Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ASTRA OPC מי אמר GTI KILLER?!


evgeni432
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מדהימה ! במחיר הנכון היא יכולה להיות הלהיט הבא בפורום.

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

קודם שאופל תהיה קימת עוד שנה... לפי מה ש- GM מתכננים הם שוב רוצים למכור את אופל, שמסבה להם הפסדים - וממש לא ברור לי למה. הם הרי מוכרים כמעט כמו הגולף, אז למה הפסדים?

אבל כמובן, 280 כ"ס זה המון, וזה מעולה, זה לא רק GTI קילר, אלא אולי גם RS קילר, אם הרכב גם מתנהג כמו שצריך. העניין הוא, שכשמסתכלים על שוק הרכב הישראלי, וכאן אנו חיים - לטוב או לרע, ה- GTI היתה כאן מאז שנות ה- 80 (למעט תקופה קצרה בה הבליחה ה- VR6, וגם אם הדור הרביעי לא היה פנינה), בעוד שכל דבר אחר הוא סוג של הימור, למעט אולי חטיבת הספורט של רנו (אם בכלל אפשר לקרוא למה שהיבואן שלהם עושה גיום "חטיבה", כי 20 רכבים בשנה זה לא בדיוק משקל שמשפיע על השוק, ומאז ימי ה- RSI העליזות נראה שהוא לא ממש מתאמץ להביא או למכור רכבים ספורטיביים, וחבל).

בכל מקרה, אני מאוד אשמח להגעתו של רכב כזה לארץ.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
קודם שאופל תהיה קימת עוד שנה... לפי מה ש- GM מתכננים הם שוב רוצים למכור את אופל, שמסבה להם הפסדים - וממש לא ברור לי למה. הם הרי מוכרים כמעט כמו הגולף, אז למה הפסדים?

אבל כמובן, 280 כ"ס זה המון, וזה מעולה, זה לא רק GTI קילר, אלא אולי גם RS קילר, אם הרכב גם מתנהג כמו שצריך. העניין הוא, שכשמסתכלים על שוק הרכב הישראלי, וכאן אנו חיים - לטוב או לרע, ה- GTI היתה כאן מאז שנות ה- 80 (למעט תקופה קצרה בה הבליחה ה- VR6, וגם אם הדור הרביעי לא היה פנינה), בעוד שכל דבר אחר הוא סוג של הימור, למעט אולי חטיבת הספורט של רנו (אם בכלל אפשר לקרוא למה שהיבואן שלהם עושה גיום "חטיבה", כי 20 רכבים בשנה זה לא בדיוק משקל שמשפיע על השוק, ומאז ימי ה- RSI העליזות נראה שהוא לא ממש מתאמץ להביא או למכור רכבים ספורטיביים, וחבל).

בכל מקרה, אני מאוד אשמח להגעתו של רכב כזה לארץ.

 

שמע, אני חושב שזה ראוי להערכה איך שכל פעם שכתוב פה משהו (לא בגנות) שמעמת את ה- GTI מול משהו אתה מוצא לנכון להכניס את המגאן לתוך הדיון. אם לא הייתי יודע שאתה עו"ד זה היה הניחוש הראשון שלי.

אני חושב שיש לך unfinished business עם המגאן...

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אם כמה שאני אוהב את המראה הפנימי והחיצוני שלה.

קשה לי להבין למה לקנות רכב שכל כולו במהותו ספורט. הרי אי אפשר לנצל נתונים של רכב כזה או דומיו במדינה שלנו.

ועם המצלמות החדשות גם את ה 120 יהיה נדיר לעבור.

רכב ספורט שכולו "מדבר ספורט" הוא בכינות רכב מיותר בארץ. רכב מסורס, שיצרח ליצרן שיחזיר אותו לבטן.

פורסם
קודם שאופל תהיה קימת עוד שנה... לפי מה ש- GM מתכננים הם שוב רוצים למכור את אופל, שמסבה להם הפסדים - וממש לא ברור לי למה. הם הרי מוכרים כמעט כמו הגולף, אז למה הפסדים?

אבל כמובן, 280 כ"ס זה המון, וזה מעולה, זה לא רק GTI קילר, אלא אולי גם RS קילר, אם הרכב גם מתנהג כמו שצריך. העניין הוא, שכשמסתכלים על שוק הרכב הישראלי, וכאן אנו חיים - לטוב או לרע, ה- GTI היתה כאן מאז שנות ה- 80 (למעט תקופה קצרה בה הבליחה ה- VR6, וגם אם הדור הרביעי לא היה פנינה), בעוד שכל דבר אחר הוא סוג של הימור, למעט אולי חטיבת הספורט של רנו (אם בכלל אפשר לקרוא למה שהיבואן שלהם עושה גיום "חטיבה", כי 20 רכבים בשנה זה לא בדיוק משקל שמשפיע על השוק, ומאז ימי ה- RSI העליזות נראה שהוא לא ממש מתאמץ להביא או למכור רכבים ספורטיביים, וחבל).

