Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ASTRA OPC מי אמר GTI KILLER?!


evgeni432
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני לא אמרתי שהיא לא נמכרת בכלל :)

ולמי היא שייכת? :roll:

אני ציינתי את העובדה שכמה כאלו אתה כבר רואה על הכביש, יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא מבין את עיניין שאנשים טוענים שאין פרקטיות למכוניות 3 וילדים לדעתי יש גם יתרונות בדבר.

מה הבעיה בבוסטר שיושב באופן קבוע כמה כבר קשה זה יכול להיות להושיב ולהכניס ילד במכונית של 3 דלתות

מה שגם אין דאגה לדלתות שיפתחו באמצע הנסיעה או חלונות.

וגם הטענה של אנשים שרכב 3 דלתות זה לא פרקטי כי זה מעצבן כשאתה מסיע אנשים מבוגרים זה גם דפוק

אם תשימו לב לרכבים כמה מהם אשקרה מסיעים נוסעים במושבים האחוריים המספר זעום גם עליי אישית לא יוצא לי

כמעט להסיע אנשים במושב האחורי וגם כאשר זה לא כזה סיוט מבחנתי ומבחינת הנוסעים.

 

על הנושא לדעתי כמו שנאמר פה מסכים על כמה דברים:

1. מדובר במכונית שתהיה חזקה יותר על הנייר מ GOLF R שירוקו עם איבזור דומה פחות או יותר על כן היא תתחרה

לרכבים בסגמנט הזה ולא גירסה רגילה של GTI.

2. מדובר ברכב שנראה יפה ומרשים יותר מ GOLF GTI לגבי שירוקו דעתי חלוקה בעיניין.

3. מסכים לאמירות שנאמרו פה אם היא תתומחר במחיר של GOLF R או אפילו GTI לא יהיו לה מכירות שישברו

את השוק ונזכה לראות הרבה רכבים מאופל בנושא הזה. זה נובע לדעתי מהרזומה שיש לאופל בארץ באשמת היבואן הקודם וכו אנשים לא ישימו כסף על אופל (אנשים במיינסטרים) כשאפשר לקנות באותו טווח מחירים GTI וכו מה לעשות שהשתרש

בארץ תרבות ש VW זה רכב יוקרה בגלל התימכור היקר של היבואן שלהם כאשר בחו"ל היא נחשבת למכונית העם כמו שמזדה וכו נחשבות פה.

4. לדעתי אם היא תהיה בטווח מחירים של 180-200 ברמה של FR וכו היא תמכר פה בארץ בכמויות נכבדות מאוד

ואני חושב שזה יוביל לירידות ליבואנים אחרים שיאלצו אותם להוריד מחירים.

5. ימים יגידו איך יהיה נהיגה על OPC אחרי שיצאו כבר מבחנים מסודרים כרגע הדיון לדעתי טחינת מים.

6. לדעתי אין טעם לדבר על פרקטיות ברכבים כמו גולף R שירוקו ו OPC מי שקונה רכב כזה בדרך כלל יתפשר על

הפרקטיות שלו. חוץ מזה לדעתי אין שום דבר לא פרקטי ברכב 3 דלתות.

JVC KW-AVX836

Hertz HSK-165XL @ Celestra FA475x

DC Audio Level 5 m2 12 inch @ DC Audio 3.5K

פורסם

ספורטיבו - ב- 160 יש יותר אבזור מלכתחילה מאשר ב- GTI.

אז תוסיף ל160 את חבילת הפרימיום של הGTI, תמתג אותה כGTI ותראה שאנשים עדיין יקנו יפה מאוד.

 

כל אחד ודעותיו, אני חושב ש CL זה רכב מיותר, כי לקחת מרכב S CLASS ולעשות ממנו רכב קופה לעשירים, כמה כבר נמכרו כאלו? חוץ מלאוליגרכים מחבר העמים, לא ראיתי יותר מדי כאלו, באירופה, בפרט גרמניה, ראיתי כמה בודדות על הכביש.

