Jump to content

רון_

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי רון_

  1. תודה. מהיכרות קרובה עם נושא הקרינה, אני לא מאמין לטענות של קרינה ממערכת המצברים של רכבים היברידים ולכן זה לא שיקול. במה פוקוס עדיפה?
  2. אני צריך להחליט בין ה 2 (חדש מליסינג). חשבתי גם על רנו פלואנס אבל נראה לי פחות מתאים. אנחנו משפחה, זוג עם 3 ילדים. חשובים לי בטיחות, נוחות לילדים מאחור, תא מטען גדול אבל גם אבזור (מערכת שמע וכו'). אני מעוניין להשוות בין המכוניות הנ"ל בלי שום קשר לכך שפריוס יקרה יותר. כמו כן השיקולים של יוקר תחזוקה וירידת ערך לא רלוונטים. תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...