Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ASTRA OPC מי אמר GTI KILLER?!


evgeni432
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
DSG זה נוחות, לא פרקטיות. מי שמחפש הנאה מנהיגה, בהנתן האפשרות יקנה ידני.

 

חולק עליך. אני נהנה יותר מנהיגה חזקה עם DSG במצב ידני, מסיבות פרקטיות של הורדת הילוכים בבלימה חזקה. יש סיבה טובה מאוד שפרארי עברו לרובוטיות ובקרוב פורשה עם הGT3 החדשה.

 

כנראה שאבא של משפחה עם ילדים אשר יכול להרשות לעצמו רכב אחד בלבד, לא ירוץ לקנות רכב כמו מגאן RS\קאפ או אופל אסטרה OPC. מצד שני, יש לא מעט כאלו אשר כן יכולים להרשות לעצמם 2 רכבים או סתם לא זקוקים באופן יוצא דופן לרכב פרקטי.

כך או כך, כמה אנשים כאן משום מה בוחרים להתמקד דווקא בפלח שוק של משפחות עם רכב אחד ועל בסיס זה לקבוע שגולף R (ולא GTI) עדיפה על אופל אסטרה OPC, שזה קצת מעוות בעיניי.

 

אני לא אבא של אף אחד, אבל למשל, אני מטיס טיסנים. אני צריך את המקום של הגולף, עם שירוקו לא היה לי מה לעשות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים איתך בקשר ל-DSG. בגלל זה גם הוחלט (מבחינתי) ללכת על ולוסטר בגרסת ה-DCT, גם אני אהנה ממנה וגם היא אוטומטית להורים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

כן יש סיבה למה פרארי עברו לקלאץ' כפול והיא שמעל 90 אחוז מהמכירות של הדגם הקודם היו עם תיבה אוט'.

יש גם סיבה למה פורשה פיתחו תיבת הילוכים ידנית עם 7 הילוכים והיא שאחוז הלקוחות של פורשה, אשר אוהבים לנהוג ולא רק לעשות פוזות, הרבה יותר גבוה מאשר בפרארי.אגב, פורשה לכל היותר יציעו את הGT3 עם אפשרות לתיבת PDK אך לא יוותרו על תיבה ידנית מהסיבה הפשוטה שמדובר על רכב נהיגה, בשונה מ911 טורבו S לדוגמא.

 

הורדת הילוכים בבלימה חזקה אפשר לעשות גם עם תיבה ידנית.

 

תשמע, זה שאתה מטיס טיסנים זה נחמד, כמה אנשים כאלה יש? שוב, אתה מביא דוגמא פרטנית אשר מייצגת מיעוט ומחיל אותה על הכלל, מה שלא נכון לעשות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

יש דברים הרבה יותר טובים לנהיגה מS4 וA6\7, אני אקח כל אחת מהמתחרות שלהן על פניהן.

 

אם יש משהו שלא עובר במבחני רכב זה אמינות ואיכות לאורך זמן, מהי הסיבה שאאודי A8 שנת 2006 עולה כמו האינפיניטי שלי שהיא גם שנת 2006? כשהאאודי הייתה חדשה היא עלתה פי 3! ואני מדבר על A8 4.2 קוואטרו.

 

אני מאוד אוהב את הA8 אבל באאודי ברגע שנגמרת האחריות הרכב הופך למשקולת נייר מאוד מאוד כבדה.

 

 

לגביי פרקטיקה.... אני רואה הרבה אמהות במיני קופר עם בוסטר ברכב, מבחינה תקציבית אין להן בעיה לרכוש משהו נוח יותר ולמען האמת אני לא שומע תלונות, אם כבר הנוחות עם התינוק היא במעלה ראשונה, תקנו ג'יפון, תקנו מיניוואן.

 

לדבר על פרקטיקה ולקנות מכונית האצ'בק... זה כמו לדבר על סקס ולהביא ביד.

 

או זה או זה. גם הגולף היא פשרה ולא רק בתחום הדינמי, אלא גם בתחום השימושיות.

אינני הורה אך אני יודע שכשיהיה ילד יהיה איזה ג'יפון נחמד, שלא נצטרך לכופף את הגב, שהעגלה תיכנס בנעימות לתא המטען, אולי אפילו איזה מיניוואן מעניין (ויש כאלו, הגרנד קראוון החדש עם המנוע 3.6 פשוט מדהים) או שפשוט נסתדר עם מה שיש.

