Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3614 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רבותיי, ערב טוב.

נקלעתי לבעיה קטנה ולא מובנת.

ב-31 בדצמבר עברתי תאונה עם הרכב שלי.

רכב שכור עבר באור אדום ופגעתי בו.

ברכב השכור נהג תייר שלא היה מכוסה בפוליסה.

חברת אלבר דחתה את התביעה שלי שהגשתי דרך ביטוח ישיר בטענה שהנהג שנהג ברכב הוא לא מי ששכר את הרכב ולא היה לא כיסוי.

 

נכון לעכשיו אני צריך לתבוע את הביטוח שלי . לספוג את ייקור הפוליסה בשנה הבאה ולשלם השתתפות עצמית והשמאי. כואב לי ועל לא עוול בכפי.

האמנם אין לי מה לעשות? איך אני אתבע את התייר הזה שלא נמצא כבר בארץ?

את מי אפשר לתבוע במקרה הזה?

שוב אני מרגיש פראייר? מוצדק?! ככה זה אמור לפעול?!?! באמת?

אז תיירים יכולים לעשות מה שהם רוצים והם מכוסים?!

 

שמישהו יאיר את עיניי!

האמנם אין מה לעשות? לי משום מה נראה שאלבר מתנערת מאחריות...יכול להיות?

 

 

תודה לכל המגיבים.

 

 

מיכאל.

פורסם

כמו שאמר קודמי, כל עוד לא נגנב הרכב (עם תיק במשטרה), הרכב באחריותם ובביטוח שלהם.

קח עו"ד פרטי, תתבע את חברת אלבר או את הביטוח שלה (מה שמציע העורך דין), גם על הנזק של הרכב,

גם על הנזק האישי (של התייקרות הפוליסה) וגם על התנערות מאחריות.

פורסם

נשמע שחברת אלבר מנסה לעשות "שיטת מצליח",

ומנסה להתנער.

הרכב הוא של חברת אלבר.

אותך לא צריך לענין מי נהג ברכב.

מי ששכר את הרכב שילם, והפך להיות ,"ממונה על הרכב",

הוא יתן את הדין מדוע נתן לנהג שאינו מורשה לנהוג.

אני ממליצה לך להשתמש בשירות יעוץ לאזרח,

ניתן למצא את הטלפונים שלהם והכתובות ברשת האינטרנט,

ישנם עורכי דין המיעצים בחינם למי שידם אינה משגת ולכל אזרח שמעוניין ביעוץ.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תגיש תביעה נגד אלבר.

 

סביר להניח שאלבר תגיש הודעת צד ג' נגד האדם ששכר את הרכב.

הוא ישלם בסוף...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים!!!!!

לא סתם זה הריח לא טוב. לפי מה שאני מבין המצב שתיארתי הוא הצב שיכול לקרות והם ככל הנראה מתנערים מאחריות.

רק מוזר שחברת הביטוח שלי טוענת שידיה קשורות והיא לא יכולה לעשות כלום בנידון.

 

תודה ל"נהגת שודים"...לא ידעתי ששירות כזה קיים. מצאתי אותם ואני אתאם פגישה.

 

מבטיח לעדכן.

 

 

שוב תודה רבה לכולם!

 

:)

 

ערב טוב

 

מיכאל.

פורסם

לא יודע מה הנזק הכספי הכולל

 

יש לך אפשרות לקבל את הכסף מהביטוח שלך ולתבוע את אלבר על ירידת ערך, עלית הפרמיה לשנה/שנים הבאות .

 

ויש לך אפשרות לתבוע אותם על כל הסכום .

 

בכל מקרה אני מניח כי סכום התביעה הוא פחות מ 31 אלף ש"ח לכן תגיש את התביעה בבית המשפט לתביעות קטנות , שם שני הצדדים לא מיוצגים על ידי עורכי דין.

 

ואתה תובע את בעלת הרכב אלבר . היא מצידה שתשבור את הראש עם השוכר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
תודה ל"נהגת שודים"...לא ידעתי ששירות כזה קיים. מצאתי אותם ואני אתאם פגישה.

