Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ASTRA OPC מי אמר GTI KILLER?!


evgeni432
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סוג של השוואה:

 

http://www.youtube.com/watch?v=O-qP1sFpJKc דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

מה שבטוח, הOPC יפה הרבה יותר מהGTI.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא בדיוק.

זה הדגם הקודם של האסטרה.

הוא אומנם נראה מיוחד אך די פושר עיצובית.

אין ספק שהחדשה נראית פיצוץ.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

לפי ניסיון קצר עם הקורסה OPC (שמגניבה מאוד) אני גם מחכה לאסטרה בכדי לראות מה באמת היא תיתן .

 

נקודת זכות שיש כיום לאופל הרצליה זה בחור שעבד ביחד (ומבין עניין ברכבים) איתי ועבר לחבר (מנהל האולם של הרצליה) ולצערי (כעובד צ'מפיון) אני בטוח שהם יעבדו הרבה לטובת גרסאות ה OPC .

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

דדי, אם אתה מדבר על הבחור שהייתה לו WRX ועכשיו נוהג על MX5 הוא אכן שפיץ!

כמו שכבר אמרתי מקודם, לדעתי האסטרה OPC היא ההוט האצ' הכי יפה כיום!

איך היא בכל השאר? מבחנים יגידו...:lol:

מעניין כמה תעלה בישראל.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

דדי אני זוכר שלא רצית לצאת מהקורסה אחרי הנסיעה. אל תתבייש להשתמש בשמי.שמלוב, תודה על המחמאה...

 

בואו נגיד שהאסטרה תפתיע את כולם, הן מבחינת אבזור של ביצועים ונוחות והן מבחינת מחיר :smile:

יהיה פה שינוי הסטנדרט המקובל בסגמנט...

 

בקרוב...

לואיס אורופזה ריש

סוכן מכירות

פורסם

אני מקווה שהתמחור יהיה הגיוני, מאחר והקורסה תומחרה ב 150K, דעתי היא שהאסטרה תהיה לא פחות מ 200K.

בכל מקרה, צעד מבורך הבאתם של הקורסה והאסטרה OPC (האינסיגניה אכזבה).

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

אולי הוא מתייחס למחיר?

כי אסטרה ב- 200K זה לא בדיוק "הפתעה", אם זה המחיר המתוכנן. אשמח לגלות שהיא באמת מתומחרת באופן אטרקטיבי.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
למה האינסיגניה אכזבה ?

 

בסה"כ הכללי הרכב דיי אכזבה, הוא סוג של מכונית שרירים אמריקאית, מבחינת התנהגות כביש לא חושב שהרכב מתנהג יותר טוב מב.מ.וו סידרה 3 (המתחרה).

צריכת הדלק אינה יותר טובה מול המתחרות(לצורך העניין S4 מנוע 3.0TFSI), נהפוך הוא. והגיר הוא אוט' רגיל (מול DSG ב S4).

ציפיתי מרכב שנוסע את התג OPC להיות קצת יותר מעל S4 או סידרה 3, לכן אני מגדיר את הרכב הזה כאכזבה.

גם בואללה רשמו על הרכב שביצועים יש, אבל בכל מה שקשור לאחיזת כביש, יש מה לשפר והרבה.

 

היתרון של האינסיגניה OPC זה המחיר, בזה אין ספק.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

בהחלט בעניין המחיר אנחנו התחרותיים בין המתחרות של האינסיגניה OPC, כך בחשבון שמדובר במשפחתית גדולה ספורטיווית ולא ראלי טורפת פניות, מניסיון אישי שלי עם הרכב לרכב יש אחיזה גבוהה מאוד, הודות להנעה כפולה וכיוונון קשיחות בולמים שעושים רק טוב לאחיזה במצב OPC, ממליץ לך לראות את ההשוואה של טיף נידל ביו טיוב מול אאודי S4, בה הוא אומר שנכון שהS4 יותר מחודדת בפאן הספורטיווי מול הOPC אבל גם באירופה, התמורה למחיר פשוט יותר טובה בOPC, בארץ הS4 שהייתה משווקת הייתה עולה 200 אלף יותר... פער מטורף לדעתי, ואם אתה רוצה שהאאודי תהיה עם האבזור של הOPC הסטנדרטי (מושבי ריקארו מעור, מערכת פליטה של רמוס, בולמים עם קשיחות משתנה, בלמי ברמבו גדולים, ג'נט 20" ומערכת שמע של אינפיניטי) אתה נפרד מעוד 100 אלף באאודי... וזה כבר מחיר של 2 OPC... אגב בנוגע להתנהגות לא רק דעתי היא חיובית, במבחני רכב רבים באירופה אומרים שלאינסיגניה אחיזת כביש גבוהה ביותר, ביחד עם שאר החבילה שהרכב מציע במחיר הזה... קשה להתווכח עם זה שאתה מגיע עם דעה אובייקטיבית.

לואיס אורופזה ריש

סוכן מכירות

פורסם

לואיס,

 

שוב, מבחינת מחיר אין ספק שהאינסיגניה OPC היא בהחלט משתלמת בהשוואה מול ה S4 וסידרה 3.

אבל בתור חבילה, ציפיתי ליותר מרכב שתג ה OPC נמצא עליו, מניתי בהודעה שלי מלמעלה את החסרונות מול המתחרות בסגמנט.

 

קח בחשבון, שבן אדם שיש לו סכום כזה, הוא יעדיף את המכלול הכולל, את הסמל סטטוס, לכן בשביל שהאינסיגניה תנגוס במכירות של הקטגוריה הזו, היא צריכה לתת את האקסטרה מה שאודי וב.מ.וו לא הצליחו לתת, כאן יש פספוס.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI


×
×
  • תוכן חדש...