Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב ככה... אני ממש עצבנ י:evil: על הסוכן שלי, הוא לא יודע כלום מכלום כנראה...

ויש לי כמה שאלות אליכם, אולי תוכלו לתת אור יותר ברור לדברים...

1. הסוכן שלי לא מכיר מדבקה שנמכרת לבד, לא בתשלום ובטח ובטח לא כמתנה, אין דבר כזה לטענתו, ואם למישהו יש את זה אז "הוא קנה את זה באי בי"... אז בבקשה אם מישהו קיבל את המדבקה ויכול לרשום מאיזה סוכנות, ואיך...

2. הסוכן שלי גם לא מכיר את האפשרות להתקין רמקולים אחוריים, ואחרי כמה שניות של זיכרון אבוד, הוא אמר שזה יעלה 1600!!!!! שקל בשביל פאקיין שתי רמקולים, אז שוב עם יש מישהו שקנה/קיבל את הזוג הנוסף שירשום בבקשה איפה ובכמה.

3.עוד משהו.. אני רציתי לעשות מימון לרכב דרך בנק מזרחי, אולם שוב, הסוכן לא מכיר מימון דרך הבנק למרות שהבנקאי אמר לי במפורש שקיים כזה... אז שוב, לעזרתכם...

4. בבקקשה, עם מישהו עשה איזה שהם שידרוגים נוספים, ויוכל לרשום את עלותם, אני בטוח שזה יעזור להרבה אנשים... באמת שהשירות שקיבלתי בהתחלה היה טוב, אבל אחרי החתימה, זהו זה נגמר...

תודה רבה לכל מי שיעזור...

*עוד משהו קטן, אני כבר רשמתי את זה, אבל חברה שקיבלו את הרכב עם המערכת החדשה, תוכלו בבקשה לרשום אם זה באמת "שדרוג" או שהחברה חוסכת עלינו כסף... תודה מראש

 

כבר רשמתי (ועוד הרבה רשמו) את כל מה שבקשתה .. חפש אחורה ..

  • תגובות 744
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קיבלתי את הרכב היום. לא עשיתי שום שדרוג רמקולים/ג'נטים/מערכת/מדבקה למיניהם.

לפחות לנסיעה וחצי שהיום לי היום אני ממש מבסוט.

המערכת קנווד נראית לי סבבה, סטנדרטית עם כניסות usb + aux. שומעים סבבה.

 

הדבר היחידי שהיה לי לא הכי נוח ואני רוצה לשאול לגביו זה השילוב להילוך ראשון - הוא לא ממש חלק לפעמים. מישהו כתב את זה לפני ואמר שזה עבר אחרי כמה זמן, ורציתי לשאול אם זה עבר בקטע של מתרגלים לזה, או עבר בקטע של באמת עבר וההילוך נכנס בקלות? האם עוד מישהו חווה את זה?

 

בכל אופן האוטו חמוד לאללה, לא רואה סיבה להוסיף לו את כל הדברים שראיתי שאנשים פה מוסיפים (לדעתי גם הטסות נראות סבבה ועדיפות במראה על הג'נטים), אבל אולי זה כי אני לא כזה פריק של מכוניות.

פורסם
קיבלתי את הרכב היום. לא עשיתי שום שדרוג רמקולים/ג'נטים/מערכת/מדבקה למיניהם.

לפחות לנסיעה וחצי שהיום לי היום אני ממש מבסוט.

המערכת קנווד נראית לי סבבה, סטנדרטית עם כניסות usb + aux. שומעים סבבה.

 

הדבר היחידי שהיה לי לא הכי נוח ואני רוצה לשאול לגביו זה השילוב להילוך ראשון - הוא לא ממש חלק לפעמים. מישהו כתב את זה לפני ואמר שזה עבר אחרי כמה זמן, ורציתי לשאול אם זה עבר בקטע של מתרגלים לזה, או עבר בקטע של באמת עבר וההילוך נכנס בקלות? האם עוד מישהו חווה את זה?

