Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ASTRA OPC מי אמר GTI KILLER?!


evgeni432
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושב שאנשי אופל בארץ ובגרמניה יקפצו מאושר למקרא הדעות שלך אבל הלכה למעשה, אין לאינסיגניה שום יומרות להתחרות ב S4, M3 ושלל הגרסאות של רכבי פרמיום ספורטיבים.

 

היא כן מנסה ומאוד מצליחה, בתחרות מול רכבי המנהלים הספורטיבים מהדרג היותר נמוך (פולקסוואגן, יפניות, אמריקאיות וכו').

 

בארץ היא מעיין "עוף מוזר" ובודד ואין לה ממש במי להתחרות.

 

 

לדעה שלך שאין מקום כיום לגיר פלנטרי אין ממש כל אחיזה במציאות. זאת אולי דעתך אבל היא פשוט לא נכונה:wink:

 

יכול להיות שאין מקום לדעה שלי :)

 

הרי האיניסגינה עצמה (לא OPC) מתחרה באודי A4, ב.מ.וו 3, נכון? (אם לא אז בכלל כל מה רשמתי בר השוואה אינו רלוונטי)

אני לא חושב שהאינסיגניה אמורה להתחרות בפאסאט או בסופרב, כי היא הרבה יותר יקרה מהן.

 

אז לפי מיטב הערכתי שהגירסת קצה OPC אמורה להתחרות ב S4 או בסידרה 3 חזקה כמו 335.

 

לגבי הגיר, אני לא מחסידי ה DSG (במיוחד ה DSG 7), אבל אני רואה מעבר של כל הרכבי יוקרה/ספורט לגיר רובוטי מכל סוג שהו, אם זה ב Z4, רב הפורשה למיניהם, כל קונצרן VW, קונצרן פיאט, שזה מאין סוג של התקדמות טכנולוגית.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יכול להיות שאין מקום לדעה שלי :)

 

הרי האיניסגינה עצמה (לא OPC) מתחרה באודי A4, ב.מ.וו 3, נכון? (אם לא אז בכלל כל מה רשמתי בר השוואה אינו רלוונטי)

אני לא חושב שהאינסיגניה אמורה להתחרות בפאסאט או בסופרב, כי היא הרבה יותר יקרה מהן.

 

 

האינסגניה הרגילה, מתחרה בפאסט, בסופרב ובפורד מונדיאו וממש לא באודי a4 וסדרה 3 של bmw שהם בכלל בקטגוריה של משפחתיות פרמיום, האנסגניה הרגילה מתומחרת אפילו פחות מהמתחרות שלה.

כמו ש bagira כתב האנסיגניה opc היא עוף מוזר בארצנו ובאמת שאין לה מתחרים, אם כבר להשוות אותה לאנשהו זה אל מול g37 וקאדליק cts 3.6.

ההשוואה שלך אל מול s4 ו 335 מחמיאה לאינסגניה בהחלט!

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
רועי, אתה ראית כמה עולה ה-OPC בחו"ל?

 

אגב, מבחינת רכב ה-OPC אמורה להתחרות בפוקוס RS ובמגאן RS וב-R למיניהם, ולא ב-GTI. אז כן, תמחור שכזה יהיה הגיוני אם לא הבנת.

 

מה אתה רוצה ממני, תספר את זה לאופל. הם בוודאי ישמחו לדעת שהאסטרה OPC ננהגת כלכך טוב מעל מגזינים ותמונות שאפשר לתמחר אותה כמו גולף R. בנתיים, כמו שזה נראה, היא תעלה פחות מהGTI, או בדומה לה.

 

אבל עזוב, גם עוד מיליון שנה לא תהיה מכונת נהיגה כמו GTI. אמן כולם ילמדו (גם רנו ובמיוחד!! אופל) איך לייצר מכונת ספורט מושלמת כמוה.

 

קשה לי מאוד לומר, מאחר ומאחר ובניגוד אליך, עוד לא נהגתי הOPC וכן בכל יתר המתחרות בסגמנט - אבל אין לי שום ספק שבאופל היו מחככים ידיהם בהנאה אם הם היו מגיעים למכירות של הGTI.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אתה כותב את השורה הראשונה כאילו מדובר בדבר רע (תתומחר בפחות מה-GTI).

 

לגבי השורה השניה, אין טעם להגיב אפילו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

גם אני לא כלכך הבנתי מה רע בזה אם ה astra opc תתומחר כמו gti, קהל הלקוחות יקבלו הרבה יותר רכב וישלמו עליו פחות.

