Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ASTRA OPC מי אמר GTI KILLER?!


evgeni432
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני הייתי כנראה מעדיף את ה OPC על פני הGTI (גם אם היא פחות טובה. היא נראית יותר טוב, ואני מאוד אוהב את אופל כמותג), אבל דווקא אנשים כמוני וכמוך (צעירים שלא מעניין אותם פרקטיות ושאר שטויות) הם פחות קהל היעד.

כמה אנשים כאלה אתה מכיר שיש להם כסף לשים מעל 200K על מכונית? ואם כבר אז כנראה שירצו יותר פוזה ממה שסמל אופל או רנו נותן.

את זה גם בקלות אפשר לראות למשל בהיצע יד2 של ה GTI, מעל 90% מהמכוניות הן 5 דלתות DSG.

ולפי דעתי זה מה שBAR72 מנסה להגיד, שככל הנראה אם האופל תתומחר סביב ה 200-220K כנראה שהמכירות שלה לא ירקיעו שחקים, וזה לאו דווקא אומר שהיא פחות טובה.

 

בכל מקרה אני מאוד מקווה ומאחל לחטיבת OPC שימכרו הרבה אסטרות וקורסות, כך לפחות עוד שנתיים שלוש יהיה היצע משומשות ספורטביות כמו שצריך.

VW Golf GTI 2006 Manual

  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני כתבתי ואדגיש, גם אם הייתי אבא ל-2 ילדים הייתי מעדיף אותה על פני ה-GTI (או הולוסטר טורבו או המגאן).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
האסטרה OPC אינה עושה רושם של רכב יוקרתי? כי ה-GTI כן? :lol::lol::lol: נכנסתם לסרט כל בעלי ה-GTI, ואתם לא יודעים איך לצאת ממנו. זה שהרכב שלכם נראה סטנדרטי ביחס למקובל בקטגוריה, לא אומר שהוא נראה יוקרתי. ההיפך, הוא נראה זול וכמו גולף רגילה (וזו לא מחמאה בכלל, למרות שהרכב בכללי נראה טוב).

האסטרה מדהימה, ואתם תמשיכו לחיות עם העולם הפלצני שלכם של "אני נוהג על רכב יוקרתי, ספורטיבי מין השורה הראשונה, מאובזר בכל טוב, איכות פנים כמו של אאודי A8 וכל זה במחיר פחות משל המתחרות".

יאללה, מאסתם כבר. הוציאו רכב שנראה פגז, ואתם (הכוונה בעלי GTI או וואגיות למיניהם) ישר רואים את הצד השלילי שרק אתם מוצאים, ומוזר מאוד שאחרים לא כלכך.

 

עזוב חבל על המאמץ, רכב עם כותנת פסים, מפלט כפול וסאנרוף נראה הרבה יותר יוקרתי ומכובד מאסטרה opc,אה וגם בטוח נוסע טוב יותר. (אם הגיר לא שובק חיים)

אני יוצא מהדיון ומחכה למבחן רכב

 

חברים, אתם חיים בסרט, רואים סדין אדום מול העיניים ולא יודעים לקרוא. שזה די חבל, כי אני בטוח שבמובנים אחרים אתם מאוד מוכשרים. התגובות שלכם מגוחכות ומעלות שאלה האם בכלל שווה לכתוב בצורה אינטיליגנטית פה. לא ה- GTI היא יוקרתית, אלא רכבים אחרים ב- 250 וצפונה. ומה לעשות ששום אופל (או VW, תירגעו) לא תהיה יוקרתית (למי שמחפש את זה, כי אני ממש לא מחפש את זה, אלא להיפך) כמו אאודי A3 2.0T. או S3 נניח. או IS. או קאמרי. או A4. או 323. או ...... קפיש? כי מי שמחפש יוקרה מחפש גם סמל. וזה של אופל או VW לא משיג מטרה. ובכלל לא משנה כמה אבזור תדביקו לרכב או כמה מהר הוא ייקח את הסיבוב של העלייה לאיילון.