 

בכל אופן האוטו חמוד לאללה, לא רואה סיבה להוסיף לו את כל הדברים שראיתי שאנשים פה מוסיפים (לדעתי גם הטסות נראות סבבה ועדיפות במראה על הג'נטים), אבל אולי זה כי אני לא כזה פריק של מכוניות.

 

גם אצלי .. ראשון וריורס לא חלק לפעמים .. ראשון לפעמים גם לא נכנס ... שאלתי בחברה .. אמרו שזה יעבור ..

פורסם
איזה אכזבה, יש עיכוב עם האונייה והיא תיכנס לנמל אשדוד ביום ראשון, הגעת הרכבים לבעלייה תיהיה עד ה11.3.12 זה מה שנאמר לי הקדימה רק במספר ימים בודדים ולא הקדמה משמעותית חבל.

 

אני היום התקשרתי לסוכנות (חיפה) אמרו לי שלא היה עיכוב ו הרכב שלי הגיע ב 23.2, מוזר שכל סוכנות אומרת משו אחר...

פורסם
אני היום התקשרתי לסוכנות (חיפה) אמרו לי שלא היה עיכוב ו הרכב שלי הגיע ב 23.2, מוזר שכל סוכנות אומרת משו אחר...

 

גם אני בחיפה אצל שחר והוא אמר לי שיש עיכוב והרכב יגיע בראשון מתי שילמת את כל הסכום , האם הזמנת שחור, ומתי אמרו לך בהתחלה שמגיע הרכב לארץ?

פורסם
גם אני בחיפה אצל שחר והוא אמר לי שיש עיכוב והרכב יגיע בראשון מתי שילמת את כל הסכום , האם הזמנת שחור, ומתי אמרו לך בהתחלה שמגיע הרכב לארץ?

 

אני עוד לא שילמתי כל הסכום, יש להם בעיה כלשהי לגבי טפסים של הלוואה, ו בימים הקרובים הם צריכים לשלוח לי אותם, הזמנתי צבע צהוב, ו בעיקרון כשהזמנתי אמרו לי שהרכב מגיע ב 1.3 אחרי כמה ימים הבחורה התקשרה אליי ו אמרה שהרכב מגיע ב 23.2, ו שנזרז את העניין של ההלוואה, אני קראתי פה בהודעות שיש עיכוב ישר התקשרתי אליה, היא אמרה שהרכב שלי כבר בארץ שאלתי אותה אם היא בטוחה היא הלכה לבדוק ו חזרה אליי עם תשובה חיובית

פורסם
שלום...

קיבלתי את הסיאט שלי ב 12.1 בצמפיון חיפה וכעבור 170 ק"מ בלבד באמצע נסיעה האוטו התחיל לגמגם ונכבה באמצע כביש ראשי בעירי!

האוטו כבר שבוע במוסך ונאמר לי מהמוסך שהזמינו מזרק מחו"ל ושזה יקח בערך שבוע(מאמין שמחר הרכב יהיה מוכן).

התקשרתי לחברה ואמרתי שאני לא מוכן לקבל את הרכב בחזרה בעקבות החלפת חלקים ברכב חדש והיסטורייה תקלות כבר ב-150 ק"מ!

אשמח בבקשה שמישהו שמבין בעניין לייעוץ מה כדאי לי לעשות בנדון.. תודה

 

קרה גם לי. הרכב הגיע עם מזרק לא תקין, המנוע גימגם מהרגע הראשון שהרכב נמסר לי אתמול,

מבאס, אתה לא מצפה להכנס למוסך באותו יום שאתה מקבל את הרכב מהסוכנות....

 

לעומת זאת ברצוני לציין לטובה את מרכז השירות פליקס בתל אביב, הגעתי ללא תיאום מראש היום (יום שישי בבוקר - אחד הימים העמוסים במוסך) עם זאת, קיבלו אותי בברכה, איתרו את התקלה במהירות, החלק גם כן לא היה במלאי אז מנהל המוסך, שלומי, נתן הוראה לפרק אינג'קטור מרכב הדגמה של הסוכנות ולהרכיב לי ברכב עד שהחלק יגיע. אין מילים לתאר ולפאר את רמת השירות במרכז השירות הזה.

