Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:shock:

תחת סעיף תוספות כתוב: מרים חלונות, מפתח מתקפל... צריך גם להוסיף 4 גלגלים, 2 פגושים , 1 מנוע, 1 גיר.

תחת סעיף תאור כתוב: 15 אלף מעל המחירון, לא צריך לחכות 8 חודשים. מה ההגיון בזה :headscratch: ? אני משלם 15,000 על זה שאני לא מחכה 8 חודשים? , למה בכלל צריך לחכות 8 חודשים? לא מבין...

זמין 8)

פורסם

בסוף הוא ימכור אותה ב15 מתחת למחירון,

 

לא רק שאתה מפסיד יד אתה מפסיד מודל,

 

 

 

 

(מה באמת כל העולם, אישתו, ואחותו קנו פיקאנטו שהיא כ"כ קשה להשגה?)

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם
:shock:

תחת סעיף תוספות כתוב: מרים חלונות, מפתח מתקפל... צריך גם להוסיף 4 גלגלים, 2 פגושים , 1 מנוע, 1 גיר.

תחת סעיף תאור כתוב: 15 אלף מעל המחירון, לא צריך לחכות 8 חודשים. מה ההגיון בזה :headscratch: ? אני משלם 15,000 על זה שאני לא מחכה 8 חודשים? , למה בכלל צריך לחכות 8 חודשים? לא מבין...

 

אם אתה הולך לסוכנות ומזמין פיקנטו חדשה יש רשימת המתנה של מספר חודשים. הבחור רוצה 15 אש"ח תמורת הזכות לקבל את הפיקנטו בלי להמתין ולהוסיף על הדרך עוד יד ברשיון הרכב.

פורסם

אוקיי עכשיו אני מבין את רצונותיו של הבחור שמוכר( תודה על ההסבר :-D)- אבל ההגיון ( יותר נכון חוסר ההגיון) בעניין הזה עדיין מעבר ליכולת ההבנה שלי.

סביר להניח ש-GMC צודק !

זמין 8)

פורסם

חברה , אני לא מבין מה אתם מתפלאים ו/או מלינים.

 

אנחנו כזכור במזרח התיכון . מודעה היא נקודת פתיחה למשא ומתן.

 

אם יש מישהו שחם על דגם כזה ובאופן מיידי , הרי יתחיל להתמקח , יוריד 12-10 אלף מהמחיר המבוקש , ירגיש ששיחק אותה

 

ובמקביל המוכר ישפשף ידיו בהנאה - 'WIN WIN SITUATION' (לכאורה).

פורסם

:shock:

תנו לי סיבות למה לא לקנות איזה פאביה TSI במחיר כזה? אמנם רכב בן שנה וחצי נגיד,אך מרווח יותר,חזק הרבה יותר,חסכוני לא פחות.

 

חבל על הפרייאר שיקנה את זה,משהו למרות שזה זכותו חיי בחלום.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אם אני חם על הדגם,אזמין חדש ואמתין כמה שצריך.

את ה-15000 אני אוציא על מוניות והשכרת רכב.

במחירי המבצע של היום אפשר לקנות רכבים הרבה יותר טובים,חדשים באספקה מיידית כמו c3.

זו לא הדרך הנכונה לעשות קופה!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

זו לא הדרך הנכונה לעשות קופה!

 

ולמכור במחירים שערורייתיים בסופר-מגה של רחוב פנקס בת"א רק כי עיקר הקהל הוא מבוגר מכדי לכתת רגליו לשכונה אחרת זה כן נכון?

זו ישראל.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

שוק חופשי הכל טוב ויפה אבל זו כבר חזירות .

 

ב 91 אלף יש יופי של אופציות שלא כוללות מנוע 1 ליטר , או בקיצור למה נראה לו ?

פורסם

אני לא מבין על מה ההתרעמות. אף אחד לא מחזיק אקדח לרקתכם ומכריח אתכם לקנות את הרכב או אפילו להרים טלפון למוכר ולשאול אם הוא סובל ממגלומניה. אם ימצא פראייר שיקנה במחיר הנ"ל - כל הכבוד למוכר, ואם לא ימצא אז הוא יוריד את המחיר.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

אף אחד לא מחזיק אקדח,אבל הפליאה..הפליאה מהמחיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...