Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ASTRA OPC מי אמר GTI KILLER?!


evgeni432
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אופל ספורטיבית שלא הייתי מתנגד לנוכחותה בחנייה שלי היא כמובן הלוטוס אומגה.

 

לא רק אתה. אני צריך מכונית ארוכה דיה כדי שתחסום לי את המיני'ם...

 

אני זוכר שהיה סרט קולנוע עם בלש שנוסע בכזו. או שזו הייתה סדרת טלוויזיה בכלל.

מישהו יכול לעזור כאן? הלו!!!

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

  • תגובות 180
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אתה כתבת פוזה. אולי התכוונת לסמל סטטוס.

 

עזוב, יש לך רכב מושלם (ולאייל, ול-BAR72, ול-ROEE וכל השאר). אל תתן לי לערער לך את המחשבה עליו :-D

 

אגב, מוזר שכל שרשור על הוט האצ חדשה כל בעלי ה-GTI למיניהם קופצים להגיב בגנותו, ולמצוא את החסרונות שבו לטעמם, ותמיד זה נגמר ב-3 דלתות וחוסר פרקטיות. אני כבר מתחיל לצחוק מהעניין :lol:

 

לגמרי נכנסת ללופ. אתה מחפש את בעלי הGTI, לא הם אותך. בכל אופן, לי אין ילדים, הGTI שלי היא שלוש דלתות ואם הייתי קונה עוד אחת זה גם היה שלוש דלתות. אז לא שלוש הדלתות מפריעות לי בOPC. למעשה, הדבר היחידי שמפריע לי בOPC הוא בדיוק הסיבה שהייתי קונה עוד GTI שלוש דלתות ולא שירוקו - כי תשומת הלב מפריעה לי. זה גם עניין פרקטי. אולי אתה צריך אוטו שילטף לך את האגו במקומות הנכונים כשהוא בחניה, אני מחפש אוטו שלא ימשוך תשומת לב כשאני מנצל אותו.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לא, אני רוצה אוטו שאני יאהב הן מבחינת המראה והן מבחינת הרכב עצמו. והגולף, מה נעשה, לא כזאת. לא כולם אוהבים מה שאתה אוהב, ולא כולם אוהבים לנהוג על רכב שנראה כמו של סבתות. מצטער לאכזב. ושים לב, שכל פעם אתה וחבריך ל-GTI נכנסים לשרשורים שקשורים להוט האצים אחרים, וישר טוענים "איך אפשר לקנות רכב כזה?! הוא יותר מידי פוזה, הוא לא פרקטי, הוא בולט לעין" ובלה בלה בלה עוד גיבוב שטויות שכבר נמאס לקרוא. לא נמאס לכם לכתוב את אוטו בולשיט כל הזמן? :lol:

יאללה, הבנו שיש לך רכב שלא נראה לעין ולא בולט. מה זה קשור בכלל לזה שאני ארצה OPC ויעדיף אותה על פני גולף R לדוגמא? זה שאתה כזה לא אומר שכולם כאלה. ועוד משהו, כמעט כל תגובה שלך היא "אם לי טוב, אז לאחרים גם חייב להיות טוב. ואם לא, אז אין להם מושג" ואז באה תגובה כמו " אולי אתה צריך אוטו שילטף לך את האגו במקומות הנכונים כשהוא בחניה". "מצטער" מאוד שאני רוצה וחושק ברכבים שאני יאהב להסתכל עליהם ולשבת בתוכם.

 

אבל בסדר, שכנעתם אותי. ה-GTI הכי טובה בהכל. לא אגיב יותר, אתם יותר מידי אינטיליגנטים בשבילי, כמו ש-BAR72 רשם.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אתה מתבלבל, או כמו שאוהבים לאמר במקומות מסוימים: טועה ומטעה.

אף אחד מאיתנו לא אמר שה- GTI טובה יותר או פחות. אם כבר, אני טענתי שלו הייתי רווק הייתי קונה RS.