 

גילוי נאות: לא רכשתי את הרכב בסוכנות פליקס, לא הייתה לי היכרות עם הסוכנות או מרכז השירות טרם הכניסה שלי היום אליהם, וגם לא לחצתי לקבל פתרון ביניים - הכל יוזמה של מנהל המוסך, שלומי, לאחר שהעובדים במוסך ביצעו אסקלציה משלא הצליחו לפתור את התקלה ללא החלפת אינג'קטור.

 

חווית הקנייה נדפקה לגמרי, קשה להאמין שרכב שעובר "בקרת איכות" של היצרן ושל היבואן מגיע במצב כזה ללקוח, ובכוונתי לפנות ליצרן בחו"ל וליידע אותו שככה יוצאים רכבים מהמפעל של סיאט.

 

אבל לפחות זכיתי להכיר מוסך עם תודעת שירות מפותחת, חשיבה יצירתית ונכונות לעזור. שאפו.

 

מי שמעוניין לקבל פרטים נוספים שיפנה אלי בפרטי.

פורסם
קרה גם לי. הרכב הגיע עם מזרק לא תקין, המנוע גימגם מהרגע הראשון שהרכב נמסר לי אתמול,

מבאס, אתה לא מצפה להכנס למוסך באותו יום שאתה מקבל את הרכב מהסוכנות....

 

לעומת זאת ברצוני לציין לטובה את מרכז השירות פליקס בתל אביב, הגעתי ללא תיאום מראש היום (יום שישי בבוקר - אחד הימים העמוסים במוסך) עם זאת, קיבלו אותי בברכה, איתרו את התקלה במהירות, החלק גם כן לא היה במלאי אז מנהל המוסך, שלומי, נתן הוראה לפרק אינג'קטור מרכב הדגמה של הסוכנות ולהרכיב לי ברכב עד שהחלק יגיע. אין מילים לתאר ולפאר את רמת השירות במרכז השירות הזה.

 

גילוי נאות: לא רכשתי את הרכב בסוכנות פליקס, לא הייתה לי היכרות עם הסוכנות או מרכז השירות טרם הכניסה שלי היום אליהם, וגם לא לחצתי לקבל פתרון ביניים - הכל יוזמה של מנהל המוסך, שלומי, לאחר שהעובדים במוסך ביצעו אסקלציה משלא הצליחו לפתור את התקלה ללא החלפת אינג'קטור.

 

חווית הקנייה נדפקה לגמרי, קשה להאמין שרכב שעובר "בקרת איכות" של היצרן ושל היבואן מגיע במצב כזה ללקוח, ובכוונתי לפנות ליצרן בחו"ל וליידע אותו שככה יוצאים רכבים מהמפעל של סיאט.

 

אבל לפחות זכיתי להכיר מוסך עם תודעת שירות מפותחת, חשיבה יצירתית ונכונות לעזור. שאפו.

 

מי שמעוניין לקבל פרטים נוספים שיפנה אלי בפרטי.

 

סבבה אחי שמח שהעניין הסתדר לך במהירות במקרה שלי הזמינו את המזרק מחו"ל כך שחווית הקנייה של אוטו חדש הייתה קצת פחות נעימה משלך! העיקר שהסתדר ושזה לא בעיה רצינית כמו שחשבתי בהתחלה.

פורסם
מה בנוגע לרדיו מקורי אבל עם MP3 ו AUX? מישהו בירר?

 

 

שלום לכולם.

 

אתמול הייתי בסוכנות סיאט, בררתי לגבי המבצע של האיביזה 69,900 ש"ח.

נאמר לי שאוכל לקבל את הרכב עם מערכת של kenwood הכוללת יציאת AUX ויציאה USB והמערכת כולל MP3, במקום המערכת המובנת.

