Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. הכוונה שלי פה כמו בתמונה
  2. נראה לי שזה כמו בפביה, תנסה לבדוק בדש בורד מצד שמאל בדיוק איפה שדלת הנהג נסגרת, יש כמו לוח חלק כזה וסביר להניח שזה שמה.
  3. תודה על התגובה. אחרי מאה פעם שבחרתי את התמונה הבחנתי שיש paint code והוא 1026 לא מצאתי אזכור במדבקה לקודים שנתת, מה אתה ממליץ?
  4. תודה על העזרה. תמונה ברורה לבקשתך, הרכב בצבע לבן.
  5. צילמתי את המדבקה (איכות לא משהו), אם תוכל להכווין אותי מה מהבאים הקוד צבע אודה לך.
  6. אהלן, היכן אני מוצא את הקוד צבע לרכב? חיפשתי בתא המנוע אין שמה כלום, הסתכלתי על המדבקה שבמכסה דלק, יש שמה קוד 329D, אבל לא מצאתי לזה אזכור באינטרנט. בתא מטען איפה שהגלגל הרזרבי יש מדבקה, אבל הקוד היחידי הוא של השלדה 6Y2 ואחריו יש 2D4 אבל אין לזה שום אזכור גם. תודה!
  7. גם אני לקראת חידוש ביטוח, חבר מהעבודה הפנה אותי להראל אפגרייד, האמת קיבלתי מהם הצעה נמוכה משמעותית! הרכב המדובר הוא פביה 03. תנסה אולי אצלם.
  8. בוקר טוב. אני לפני חודש גם ביצעתי בידוד לגג רעפים אבל רק עם BTI450. אני השתמשתי באקדח סיכות ידני רגיל שעלה משהו כמו 50 שקל בל.כ, מנסיון רע באמת עדיף להשקיע במשהו יותר איכותי, כי חצי מהסיכות והזמן בזבזתי על שחרור האקדח. שים לב, אני לא בטוח ש8 מ"מ יספיקו לך, תנסה לעבוד גם עם 10 ותראה מה יותר נח. בקשר לבידו אם אתה עושה עבודה גדולה אז תשקול גם הוספה של מפוח אקטיבי (חשמלי) בחלק העליון של הגג ובנוסף רעפי אוורור למטה לסירקולציה (אצלי יבוצע בקרוב). ד"א אם לא קנית את החומרים אז תדבר עם ביטום ישירות, אני קניתי במשהו כמו 21 שקל +מעמ למ"ר שזה מחיר ממש נמוך לעומת הצעות אחרות. בהצלחה אופיר
  9. היי יובל, עשיתי בדיוק את אותה עבודה לפני חודש. שלח לי פרטית בבוקר ואעלה לפה הסבר לטובתך ולטובת השאר. לילה טוב
  10. גם אני ראיתי את הפרסום בגרופון. התקשרתי לסניף בקיבוץ עינת, נשמע די מקצועי, הטיפול כולל פלסטלינה+פוליש+ווקס. מישהו התנסה?
  11. big

    תיקון מקדחה

    פוטר אמור להעלות באזור ה50 שקל, תחליף לבד כמו שהסבירו, חבל לרוץ לקנות חדשה...
  12. יש באמת כמה שרשורים בנושא. בכל מקרה מנסיון אישי על 10 פיקוסים, תשתמש ב"גרלון" (יכול להיות אולי "גלרון). חומר הורמונלי שמחסל את העץ, ניתן להשיג אותו בגרעין, עולה בסביבות 300 שקל לחצי ליטר.
  13. הוא נראה כזה? (הכוונה עם כמה כניסות ויציאה)
  14. ואוו המחירים פה לא הגיונים. אני קיבלתי הצעה למקורי כולל החלפה ב400 שקל קובי מאיזה צמפיון אתה קנית? (כלומר באיזה מוסך)
  15. תודה על התגובות. דיברתי באמת עם צמפיון, לאחר שהמחסן לא רצה לתת לי את המקט "אנחנו לא נותנים לפרטיים, תפנה למנהל". אכן פניתי למנהל, להפתעתי הרבה הוא אכן חזר אליי, אבל עם מקט שונה לגמרי שאין עליו אזכור באינטרנט. באתר של MANM הצלחתי לאתר את המקט עפי השילדה וזה באמת כמו הפילטר שמורכב כרגע. תודה על העזרה, עכשיו רק נשאר מקום להזמין אותו מחול
  16. חברה מקפיץ שוב אחרי שהגיע לעמוד השלישי. אם תוכלו להפנות אותי למקור שאצלו אוכל למצוא את המקט אודה.
  17. מקפיץ...
  18. שלום, רציתי לדעת האם מישהו יודעת בוודאות מה המק"ט לפילטר דלק לפביה 1.4MPI שנת 2003, דגם מנוע AQW. הפילטר הקיים כרגע הוא חלופי ויש עליו מק"ט אחד ועפי האינטרנט מצאתי עוד שני מקטים שונים. תודה
  19. אוקי, מבירור מול בית העסק החיישנים הם של רב בריח אם מישהו מעוניין לדעת.
  20. אהלן, נתקלתי במכירה הנל http://www.buycell.co.il/?next=3 מציעים פה חיישני רווס ב199 כולל התקנה. מישהו התנסה? התנסה בקניה באתר ויכול לחוות דעה? תודה
  21. שלחתי לך פרטית, ממתין לתשובה.
  22. אוקי אז כמו שהבטחתי עדכונים! יצאנו בשישי לפנות בוקר ברבע ל3 מראשון, הגענו למצפה בסביבות 5 עשרה (נסיעה רגועה עד מאד), הלכתי עפי ההמלצות ל"גן הפסלים" ווואלה, הייתה זריחה מדהימה! ישבנו על קצה המכתש, עם פקל תה (שנכבה כל הזמן מהרוח) ועם עוגיות (שהיא אפתה) והיה ממש יפה! ממליץ לכולם! נ.ב התצפית מהר גמל היא לכיוון השני.
  23. אממ תשמע, קראתי את רוב השרשור מתחילתו ועד סופו, אני חושב שאתה צודק חלקית. החברה כן צריכה להשתתף בהוצאות הדלק, בעניין הביטוח/טסט/טיפולים היא לא. עזוב בצד את הקטע שאם תהיה תאונה האם היא תשלם על ההשתתפות עצמית או לא. אני חולק את הרכב שלי עם אחי, למרות שהוא רוצה להשתתף בעניין הביטוח/טיפולים וכד' אני לא חושב שהוא צריך (ולכן גם לא לוקח ממנו כסף), אבל כשהוא לוקח את האוטו ונוסע הוא ממלא דלק. כשאני וחברה שלי (3 שנים יחד) נוסעים לטייל (וגם סתם ככה), היא מצידה מציעה להשתתף בעלויות הדלק. יש עוד אפשרות שאתה יכול לגרום לכך שהיא תמלא דלק, מתיי שהיא צריכה לנסוע תדאג שהטנק יהיה ריק ואז לא תהיה לה ברירה (אני לא חושב שמערכת יחסים צריכה להתנהל ככה). לפני שאני רץ לעשות צעדי קיצון, בגלל שאתם מנהלים משק בית משותף, תבדוק שאין באמת חשבונות שהיא משלמת עליהם לבד וככה בעצם ישנו קיזוז. בהצלחה.
  24. תודה לכולם, עדכונים בשבוע הבא.
  25. השאלה בכותרת. והאם צריך בנוסף להחליף משאבת מים/רצועות וכד'? תודה
×
×
  • תוכן חדש...