מבטיח לעדכן.

שוב תודה רבה לכולם!

:)

ערב טוב

מיכאל.

בהצלחה מיכאל.

שמחתי לסייע.

: )

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

חברה בע"מ לא יכולה לתבוע בבית המשפט לתביעות קטנות, אבל...

 

יכולה להיות הנתבעת

קרא כאן

http://shil.haifa.ac.il/shil2/jsp/general/Article.jsp?aid=238&cid=15

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

שלום לכולם.

יום חמישי אני ניגש לשירות יעוץ לאזרח. כמו שהמליצו לי כאן.

אני אשטח בפניהם את כל החומר שנמצא בידי ונראה מה אפשר לעשות.

נכון לעכשיו יצרתי קשר עם ביטוח ישיר והוצאתי בכח מהנציגה מידע על פיו אני יכול להגיש תביעה דרכם ותוך שלושים יהיה כתב אישום מוכן כנגד אלבר. היא כמובן ציינה שהשירות מגיע לי היות ואני לקוח שלהם.

מוזר שהייתי צריך להוציא את זה ממנה...מממ(שלוש נקודות) :)

 

וזה נכון. אפשר לתבוע חברה בע"מ בבית משפט לתביעות קטנות.

 

אם יש למישהו הצעות נוספות לפני שאני הולך לתבוע אותם אני אשמח.

 

תודה רבה!

 

ואני אעדכן.

 

 

מיכאל!

פורסם

אתה תובע את אלבר ואת חברת הביטוח שלה ואת הנהג רק כדי להיות מכוסה עבור כל האפשרויות.

 

ןכיוון שהנהג הוא תייר הייתי נמנע מלתבוע אותו כי זה מבחינתך בלתי אפשרי.

 

אני מעריך כי לאחר שיקבלו את כתב התביעה ינסו להציע לך פשרה כלשהי.

 

כיון שהנהג לא יגיע לעדות , לא יהיה לאלבר מי שיתתן את גירסתו לתאונה אלא תהיה רק גירסתך, אותה אולי איש חברת הביטוח /אלבר ינסו לקעקע.

 

האם משטרה הייתה במקום התאונה ?

 

כמעט בכל פוליסת ביטוח יש סעיף של סיוע משפטי , אז אין להם במה להתגאות.

 

לדעתי הליכה לשיל מבחינתך היא בזבוז של זמן לאור זאת שחברת הביטוח שלך תנסח לך כתב תביעה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שלום לכולם.

יום חמישי אני ניגש לשירות יעוץ לאזרח. כמו שהמליצו לי כאן.

תודה רבה!

ואני אעדכן.

מיכאל!

 

בהצלחה!

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

למה אתה מסתבך עם עצמך כל כך הרבה? ובכלל למה להתייעץ פה? תפנה לעו"ד ותראה מי מה ומו

אם תרצה אני יכול להמליץ לך על עו"ד סיגל רייך היא עזרה לנו מאוד במקרה דומה פחות או יותר.

פורסם

אני כנראה אוהב להסתבך :)

מצד שני זאת חוויה לעבור את כל הטרטור הזה בפעם הראשונה בחיי.

חוץ מזה אני כותב בבלוג, אז יהיה לי מה לכתוב.

קודם כל אני אלך לש.י.ל לראות מה זה בכלל. עד היום לא ידעתי שישנו שירות כזה לאזרח. מעניין לראות איך הקהילה מתמודדת עם זה ובאיזו צורה.

אף על פי שיש לי(לדוגמא) יש את האמצעים להשכיר את שירותיו של מר' עורך דין אבל משום מה יש לי דחף לא מוסבר להתמודד עם זה דווקא מנקודת הנחה שאין לי כלום ואני כן זקוק לעזרה והנחיה.

בוא נראה מה יצא מזה.

 

 

ערב טוב לכולם! ושוב תודה!

×
×
  • תוכן חדש...