בואו נגיד שזה גם יוצא קצת יותר מ-69,900 ש"ח הנה ההצעה שקיבלתי:

 

m21nlntuj1dk.jpg

 

פירוט:

1. סיאט איביזה 2012 - 69,900 ש"ח

2. אגרת רישוי - 1140 ש"ח

3. מיגון קודנית - 650 ש"ח

4. צבע מטאלי (שחור) - 1500 ש"ח

5. חישוקי סגסוגת לבחירה - 2000 ש"ח (במקום 3500) קראתי פה באשכול שמישהו קיבל ב-1600 ש"ח זה נכון??

 

סה"כ: 75,190 ש"ח

 

*מי שהזמין לפני חודש וחצי, האונייה צריכה להגיע מחר ויש עוד שני תאריכים - 15/03, 23/03.

אבל ברור שזה עד גמר המלאי, ויש מצב שזה ייגמר עוד לפני.

בשעה וחצי שהייתי שם ראיתי במו עיניי לפחות 4 עסקאות נסגרות תוך כמה דקות.

 

 

** האם אפשר להוציא מהם עוד משהו?? האם מישהו קיבל משהו? האם המחיר טוב??

 

תודה לעוזרים.

פורסם

על האיביזה שבמבצע אי אפשר להוציא מהם כלום....

תבקש שובר לטיפול ראשון ב50% הנחה

HU: Alpine iDA-X305 Processor: IMPRINT AUDIO PXA-H100 Comp: Hertz MLK165 Amp: Audison LRx 4.5 Amp: Hertz EP4X Sub: Hertz ES250

פורסם
קרה גם לי. הרכב הגיע עם מזרק לא תקין, המנוע גימגם מהרגע הראשון שהרכב נמסר לי אתמול,

מבאס, אתה לא מצפה להכנס למוסך באותו יום שאתה מקבל את הרכב מהסוכנות....

 

לעומת זאת ברצוני לציין לטובה את מרכז השירות פליקס בתל אביב, הגעתי ללא תיאום מראש היום (יום שישי בבוקר - אחד הימים העמוסים במוסך) עם זאת, קיבלו אותי בברכה, איתרו את התקלה במהירות, החלק גם כן לא היה במלאי אז מנהל המוסך, שלומי, נתן הוראה לפרק אינג'קטור מרכב הדגמה של הסוכנות ולהרכיב לי ברכב עד שהחלק יגיע. אין מילים לתאר ולפאר את רמת השירות במרכז השירות הזה.

 

גילוי נאות: לא רכשתי את הרכב בסוכנות פליקס, לא הייתה לי היכרות עם הסוכנות או מרכז השירות טרם הכניסה שלי היום אליהם, וגם לא לחצתי לקבל פתרון ביניים - הכל יוזמה של מנהל המוסך, שלומי, לאחר שהעובדים במוסך ביצעו אסקלציה משלא הצליחו לפתור את התקלה ללא החלפת אינג'קטור.

 

חווית הקנייה נדפקה לגמרי, קשה להאמין שרכב שעובר "בקרת איכות" של היצרן ושל היבואן מגיע במצב כזה ללקוח, ובכוונתי לפנות ליצרן בחו"ל וליידע אותו שככה יוצאים רכבים מהמפעל של סיאט.

 

אבל לפחות זכיתי להכיר מוסך עם תודעת שירות מפותחת, חשיבה יצירתית ונכונות לעזור. שאפו.

 

מי שמעוניין לקבל פרטים נוספים שיפנה אלי בפרטי.

 

 

חן חן!

 

אבי וייזל, סמנכ"ל

קבוצת פליקס

פורסם
שלום לכולם.

 

אתמול הייתי בסוכנות סיאט, בררתי לגבי המבצע של האיביזה 69,900 ש"ח.

נאמר לי שאוכל לקבל את הרכב עם מערכת של kenwood הכוללת יציאת AUX ויציאה USB והמערכת כולל MP3, במקום המערכת המובנת.

