בהחלט בעניין המחיר אנחנו התחרותיים בין המתחרות של האינסיגניה OPC, כך בחשבון שמדובר במשפחתית גדולה ספורטיווית ולא ראלי טורפת פניות, מניסיון אישי שלי עם הרכב לרכב יש אחיזה גבוהה מאוד, הודות להנעה כפולה וכיוונון קשיחות בולמים שעושים רק טוב לאחיזה במצב OPC, ממליץ לך לראות את ההשוואה של טיף נידל ביו טיוב מול אאודי S4, בה הוא אומר שנכון שהS4 יותר מחודדת בפאן הספורטיווי מול הOPC אבל גם באירופה, התמורה למחיר פשוט יותר טובה בOPC, בארץ הS4 שהייתה משווקת הייתה עולה 200 אלף יותר... פער מטורף לדעתי, ואם אתה רוצה שהאאודי תהיה עם האבזור של הOPC הסטנדרטי (מושבי ריקארו מעור, מערכת פליטה של רמוס, בולמים עם קשיחות משתנה, בלמי ברמבו גדולים, ג'נט 20" ומערכת שמע של אינפיניטי) אתה נפרד מעוד 100 אלף באאודי... וזה כבר מחיר של 2 OPC... אגב בנוגע להתנהגות לא רק דעתי היא חיובית, במבחני רכב רבים באירופה אומרים שלאינסיגניה אחיזת כביש גבוהה ביותר, ביחד עם שאר החבילה שהרכב מציע במחיר הזה... קשה להתווכח עם זה שאתה מגיע עם דעה אובייקטיבית.