Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ולמכור במחירים שערורייתיים בסופר-מגה של רחוב פנקס בת"א רק כי עיקר הקהל הוא מבוגר מכדי לכתת רגליו לשכונה אחרת זה כן נכון?

זו ישראל.

האנאלוגיה לא לענין. עיסקה בין פרטים כשלקונה יכולת בחירה בין מוכרים שונים, הפוכה בדיוק למצב אותו אתה מתאר בו גובה רשת שיווק מחירים מפולפלים לטעמך, דווקא בשל העדר יכולת הבחירה של הקונים הקשישים.

פורסם
ולמכור במחירים שערורייתיים בסופר-מגה של רחוב פנקס בת"א רק כי עיקר הקהל הוא מבוגר מכדי לכתת רגליו לשכונה אחרת זה כן נכון?

זו ישראל.

 

מה אתה רוצה ממגה, מי שמשלם 8000 ש"ח לחודש לדירת 3 חדרים ישלם גם מחירים מופקעים בסופר.

 

ואת המודעה הזאת לא צריך לקחת ברצינות, יכול להיות שהיא אפילו גימיק פיקטיבי.

פורסם
זוכרים את הI20 שלש דלתות שהבחור חשב שיש לו זהב ביד ובסוף פרסם מתחת למחירון....

 

אם אני זוכר נכון I20 שלוש דלתות של הבחור הוזמנה בהזמנה מיוחדת. רכב נדיר וייחודי (לא הדגם, רמת אבזור בשילוב מנוע 1.6 וגיר ידני) על כבישי ישראל. הוא חשב שרוכשים יקפצו על רכב, אבל מציאות ישראלית טפחה על פניו ומהר מאוד הוא הבין שישראלים לא מחפשים רכב פרטי שמור ומאובזר ומעדיפים לרכוש I20 עירומה פליטת ליסינג במחיר זול יותר. בקיצור מקרים שונים לחלוטין.

פורסם

לאחר שהכרתי את שיטת ההתעלמות של קיה מתקלות במכוניות שלהם

אפילו 19000 לא הייתי משלם עליה. חבל שלא הקשבתי לכל המשתמשים

החדשים בפורום שהתלוננו על פיקנטו.

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

סתם חישוב קטן.

השכרת רכב מיני עולה 100 שקלים ליום.

 

חישוב קטן ש-15,000 שקלים, זה להשכיר את הרכב לחמישה חודשים.

 

אבל יש כמה דברים:

1) הטיפולים זה על חשבון חברת ההשכרה, המשכיר רק שם דלק ומניע.

2) לתקופות ארוכות ייתנו בדרך כלל הנחה.

 

ככה שאטרקטיבי הוא ממש לא, חוץ מזה עם 91,000 יש רכבים אחרים שאפשר לרכוש.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

גם אם הייתה רשימת המתנה של שנתיים לא הייתי משלם אגורה יותר מהמחירון.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מסחרה בהיתגלמותה.

כל מה שמושך ברכב הזה הוא מחירו.

הרי אם הוא היה עולה 80K לא היה לו ביקוש שכזה ולא היה צורך להמתין ולו חודש אחד.

אני מבין שמשהו רוכש רכב כזה כמה חודשים על הכביש במחיר של חדש בשביל לא להמתין 9 חודשים.

אבל לשלם מעל המחיר כחדש במעל 25K, צריך להיות ממש גמור בשביל זה.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם

אני חושב שמדובר בסוג של פרסומת ויראלית, שטלקאר (או מי שלא מייבא את התועבה הקוריאנית הזאת) עצמם שמו.



גם אם הרכב היה באספקה מיידית, והייתי עם 91 אלף ש"ח ביד, הייתי קונה משהו אחר.

גם אם הרכב היה באספקת "שלם וקח", והיה לי את הסכום הדרוש במזומן, עדיין הייתי קונה משהו אחר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
אם אני זוכר נכון I20 שלוש דלתות של הבחור הוזמנה בהזמנה מיוחדת. רכב נדיר וייחודי (לא הדגם, רמת אבזור בשילוב מנוע 1.6 וגיר ידני) על כבישי ישראל. הוא חשב שרוכשים יקפצו על רכב, אבל מציאות ישראלית טפחה על פניו ומהר מאוד הוא הבין שישראלים לא מחפשים רכב פרטי שמור ומאובזר ומעדיפים לרכוש I20 עירומה פליטת ליסינג במחיר זול יותר. בקיצור מקרים שונים לחלוטין.

 

אתה חצי צודק, בסוף הציעו לי 3 מעל המחירון והחלטתי לעת עתה לא למכור את הרכב מסיבות אחרות לחלוטין.

×
×
  • תוכן חדש...