Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5228 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך להחליט בין ה 2 (חדש מליסינג).

 

חשבתי גם על רנו פלואנס אבל נראה לי פחות מתאים.

 

אנחנו משפחה, זוג עם 3 ילדים. חשובים לי בטיחות, נוחות לילדים מאחור, תא מטען גדול אבל גם אבזור (מערכת שמע וכו').

 

אני מעוניין להשוות בין המכוניות הנ"ל בלי שום קשר לכך שפריוס יקרה יותר. כמו כן השיקולים של יוקר תחזוקה וירידת ערך לא רלוונטים.

 

תודה רבה :)

פורסם

תודה.

 

מהיכרות קרובה עם נושא הקרינה, אני לא מאמין לטענות של קרינה ממערכת המצברים של רכבים היברידים ולכן זה לא שיקול.

 

במה פוקוס עדיפה?

פורסם

* יש לי טויוטה פריוס דור 2, ואני מכיר די טוב את הפוקוס החדשה

 

תא המטען של הפריוס הוא די קטן, לפוקוס יש יתרון משמעותי שם, וגם במרווח הפנים. הפוקוס היא די עגלה, וכמובן צורכת הרבה יותר דלק, מה שפחות משמעותי לגביך. לדעתי הפריוס יותר נוחה לנהג - מושב יותר טוב וכו', וגם קרמה יותר טובה בגין השמירה על הסביבה( את הבטריות ממחזרים! ). בקיצור - אם אתה לא צריך לשלם על הדלק אני חושב שהייתי הולך על משפחתית רגילה..

 

ד"א, מדובר בליסינג תפעולי או ברכב מהעבודה שאתה משלם רק שווי שימוש? הפריוס זכאית ל500 ש"ח הנחה על שווי שימוש בגין הטבה ירוקה. בליסינג תפעולי זה לא יכסה על ההפרש במחיר בינה לבין הפוקוס, אבל אם זה רק שווי שימוש היא בוודאי כדאית יותר. ואם מדובר בליסינג תפעולי ייצא לך זול בהרבה לרכוש את הפריוס בעצמך - תעשה את החישוב...

פורסם

בטיחות - שתיהן טובות. הפוקוס טיפה יותר לפי מבחני NCAP, לא משהו משמעותי.

נוחות מאחור - שתיהן מרווחות מספיק לילדים. לא יודע איך זה עובד עם מושבי בטיחות, אם יש צורך.

תא מטען - לפוקוס סטיישן תא מטען קצת יותר גדול ונוח יותר משל הפריוס.

אבזור - בדוק את המפרטים באתרי היבואנים.

 

בגדול שתיהן טובות. אני יותר מתחבר לפוקוס, אבל לפריוס יש קטע "סביבתי" שאולי מדבר אליך. היא גם יותר חזקה (אבל פחות דינאמית).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...