 

אני מאמין שהאשה תסתדר עם בוסטר בקיימן, ותמיד אפשר לפרק א הבוסטר, אם הפירוק וההרכבה של הבוסטר יהיו החיסרון הגדול בהחזקת רכב ספורט אז כוסאומו התינוק, שיקח מונית.

haters will hate

פורסם

בנצי, כמו שאמר הרב אמנון יצחק, אתה חי בסרט של הVDD. בישראל אין קאימן, אין בוקסטר, אין מיני, אין ג'יפים והאצ'בק זו צורת המרכב הכי שימושית שאתה יכול לקנות. מבחינתך ספורטיבי זה לא פחות מ458 ופרקטי זה לא פחות מאסקלייד, וכל זה לא רלוונטי בשום צורה עבורנו. ואפילו אם המכוניות היו כאן זולות שהיינו יכולים לקנות אחת לכל צורך, והן לא, פשוט אין לנו איפה להחנות אותן. לא בבית ולא מחוצה לו. שתי מכוניות זה לא מובן מאליו, שלוש זה לא בא בחשבון. אצלי, אגב, בחניה שמתחת הבניין, לא נכנס שום דבר יותר גדול מהאצ'בק. אז כשאין לך חניה, יש לך פקקים, הדלק יקר, האחזקה יקרה, שתי מכוניות זה בספק, ואתה צריך מכונית אחת שתסגור לך את כל הפינות, פתאום GTI חמש דלתות לא נראית כמו רעיון כזה רע.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

אף אחד לא טוען שGTI זה רעיון רע. יש לה את היתרונות שלה ויש לה את החסרונות שלה.

אבל היא לא רלוונטית, אם כבר אז דבר על הגולף R.

 

נ.ב. יש לא מעט מכוניות יקרות בארץ, לא צריך לשכתב את המציאות.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אף אחד לא טוען שGTI זה רעיון רע. יש לה את היתרונות שלה ויש לה את החסרונות שלה.

אבל היא לא רלוונטית, אם כבר אז דבר על הגולף R.

 

נ.ב. יש לא מעט מכוניות יקרות בארץ, לא צריך לשכתב את המציאות.

 

מדובר על מכוניות לקהל הרחב יחסית, לא מכוניות בחצי מיליון שקל. והגולף R לא רלוונטית לדיון הזה מאחר והיא עולה 300K, שזה מחיר מופרך לחלוטין וכנראה רחוק בכמעט 100K ממה שתעלה הOPC.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
אתה מתבלבל, או כמו שאוהבים לאמר במקומות מסוימים: טועה ומטעה.

אף אחד מאיתנו לא אמר שה- GTI טובה יותר או פחות. אם כבר, אני טענתי שלו הייתי רווק הייתי קונה RS.

אתה זה שחושב / כותב שכל ביקורת כלשהי על רכב או דיעה לגיטימית אחרת (ופה בכלל הבעתי דיעה על מחיר FFS, לא על טיב הרכב), שניתנת על ידי בעלי GTI, משמעותה שה- GTI עדיפה. ממש לא כך הדבר.

 

ואסביר פעם נוספת:

רוב האנשים שיש להם מכיסם 200+ אלף ש"ח הם מעל גיל 30. אפילו 35.

רוב האנשים מעל גיל 30/35 מחפשים דברים נוספים ברכב מעבר לאיך הוא נראה או איך הוא שומר על הקו.

בנוסף, רוב האנשים מעל גיל 30, בטח מעל 35, הם נשואים, ולרובם יש ילדים.

חלקם גם מעדיפים מסיבה כזו או אחרת רנו או אלפא או VW או אאודי (אפשר להשיג יופי של A4), או BMW (ה- 320 נמכרת בפועל בסביבות 200, קצת מעל ויש לך גם מנוע מעניין, על ה- 120 אני בכלל לא מדבר משום שהיא עולה בערך כמו אסטרה 1.4T לפני ההוזלה האחרונה - שהיא אגב סממן בעייתי אצל שלמה, שמאמץ קצת אופי של סיאט בנושא זה, ע"ע אינסגניה OPC ומחירי אסטרה בכלל) או לקסוס.

 

לכן טענתי, שהסיכוי שהרכב הזה יימכר בכמויות (בציבור בכלל, אבל אפילו בקרב חברי הפורום בפרט), קלוש, אלא אם הוא יתומחר בין ה- FR ל- RS. כלומר מתחת ל- 200. נציג החברה הבטיח תמחור מפתיע - כפי שכבר כתבתי, אשמח מאוד לתמחור שידחוף את הרכב הזה להימכר, משום שאשמח לראותו על הכביש.

 

אם יש לך הערות לגופה של התיזה העמוקה שהובאה, אשמח לשמוע. סתם לתקוף את כל בעלי ה- GTI באשר הם משום שבחרו ברכב שאינו וולוסטר או אופל, נראה לי קצת תמוה.

