Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5310 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חם מהתנור, חניתי בחנייה מותרת וחינמית ושמתי פעמי לכיוון הספריה העירונית.

צמוד לספריה יש מדרכה כחול לבן ובצומת אדום לבן (כמו שרואים בתמונה), כשהגעתי לאיזור הזה ברגל ראיתי אדם מצלם את הרכב שעומד בכחול לבן ואז ניגש לרכב שמאחוריו השייך לו שעומד באדום לבן (שיטור עירוני) ומזין נתונים בתוך הרכב.

כעבור 15 דקות אחרי שיצאתי מהספריה אני רואה להפתעתי שהרכב של השיטור עירוני עדיין עומד שם והרכב שהוא נתן לו דוח נעלם משם ושהפקח עומד במרחק של 30 מטר משם ומשוחח עם המאבטח של הדואר שיחה ידידותית.

לקחתי את המצלמה וצילמתי, ושעברתי ליד הפקח אמרתי לו שראיתי שהוא נתן דוח ועכשיו הוא עומד שם כבר הרבה זמן.

בתגובה הוא ענה לי שלו זה מותר ושאני יכול לצלם אותו אפילו, עניתי לו שכבר צילמתי ונסעתי משם.

 

מה דעתכם, מותר או אסור?

IMAG0724.jpg

פורסם

מדובר בשוטר / פקח מתחשב , שלא רוצה לחמוס את מקומות החניה החוקיים מהנהגים .

 

בגדול שוטר בעת מילוי תפקידו רשאי לעבור על פני חוקי התנועה שלבן אנוש רגיל הם אסורים.

 

האם כאן מתקימיים התנאים

 

[(א) רכב של משטרת ישראל שהנוהג בו או הנמצא בו ממלא תפקיד רשמי בפועל לא יחולו לגביו הוראות חלק ב' אם היה בקיומן כדי למנוע את מילוי התפקיד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

התירוץ של "לא לתפוס חניה חוקית מנהגים אחרים" לא תופס.

יש חניה חוקית? תעמוד בה. ההיתר לעבור על החוק הוא בהעדר אפשרות אחרת.

פורסם

Be roo

 

אני כבר מצפה ממך להבחין מתי נכתבת הודעה שלי בציניות

 

וקבלי זאת כמחמאה :-D

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בגדול שוטר בעת מילוי תפקידו רשאי לעבור על פני חוקי התנועה שלבן אנוש רגיל הם אסורים.

 

מה שמראה שחוקי התעבורה אינם עניניים אלא שרירותיים, כולל הגבלת המהירות וכולי, וכל הטיעונים על "בנפשנו" וכדומה, אינם אלא הבל ורעות רוח.

 

הרי לשוטר החוקר מקרה אונס או רצח אין רשות לאנוס או לרצוח בשעת מילוי תפקידו.

 

דני

פורסם

לוגיקה מעניינת אבל מטופשת

 

כדי למנוע פשיעה או כדי לתפוס עבריין שוטר צריך לפעמים לעבור עבירות .

 

בדיוק כמו שחייל שהורג חייל אויב לא מואשם ברצח.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כדי למנוע פשיעה או כדי לתפוס עבריין שוטר צריך לפעמים לעבור עבירות .

 

ולכן מותר לשוטר החוקר מקרה אונס, לאנוס במהלך החקירה? לא? למה לא?

 

בדיוק כמו שחייל שהורג חייל אויב לא מואשם ברצח.

 

חייל לא צריך להיות מואשם בשום דבר לפי הדין הפלילי - לא רצח, לא גרימת נזק לרכוש, לא חניה במקום אסור, לא גרימת רעש בין שתיים לארבע, וכן הלאה - מפני שהדין הפלילי לא צריך לחול על מלחמה.

 

למרבה הצער, במדינת ישראל זו לא הגישה, והתוצאה - מצבים בלתי הגיוניים בשפע.

 

דני

פורסם
ולכן מותר לשוטר החוקר מקרה אונס, לאנוס במהלך החקירה? לא? למה לא?