עדיין נראה לי מוזר רכב קופה ששוקל 2 טון עם מנוע 5000 סמ"ק, סוג של אמריקן-מאסל.

לעומת זאת כן ראיתי CLS-ים ו A7.

1. כי לקחת סדרה 5 ולעשות ממנה רכב לעשירים (סדרה 6) זה לא מיותר? או לקחת A4 (רכב סדאן), להוסיף לה טיפה A5 (רכב קופה) וליצור דגם חדש שהוא בעצם רכב סדאן מעט נמוך יותר זה לא מיותר?

2. בגרמניה, בה חייתי תקופה מחיי יש די והותר מאלו (CL Klasse). אגב, אכן הרכב מאוד פופולרי ברוסיה וגם במדינות המפרץ. זה שווה לא מעט כסף, לא כך?

עוד דבר, האם לא חשבת כי מחירה של הCL משפיע על הכמויות שלה על הכביש. ברור שלא תראה הרבה כאלה, that's the whole fuckin' point...

3. להזכירך, מרבית המכוניות הגרמניות החזקות שוקלות באיזור ה2 טון, ללא מעט מהן יש מנוע V8 אימתני בנפח סביב ה5,000 סמ"ק וכן, אפשר לומר שהן ממלאות, בין היתר, את תפקיד מכונית השרירים המודרנית.

4. CLS וA7 עולות, כאמור, פחות מCL והן יותר עממיות (באופן יחסי כמובן) מה-CL.

 

אתה לוקח את הרכב הכי חזק E500, קח E200 דיזל עם 150 כ"ס ותשווה אותה ל 520D בעלת 177 כ"ס.

לא רלוונטי. גם לב.מ.וו יש רכב שמתחרה בE500, נקראת 550i

 

באמת שאני לא מבין אותך איך אתה לא מתייחס לאודי, זה לא שאני בעל המותג, אבל עובדה שמבחני רכב שעשו ל A6 מול E ו A8 מול S, האודי ניצחו. אם אתה כבר מנופף במבחני רכב, לפחות צרף סימוכין לכך. מה שלא ימנע ממני להציג לך דוגמאות סותרות. זה רק מוכיח, אגב, שאין כאן נצחון מוחלט. לכל יצרן רכבי יוקרה יש את הגישה שלו וכל אחד יבחר מה שמתאים לו.

 

ל - Cuore Sportivo:

 

כל אחד רואה דברים מנק' מבט שלו, עובדה שבגרמניה המקומיים מעדיפים את התוצרת של אודי מאשר מרצדס, גם את התוצרת מבוואריה. זאת לא עובדה, בסה"כ טענה שזרקת באוויר.

רק בארה"ב אוהבים מאוד את הרכבים שלהם כי הם סמל סטטוס. כי אודי או ב.מ.וו אינן סמל סטטוס? הן כן, גם בגרמניה.

אם אתה טוען שאני מדבר שטויות, בוא נעשה סיור שבוע בגרמניה על האוטובאן, תעשה סטטיסטיקה של רכבי היוקרה, אתה תהיה מופתע לגלות את התוצאות שאודי מס' 1, ב.מ.וו 2 ומרצדס 3. הזכרתי זאת מקודם, גרתי שם תקופה לא קצרה בעבר ויש המון מכל סוג. מה הנקודה שלך? אם כבר תביא נתוני מכירות. רק אל תשכח שאם תוציא מהמשוואה חארטות כמו A3 ,A1 סדרה 1 וכו' תבין כי אין פה נוקאאוט לאף אחד. התחרות עזה ואיש אינו ישן.

עוד מה שמחזק את טענתי, הן המודלים A6 ו A8, ה A6 זכתה לשבחים בעיתונות הרכב ועלתה בכל פרמטר על הE CLASS, בכל פרמטר? באמת? אני לא יודע מה אתה קורא, אבל בעיתונות הרכב האירופאית או האמריקאית, אין זה המצב. מודל S CLASS כבר נחשב מיושן מול המתחרות. טוען שאני מדבר שטויות? תשאל בעצמך את הגרמנים מה הם חושבים על ה E ו S.