ולכן כתבתי, שהקהל שמחפש הארדקור ב- 250K, ולא יבחר ב- QV (כמו האלפיסטים המושבעים) או ברנו CUP או RS, הוא מצומצם מאוד. קשה לכם לקרוא ולהבין לבד? חייבים להיתפס לשטויות? כנראה שבאמת הולך ופוחת הדור.

 

ו-BAR72, תהיה בטוח שגם אם היו לי ילדים והיה לי הממון, הייתי רוכש לי מגאן RS לפני הGTI (וכשיצאו ביקורות על הולוסטר טורבו וה-OPC, אם הן יהיו טובות, אז אעדיף גם אותן על ה-GTI). למה? כי כל בוקר שאני ארד לחניה, אני אחייך וארגיש מאושר מהרכב שיש לי בחניה, ולא אגיד לעצמי "חבל שלא קניתי רכב יוקרתי (עאלק) כמו GTI עם 5 דלתות שהילדים ייכנסו בנוחות" ושטויות אחרות.

ותתפלא לשמוע, אבל יש הרבה כמוני, שיעדיפו אסטרה ב-200+ אש"ח על גולף.

 

יפה. מה שאתה אומר, ברוב יהירותך, זה כך: אם אהיה נשוי ויהיו לי ילדים, ואחליט להחזיק רק רכב אחד, ולאשתי לא יהיה אכפת שאני מוציא 200+ על רכב, היא גם תסכים לשבת מאחור עם הילדים במקום מצומצם, בלי אפשרות לפתוח חלונות, עם רעש הדהוד תמידי מהאגזוז, וזה כמובן גם בנסיעות ארוכות לסבא/סבתא. וגם לא יהיה אכפת לה לשבור את הגב כל פעם שהיא מכניסה את הילדים לרכב, ולא תהיה לה כמובן כל בעיה לתפעל הילוכים ידניים תוך שהיא מחפשת את המוצץ שנפל לילד שיושב בסל-קל מקדימה. ובכן ידידי, אין לך מושג ירוק, אבל כתבו על זה

בשבילך. וגם פתגם.

 

עריכה: מוזר שרק אינפיניטי הבין למה אני מתכוון. אולי באמת רק מי שחזק בהבנת הנקרא קונה GTI? ;-) סתם סתם, תירגעו.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שומאכר - שים תזכורת בפלאפון לחזור אל השרשור הזה כשיהיה לך ילד.

 

ולצורך הדיון - הייתי יותר שמח אם גם מגאן וגם אופל היו יוצאות בגרסאות חמות עם 5 דלתות. מבחינתי שתהיה פלואנס RS עם היכולות של המגאן ומקדם הפוזה של אגסי - לא ממש אכפת לי.

בינתיים המצב הוא לא כזה. לפחות בארץ הקודש.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

שומאכר, דעתי מצטרפת לזו של האבות שבפורום; להחזיק רכב בסגנון ה-OPC כאשר אתה צריך על הדרך לקחת גם את העגלה לתינוק+כסא לתינוק+תיקים+אישה ברכב שלוש דלתות עם כסאות באקט...

פורסם

לא יודע מה אתכם, אבל כנראה שמישהו שכן יש לו מושג ירוק לגבי ילדים, רשם לכם את דעתו על השטויות שאתם כותבים לגבי רכבי 3 דלתות:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=414987&page=5

בבקשה. אז רדו מזה שאני בן 23 וכביכול "לא מבין כלום מהחיים שלי" ו"כשתגדל תבין" או "כשיהיו לך ילדים תחזור לשרשור הזה" וכל דיבורי הסרק האלה.

לדודים שלי בחו"ל הייתה BMW 325 קופה, עם 2 זאטוטים. נראה לכם שהם בכו על הבחירה? ההיפך הוא הנכון, והיה להם מאוד נוח עם העניין.