 

מסכים איתך ב1000%.

לא הייתי מנסח זאת טוב יותר.

ולי אין ולא היתה GTI.

אני בחרתי VRS בשל הייחוד ותא המטען הענק שלה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
בנצי, כמו שאמר הרב אמנון יצחק, אתה חי בסרט של הVDD. בישראל אין קאימן, אין בוקסטר, אין מיני, אין ג'יפים והאצ'בק זו צורת המרכב הכי שימושית שאתה יכול לקנות. מבחינתך ספורטיבי זה לא פחות מ458 ופרקטי זה לא פחות מאסקלייד, וכל זה לא רלוונטי בשום צורה עבורנו. ואפילו אם המכוניות היו כאן זולות שהיינו יכולים לקנות אחת לכל צורך, והן לא, פשוט אין לנו איפה להחנות אותן. לא בבית ולא מחוצה לו. שתי מכוניות זה לא מובן מאליו, שלוש זה לא בא בחשבון. אצלי, אגב, בחניה שמתחת הבניין, לא נכנס שום דבר יותר גדול מהאצ'בק. אז כשאין לך חניה, יש לך פקקים, הדלק יקר, האחזקה יקרה, שתי מכוניות זה בספק, ואתה צריך מכונית אחת שתסגור לך את כל הפינות, פתאום GTI חמש דלתות לא נראית כמו רעיון כזה רע.

 

תסלח לי אבל לא דיברתי אלייך, דיברתי לבעלי המשפחות שמתלוננים על השימוש בבוסטר. במחיר הgti יש אופציות פרקטיות הרבה יותר, אני מאמין שהרומנטי תהיה נוחה יותר. לך הייתי ממליץ על סובארו סטיישן, יהיה מקום לכל הטיסנים שבעולם.

 

אני ממש לא אומר שמראי זה ספורטיבי אבל ב200k שקלים יש אופציות ספורטיביות לא רעות בכלל והתירוץ הזה של השימושיות ממש מוזר לי ברכב שתא המטען שלו שווה לתחת.

 

אני הייתי מחפש לאגסי משומשת, יותר פרקטית, בנויה טוב מאוד, חזקה מספיק בגרסאות הנכונות ויש לה תא מטען גדול מאוד, היא תהיה מהנה יותר לנהיגה מהגולן המשמימה. אז פרקטיות ומציאות ישראלית באים בחשבון. רוצה גודל ופרקטיות קנה יאריס ורסו.

haters will hate

פורסם
מדובר על מכוניות לקהל הרחב יחסית, לא מכוניות בחצי מיליון שקל. והגולף R לא רלוונטית לדיון הזה מאחר והיא עולה 300K, שזה מחיר מופרך לחלוטין וכנראה רחוק בכמעט 100K ממה שתעלה הOPC.

 

הגולף R בהחלט רלוונטית לדיון הזה, מדובר על המתחרה של הOPC. הGTI נמצאת ליגה מתחת.

 

מבחינת מחיר, אני איתך ואני מקווה שאתה צודק, זה יגרום לכל מיני יבואנים (בדגש על צ'מפיון וסמל"ת להתעורר מאופוריית התמחור שלהם). יחד עם זאת, אם האסטרה תיובא עם אבזור נדיב (לא כמו הקליאו ספורט לדוגמא), לזה תוסיף מושבי באקט, דיסקי מחורצים (בלמים), מנוע אימתני, דיפרנציאל מוגבל החלקה (לא הוזכר כי מדובר על מערכת אלקטרונית עד כה, לכן יש סיכוי שמדובר על דיפרנציאל מכני) ועוד כל מיני פנינים שאין בGTI, אז קצת קשה לי להאמין שהיא תוצע תמורת 200K.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אני הייתי מחפש לאגסי משומשת, יותר פרקטית, בנויה טוב מאוד, חזקה מספיק בגרסאות הנכונות ויש לה תא מטען גדול מאוד, היא תהיה מהנה יותר לנהיגה מהגולן המשמימה. אז פרקטיות ומציאות ישראלית באים בחשבון. רוצה גודל ופרקטיות קנה יאריס ורסו.

 

בנצי, אתה סתם נכנס לקוביה. אם תא המטען של האצ' (מקופל או לא) מספק את הצרכים, מדוע להתפשר על רכב שלא מספק גם GO? ברור לי שהבחירה שלי ברכב ספורטיבי כרכב משפחתי היא לא טריוויאלית, הרי רוב ההורים בגן של הילד שלי נוסעים ברכבים זולים יותר ושימושיים יותר (או ג'יפים מיותרים לחלוטין, אבל אלה אינם נפוצים מאוד באזורנו, אלא רק מעבר לדרך נמיר... בשכונות בבלי ופארק צמרת). אבל רכבים כמו ה- GTI, FR, אפילו ג'ולייטה, מאפשרים לך להיות "משפחתי" ברמה מספקת, ולקבל גם קצת GO. טוב, לא ממש קצת ;-) ומבחינת האמא עם הגולף פלוס, גם לי וגם לה יש גולף. מעבר לזה היא לא מבינה וזה בדיוק מה שיפה. יש בדיוק שני אבות בגן שיודעים לזהות במה מדובר...