נ.ב - מרצדס מכוונת את השוק שלה לארה"ב, לראייה שנסעתי ב C CLASS הבלם יד היה ליד הדלת במן דוושה כזו.

שבחים מחלקים לכולן, גם לב.מ.וו, גם לאודי וגם למרצדס. שוב אתה זורק כאן טענות לא מבוססות שאמורות לחזק טענות קודמות שלך, גם הן לא מבוססות.

 

ואגב, כשהתכוונתי ש A7 זולה מ CLS, היא זולה ממנה בארץ משהו כמו 200K או קצת פחות.

באמת צריך להסביר לך מהי חשיבות השוק הישראלי בראייה עולמית ואילו מסקנות ניתן להסיק ממנו ביחס לשוק העולמי או לגבי טיבם של רכבים?

 

דבר אחרון, לגבי הגירים - הדוגמא שהבאתי כי מה הטכנולוגיה העכשווית, DSG לסוגיו הינו הטכנולוגיה העכשווית, זה שמאזדה עדיין עם גיר אוט' - זאת החלטה שלהם, מאזדה 6 אומנם מלכת ה"ליסינג", אבל כבר רואים שמאזדה כבר מזמן לא "רכב העם", יונדאי עקפה אותה (אבל זה כבר דיון אחר :) ).

מאזדה 6 החדשה תצויד בתיבת הילוכים פלנטרית חדשה, אשר אמורה להציג שיפור ניכר ביחס למקובל. מכאן ניתן להסיק שיש מה לשפר והדבר אפשרי. מה הקשר לליסינג ולשוק הישראלי?

 

אני ציינתי את העובדה שכמה כאלו אתה כבר רואה על הכביש, יש אלטרנטיבות הרבה יותר טובות.

כגון? עד כמה הן יותר טובות? באילו פרמטרים? מי בחן את אותן אלטרנטיבות?

 

אפשר לחזור להזיל ריר או סתם לדבר על האופל אסטרה OPC? :)

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אאודי זה זבל כי זה מה שאמרתי.

 

מרצדס ירדו באיכות ההרכבה במהלך העשור האחרון אך בליין הדגמים האחרון יש דגש על איכות.

 

ואאודי זה פח של קקה.

 

ב.מ.וו איבדו את הכתר בתור מכונת הנהיגה של החבורה.

 

ואאודי? זה חרא אוטו זה.

 

הנה התגובה הבוגרת ביותר שלי לחודש פברואר השנה!

אאודי זה בית שימוש עם הנעה קדמית

haters will hate

פורסם

ואת קרטגו צריך להשמיד!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לא מבין את עיניין שאנשים טוענים שאין פרקטיות למכוניות 3 וילדים לדעתי יש גם יתרונות בדבר.

מה הבעיה בבוסטר שיושב באופן קבוע כמה כבר קשה זה יכול להיות להושיב ולהכניס ילד במכונית של 3 דלתות

מה שגם אין דאגה לדלתות שיפתחו באמצע הנסיעה או חלונות.

 

תנסה פעם אחת. במקרה לגמרי ניסיתי את התהליך (אמנם עם כסא מלא ולא בוסטר) פעמיים בשבוע החולף, כולל הרכבת הכסא עצמו. פרקטי זה לא ויתרון זה בטוח לא.

 

לעניין דלתות וחלונות קיימים כפתורי נעילה, בדיוק למקרים האלה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אולי פותח השרשור יצליח לשים את ידו על הקורסה OPC בגירסת לימיטד אדישן של הרינג:wink:.

http://www.carsforum.co.il/cars/%D7%9E%D7%92%D7%96%D7%99%D7%9F-%D7%A8%D7%9B%D7%91/317/%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA/%D7%90%D7%95%D7%A4%D7%9C-%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%A1%D7%94-OPC-%E2%80%93-%D7%92%D7%A8%D7%A1%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%A0%D7%92

steinmetz-opel-corsa-opc-hr-02.jpg

 

 

Opel Corsa OPC Nurburgring Edition

 

Opel_corsa_OPC_235_1920x1080.jpg

פורסם

את מי לעזאזל מעניינת הפרקטיקה במכוניות נישה?

