Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ישה, אתה יודע מה עצוב בזה?

 

מדובר בחבר ילדות שלי, הוא גם שכן שלי. הבנאדם טס לבדו לטיול בדרום אמריקה - וזאת התוצאה.

 

כל מה שנותר לי לקוות זה שהכל יהיה בסדר. אני מרחם על משפחתו ברגעים אלה של ממש :|

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

עדיין לא :lol:

 

וברצינות - לא מדובר ביוסי שלנו. אבל כן מדובר בחבר ילדות שלי :|

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
יוסי פרנקוס לא מדליק מדורה. הוא פשוט אומר אומר ויהי אש.

 

זה הולך לאיפה שאני חושב שזה הולך?

 

יוסי פרנקוס יכול לטרוק דלת מסתובבת

הדמעות של יוסי פרנקוס מרפאות סרטן, כמה חבל שיוסי פרנקוס לא בוכה (רק שגורטים לו טמפרה.)

Yosi Francos doesn't get wet, water get Yosi Francosed.

יוסי פרנקוס יכול לחלק באפס.

יוסי פרנקוס יכול לעשות ווילי בחד אופן.

 

:lol: :lol:

דניאל.

אני שונא את הקיץ!

פורסם

מדובר בחבר ילדות שלי, הוא גם שכן שלי. הבנאדם טס לבדו לטיול בדרום אמריקה - וזאת התוצאה.

 

אני במקומך לא הייתי רץ כ"כ מהר לחלוק את המידע הזה עם החבר'ה... :lol:

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק, אני משתתף בצערו. לא מובן לי הטמטום הזו שלו, אך צר לי לשמוע זאת :roll:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

יוסי, כמו צא'ק נוריס, ספר עד אינסוף. פעמיים!

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
פורסם

יוסי פרנקוס לא מתקשר למספר הלא נכון. אתה עונה לטלפון הלא נכון

יוסי פרנקוס כבר היה במאדים. זה למה אין שם חיים

אחרי מקלחת יוסי פרנקוס לא צריך מגבת, הוא רק אומר למים לרדת ממנו

כשיוסי פרנקוס בא לריאיון עבודה, נותנים לו קורות חיים

יוסי פרנקוס אוכל ספגטי עם סכין

יוסי פרנקוס מוזג קודם את החלב, אחר כך את הקורנפלקס, ואחר כך הוא שם קערה

תרופות נגד דיכאון לוקחות יוסי פרנקוס

אין לסביות, יש בנות שלא פגשו את יוסי פרנקוס

יש הומואים. בנים שפגשו את יוסי פרנקוס...

כשאלכסנדר גרהאם בל המציא את הטלפון, היו לו שלוש שיחות שלא נענו מיוסי פרנקוס

ילדים קטנים בודקים אם אין להם מפלצות מתחת למיטה. מפלצות בודקות אם אין להם יוסי פרנקוס מתחת למיטה

 

:lol:

'06 Daihatsu Sirion > '72 1302 VW Beetle > '94 Renault Twingo > '02 Fiat Punto HGT > '14 Suzuki Alto > '15 Citroen C4 Cactus > '20 Hyundai i20 > '23 Mazda 2 > '74 1300 VW Beetle + '16 Volvo V40

פורסם
לא יכולה להיות עוד שואה!

 

תכניס את זה כבר לראש שלך!

 

באותה תקופה לא היה אינטרנט, לא היו טלפונים עם מצלמות ולא הייתה תקשורת ברמה שיש היום.

 

כיום אנשים יודעים שהייתה שואה ויודעים את המשמעות שלה (גם מחוץ לארץ).

 

אם יהיה אפילו איום קטן של השמדת עם (או קבוצה אתנית מסוימת), כל העולם ייתערב, וסביר להניח שגם האזרחים של אותה מדינה שבה זה יקרה.

 

אם זה יקרה בטורקיה או מדינה עויינת אחרת, זה גבולי.

 

אבל במדינות שבהן אנחנו נמצאים? (שוויץ, צ'ילה, ספרד, ארה"ב וכו')

שם זה לא יכול לקרות כי דברים כאלו לא קורים בדמוקרטיות אמיתיות.

ולפני שתגיד שבצ'ילה זה לא דמוקרטיה אמיתית, כיום זה כן, ויש שלושה שרים יהודים בקבינט, אחת מהם קרובת משפחה שלי.[/quote]

 

ישה, אתה יודע מה עצוב בזה?

 

מדובר בחבר ילדות שלי, הוא גם שכן שלי. הבנאדם טס לבדו לטיול בדרום אמריקה - וזאת התוצאה.

 

כל מה שנותר לי לקוות זה שהכל יהיה בסדר. אני מרחם על משפחתו ברגעים אלה של ממש :|

 

רגע של רצינות!!

 

תראה את המוכחל. אולי אפשר להיעזר בו.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
זה הולך לאיפה שאני חושב שזה הולך?

 

יוסי פרנקוס יכול לטרוק דלת מסתובבת

הדמעות של יוסי פרנקוס מרפאות סרטן, כמה חבל שיוסי פרנקוס לא בוכה (רק שגורטים לו טמפרה.)

Yosi Francos doesn't get wet, water get Yosi Francosed.

יוסי פרנקוס יכול לחלק באפס.

יוסי פרנקוס יכול לעשות ווילי בחד אופן.

 

:lol: :lol:

דניאל.

 

יוסי, כמו צא'ק נוריס, ספר עד אינסוף. פעמיים!

 

יוסי פרנקוס לא מתקשר למספר הלא נכון. אתה עונה לטלפון הלא נכון

יוסי פרנקוס כבר היה במאדים. זה למה אין שם חיים

אחרי מקלחת יוסי פרנקוס לא צריך מגבת, הוא רק אומר למים לרדת ממנו

כשיוסי פרנקוס בא לריאיון עבודה, נותנים לו קורות חיים

יוסי פרנקוס אוכל ספגטי עם סכין

יוסי פרנקוס מוזג קודם את החלב, אחר כך את הקורנפלקס, ואחר כך הוא שם קערה

תרופות נגד דיכאון לוקחות יוסי פרנקוס

אין לסביות, יש בנות שלא פגשו את יוסי פרנקוס

יש הומואים. בנים שפגשו את יוסי פרנקוס...

כשאלכסנדר גרהאם בל המציא את הטלפון, היו לו שלוש שיחות שלא נענו מיוסי פרנקוס

ילדים קטנים בודקים אם אין להם מפלצות מתחת למיטה. מפלצות בודקות אם אין להם יוסי פרנקוס מתחת למיטה

 

:lol:

אני סקרן לגבי מה אומרים עליי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
במקרה הכי גרוע זה עד 60 יום כלא ו 300 דולר קנס.

 

 

אולי גם יצליחו להדביק לו איזו "הטרדה מינית" על הדרך, אם לא יימצאו סעיף אחר...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...