בכל מקרה, אני מאוד אשמח להגעתו של רכב כזה לארץ.

 

א) הלוואי ש-GM יממשו את ההבטחות שלהם ו"יפטרו" ממותג אופל כדי שנוכל להמשיך לראות את האימפריה הזו (GM) מתרסקת מבלי לגרום נזקים למותג אופל. רק בשביל לסבר לך את האוזן כל הפלטפורמות והטכנולוגיה לכל הדגמים האמריקאים שמשווקים באירופה מגיעה מאופל (וסאאב ז"ל). ברגע שאופל תתנתק מ-GM היא תנסוק לגבהים חדשים ותתנתק מהגישה השמרנית של GM.

ב) מהמעט ניסיון שיש לי עם דגמי העבר של OPC אני יכול להגיד לך שהרכב לא יהיה פאן טהור כמו המגאן אלא יהיה מכונת מסלול מדוייקת שכל המטרה שלה היא להוציא זמנים יותר טובים על המסלול. אני אישית יותר נמשך לקונספט של ה-BRZ מאשר לקונספט של OPC.

ג) אני לא בטוח שבארץ יהיו הרבה אנשים שירוצו להוציא 200K ש"ח על רכב ספורט עם סמל של אופל. לראיה תוכל לראות את הקורסה OPC שכיום מציעה חבילה עדיפה על המתחרות ועדיין אתה לא רואה אותם מציפות את הכבישים (נכון שהרכב משווק בקושי חודשיים אבל אני לא רואה שיש התנפלות כמו על הוולוסטר שהיא הרבה יותר גרועה מהאופל).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
קודם שאופל תהיה קימת עוד שנה... .

 

אתה לאחרונה נהפך ליותר גרוע מאייל (ואין פה שום מחמאה לאף אחד משניכם).

 

אופל ניצחו מרוצי מכוניות כשאבות הוגי החיפושית עוד היו על העצים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בגירה, מרוב שאתה רואה סדין אדום מול העיניים, פספסת את המשפט האחרון של מה שכתבתי.

בלי קשר, בישראל (פה, במזרח התיכון), שני היצרנים (כלומר יבואנים) היחידים שהיו עקביים בהבאת רכבי ספורט הם רנו ו- VW (כולל סיאט, אגב).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
א) הלוואי ש-GM יממשו את ההבטחות שלהם ו"יפטרו" ממותג אופל כדי שנוכל להמשיך לראות את האימפריה הזו (GM) מתרסקת מבלי לגרום נזקים למותג אופל. רק בשביל לסבר לך את האוזן כל הפלטפורמות והטכנולוגיה לכל הדגמים האמריקאים שמשווקים באירופה מגיעה מאופל (וסאאב ז"ל). ברגע שאופל תתנתק מ-GM היא תנסוק לגבהים חדשים ותתנתק מהגישה השמרנית של GM.

ב) מהמעט ניסיון שיש לי עם דגמי העבר של OPC אני יכול להגיד לך שהרכב לא יהיה פאן טהור כמו המגאן אלא יהיה מכונת מסלול מדוייקת שכל המטרה שלה היא להוציא זמנים יותר טובים על המסלול. אני אישית יותר נמשך לקונספט של ה-BRZ מאשר לקונספט של OPC.

ג) אני לא בטוח שבארץ יהיו הרבה אנשים שירוצו להוציא 200K ש"ח על רכב ספורט עם סמל של אופל. לראיה תוכל לראות את הקורסה OPC שכיום מציעה חבילה עדיפה על המתחרות ועדיין אתה לא רואה אותם מציפות את הכבישים (נכון שהרכב משווק בקושי חודשיים אבל אני לא רואה שיש התנפלות כמו על הוולוסטר שהיא הרבה יותר גרועה מהאופל).

 

דרך אגב GM כבר מזמן הפסיקה להתרסק וכבר מציגה התאוששות רצינית .ובכלל לא דובר על קיצוץ באופל אלא יותר בווקסוהל מותג המשנה של אופל.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ווקסהול זה לא אופל 1:1 רק עם הגה ימני? מה יתן להם שיסגרו אותו?

 

מכונית מדהימה! מה שבטוח במבחינת מראה היא מנצחת את הGTI הנוכחית.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...