול בכניסה לחניה לא הבחנתי במדרכה שהייתה באמצע בחניה ובטעות נכנסתי בה ועליתי עליה. המהירות הייתה נמוכה (משהו כמו 10 קמ"ש), אך המכה הייתה די חזקה. בבדיקה שביצעתי עם העין הכל נראה תקין לגמרי, החלטתי בכל זאת לחזק את הברגים של הגלגל ובורג אחד היה זקוק טיפה לחיזוק. רציתי לדעת אם יש צורך לבצע כיוון/איזון גלגלים/פרונט? הרכב מתנהג כרגיל, לא מושך ולא סוטה לאיזה כיוון. בתודה!
  5. את זה אני אבדוק במוסך בהמשך השבוע. השמן נראה בסדר אני לא רואה שינוי כלשהו.
  6. הקפצה!!!
  7. 1) ברור אני יודע שהם עולים, אך הם עולים מעל לפול ונפרצים החוצה. 2) האם רק בדיקה בלחץ תאתר רדיאטור סתום? כמה אמור לעלות תיקון של סתימה כזאת? 3) נוזל קירור ייעודי. 4) למה הטרמוסטט דפוק? בדכ בטרמוסטט דפוק הרכב מתחמם ולא מאבד מים. 5) אפשרות שצריך לבדוק
  8. שלום, לאחרונה שמתי לב כי הרכב מאבד מים (גסטי 92 אוטומטית 1200) תקופה מסוימת שאני בודק פעם בשבוע מים וכל פעם המיכל עודפים מתרוקן מחדש, המפלס יורד מקו העליון לתחתון בערך בשבוע. בהתחלה חשבתי שהמאורר לא נכנס לפעולה אך לאחר בדיקה שערכתי הוא כן נכנס והבעיה לא במאורר. מקרה אחד ששמתי לב אליו אחרי נסיעה, המפלס במיכל עודפים הגיע עד לקצה, ומהלחץ שנוצר המים פשוט ניתזו מהפקק של המיכל עודפים החוצה. מה מקור הבעיה? הרכב לא עבר הרבה ק"מ (74K).
  9. ווא ווא אז נראה לי אעשה אותו תודה!
  10. אז נראה לי שאנחנו מדברים על הטרמו סוויץ, איפה הוא נמצא ואיך הוא נראה?
  11. על איזה ממסר בדיוק אתה מדבר? אין טרמוסטט שמפעיל ומכבה את המאורר לסירוגין? תודה איציק אבדוק את זה יותר מאוחר. הרכב הוא כאמור גסטי 92 אוטומטית 1200.
  12. שלום, לאחר ששמתי לב שהגאסטי שלי מאבדת מים, הבחנתי כי המאוורר של הרדיאטור לא פועל. עפי בדיקה שערכתי המאוורר תקין, אבל נראה לי שהטרמוסטט נדפק והוא לא מכניס את המאוורר לפעולה. רציתי לדעת איפה נמצא הטרמוסטט ואיך הוא נראה? תודה מראש!
  13. האמת היא שאני הורדתי שמן מאבן משתלבת עם מסיר שומנים של מטבח...
  14. שלום, היום בבוקר הלך לאבי המצבר באוטו, וכשהוא נסע לחשמלאי להחליף הוצע לו מצבר של בוש (מצבר ג'ל) 55A במחיר של 1200 שקל. לי אישית המחיר נשמע מוגזם ומופרז, רציתי לדעת אם זה באמת המחיר או שקרעו אותו?
  15. שלום, לי יש גם גסטי, ובזמנו גם אני שאלתי את אותה השאלה, התשובה שקיבלתי שזה אפשרות להוסיף פנס אחורי בשמשה.
  16. המורה שלי בזמנו (3 שנים) היה גוני, אני עברתי טסט ראשון, הוא לימד עוד חבר שעבר שני, ועוד אחד לומד עכשיו. 0522593573 הוא דתי אז אל תתקשר אליו בשבת...
  17. יש יותר זולים מה"מבצעים" של אופיס דיפו. שבוע שעבר קניתי סן דיסק 4 גיגה במשו כמו 80 שקל באייבורי
  18. המזגן הותקן בארץ ע"י אלכס מזגנים/אורגינל.
  19. האגדה משנות ה80 נכונה בהחלט. (ניסוי שעשיתי שהייתי בן 11)
  20. החלפת צילינדר היא פשוטה מאד! לך לחנות טמבור וקנה צילנדר של רב בריח (קצת יקר 200+) עכשיו יש לך בורג שעובר בדיוק מול הצילנדר, הוא מעל לבורג התחתון. תפתח אותו, תכניס את המפתח תשחק קצת והופ! יצא לך המנעול.
  21. תודה צביקה קיבלתי את מה שאמרת! מחר אבדוק את הנושא. בזמן שהרכב כן מתניע, הבדיקה עם החוטים תעבוד? כלומר יהיה ניצוץ בכל מקרה?
  22. אין אימובילייזר יש דרך לבדוק את כל מה שכתבת בצורה עצמאית? דלק יש, ניצוץ אני יכול לראות בעין? אם כן איפה?
  23. אהלן ברשותי גסטי 92 אוטומטית מנוע 1200, האוטו עבר כ68K (כן אני יודע מעט), ובאופן כללי מטופל ומתוחזק. לאחרונה ישנם בעיות התנעה עם האוטו עד שזה הגיע לשיא היום שנתקעתי איתו ורק לאחר שעה הוא הצליח להתניע, נסעתי, עצרתי בעוד מקום ושוב עשה את אותו תרגיל... לאחר כחצי שעה של נסיונות לערך הצלחתי להתניע ויצא קצת עשן לבן מהמכסה מנוע, ניסיתי לאתר את מקור העשן (וריח גומי/שמן שרוף) אך ללא הצלחה. מאז האוטו התניע פעמיים כרגיל ונוסע רגיל. פלגים, שמן ומסנן הוחלפו לפני חצי שנה (3.5K קילומטר) ככה שאני בספק אם הפלגים הם מקור הבעיה. בזמן ההתנעה יש סטרטר אבל הוא לא מצליח להתניע. כמו כן מצבר הוחלף לפני פחות משנה. היכן יכולה להיות הבעיה? בתודה מראש!
  24. big

    alcohol meter-עד כמה אמין (בפאבים)

    לא הבנת את התגובה שלי... ה10 דק היו בין השלוק האחרון לבין הבדיקה....
  25. big

    alcohol meter-עד כמה אמין (בפאבים)

    האמת היא שאני מאד רזה (53ק"ג) ככה שאני לא יודע אם זה הגיוני. שנינו היינו על קיבה מלא וחיכינו 10 דק בין השלוק האחרון לנשיפה. לדעתי זה נחמד ואפשר להעריך בכלליות את רמת האלכוהול.
×
×
  • תוכן חדש...