אממ תשמע, קראתי את רוב השרשור מתחילתו ועד סופו, אני חושב שאתה צודק חלקית.
החברה כן צריכה להשתתף בהוצאות הדלק, בעניין הביטוח/טסט/טיפולים היא לא. עזוב בצד את הקטע שאם תהיה תאונה האם היא תשלם על ההשתתפות עצמית או לא.
אני חולק את הרכב שלי עם אחי, למרות שהוא רוצה להשתתף בעניין הביטוח/טיפולים וכד' אני לא חושב שהוא צריך (ולכן גם לא לוקח ממנו כסף), אבל כשהוא לוקח את האוטו ונוסע הוא ממלא דלק.
כשאני וחברה שלי (3 שנים יחד) נוסעים לטייל (וגם סתם ככה), היא מצידה מציעה להשתתף בעלויות הדלק.
יש עוד אפשרות שאתה יכול לגרום לכך שהיא תמלא דלק, מתיי שהיא צריכה לנסוע תדאג שהטנק יהיה ריק ואז לא תהיה לה ברירה (אני לא חושב שמערכת יחסים צריכה להתנהל ככה).
לפני שאני רץ לעשות צעדי קיצון, בגלל שאתם מנהלים משק בית משותף, תבדוק שאין באמת חשבונות שהיא משלמת עליהם לבד וככה בעצם ישנו קיזוז.
בהצלחה.