(אה לא בעצם הרי בחזית יש סמל של וואג ששווה לשלם עליו הרבה יותר)

cla 250 amg 2014 חבל שלא עם ההנאה הנכונה :roll:

פורסם
האינסגניה הרגילה, מתחרה בפאסט, בסופרב ובפורד מונדיאו וממש לא באודי a4 וסדרה 3 של bmw שהם בכלל בקטגוריה של משפחתיות פרמיום, האנסגניה הרגילה מתומחרת אפילו פחות מהמתחרות שלה.

כמו ש bagira כתב האנסיגניה opc היא עוף מוזר בארצנו ובאמת שאין לה מתחרים, אם כבר להשוות אותה לאנשהו זה אל מול g37 וקאדליק cts 3.6.

ההשוואה שלך אל מול s4 ו 335 מחמיאה לאינסגניה בהחלט!

 

ה CTS וה G37 כן מתחרות של ה A4 וסידרה 3 :wink:

ניסיתי לחפש מה מתחרה מול האינסיגניה, באתר ICAR מצאתי ש ה G37, CTS ו S4 מוגדרות כמתחרות.

בגרמניה, בחברת השכרה SIXT האינסיגניה OPC באותה קטגוריה יחד עם הפאסאט CC.

מצאתי שהשוו אותה מול הפאסאט R36 והS4

 

נראה לי אפילו באירופה מבולבלים במה להשוות אותה :D

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
כנראה שפולסווגן ואופל לא שמעו על התוכניות שלך. בבריטניה, הGTI עולה 24 אלף פאונד, המגאן ספורט 250 עולה 23 אלף פאונד והאסטרה GTC עולה 19 אלף פאונד. אין שום קשר בין הGTC לGTI מלבד שתי אותיות בשם וארץ הייצור. הOPC תעלה כנראה כמו המגאן, מאחר וזה הרכב הקרוב ביותר מבחינת הקהל. היא לא מתחרה בGTI, אם כבר בשירוקו בגלל תצורת המרכב.

 

הגולף R יקרה משמעותית, מגרדת את ה28 אלף פאונד וזו רמת מחיר חריגה להוט האץ' - המתחרה היחידה היא S3 (שיותר זולה, בגרסת הבסיס).

 

יש משפט מבריק באנגלית שאומר "כשכל מה שיש לך בארגז הכלים זה פטיש, כל בעיה נראית כמו מסמר"!

 

יש עוד כמה פרמטרים בעולם מעבר לחוסר הרלוונטיות המוחלט של התמחור באנגליה שאתה כ"כ אוהב כל פעם לשלוף אותו בהרגשה שאתה "הילד הכי חכם בשכונה". (במיוחד לאור זה שה GTC מגיעה עם מבחר של 4 מנועים שונים כך שלא ממש ברור לי על איזה מהם אתה מדבר).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
גם אני לא כלכך הבנתי מה רע בזה אם ה astra opc תתומחר כמו gti, קהל הלקוחות יקבלו הרבה יותר רכב וישלמו עליו פחות.

(אה לא בעצם הרי בחזית יש סמל של וואג ששווה לשלם עליו הרבה יותר)

 

שומדבר לא רע, זה נהדר. פשוט יש כאן מספר כותבים מכובדים שלא מחוברים אל הקרקע כראוי ואני מנסה לעזור להם.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
יש משפט מבריק באנגלית שאומר "כשכל מה שיש לך בארגז הכלים זה פטיש, כל בעיה נראית כמו מסמר"!

 

יש עוד כמה פרמטרים בעולם מעבר לחוסר הרלוונטיות המוחלט של התמחור באנגליה שאתה כ"כ אוהב כל פעם לשלוף אותו בהרגשה שאתה "הילד הכי חכם בשכונה". (במיוחד לאור זה שה GTC מגיעה עם מבחר של 4 מנועים שונים כך שלא ממש ברור לי על איזה מהם אתה מדבר).

 

אני לא יודע איך נראית השכונה שלך, אבל כאן...

 

בכל אופן, ההשוואה בבריטניה היא רק כי אני יודע לקרוא אנגלית, וכי זה שוק גדול שמת על הוט האצ'ים.

 

הנה מה שחושבים הגרמנים:

 

גולף GTI מתחילה ב27,700 יורו (באתר של VW)

גולף R מתחילה ב37,700 יורו

מגאן RS מתחילה ב27,290 יורו

אסטרה GTC מתחילה ב19,900 יורו

 

לא נראה לי שהGTC מתחרה במגאן\גולף, אבל מה אני יודע.