אתה זה שחושב / כותב שכל ביקורת כלשהי על רכב או דיעה לגיטימית אחרת (ופה בכלל הבעתי דיעה על מחיר FFS, לא על טיב הרכב), שניתנת על ידי בעלי GTI, משמעותה שה- GTI עדיפה. ממש לא כך הדבר.

 

ואסביר פעם נוספת:

רוב האנשים שיש להם מכיסם 200+ אלף ש"ח הם מעל גיל 30. אפילו 35.

רוב האנשים מעל גיל 30/35 מחפשים דברים נוספים ברכב מעבר לאיך הוא נראה או איך הוא שומר על הקו.

בנוסף, רוב האנשים מעל גיל 30, בטח מעל 35, הם נשואים, ולרובם יש ילדים.

חלקם גם מעדיפים מסיבה כזו או אחרת רנו או אלפא או VW או אאודי (אפשר להשיג יופי של A4), או BMW (ה- 320 נמכרת בפועל בסביבות 200, קצת מעל ויש לך גם מנוע מעניין, על ה- 120 אני בכלל לא מדבר משום שהיא עולה בערך כמו אסטרה 1.4T לפני ההוזלה האחרונה - שהיא אגב סממן בעייתי אצל שלמה, שמאמץ קצת אופי של סיאט בנושא זה, ע"ע אינסגניה OPC ומחירי אסטרה בכלל) או לקסוס.

 

לכן טענתי, שהסיכוי שהרכב הזה יימכר בכמויות (בציבור בכלל, אבל אפילו בקרב חברי הפורום בפרט), קלוש, אלא אם הוא יתומחר בין ה- FR ל- RS. כלומר מתחת ל- 200. נציג החברה הבטיח תמחור מפתיע - כפי שכבר כתבתי, אשמח מאוד לתמחור שידחוף את הרכב הזה להימכר, משום שאשמח לראותו על הכביש.

 

אם יש לך הערות לגופה של התיזה העמוקה שהובאה, אשמח לשמוע. סתם לתקוף את כל בעלי ה- GTI באשר הם משום שבחרו ברכב שאינו וולוסטר או אופל, נראה לי קצת תמוה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
יאללה, הבנו שיש לך רכב שלא נראה לעין ולא בולט. מה זה קשור בכלל לזה שאני ארצה OPC ויעדיף אותה על פני גולף R לדוגמא? זה שאתה כזה לא אומר שכולם כאלה. ועוד משהו, כמעט כל תגובה שלך היא "אם לי טוב, אז לאחרים גם חייב להיות טוב. ואם לא, אז אין להם מושג" ואז באה תגובה כמו " אולי אתה צריך אוטו שילטף לך את האגו במקומות הנכונים כשהוא בחניה". "מצטער" מאוד שאני רוצה וחושק ברכבים שאני יאהב להסתכל עליהם ולשבת בתוכם.

 

דווקא אותי מעניינות דעות בעלי הGTI (או מגאן RS או שירוקו או כל מי שמחפש אוטו מהיר ב200K), מאחר והם בשוק הזה ועשו את הבחירות שלהם. הרי אופל עשו את הOPC בשביל מי שקנה, או שקל GTI, לא בשביל מי שקונה בוקסטר ולא בשביל מי שקונה מאזדה 3. אל תשכח את זה.

 

אבל בסדר, שכנעתם אותי. ה-GTI הכי טובה בהכל. לא אגיב יותר, אתם יותר מידי אינטיליגנטים בשבילי, כמו ש-BAR72 רשם.

 

צר לי שגרמנו לך להרגיש ככה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם
דווקא אותי מעניינות דעות בעלי הGTI (או מגאן RS או שירוקו או כל מי שמחפש אוטו מהיר ב200K), מאחר והם בשוק הזה ועשו את הבחירות שלהם. הרי אופל עשו את הOPC בשביל מי שקנה, או שקל GTI, לא בשביל מי שקונה בוקסטר ולא בשביל מי שקונה מאזדה 3. אל תשכח את זה.