בואו נגיד שזה גם יוצא קצת יותר מ-69,900 ש"ח הנה ההצעה שקיבלתי:

 

 

פירוט:

1. סיאט איביזה 2012 - 69,900 ש"ח

2. אגרת רישוי - 1140 ש"ח

3. מיגון קודנית - 650 ש"ח

4. צבע מטאלי (שחור) - 1500 ש"ח

5. חישוקי סגסוגת לבחירה - 2000 ש"ח (במקום 3500) קראתי פה באשכול שמישהו קיבל ב-1600 ש"ח זה נכון??

 

סה"כ: 75,190 ש"ח

 

*מי שהזמין לפני חודש וחצי, האונייה צריכה להגיע מחר ויש עוד שני תאריכים - 15/03, 23/03.

אבל ברור שזה עד גמר המלאי, ויש מצב שזה ייגמר עוד לפני.

בשעה וחצי שהייתי שם ראיתי במו עיניי לפחות 4 עסקאות נסגרות תוך כמה דקות.

 

 

** האם אפשר להוציא מהם עוד משהו?? האם מישהו קיבל משהו? האם המחיר טוב??

 

תודה לעוזרים.

 

אגרת רישוי 1142

מגנזיום 1900 (התקנה מקומית, לא מקוריים)

קודנית תברר קודם אם מתאים לביטוח, אחרת לא כדאי לבצע אצל היבואן.

פורסם
שלום לכולם.

 

אתמול הייתי בסוכנות סיאט, בררתי לגבי המבצע של האיביזה 69,900 ש"ח.

נאמר לי שאוכל לקבל את הרכב עם מערכת של kenwood הכוללת יציאת AUX ויציאה USB והמערכת כולל MP3, במקום המערכת המובנת.

בואו נגיד שזה גם יוצא קצת יותר מ-69,900 ש"ח הנה ההצעה שקיבלתי:

 

m21nlntuj1dk.jpg

 

פירוט:

1. סיאט איביזה 2012 - 69,900 ש"ח

2. אגרת רישוי - 1140 ש"ח

3. מיגון קודנית - 650 ש"ח

4. צבע מטאלי (שחור) - 1500 ש"ח

5. חישוקי סגסוגת לבחירה - 2000 ש"ח (במקום 3500) קראתי פה באשכול שמישהו קיבל ב-1600 ש"ח זה נכון??

 

סה"כ: 75,190 ש"ח

 

*מי שהזמין לפני חודש וחצי, האונייה צריכה להגיע מחר ויש עוד שני תאריכים - 15/03, 23/03.

אבל ברור שזה עד גמר המלאי, ויש מצב שזה ייגמר עוד לפני.

בשעה וחצי שהייתי שם ראיתי במו עיניי לפחות 4 עסקאות נסגרות תוך כמה דקות.

 

 

** האם אפשר להוציא מהם עוד משהו?? האם מישהו קיבל משהו? האם המחיר טוב??

 

תודה לעוזרים.

 

לגבי מגנזיום אני לא מציע לך לעשות אצלהם גם כי יקר יותר(לא בהרבה) וגם כי אין מבחר בכלל בניגוד לשוק החופשי, במיוחד אם ידוע בוודאות שגם אם אתה מזמין מהם הם מתקינים את זה פה שזה אותו הדבר כאילו אתה עושה את זה לבד.

קודנית גם, תבדוק אצל הביטוח מה הם דורשים,רוב הביטוחים מציעים לך לקנות מהם משו יותר זול(לי הציעו ב 530).

ולגבי להוציא מהם משו זה לא אפשרי הם מוכרים את האיביזות כמו גרעינים, הן נחטפות פשוט, ככה שהם לא נותנים אפילו מדבקה שעולה 80 ש"ח

פורסם

מישהו מכם עשה נסיעת מבחן על האוטו לפני שקנה ?

אף אחד לא עשה נסיעת מבחן בדיוק על הדגם במבצע. הכי הרבה, היה אפשר לקבל דגם עם אותו מנוע וגיר אבל ברמת גימור יותר גבוהה. אפילו לידיעות אחרונות לא נתנו את הרכב הנכון:

http://www.seat.co.il/documents/ibiza-roadtest.pdf

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5207 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...