Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה הטעם בכלל בפרוייקט השאפתני של שי אגסי (בטר פלייס)


joker2k

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.1 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בטר פלייס משנה גישה

 

 

בטר פלייס: החלום נעלם, המציאות מחליפה אותו

זוכרים את החלום הגדול של שי אגסי, חלום בו כיכבו מאות אלפי מכוניות עם סוללה מתחלפת, מספר דומה של תחנות החלפה ובעיקר שחרור העולם מתלות בנפט ערבי? אם זה תלוי בהנהלה החדשה של המיזם, אתם באמת יכולים לשכוח ממנו!

 

 

האמת, עם הגישה החדשה כל שנשאר להם הוא להוריד את מחירי המכוניות והחבילות ולהתחיל להתקדם עקב בצד אגודל.

 

לדעתי האישית, זו הדרך היחידה שתאפשר להם לשרוד.

 

 

עם שינוי הגישה הזה של "לבלוע את העולם" ובמידה והמחירים ירדו, כל שנשאר לי בכנות ,הוא לאחל להם הרבה הרבה בהצלחה!

 

מעניין אם הם היו מתחילים מלכתחילה עם הגישה הזו, איפה הם היו היום.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לשרוד?

בהנחה ו BP יצליחו למצוא ראשית מימון ולקוחות כלשהם לאחר מכן הם עדיין צריכים לעבור את הנקודה בה עלות התיפעול גבוהה מההכנסות.

 

הכסף שהושקע במיזם (תקינה, אוסקר, תחנות החלפה וכו') לא יוחזר מן הסתם אך עדיין ניתן יהיה להשתמש בחלקים מהמיזם להמשך העבודה באסטרטגיה שונה תוך כדי תימחור עלות שונה. השאלה כעת היא אם ניתן להקטין את עלות התיפעול השוטפת (ע"י פיטורי אנשים, סגירת תחנות, תימחור נפרד לשירותים המוכללים וכו') ועדיין להפוך אותו לכדאי ללקוח.

 

אם נסתכל ב 100 דפים האחרונים אז נראה שאולי בתנאי קיצון החברה תצליח לשרוד. למשל ע"י מחיקת ההחזר על כל ההשקעות ושימוש ברווחים לכיסוי עלות התיפעול השוטפת. בכל מקרה BP תצטרך להציע ללקוח תימחור נמוך מהנוכחי כדי להצליח למכור רכבים אע"פ התנאים החדשים (פחות תחנות, תפחות תמיכה וכו')

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגסי טעה בהכל, החל ממכונית שיכל למכור בחצי מחיר וכלה בחשמל עצמו, שלא לדבר על ההתחיבות להשתמש במוצריהם...אגסי התנהג כמונופול דורסני מהרגע הראשון במקום לנצל את ההטבות שקיבל מהמדינה ולא פלא שהמיזם נכשל !

שיסגרו את BP כמה שיותר מוקדם, לבנתיים חבל על כספי המיסים שלנו ... הרי מי יצטרך לשלם את זה אם לא אנחנו ?

אוטו-מאניה :-)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיסגרו את BP כמה שיותר מוקדם, לבנתיים חבל על כספי המיסים שלנו ... הרי מי יצטרך לשלם את זה אם לא אנחנו ?

 

אתה יכול להסביר את המשפט הזה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיים,

 

2 המכשלות העיקריות של בטר פלייס כרגע גם בשוק הפרטי וגם בשוק הליסינג בהן תמחור מיידי ושאלת ערך הרכב בתום תקופת הליסינג.

 

עזרת תמחור "בעל הבית השתגע" ועם הבטחה בקניית הרכבים חזרה במחיר קבוע מרא, בטר פלייס יכולה לא פחות ולא יותר לההפך לסיפור הצלחה (הצלחה שיווקית במאזן שנתי, כן? כי במאזן הכולל הם יצתרכו למכור הרבה הרבה רכבים לכסות את גרעונות העבר).

 

 

הפחד העיקרי, שיכול לרסק אותם לפרורים, ללא זכר זו פריצת דרך בטעינה המהירה שתהפוך את כל המיזם למיותר וחסר כל תכלית.

 

 

FALOU,

אני מניח שמאחר והמשקיע העיקרי של המיזם היא החברה לישראל, למרות שאין כלל שום הנפקה של BP, עדיין עידן עופר לא יגיד "יאללה, אז נשרפו מיליארד שקל, ביג פאקינג דיל" אלא יותר הגיוני שהוא יגרום לנו לשלם בדלת האחורית.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש דבר אחד שנציגי בטר פלייס עושים מעולה- להיעלם ! :?

שמתם לב שנוכחותם בפורום שלנו פשוט חדלה מלהתקיים בלי שום הודעה מוקדמת.

בלי "שלום" או "היה נחמד" , הרי זה המינימום שבן אדם יכול לבקש.

 

מזכיר לי את האורחים הללו ששוברים לך משיהו בבית ואז נעלמים לפני שאתה שם לב...:lol:

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הם מנסים לעבור ל- "ניהול רזה" כדי להקטין משמעותית את העלויות ולהפוך את החברה לרווחית.

הבעיה עם אסטרטגיית הבראה זאת, היא מוצר שלא ממש מצדיק את קיומו מלכתחילה, לא משנה באיזה אסטרטגיית ניהול תבחר הפירמה.