 

בעניין הזה, נשאר רק לחכות ולראות את המחיר האמיתי. עם תמחור הגיוני היא תהיה מתמודדת חזקה לכתר.

בתור אחד שGTI הייתה גם בשיקולים שלו, אם האסטרה הייתה בשוק כשחפישתי רכב חדש סביר להניח שהתוצאה הייתה משתנה באם כמו שאמרתי התמחור שלה יהיה הגיוני ומהנה בנסיעת המבחן כמו שהיא מבטיחה...

בקיצור, יהיה מעניין בשנון הקרוב! עכשיו מעניין לראות את קרבות התמחור בדגמים החדשים, למשל הBRZ שאמנם מגיעה מסגמנט אחר אבל אני כדוגמא- מאוד מתעניין ברכב אבל אם התמחור של הBRZ יגיע ל250 כמו הספקולציות והאסטרה תתומחר בצורה הגיונית עם פער משמעותי בהחלט יש על מה לדבר עם חבילה כוללת מרשימה כמו שOPC מציעים.

 

 

עריכה:

רק כדי לספק נתונים שאולי יעזרו להבין את המצב, לאור הדיון על גילאים, משפחה וסמלי סטאטוס שהרכבים האלה מהווים כביכול:

אני בן 22, עובד בחברת הייטק ולמי שתוהה מממן את הרכב בכוחות עצמי עד השקל האחרון, לגבי לבלוט ותשומת לב לפעמים זה נחמד אבל זה לא מה שאני מחפש ומעדיף בלי זה- תנסו לנהוג באלפא שקופצת בצבעים בין כחול בוהק לסגול כהה ופתאום OPC לא ניראת כ"כ בולטת אם כי צריך לראות אותה במציאות לפני ששופטים...

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

פורסם
עוד פעם מתחילים?

 

איך רכב שבא עם 70 כ"ס מעל ה GTI (ו 10 מעל ה R), עם דפרנציאל ננעל, עם באקטים (ועוד שלל תוספות שנכון להיום לא מגיעות ב GTI) יתומחר פחות ממנה?

לא מסכים איתך.

עם כמה שהgti מוצלחת, האסטרה מכוונת לקהל קצת שונה. היא חזקה הרבה יותר וכשנדע עליה עוד, נראה אם היא יותר מלוטשת ממנה. מעבר לזה שהיא נראית נהדר, ולא כולם מחפשים זאב בעור שפן. ואחרי כל אלו, יש את נושא הייחודיות. והgti נפוצה למדי, שלא נאמר הרכב של החלק הממהר בעדר.

 

הינה 2 הודעות שכנראה לא טרחת לקרוא (BAR72). זה עונה לך על מה שכתבת לגבי רוב, כסף, 35+?

 

ואגב, בקשר לשורה "אם יש לך הערות לגופה של התיזה העמוקה שהובאה, אשמח לשמוע. סתם לתקוף את כל בעלי ה- GTI באשר הם משום שבחרו ברכב שאינו וולוסטר או אופל, נראה לי קצת תמוה" - אתה כנראה מתבלבל ביני לבינך. כי אפילו כשרובי קנה את ה-RS, היו לכם טענות כלשהן לגבי הרכב והבחירה (אף על פי שחברי פורום הדגישו שמדובר בבחירה שלו, שהוא רווק והיו לו שיקולים משלו). להזכיר לך את השירשור או שאתה זוכר? אז אל תבוא ותנסה להוציא אותי מה שאני לא עשיתי מעולם, בניגוד אליך. לך תקרא קצת שירשורים אחרים והמלצות שלי לגבי רכבים כאלו ואחרים, אח"כ תגיד שאני "תוקף כל בעלי GTI משום שלא קנו ולוסטר". פשוט שורה מגוכחת, שאין קשר בינה ואפילו לא מקרי למציאות (הולוסטר בכלל לא באותה קטגוריה, מה אתה רוצה? אני עדיין מנסה להבין את המשפט הזה שכתבת).

