Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן.

יש לי טויוטה אוריס בת חצי שנה.

המראות ברכב ניתנות לקיפול חשמלי ע"י לחצן שנמצא בתוך הרכב.

יצא לי לראות לפני כמה ימים מישהו גם כן עם אוריס שהמראות

שלו מתקפלות ביחד עם הנעילה של הרכב.

 

כשקניתי את הרכב לא זכור לי שהיתה ברשימת תוספות אפשרות כזו...

האם אני מפספס משהו ? יש איזה טריק או לחיצה מיוחדת שמקפלת גם את המראות ?

ניסיתי כל מני שילובים של לחיצות על השלט (לחיצה ארוכה על הנעילה, או 3 לחיצות רצופות כמו בפג'רו של אבא שלי למשל)

ושום דבר לא עבד.

 

אשמח אם מישהו יוכל להגיד אם האפשרות קיימת או שזה משהו שצריך להתקין בנפרד.

תודה מראש.

פורסם

אני מתאר לעצמי שכמו שיש מרים חלונות אז יש גם אפשרות להתקנת מנגון קיפול מראות.

יש דגמים שבהם זה מגיע ככה מהיצרן, בסקודה אוקטביה ובסיאט איביזה אם אינני טועה וגם ברכבי ב.מ.וו ומרצדס שמגיעים עם מראות מתקפלות חשמלית.

בקורולה/אוריס וגם בדגמי הונדה למשל זה לא מתקפל עם הנעילה.

פורסם

אישית אני לא ממליץ לך לעשות את זה.

המנגנונים האלה גם ככה עדינים וסובלים מבלאי מואץ.

לא תמיד אתה חייב/רוצה לקפל מראות, בייחוד במצב של פתיחה וסגירה

בהפרש זמנים קצר, ואתה סתם תשחוק את המנגנונים.

פורסם

במיקרה אני מתקין אביזרים בחברת טויוטה,כן יש אפשרות לקיפול מראות.זה תוספת שמרכיבים בארץ לפי בקשת הלקוח.

שיהיה לך שבוע מהנה במיוחד ותהנה מהרכב !

פורסם

בס"ד,

התקנה של קיפול מראות בעזרת שלט הרכב מבוצעת בכול מוסך מורשה טויוטה.

פגשתי אדם עם דולר, החלפנו דולרים ועדיין לכל אחד מאיתנו יש דולר אחד. פגשתי אדם עם רעיון, החלפנו רעיונות ועכשיו לכל אחד מאיתנו יש 2 רעיונות.

×
×
  • תוכן חדש...