 

אגב, מי קבע ש-250K ש"ח מתחילים רכבים יוקרתיים? אתה? אהה נכון, כי הכל הולך לפי מה שאתה כותב. יודע מה? אז אני אכתוב שרכבי יוקרה מתחילים בארץ מ-300K ש"ח וצפונה (ואיזו הפתעה, אני לא טועה, תראה מחירים של רכבי יוקרה באמת). ב-250K ש"ח לקנות A3 ולחשוב שאתה נוהג ברכב יוקרה זה אומר שעבדו עליך או אתה עובד על עצמך.

 

אגב, לגבי ה-OPC, אם השקעתי וחסכתי בחיי, אני אהנה מהכסף שיהיה לי, וכן אני אקנה OPC ולא גולף שנראת כמו רכב לסבתות, ותתפלא, אני לא אתפשר על דבר ולא חצי דבר. אתם רואים רכב 3 דלתות וזהו, מבחינתכם הוא נשלל כי הוא לא פרקטי.

 

נ.ב

זה שאתה כותב "האם בכלל שווה לכתוב בצורה אינטיליגנטית פה" לא עושה אותך לאינטיליגנט ואת השאר לא. ההיפך, לפי ראות עיניי זה מראה לי עד כמה בן אדם רדוד אתה, שמזלזל באחרים (שים לב, אף אחד לא זלזל לא בך ולא באף אחד אחר פה בפורום, ואתה, מתגובות בפורום ישר מסיק מסקנות). כשתכיר אותי, אח"כ תסיק מסקנות. עד אז, תגובות כאלו אתה יכול לשמור לעצמך.

 

נ.ב2

אישתי לא תתעסק עם המוצץ שנפל בסל קל תוך כדי נהיגה, כנראה בניגוד למה שהולך אצלך :roll:

 

לגבי השורה האחרונה שלך, ממה שאני רואה בפורום, מי שפלצן ומתנשא מחזיק GTI. לכן, גם אם תהיה לי הזדמנות לרכוש אחת, לא אעשה זאת, כי "לצערי" איני נמנה לא על המתנשאים ולא על הפלצנים. תהנו :-D

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אז אני אספר לך מנסיוני שלי. לאחר רומן ארוך של למעלה מעשר שנים עם רכבי שלוש דלתות, נאלצתי למכור את האחרונה - פיג'ו 307XSI שהיתה לי אך ורק משום שבני נולד. התנהלות של פקלאות ותינוק ברכב שלוש דלתות היא פשוט לא נעימה, קשה ושוברת את הגב. אך לא זאת, אף זאת, יש לי מספיק חברים שכמוני, נהנו מרכב שלוש דלתות וברגע שהופיע הצאצא/ית החליפו לחמש דלתות.הכל עניין של נוחות.

פורסם

הויכוח הוא עקר מיסודו.

אתמול ראיתי משהו מסיע שני זאטוטים ביאריס T ספורט.

אני מסיע אחת רב הזמן במיטו.

ואם כל זאת, בתור אבא לאחת עם עוד אחת בדרך,

אני לא רואה את עצמי רוכש רכב שתי דלתות.

זה לא נוח לי ולא משנה איזה מגניב הוא.

מי שהיתנסה והחליט האחרת שיבושם לו ומי שלא, שימתין.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

SSC, אתם כותבים בגנות רכבי 3 דלתות כאילו מדובר במינימום איזו מיקרהCC, ששם באמת אין מקום לנחש אפילו מאחורה. יש ויש, והבאתי דוגמא אחת שאני מכיר אישית.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

ממש שיח חרשים מה שמתנהל פה.

אף אחד לא אמר שרכבי יוקרה מתחילים ב 250K.

BAR72 אמר שככל הנראה מי שמוציא כ"כ הרבה כסף על מכונית הוא גם בדרך כלל מחפש איזה שהוא מקדם פוזה, שלמשל אודי A3 כן יכולה לספק, בניגוד לגולף או לאסטרה.

הגולף 3 דלתות ידנית נמכרה חדשה מהסוכנות במחירים של 180-200K, ומלרות זאת עדיין לא רואים ממנה על הכביש בכמויות משמעותיות, בטח ובטח בהשוואה ל5 דלתות DSG, שאם להיות כנים די קולעת למטרה של להיות הוט האצ'.