 

תכף גם תמציא שהמלצתי למישהו לקנות ולוסטר כשהוא התלבט בין GTI ללאון קופרה :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

אני מאמין שאופל יוציאו גרסת 5 דלתות חמה.

 

לגבי הטיעון של בר, אם כבר מתפשרים והאשה נוהגת ורוצים משהו פרקטי, קונים מיניוואן או רכב שני לאשה, משהו נוח ואוטומטי.

לא בעיה לנהל תקציב ככה שיהיו 2 רכבים במשפחה, תמיד אפשר להחזיק איזה רכב שהוא מתפשר פחות.

 

נכון כשאנחנו היינו ילדים לא הייתה בעיה להחזיק פיאט 127 כרכב משפחתי, לא היו בוסטרים, העגלות היו קטנות. היה טוב.

 

אני לא מבין למה אנשים קונים את הgti, אם התירוץ שלהם זה פרקטיקה ושעמום. תקנו מיניוואן מתנהג, תקנו סטיישן. בדרך כלל אתם גם מאלה שמשבחים את אאודי, בעיני אאודי זה חרא. חרא אמינות, חרא התנהגות, חרא היגוי אבל העיצוב לא רע.

haters will hate

פורסם
לצערי הרב, מרצדס כבר לא מה שהייתה פעם, פעם מרצדס הייתה מותג הישר מתקשר ליוקרה ואיכות, הייתה מס' 1, אם נוציא את הגירסאות הספורטיביות קצה כגון ה C63AMG, SL63AMG וה SLS, כל דגם אחר הוא נחות ומיושן מול המתחרות, אם זה C CLASS, E CLASS או S CLASS.

היום בסגמנט היא מס' 3, כאשר אודי וBMW עקפו אותה.

גירסת ה CL מיותרת וכושלת(מה ההגיון לקחת בסיס S קלאס ולעשות ממנו רכב קופה?), ה CLS עוד איכשהו טובה, אבל בהשוואה ל A7, ה A7 זולה וטובה יותר.

תשמע, אל תפגע אבל לדעתי מדובר על רצף של שטויות.

1. מרצדס ממש לא נחותים או מיושנים בהשוואה למתחרים שלהם, יש לא מעט תחומים שמרצדס מכתיבים את הקצב ומחלקים את הקלפים. לא ברור לי על מה מושתתת הטענה הזו שלך.

2. גם בימינו מרצדס מייצרים רכבים מאוד יוקרתיים ומאוד איכותיים. שב ונהג באחת ותווכח בעצמך, לדוגמא בCL הכה מיותרת, אותה הזכרת מקודם.

3. בהמשך לתהייתך בנוגע למהות קיומה של הCL, קשה לי להבין מה לא ברור לך כאן. מדובר על רכב יוקרה בפסגת שרשרת המזון אשר מצוייד במנועים הכי חזקים, באבזור הכי עשיר, בגימור הכי מפואר...בקיצור, הכי הכי. תתפלא, ישנם אנשים שיכולים ורוצים לקנות לעצמם CL כרכב שני, או שלישי, או רביעי,..., או עשירי,...

4. קשה להכריז שA7 זולה יותר מCLS, תלוי כמה תוספות תעמיס. לגבי טובה יותר? Auto-Motor-und-Sport (מגזין רכב גרמני, בין הנחשבים באירופה) דווקא לא כל כך חד משמעי כמוך. לדוגמא:

http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/audi-a7-und-mercedes-cls-im-test-fliessheck-limousine-gegen-viertuerer-coupe-3025551.html?show=2

 

איך שלא תראה את זה, גיר אוטו' רגיל גורם לאיבוד מומנט עקב הממיר מומנט, עדיף גיר מסוג DSG או ידני כדי לנצל טוב יותר את העברת הכוח. נכון, אך יש לו יתרונות אחרים. מצד שני פורשה 911 טורבו 997 הושקה תחילה עם תיבה היל' ידנית ופלנטרית. דווקא הגרסה האוט' הרגילה הייתה מהירה יותר. מעבר לכך, יש עוד מה לשפר, נראה מה מאזדה יעשו עם ה-6 החדשה.

