Jump to content

big

  • הודעות

    247
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי big

  1. תודה לכל המגיבים. מכל התגובות עדיין לא הגעתי למסקנה אם שווה לנסוע או לא, כנראה שאחליט בהמשך. לבחור מעליי, אין צורך לקלל בטבעות, סה"כ אמרתי זה בדרך אז לעצור לראות יכול להיות חוויה יפה. תודה לכולם.
  2. בשבוע הבא, אני וחברתי נוסעים לאילת וחשבנו לעשות נסיעת לילה ולצפות בזריחה במצפה רמון. האם יצא למישהו להתנסות בטיול זה? ויכול לשתף במקומות מומלצים שמהם כדאי לראות את הזריחה? מתיי בערך כדאי להגיע לאזור כדי לראות את הזריחה בצורה טובה? הנחיות מיוחדות? תודה.
  3. big

    נסיעה לאילת

    בדיוק לפני כמה שעות חיפשתי עץ כזה... תגידו, אחרי מצפה, כדאי להמשיך לכביש הערבה או דרך הבסיסים?
  4. בראשון דרך המכבים-אזור תעשיה ישן (סופר פארם)
  5. מקפיץ
  6. היום גיליתי על רצפת מושב הנהג רטיבות. אני שולל שזה רדיאטור חימום או נזילה של המערכת אלא חדירת מים מבחוץ (אין איבוד של מי קירור). פירקתי את בטנת הגלגלים הקדמיים (כמו שהומלץ כאן בפורום), ניקיתי כמה שאפשר (בשביל לפרק את כל הבטנה צריך ליפט), אבל לדעתי הסתימה הגדולה זה מתחת לווישרים בין השמשה לתא המנוע. ישנם 3 צופציקים שצריך להוציא אותם על מנת לפתוח את המכסה אך לא הצלחתי (ניתן לראות בתמונה). כמו גם מתחת לרכב ישנם גומיות כמו בתמונה ואחד מהם קרוע/מתפורר, מהיכן אפשר לקנות גומיות כאלה והאם יש להם שם? תודה
  7. עזוב שטויות, תוציא רשיון בינלאומי ב22 שקל (שים לב לא בכל סניף דואר), וככה יהיה לך שקט במידה ויהיו בעיות.
  8. לגבי השוכר/משכיר צודק, טעות שלי. באנדורה יש מה לקנות? או שיקר שמה? בדרום צרפת יש יותר מה לראות מאשר וולנסיה והאזור? בדרום צרפת אין שלג כמו בצפון ספרד? תודה
  9. בשבוע הבא אני וחבר טסים ל9 ימים לברצלונה. בגדול ה3 ימים הראשונים הם יהיו בברצלונה, ואחכ הרעיון הוא להשכיר רכב ולנסוע. חשבנו עם אזור הפירנאים וצפון ספרד, השאלה היא אם בזמן כזה (מבחינת מזג האוויר) כדאי להגיע לשמה, יש מה לראות? סקי זה לא בתכנון. או שהחלופה השניה היא להדרים עד אזור ולנסיה (או משהו כזה) ואז לחזור. בנוגע לאנדורה, האם כדאי להגיע לשמה? יש באמת מה לקנות או בגלל האירו הכל יקר? תודה
  10. big

    מבקש המלצה למוביל

    אני עברתי פעמיים עם "ולרי הובלות". כמה חברה רוסים (היחידים שטובים בהובלות) נחמדים, ולא יקרים. במקרה אחד גם המשאית לא הספיקה אז הם הביאו עוד אחת. את הטלפון תחפש בגוגל אין לי אותו. נ.ב אני עברתי בתוך ראשלצ. עריכה וכן היה ביטוח אם אני לא טועה עד מיליון שקל או משו באזור.
  11. יש לי עץ ריח של "מוסך רון" מחזיק יפה בשבועיים האחרונים...
  12. חלב עיזים... (מנסיון) תריץ חיפוש בגוגל ותראה את התגובות.
  13. big