 

הגולף R בהחלט רלוונטית לדיון הזה, מדובר על המתחרה של הOPC. הGTI נמצאת ליגה מתחת.

 

זה בכלל לא משנה. משנה המחיר. אם היא תתומחר ב- 300, אז היא תבנה לעצמה קטגוריה (כי אני לא חושב שיש מספיק רוכשים של R כדי לקרוא לזה קטגוריה, בעצם אני בכלל תוהה כמה רוכשים אמיתיים (שלא קרובים של היבואן) קיימים שרכשו כזה רכב). אם היא תתומחר סביב 200, היא תתחרה ברנו ו- GTI. כלומר, לא משנה כמה היא טובה יותר, אלא באיזה רכבים היא מתחרה, ואת מקומה של איזה מכונית היא מנסה לתפוס. לייצר שוק זה לא פשוט, כפי שאפשר לראות עם ה אינסגניה OPC. הרבה יותר קל לנגוס בשוק קיים.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
כן יש סיבה למה פרארי עברו לקלאץ' כפול והיא שמעל 90 אחוז מהמכירות של הדגם הקודם היו עם תיבה אוט'.

יש גם סיבה למה פורשה פיתחו תיבת הילוכים ידנית עם 7 הילוכים והיא שאחוז הלקוחות של פורשה, אשר אוהבים לנהוג ולא רק לעשות פוזות, הרבה יותר גבוה מאשר בפרארי.אגב, פורשה לכל היותר יציעו את הGT3 עם אפשרות לתיבת PDK אך לא יוותרו על תיבה ידנית מהסיבה הפשוטה שמדובר על רכב נהיגה, בשונה מ911 טורבו S לדוגמא.

 

הורדת הילוכים בבלימה חזקה אפשר לעשות גם עם תיבה ידנית.

 

תשמע, זה שאתה מטיס טיסנים זה נחמד, כמה אנשים כאלה יש? שוב, אתה מביא דוגמא פרטנית אשר מייצגת מיעוט ומחיל אותה על הכלל, מה שלא נכון לעשות.

רק הערה למען הסדר הטוב. פרארי עברו לתיבה רובוטית דו מצמדית מתיבה רובוטית חד מצמדית ( ולא בכל הדגמים ). הם משתמשים בתיבה רובוטית כבר זמן לא קצר וזו הגיעה מפורמולה 1, שם כידוע יש לחברה נסיון לא מועט.

פורסם

זה בכלל לא משנה. משנה המחיר. אם היא תתומחר ב- 300, אז היא תבנה לעצמה קטגוריה (כי אני לא חושב שיש מספיק רוכשים של R כדי לקרוא לזה קטגוריה, בעצם אני בכלל תוהה כמה רוכשים אמיתיים (שלא קרובים של היבואן) קיימים שרכשו כזה רכב). אם היא תתומחר סביב 200, היא תתחרה ברנו ו- GTI. כלומר, לא משנה כמה היא טובה יותר, אלא באיזה רכבים היא מתחרה, ואת מקומה של איזה מכונית היא מנסה לתפוס. לייצר שוק זה לא פשוט, כפי שאפשר לראות עם ה אינסגניה OPC. הרבה יותר קל לנגוס בשוק קיים.

נכון, אין להקל בסוגיית המחיר. למרות זאת, וודאי תסכים איתי שאדם אשר חושב לרכוש אלפא 159 TBI (או לפחות, שקל, עד לאחרונה) כנראה שלא ירצה סקודה סופרב (2 ליטר TSI), רק כי המחיר דומה. באופן דומה, הGTI היא מכונית פחות ממוקדת מהOPC הזו.

 

רק הערה למען הסדר הטוב. פרארי עברו לתיבה רובוטית דו מצמדית מתיבה רובוטית חד מצמדית ( ולא בכל הדגמים ). הם משתמשים בתיבה רובוטית כבר זמן לא קצר וזו הגיעה מפורמולה 1, שם כידוע יש לחברה נסיון לא מועט.

 

אתה צודק, אני התייחסתי לעובדה שלא ניתן להזמין 458 איטליה ידנית, פשוט לא קיים.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *


×
×
  • תוכן חדש...