 

 

 

חייל לא צריך להיות מואשם בשום דבר לפי הדין הפלילי - לא רצח, לא גרימת נזק לרכוש, לא חניה במקום אסור, לא גרימת רעש בין שתיים לארבע, וכן הלאה - מפני שהדין הפלילי לא צריך לחול על מלחמה.

 

למרבה הצער, במדינת ישראל זו לא הגישה, והתוצאה - מצבים בלתי הגיוניים בשפע.

 

דני

 

כי האונס שהוא יבצע לא מקדם את החקירה. זה למה.

 

והוא מבצע לפעמים עבירה (למשל עובר באדום ) כדי לתפוס את הפושע. זה למה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
כי האונס שהוא יבצע לא מקדם את החקירה. זה למה.

 

והוא מבצע לפעמים עבירה (למשל עובר באדום ) כדי לתפוס את הפושע. זה למה.

 

ישה, זה לא כל כך פשוט. נניח שיש אנס סדרתי, ויש אדם שחושדים שזה הוא, וכדי לרכוש את אמונו ולהפליל אותו, השוטר יאנוס ביחד אתו. תקין או לא?

 

במקרה של סמים, אכן כך עושים לפעמים. אם כן, מדוע לא במקרים של אונס או רצח?

 

אני טוען שהתשובה היא כי החוקים הנוגעים לתעבורה וסמים הם שרירותיים, לעומת האיסור על גניבה, אונס או רצח, שאינו שרירותי.

 

דני

פורסם

המשל לא דומה לנמשל

 

השוטר לא אונס כדי לרכוש את אמונו של האנס הסדרתי ובטח לא רוצח כדי להיות מקובל על הרוצח הסדרתי השוטר גם לא מוכר סמים לאחרים אלא אולי מסתכן וצורך בעצמו כדי לרכוש את אמונו של האובייקט.

 

בדיוק כמו שהוא מסתכן כאשר הוא חוצה רמזור באור אדום .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
המשל לא דומה לנמשל

 

למה לא?

 

השוטר לא אונס כדי לרכוש את אמונו של האנס הסדרתי

 

למה לא? הרי השוטר כן מוכר\קונה סמים כדי לרכוש את אמונו של סוחר סמים; והשוטר כן עובר על חוקי התנועה כדי לתפוס עבריין תנועה. אם כן, מדוע לא ירצח השוטר כדי לתפוס רוצח?

 

דני

פורסם

 

(א) רכב של משטרת ישראל שהנוהג בו או הנמצא בו ממלא תפקיד רשמי בפועל לא יחולו לגביו הוראות חלק ב' אם היה בקיומן כדי למנוע את מילוי התפקיד.

 

הרכב הזה לא של משטרת ישראל אלא של עירייה כלשהי.

ולכן הסעיף לא רלוונטי.

 

יש הבדל בין שוטר לבין פקח עירוני. זה לא אותו דבר.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

יש פקח פיקח שהוא שווה ערך לשוטר.

 

 

(א) עובר דרך חייב לציית —

 

(1) להוראות שנותן שוטר במדים, שוטר שהזדהה בתעודתמינוי, או אדם הנמנה עם הג"א כשהוא בתפקיד רשמי בפועל מטעם משטרת ישראלובמדים, או שיש עליו סימן זיהוי חיצוני בולט אחר שאושר, או שוטר צבאי במדים או פקחעירוני במדים שהוא עובד רשות מקומית שהוסמך בידי מפקד מחוז או ראש אגף התנועהבמשטרת ישראל לאחר שקיבל הכשרה מתאימה (בתקנה זו – פקח עירוני);

 

 

(2) לאותות הניתנים על ידישוטר במדים או על ידי שוטר צבאי במדים, או על ידי פקח עירוני, או על ידי עובדמע"צ.

 

 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תפנה לעריית מגדל העמק עם הצילום, אני מאמין שהם ישלחו לך מכתב תגובה. מעבר לזה, אתה יכול לשלוח את התמונה לאימייל האדום של ynet. כמו כן תוכל לשלוח את התמונה לעיתון המקומי (נניח לעיתון "אינדקס העמק והגליל") ואז הם יבקשו כבר תגובה של הערייה...

 

במקרים כאלה אסור לעבור לסדר היום.

×
×
  • תוכן חדש...