 

המלצה שלי למנהלי בטר פלייס:

פנייה דחופה לדוקטרינת BPR ועיצוב מחדש של התהליך העסקי.

תקדימים מומלצים לעיון- מקרה "לוקהיד מרטין".

בהצלחה !

 

"ניהול רזה" לדעתי לא יעזור להם.

מדובר בעסק עם הוצאות קבועות גבוהות שלא יכולות להתכווץ ביחס ישר לכמות הלקוחות. דרושות מספר מינימלי מסויים של תחנות החלפה לכיסוי כלל ארצי גם אם יש רק 5 לקוחות. כמות תחנות ההחלפה שיש כרגע (כולל אלו שבשלבי בניה בשטח) נותנת כיסוי מינימלי אבל אפשרי למרכז+צפון הארץ. (בדרום עדיין יש כבישים שלא ניתן לנסוע בהם עם הפלואנס. ממצפה רמון לאילת דרך עובדה למשל.)

פחות מזה כבר יוצר חורים גם במרכז+צפון הארץ.

 

זה כמו חברת סלולר (אמיתית, לא וירטואלית).

יש עלות של הקמת אנטנות לכיסוי כלל ארצי ואם לא יהיו מספיק הכנסות לכיסוי העלות הזו אז שום התייעלות לא תעזור - המודל העסקי לא עובד.

 

בנוסף - עם היחסי ציבור הנוכחיים שיש לחברה הזו (על סף קריסה) לא יהיו הרבה לקוחות פרטיים שיסכימו לסכן 120000 ש"ח של כסף שעבדו קשה עבורו ולשים אותו על קרן הצבי.

אם יציעו ללקוחות פרטיים מודל ליסינג תפעולי (לא מימוני!) בו הלקוח משלם סכום חודשי כולל הכל, אולי זה יעבוד.

ואז במקרה קריסת החברה הסיכון הוא של הנושים ולא של הלקוח (יקחו לו את הרכב אבל למעט אולי חודש אחד ששולם מראש הלקוח לא הפסיד כלום. שילם K חודשים והשתמש ברכב K-1 חודשים)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ מסכים לחלוטין שניהול רזה לא יעזור.

ניהול רזה עוזר רק במקרים ואין כל בעיה עם המוצר המשווק, ממש לא המקרה של בטר פלייס לצערי.

בגלל זה המלצתי לחברה לבצע עיצוב מחדש של התהליך העסקי- BPR.

לדעתי רק הוא יצליח להוביל את החברה להצלחה בטווח הארוך .

זמין 8)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמחור מיידי ושאלת ערך הרכב בתום תקופת הליסינג.
בגירה, זאת בדיוק הנקודה.

כדי שרכב המגובל ממספר בחינות כפלואנס החשמלית יכנס בכלל לשוק אז יהיה צורך לשווק אותו במחיר מגוחך (הרבה יותר זול מהקוריאניות הראשנות שהגיעו לארץ), אני לא בטוח כי BP תוכל לצוף מעל המים בתימחור כל כך נמוך.

במקרה של פשיטת רגל הלקוח הוא האחרון המקבל את הכסף, כך שגם התחיבות לרכישה עתידית נושאת בחובה סיכון. כדי לשכנע לקוחות להצטרף לעסקה כזו יהיה יהיה צורך בהבטחת ערבות חיצונית (ערבות בנקאית למשל) או לעבור לשיטה של השכרה ארוכת טווח ללא תשלום/פיקדון ראשוני.

עריכה: אופס, WILL הקדים אותי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חברים, התוכי הזה מת:

 

http://www.youtube.com/watch?v=4vuW6tQ0218 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

נשלח מתא טלפון ציבורי ע"י יונת דואר ובעבר גם מתורן של אניה על ידי שחף

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד בשורות רעות לבטר פלייס.

רנו הודיעה לבטר פלייס: מקפיאה את שיווק הפלואנס החשמלית באוסטרליה

בתקשורת האוסטרלית דווח כי רנו לא מעוניינת לשווק את הרכב עד שתושלם פריסת רשת הטעינה של בטר פלייס

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל זה מעניין מאד.

 

אני מסיק כאן שתי מסקנות:

 

  • כל מה ש"דעת הפורום" אמרה על BP, התברר כנכון. כנראה שגם השאר נכון, כלומר - אילו היו משווקים מכונית חשמלית קטנה וזולה, לשימוש עירוני, עם או בלי סוללה מתחלפת אבל עם טעינה ביתית זולה, כנראה שכן היה שוק.
  • כל הטיעונים ששמענו על "בחברת BP יושבים אנשים רציניים, לא יכול להיות שאין תשובות לשאלות, כנראה שאנחנו לא יודעים מספיק" - כל זה פשוט לא נכון. מה שראינו מכאן רואים גם משם ומכל זווית שתרצו, ואין שום פתרון קסם בסגנון בגדי המלך החדשים, שרק חכמים מחוכמים יכולים להבין.

 

דני

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אשכרה לא מבין למה לא עשו חבילת זיכוי על הרכב כמו בסלולר.

 

מה הלחץ למכור רכב במחיר מלא כשאתה בנחיתות בכל פרמטר סביר.

 

רוצה לחדור לשוק? תפיל מחירים!

 

יהירות וזחיחות...

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנראה שגם לאומק הכיסים של משקיאי בטר פלייס יש גבול.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...