לגבי הפורשה - אני מעריך שזה עניין של זמן עד שגם הקאיין יהיה בעל גיר רובוטי כפול מצמדים, ב.מ.וו גם לאט עוברים את התהליך הזה, כמו שציינתי ב Z4 יש גיר מסוג DSG, הדברים האלו לוקחים זמן. מעריך שבמתיחת פנים או בדגם הבא זה ייושם.

בהתחשב בכך שפורשה המציאו את הקונספט שעומד מאחורי הDSG ובהתחשב בכך שלא מעט מהדגמים שלהם מוצעים עם גיר הPDK (המונח השגור בפי פורשה לגיר כפול מצמדים) אני תוהה אם כן למה הקאיין נמכר עם תיבה פלנטרית נחותה משמעותית?

 

בוא נגיד שכולם יהיו מופתעים מהמחיר שיהיה :-) כמו שאמרתי, היא תשנה את הסטנדרט המקובל בסגמנט היום...

אני רק מקווה שנהיה מופתעים (לטובה) מהאבזור עמו היא תשווק בארץ :)

 

לכל מצדדי הגולף GTI. ייתכן כי חלק מהרוכשים הפוטנציאליים של רכבים מסגמנט זה, אשר להם ילדים קטנים, יעדיפו את הגולף GTI בגלל עניין הפרקטיות וייתכן שחלק עוד יותר זעום יעדיף אותה בגלל עניין ה(חוסר) נראות\עיצוב.

למרות כל זאת, מעט קשה לי להאמין כי רוב רובם של האנשים הרוכשים את הרכבים הללו (GTI, ג'ולייטה תלתן וכו') הינם גם בעלי ילדים קטנים וגם יכולים להרשות לעצמם רכב אחד ויחיד. חלקם בכלל יקנו את הרכב כרכב שני במשפחה ואז עניין הפרקטיות מקבל חשיבות משנית מלכתחילה. אני חושב שיש עוד כמה טיפוסים שירכשו הוט האץ'.

 

שוב אני חייב לחזור ולציין כי הGTI כלל לא אמורה להיות חלק מהדיון מהסיבה הפשוטה שמדובר על רכב נחות יותר מOPC באופן ברור. אם כבר תכניסו את השירוקו\גולף R לתמונה.

 

וחוץ מזה, כמה אנשים כבר מעדיפים את המראה של גולף R...

(בכחול)

2012-volkswagen-golf-r.jpg

(או בלבן)

amcor_c.jpg

 

 

...על פני העיצוב של האסטרה OPC?

 

2012-opel-astra-opc.jpg

2012-opel-astra-opc-1.jpg

2012-opel-astra-opc-3.jpg

 

נ.ב. גם אם יקחו את הגולף 160 כ"ס, יתקינו בה את כל האבזור שיש בGTI ויקראו לה GTI (רק ללא המאפיינים הספורטיביים), ככל הנראה שהמכירות לא תפגענה באופן אנוש.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

זה OFFTOPIC, אבל באמת אני שוקל רכב שני - פיג'ו (של ידידנו מרנו). אז כבר רוב הפורום יהיה איתי ;-) ההחלטה על רכב אחד היא עקרונית, בתור מי שגר בת"א נראה לי מיותר להחזיק שני רכבים. מה שיש לי כרגע משרת את המטרה של FUN (כן, פאן לי ;-) ) ופרקטיות.

 

ספורטיבו - ב- 160 יש יותר אבזור מלכתחילה מאשר ב- GTI.

 

ושומאכר, אם אתה תקרא קצת מה שכתבתי, תראה שהסכמתי מאוד עם מה שטל ובגירה כתבו. זהו, סיימתי בנושא זה.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

אין ספק שהגולף מפסידה במבחן הפוזה. אני חושב שזה נהדר. שהאחרים יקנו ולוסטר.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

איך פספסתי את הקשקוש על המרצדס??????

