Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5343 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ניסיתי לכוון עם אקדח הצתה ,כיוון פלטינה הצתה וקרבורטור ,זה רק הרס את הכיוון הטוב שהיה שלקח לי הרבה נסיונות לחזור אליו..

הצוק עובד ומתוח כמו שצריך ,כאשר מתחילים נסיעה בטורים מעל 2000 המנוע נחנק ככל שעולים בטורים.

אתמול נסעתי בלילה שהיה מאוד קר והמנוע גמגמם מאוד חזק ,אחרי איזה ק"מ זה מסתדר והמנוע סוחב מעולה.

שוב-הבעיה היא שככל שיותר קר ככה המנוע גמגם יותר וזה עובד לאחר שהוא מתחיל להתחמם.

הבעיה מתרחשת עד 2 דקות מרגע ההנעה אולי קצת פחות -אחרי שזה עובר המנוע נוסע מעולה.

קרה לעוד מישהו?

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כמה בדקות שכדי לבצע:

1. צ'וק אוטומטי. וודא שהוא תקין ולא תפוס. (בהתנעה בראשונה יש ללחוץ דוושה עד לסוף ולהרפות)

2. בדוק סוג פלאגים. והרכב על פי המלצת היצרן.

3. דיזה חשמלית תקינה.

 

מנוע נמדד ומכוון כאשר הוא חם (אחרי נסיעה של רבע שעה לפחות) אם המנוע

מגיב הייטב כשהו חם, הבעייה בד"כ בקרבורטור בצ'וק או בפלאג לא מתאים.

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

הפלאגים של בירו ,הוחלפו לפני 3500 ק"מ .

אני ינסה למתוח אותו עוד קצת..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

יכול להיות גם בעיה של חוסר אוויר שמגיע לקרבורטור(מסנן אוויר או שמן ) ואו סתימת דלק עד שהמשאבה מייצרת לחץ .

ממליץ גם לעבור שוב על החיווט ולוודא שהכול במקום ומחוזק כמו שצריך .

פורסם

הבדיקה פשוטה כשהמנוע קר (אחרי מנוחת לילה) משוך במנוף הקרבורטור עד הסוף,

דסקית הצ'וק אמורה "ליפול" לכיון מטה כאשר בורג הכיוון מצביע על השנתה האחרונה.

 

יתכן כי לפני ביוצוע הכיוון ההצתה לא היתה מוכוונת הייטב ומישהו פיצה על כך בכיוון

הקרבורטור לתערובת קצת יותר ענייה, כיוון שכיוונת את הצתה כרגע שינית את האיזון

הקודם.

 

אגב כיוון מדויק בעיקר של הקרבורטור שווה לתת למישהו שמתמצא הייטב, כיוון שאת

ההבדל בתיצרוכת הדלק מרגישים הייטב אח"כ. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

מתחתי מעט את הצ'וק.

האמת שהכיוון עם האקדח לא עשה טוב למנוע ,אני אחרי זה חזרתי לכיוון שהיה פלטינה ומפלג.

חוץ מהקטע של הגמגום בבוקר או בלילה כאשר מאוד קר ,המנוע נוסע מעולה.

יש לי פילטר אוויר מניקל -אני חושד שבמשך הלילה הוא מקבל לחות ואז בבוקר המנוע נחנק ממנו עד שהוא מתייבש-יכול להיות?

אני אולי יחליף לפילטר המקורי לבדיקה .

מקסימום אם זה לא יעזור אני ינטרל את הצ'וק הוא לא מועיל לי.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

‫עדכון- בשעת הגמגום יוצא עשן שחור‬

 

כאשר ביטלתי את הצ'וק עם האצבע ,המנוע רצה להיכבות ,כאשר הצ'וק דרוך ,המנוע לא נשמע טוב ומגמגם.

אחרי נסיעה קלה של כמה מאות מטרים הכל מסדתר הטורים עולים מעט והכל בסדר..

אני חושד עדיין או בפילטר או משהו בהצתה או בחשמל(?)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

כנראה שסגרת את הקפיץ חזק מידי.

 

מנגנון הצ'וק האוטומטי עובד באמצעות קפיץ.

כשהמנוע קר הקפיץ מתכווץ וסוגר את לוע האוויר בקרבורטור וכשחם הקפיץ מתרחב ופותח את לוע האוויר בקרבורטור.

כשמתחת (סגרת) את הקפיץ נוצר מצב שהקפיץ צריך להיות ממש לוהט כדי להפתח בינתיים נחסם פתח האוויר שצריך היה להפתח. זה לוקח זמן וביננתים התערובת עשירה ויוצא עשן שחוק והמנוע ממש נחנק.

יתכן כי גם כשצוק פתוח הוא למעשה "עוד קצת סגור" וגורם לצריכת דלק גבוהה.

 

נסה לשחרר קצת.

 

הטוב ביותר לכוון לפי הספר.

בהעדר הוראות, גרום לכך שכשהמנוע קר הקפיץ יגרום לסגירה כמעט לגמרי של לוע הקרבורטור ואז חזק את הברגים.

זכור, לא סגור לגמרי כי גם במנוע קר הבערה צריכה אויר.

 

כמובן שגם מערכת הצתה לא תקינה יכולה לגרום לגמגום. אבל אם מערכת ההצתה אינה בסדר היה גם קושי בהנעה, והיה גם קושי במאמץ כמו האצה או עליית עליה ארוכה.

 

לכן נראה לי כי הבעיה היא בכיוון מחדש של הצ'וק.

 

אגב, צ'וק בעברית = משנק.

 

מקווה שעזרתי.

שלמה דן גדרון

פורסם

אל תבטל כלום, מדובר בכיוון פשוט, וקרבורטור תקין משמעותי מאד

בחיפושית, אל תתבייש, בפרום חיפושית יש כמה חברה שמתמחים

בכיוון כזה, לא תאמין איזה הבדל תרגיש בנסיעה, וכמה תחסוך בדלק!

בהצלחה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

תודה לכולם!

הורדתי את הצ'וק למינימום ,כי יש בעיה שהקפיץ לא מסתובב חלק וזה מקשה על הכיוון , בכל מקרה הוא כרגע על המינימום והגמגומים נעלמו.

הצ'וק היה נדרך בלחיצה הראשונה עד הסוף וחנק את המנוע וכאשר התחיל להשתחרר אז המנוע הצליח לנשום.

יוסי- החיפושית עדיין אצל הפחח מקווה להוציא אותה השבוע..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

יוסי- זאת החיפושית השניה שלי שאני נוסע איתה כל יום ,הכחולה שבשיפוץ עדיין אצל הפחח לא הנעתי אותה חודשיים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...