 

די דומה לבריטניה, לא? אבל אני אעצור כאן כי אני לא רוצה לגרום לאף אחד להרגיש כמו מטומטם, אני חושב שהבהרתי את הנקודה שלי ;)

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

המקסימום שהבהרת הוא שאתה שופט הוט האטצ עפ"י תג המחיר שלהן.

 

מה קרה למשקל? כיול מיתלים? נפח מנוע? הספק? זמני הקפה ברינג ועוד שלל פרמטרים שברור שלא מעניינים אותך.

 

על פי ההודעות שלך, אותך מעניין לשבת בסלון ולהשוויץ כמה עולה בפאונדים התכשיט החדש שקנית.

 

אם אתה לא רוצה שמישהוא ירגיש מטומטם, כסה את המראות בבית ותימנע מלראות אחד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

^

מסכים לחלוטין.

בעולם השיווק והמיתוג המודרני לא תמיד קיימת קורלציה חיובית בין מחירו של המוצר ללקוח לאיכות תכונותיו הפונקציונליות.

או במילים אחרות, אם האופל זולה יותר זה לא אומר שזה רכב איכותי פחות ממתחריו.

לצערי לעיטים מנהלי שיווק מחוייבים לתמכר נמוך בגלל פרמטר "איכות מותג נתפסת נמוכה", זאת למרות שהרכב הוא מצויין !

אגב , זה גם יכול לעבוד הפוך, תמכור גבוהה בעקבות מוניטין חיובי, למרות שהרכב בפועל בכלל לא משיהו .

זמין 8)

פורסם
המקסימום שהבהרת הוא שאתה שופט הוט האטצ עפ"י תג המחיר שלהן.

 

מה קרה למשקל? כיול מיתלים? נפח מנוע? הספק? זמני הקפה ברינג ועוד שלל פרמטרים שברור שלא מעניינים אותך.

 

על פי ההודעות שלך, אותך מעניין לשבת בסלון ולהשוויץ כמה עולה בפאונדים התכשיט החדש שקנית.

 

אם אתה לא רוצה שמישהוא ירגיש מטומטם, כסה את המראות בבית ותימנע מלראות אחד.

 

לול, כנראה שעצרתי מאוחר מדי. בכל אופן, כיול מתלים, נפח מנוע, הספק וזמן הקפה ברינג לא רלוונטיים לקביעת מחיר רכב. זו עובדה פשוטה שחוזרת על עצמה שוב ושוב, אך יתכן שאני מפריז ביכולת התפיסה של המשתתפים בדיון. להזכירך שהדיון היה על מחירה הצפוי של האסטרה ולא כמה היא טובה בתור מכונית, כי את זה אף אחד לא יודע (חוץ ממך כנראה ;)).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

הבדלי תפיסות תהומיים גורמים לנו לנהל "שיח חרשים".

 

כשאתה רואה את הכותרת GTI KILLER אתה רואה סימני דולר, אני רואה 67 כ"ס עודפים על ה GTI ו 8 כ"ס עודפים על דגם ה R.

 

 

מאחר ונטשת את המוטו של "הכל מכובד" והחלטת שאתה הולך על "גבר עד הקבר" תרשה לי להשאיר אותך להמשיך לעשות דאווינים על עצמך ולנטוש את השיח הכ"כ לא מכובד הזה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

שיח חרשים? שים לב שהכל החל להדרדר אחרי שבסך הכל הבאתי נתוני מחיר מחו"ל שמראים שיש מחיר להוט האץ' והמחיר הזה נע באיזור מחיר הGTI. להגיד שהOPC תתחרה בגולף R רק כי יש לה הספק דומה מראה על צורת מחשבה מקורית ללא ספק, אך לא רלוונטית בעליל. וזה נאמר עם כל הכבוד הראוי.

 

עוד עובדה היא שאם רוצים להעריך מחיר של מכונית בארץ, הרבה יותר הגיוני להשוות אותה למתחרות בחו"ל מאשר לבדוק את זמן ההקפה שלה ברינג. כי שמנסים לתמחר מכונית לפי פוזה וכ"ס מגיעים לכך שאינסיניה OPC עולה 380K וזה כמובן לא הגיוני אז היבואן מבין שמשהו דפוק כאן וחותך את המחיר ל300K.

 

בכל מקרה, אני מהמר על 210K לאסטרה OPC, אחרי הנחות וכו' (בטח יתחיל סביב 225K).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...