 

הCL נמכרת לא רע ושקלתי לרכוש אחת אך נרתעתי רק בגלל האובר טכנולוגיה והתנסות שלילית עם המתלי אוויר תחת עומס.

אני מאמין שהיא תחזור להיות אופציה בקרוב כי מצאתי את עצמי בודק יותר מדי מרצדסים לאחרונה, בשבועיים האחרונים אני מבלה המון זמן עם הE500 ולאט לאט הרכב בונה לי את הביטחון שאבד לי במותג.

 

אנשים שוכחים שאפילו במוו בסיסית היא די מאכזבת ועל אאודי אני לא מוכן לדבר מבחינתי היא לא מהווה תחרות כלל.

haters will hate

פורסם

כל אחד ודעותיו, אני חושב ש CL זה רכב מיותר, כי לקחת מרכב S CLASS ולעשות ממנו רכב קופה לעשירים, כמה כבר נמכרו כאלו? חוץ מלאוליגרכים מחבר העמים, לא ראיתי יותר מדי כאלו, באירופה, בפרט גרמניה, ראיתי כמה בודדות על הכביש.

עדיין נראה לי מוזר רכב קופה ששוקל 2 טון עם מנוע 5000 סמ"ק, סוג של אמריקן-מאסל.

לעומת זאת כן ראיתי CLS-ים ו A7.

 

אתה לוקח את הרכב הכי חזק E500, קח E200 דיזל עם 150 כ"ס ותשווה אותה ל 520D בעלת 177 כ"ס.

 

באמת שאני לא מבין אותך איך אתה לא מתייחס לאודי, זה לא שאני בעל המותג, אבל עובדה שמבחני רכב שעשו ל A6 מול E ו A8 מול S, האודי ניצחו.

 

ל - Cuore Sportivo:

 

כל אחד רואה דברים מנק' מבט שלו, עובדה שבגרמניה המקומיים מעדיפים את התוצרת של אודי מאשר מרצדס, גם את התוצרת מבוואריה.

פעם בשנות ה 80 ו 90, מרצדס הייתה מס' אחת ביוקרה, אודי נחשבו לטובים לא יותר מזה, ב.מ.וו לא התקרבו למרצדס בכל מה שקשור ליוקרה, היום החברה מס' 3 באירופה. רק בארה"ב אוהבים מאוד את הרכבים שלהם כי הם סמל סטטוס.

אם אתה טוען שאני מדבר שטויות, בוא נעשה סיור שבוע בגרמניה על האוטובאן, תעשה סטטיסטיקה של רכבי היוקרה, אתה תהיה מופתע לגלות את התוצאות שאודי מס' 1, ב.מ.וו 2 ומרצדס 3.

עוד מה שמחזק את טענתי, הן המודלים A6 ו A8, ה A6 זכתה לשבחים בעיתונות הרכב ועלתה בכל פרמטר על הE CLASS, מודל S CLASS כבר נחשב מיושן מול המתחרות. טוען שאני מדבר שטויות? תשאל בעצמך את הגרמנים מה הם חושבים על ה E ו S.

נ.ב - מרצדס מכוונת את השוק שלה לארה"ב, לראייה שנסעתי ב C CLASS הבלם יד היה ליד הדלת במן דוושה כזו.

 

ואגב, כשהתכוונתי ש A7 זולה מ CLS, היא זולה ממנה בארץ משהו כמו 200K או קצת פחות.

 

דבר אחרון, לגבי הגירים - הדוגמא שהבאתי כי מה הטכנולוגיה העכשווית, DSG לסוגיו הינו הטכנולוגיה העכשווית, זה שמאזדה עדיין עם גיר אוט' - זאת החלטה שלהם, מאזדה 6 אומנם מלכת ה"ליסינג", אבל כבר רואים שמאזדה כבר מזמן לא "רכב העם", יונדאי עקפה אותה (אבל זה כבר דיון אחר :) ).

Skoda Octavia MK III 1.8TSI


×
×
  • תוכן חדש...