Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יהיה? הגענו ל79...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסיומות של הלוחיות רישוי. זהו, חוזרים ל80? אפשר בבקשה גם להחזיר את המכוניות של אותן שנים? :wink:

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם

בוקר טוב,

כתבה מעיתון ידיעות היום יוסיפו אותיות בלוחות רישוי ..

עפ''י העיתון, כל המספרים יגמרו בתוך 6 שנים, ולכן מתוכנן להתחיל פיילוט בשנה הבאה של 5 מספרים ו 2 אותיות.

בנוסף, כך עפ''י דברי ''בכיר'' במשרד התחבורע, תינתן האופציה לנהגים לבחור את האותיות אם אלה יהיו פנויות.

דגל ישראל הקיים היום יישאר, כמו כן כל הלוחות הנוכחיות יישארו ללא שינוי.

מעבר מלא לשיטה הנ''ל צפוי בשנת 2015..

פורסם

אגב מספרים תראו את זה נתקלתי בו שבוע שעבר ,

מכירים קומבינה ? אז זה אמא שלו :lol:

 

666 הוא המספר של השטן, כל נומרולוג מתחיל יגיד לך את זה.

 

שומר נפשו יירחק!

פורסם
666 הוא המספר של השטן, כל נומרולוג מתחיל יגיד לך את זה.

 

שומר נפשו יירחק!

לא מדוייק,

666 הוא קוד הצפנה עתיק יומין אשר משמעותו מיוחסת לקיסר רומי,אשר נגד ואסר על מנהגיים נוצריים.

אנשי המחתרת הנוצריים(כזאת עוד הייתה דת אנדרגרנאונד) תחנו להתנקש בחייו,וכל פעם שהעלו את שמו על כתב הצפינו את שמו כ666.

אוי סליחה זה פורום רכב. :)

Porsche 944 turbo

פורסם
מגניב

 

אולי סוף סוף גם אנחנו נוכל למכור לוחיות רישויי ב EBAY :lol:

אגב מספרים תראו את זה נתקלתי בו שבוע שעבר ,

מכירים קומבינה ? אז זה אמא שלו :lol:

 

עוד לא ראית את הפריוס עם 66-666-66?

פורסם
בוקר טוב,

כתבה מעיתון ידיעות היום יוסיפו אותיות בלוחות רישוי ..

עפ''י העיתון, כל המספרים יגמרו בתוך 6 שנים, ולכן מתוכנן להתחיל פיילוט בשנה הבאה של 5 מספרים ו 2 אותיות.

בנוסף, כך עפ''י דברי ''בכיר'' במשרד התחבורע, תינתן האופציה לנהגים לבחור את האותיות אם אלה יהיו פנויות.

דגל ישראל הקיים היום יישאר, כמו כן כל הלוחות הנוכחיות יישארו ללא שינוי.

מעבר מלא לשיטה הנ''ל צפוי בשנת 2015..

 

מעניין כמה שגיאות זה יניב מבחינת ה DB של משרד הרישוי. :)

!AWDSOME

פורסם
בסיומות של הלוחיות רישוי. זהו, חוזרים ל80? אפשר בבקשה גם להחזיר את המכוניות של אותן שנים? :wink:

אני מקווה מאוד שלא היו מכוניות חדשות עם לוחית זיהוי 80 ו

 

יש בנתיים את הסידרה 30 שעוד לא ניצלו! חוץ מ35 ו36

וגם 90 ו אפשר לנצל

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

למה זה משנה מספר 80?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

גם אני קראתי את הכתבה עליה מדבר ariel20059, אך לא הצלחתי להבין אם האותיות המדוברות לועזיות או עבריות. ההגיון הבריא אומר לועזיות, אבל בישראל אי אפשר לדעת :-).

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...