בשבוע הבא אני וחבר טסים ל9 ימים לברצלונה.
בגדול ה3 ימים הראשונים הם יהיו בברצלונה, ואחכ הרעיון הוא להשכיר רכב ולנסוע.
חשבנו עם אזור הפירנאים וצפון ספרד, השאלה היא אם בזמן כזה (מבחינת מזג האוויר) כדאי להגיע לשמה, יש מה לראות?
סקי זה לא בתכנון.
או שהחלופה השניה היא להדרים עד אזור ולנסיה (או משהו כזה) ואז לחזור.
בנוגע לאנדורה, האם כדאי להגיע לשמה? יש באמת מה לקנות או בגלל האירו הכל יקר?
תודה