    הזמנת פילטר דלק מחול

    מקפיץ!!
  14. שלום, רציתי לדעת האם ישנה בעיה כלשהי להזמין מחול פילטר דלק לרכב? (זה לא פילטר רגיל שעולה כמה שקלים). האם צפויים בעיות במשרד הרישוי/מכס/דואר? תודה
  15. גם אצלי בפביה 03 הצריכה משתנה לליטר/שעה. אם אני לא טועה זה כן מפורט בספר הרכב.
  16. אחרי שההודעה עברה עמוד, מקפיץ!
  17. אהלן, ברשותי פביה 03, לאחרונה קורה לפעמים שלאחר שאני פותח את הרכב (עי אזעקה) ישנם כמה צפצופים חלשים מהאזור של המכסה ומנוע ולאחר מכן זה מפסיק. מה הצפצופים האלה מסמלים? אין לי מושג לגבי הדגם/סוג של האזעקה, על השלט כתוב רק אוודי פולקס וסיאט
  18. בעקבות השרשורים האחרונים על מגבים (ובעקבות הגשם הקצר שהיה), עברתי בסופש בהום סנטר וראיתי שיש מבצע על מגבים של בוש ב70 שקל! האמת היא זה נשמע לי ממש זול, אני מציע למי שמתכוון לקנות שיוודא שבאריזה אכן יש 2 מגבים וזה לא אריזה של מגב 1. נסיעה טובה.
  19. ה31.12 זה בעיה כי זה יום שישי, ויום שישי עם ישראל בבית בד"כ. מה דעתכם על יום ראשון שלאחריו? ה2.1? תופס?
  20. יש למישהו רעיון לתאריך מסויים בו כדאי לחסום כבישים? הכוונה שלי היא לא בחסימה פיזית אלא בנסיעה איטית של 60 קמ"ש בכביש מהיר (החוק מתיר מ55 ומעלה). לדעתי בואו נארגן מוקדים ומשמה נצא בשיירות. כבישים שעולים לי בראש. כביש 1 כביש 20- איילון כביש 4 כביש 5 (כמובן לשני הכיוונים). לפני כמה שנים הצליחו לארגן מיני שביתה של התלמידים רק באמצעות העברת הודעות בICQ שהיה בזמנו. אני מאמין שאנחנו נצליח יותר, ברגע שיהיה תאריך ושעה נוכל להריץ את זה גם לגופי תקשורת אחרים.
  21. לדעתי יהיה קשה לארגן הפגה בגלל כסף ואישורי משטרה. אני חושב שנסיעה איטית בכביש 1 לעבר ירושלים תיתן אפקט נאה (היה משהו בסגנון פעם). ככה במידה ויהיה טור עצום של מכוניות בנתיב הימני שנוסע על 60 אף גורם לא יכול למנוע זאת מאיתנו.
  22. ערב טוב, אני מחפש אקדח לצינור מים (צינור גינה הרגיל) שמצליח באמת לייצר לחץ מים ע"מ להעיף ולנקות לכלוך בצורה הטובה ביותר. ידוע לי שלא אצליח להגיע לרמת גבוהה של לחץ כמו של מכונת שטיפה, אבל האם יש משהו שבאמת יוצר לחץ? כל הזבל שמוכרים בהום סנטר ודומיו בקושי מצליח לטפטף מים...
  23. בגסטי אוטומט 92 מנע 1200, עם נהיגה נכונה הייתי מגיע ל120 והטורים לא היו עוברים את ה3000.
  24. למיטב זכרוני עפי הספר רכב כל חצי שנה או 3000 ק"מ.
  25. אם אני לא טועה המומלץ עי היצרן זה 10/40, אבל לאחר כל כך הרבה שנים שהרכב "עבד" בדכ שמים 20/50. הPSI זה 29 בכל צמיג (כתוב על דלת הנהג למטה), צמיגאי אחד אמר לי אפילו שעדיף לשים 30 בגלל ההמרה מBAR לPSI
×
×
  • תוכן חדש...