מה שאפשר להסיק מזה, שככל הנראה אין הרבה אנשים בארץ שבאמת רוצים רכב ספורטיבי ידני עם 3 דלתות, אם זה אסטרה או גולף או מגאן.

 

וזה טיפשי להגיד שאם אתה קונה מכונית אתה לא תתפשר, כל מכונית לא משנה כמה היא עולה (עד גבול מסויים), היא פשרה!

כן, גם הוולסטר שהזמנת היא פשרה, ואתה בטוח מודע לזה, כמו שאני מודע לזה שהGTI שלי היא גם פשרה (לא אוהב איך שהיא נראית, יש לי 2 דלתות מיותרות, חסר לי אבזור...).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

"לא ה- GTI היא יוקרתית, אלא רכבים אחרים ב- 250 וצפונה. ומה לעשות ששום אופל (או VW, תירגעו) לא תהיה יוקרתית (למי שמחפש את זה, כי אני ממש לא מחפש את זה, אלא להיפך) כמו אאודי A3 2.0T. או S3 נניח. או IS. או קאמרי. או A4. או 323. או ...... קפיש? כי מי שמחפש יוקרה מחפש גם סמל."

 

ציטוט. שלא תגיד שאני כתבתי.

 

מקדם פוזה? אולי תתקן את עצמך ותכתוב סמל מקדימה. כי פוזה לאסטרה ולמגאן יש, ובשפע. בחייאת ראבק, אפילו לולוסטר יש מקדם פוזה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אתה כתבת פוזה. אולי התכוונת לסמל סטטוס.

 

עזוב, יש לך רכב מושלם (ולאייל, ול-BAR72, ול-ROEE וכל השאר). אל תתן לי לערער לך את המחשבה עליו :-D

 

אגב, מוזר שכל שרשור על הוט האצ חדשה כל בעלי ה-GTI למיניהם קופצים להגיב בגנותו, ולמצוא את החסרונות שבו לטעמם, ותמיד זה נגמר ב-3 דלתות וחוסר פרקטיות. אני כבר מתחיל לצחוק מהעניין :lol:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אנחנו מתווכחים על שטויות.

מבחינתי אפשר לסכם את השרשור: האסטרה נראית מעולה (כנ"ל הדגם הקודם, שאותו לצערי לא זכינו לראות בארץ) ושנותר לנו רק לקוות שבאמת יהיה לה תג מחיר אטרקטיבי והמון קונים כדי שהיה לי למה לשדרג עוד שנה שנתיים :)

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
SSC, אתם כותבים בגנות רכבי 3 דלתות כאילו מדובר במינימום איזו מיקרהCC, ששם באמת אין מקום לנחש אפילו מאחורה. יש ויש, והבאתי דוגמא אחת שאני מכיר אישית.

 

אני אסביר, נניח שאישתך מחליטה שאת הצאצא יש להוביל אך ורק במושב האחורי מטעמי בטיחות; עכשיו תאר לך שכל פעם שאתה צריך להכניס אותו לרכב יקרה אחד משתים: או שתצטרף בקרוב לקרקס הסיני המצטיין גם בכושר גמישות או שתשבור את הגב, אם לא תוך חודש תוך ארבעה חודשים. אבל, אם אתה תחליט שהצאצא ישב מקדימה - בכיסא של יד הנהג - ביטלת את דלת ימין; אם תמיד תסע לבד, עוד בסדר. אבל, ברגע שישנם עוד נוסעים זה סתם מקשה את העניין.

לגבי מרחב פנים במושב האחורי (לכשיושבים כבר) אז באמת אין תלונות (אפילו שהחלונות נפתחים מצחיק) .

בהרגשה תמיד אעדיף שלוש דלתות אבל לא תמיד מה רצוי הוא גם מה שמצוי תלות הנסיבות.


×
×
  • תוכן חדש...