את מי מעניין ה 5 דלתות ברכב נישה?

מי קונה רכב נישה?

 

בחייאת ...

גם הגולף ,גם האופל וגם הרנו הם מכוניות שפונות לקהל מאוד מצומצם שיודע להעריך רכבים ובטח ובטח איכות נהיגה וגימור שונה מהסטנדרט (ובזה אני נתקל רבות כשבאים לGTI או לR אנשים שרוצים את הגולף הכי מפנקת או הכי טובה).

 

אילו מותגים גם היו יודעים לעבוד לפי נישות אזי שדברים היו נראים קצת אחרת .

 

ואחח...

אין כמו לנהוג באאודי S4 או באיי6/7 3 ליטר מוגדש.

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם
אולי פותח השרשור יצליח לשים את ידו על הקורסה OPC בגירסת לימיטד אדישן של הרינג:wink:.

 

אבל היא לא פרקטית בעליל! :cry::roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
אבל היא לא פרקטית בעליל! :cry::roll:

 

אני בטוח שתלמד להעריך פרקטיות כשתצטרך לחיות עם מכונית כזו, ולא רק להסתכל בתמונות בפורומים. במה אתה בכלל נוהג, מר "מקס הארדקור"?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אין צורך לצטט את ההודעה מעליך. וזה בסדר, אני לא מסתכל על המכוניות הנ"ל רק בתמונות, רואה אותן גם במציאות וגם נוהג על חלקן מידי פעם (מזל שיש משפחה בחו"ל) :-)

אגב, אני, בניגוד אליך (כי אתה כלכך מתעניין במה אני נוהג), לא שופט אנשים לפי הרכב שלהם. ותתפלא, אבל בקרוב כבר נצטרך במשפחה רכב פרקטי, ואין שום טענות ל-2 הרכבים שיש בבית כרגע (מאזדה 2 ויונדאי ולוסטר).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

לא שופט, סתם מתעניין מאיפה הגיעה נקודת המבט הרעננה שלך. עכשיו תגיד לי, מקס, אם היית צריך למכור את שתי המכוניות האלו ולהחליף אותן באחת, לא היית מעריך קצת פרקטיות? DSG?

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

גבר עד לקבר, DSG כן (במיוחד בכבישי המרכז), אבל אם (סתם לצורך הדוגמא כי זה מה שיש בארץ) הייתי מתלבט בין שירוקו לגולף, אז הייתי לוקח שירוקו בלי להסס. ואם להורים לא הייתה בעיה (מעדיפים לא ידני, וזו הבעיה) אז כמובן שאת המגאן RS :-) (אחרי הכל אני עדיין גר בבית והם עדיין נוהגים על הרכבים לעתים רחוקות, למרות שאבא נוהג על ידני בעבודה).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
לא שופט, סתם מתעניין מאיפה הגיעה נקודת המבט הרעננה שלך. עכשיו תגיד לי, מקס, אם היית צריך למכור את שתי המכוניות האלו ולהחליף אותן באחת, לא היית מעריך קצת פרקטיות? DSG?

 

DSG זה נוחות, לא פרקטיות. מי שמחפש הנאה מנהיגה, בהנתן האפשרות יקנה ידני.

 

כנראה שאבא של משפחה עם ילדים אשר יכול להרשות לעצמו רכב אחד בלבד, לא ירוץ לקנות רכב כמו מגאן RS\קאפ או אופל אסטרה OPC. מצד שני, יש לא מעט כאלו אשר כן יכולים להרשות לעצמם 2 רכבים או סתם לא זקוקים באופן יוצא דופן לרכב פרקטי.

כך או כך, כמה אנשים כאן משום מה בוחרים להתמקד דווקא בפלח שוק של משפחות עם רכב אחד ועל בסיס זה לקבוע שגולף R (ולא GTI) עדיפה על אופל אסטרה OPC, שזה קצת מעוות בעיניי.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...