Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה קורה לרכב שפוגש קיר ב193 קמ"ש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המרצדס (S280 שנת ייצור 1994) שליידי D הלא חגורה נהרגה בה, נכנסה בעמוד הבטון ב 190 קמ"ש, השומר ראש שהיה חגור נפצע קשה אבל נותר בחיים והשתקם.

 

dianapop9_800x622.jpg

 

אף אחד עוד לא ענה לי לשאלה, למי כדאי לפנות עם הרעיון לשיפור שרידות הנהג בתאונה ?

 

עריכה:

התעמקות נוספת העלתה כי במחקר שהתפרסם ב 2006 (פרק 6 עמוד 421) נטען כי אף אחד מהנוסעים לא היה חגור.

  • תגובות 99
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ב. מאיפה צץ פתאום פי 10? מכוניות מודרניות מאובזרות בשלל אמצעי בטיחות אקטיביים ופסיביים נמכרות בישראל כבר שנים רבות. האם אתה באמת רוצה לטעון שלא ניתן למצוא בשוק יד 2 מכוניות כאלה במחירים של פחות מ-140K ש"ח? (מחירון 940 בת 15 לפי "יד 2" כפול 10).

 

סולו (האן?),

התשובה הארוכה שלך לא משיבה לשאלה שלי - בתקציב מוגבל של 12K, נניח, היית מעדיף - משיקולי בטיחות פאסיבית בלבד (שזה מה שנבחן שם) - לנייד את משפחתך בוולבו 940 או פיג'ו 205/קורולה של שנות ה- 90?

 

כי המבחן שלהם מניח שיש לך המון כסף (טוב, בישראל נניח 140K), ואתה צריך לבחור אם להשקיע הכל ברכב או לחלופין בדירה - YEAH RIGHT. אבל אם באמת יש לך 140K פנויים ובטיחות משפחתך חשובה לך, אני מסכים עם הניתוח שלהם, כמובן...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

solo-fr

 

אני מודה לך שהזכרת לי שהמדינה חופשית

 

וולוו 940 יש כבר משנת 1990

 

הערבים קנו חצי עולם היפנים קנו חצי עולם ועכשיו הסינים קונים חצי עולם , ביניהם גם את וולוו. לא ברור לי מה הזלזול שלך בהם אבל ניחא.

 

הניסוי (שלפחות לי הוא לא חדשה שהתגלתה בשרשור זה) אכן הוכיח כי רנו של היום בטוחה יותר מוולוו בת 20

 

השאלה שהניסוי לא בחן האם וולוו חדשה מלפני 20 שנה יותר בטוחה או פחות בטוחה מאשר הרנו של היום.

 

ולכך כיוונתי.

 

ואני טוען כי שימוש ברכיבים בטיחות מודרנית ביחד עם עובי פח יותר עבה ועדיין בעל יתרונות של סופגי אנרגיה עדיף על הקופסאות המודרניות בהם אנחנו נוסעים וחושבים כי הם בטוחות .

 

ומדוע אנחנו חושבים שהם בטוחות? כי הם קיבלו 5 כוכבים בניסוי שנערך במהירות של 64 קמ"ש להתנגשות חזיתית ועוד פחות מכך להתנגשות צידית.

 

האא, זה לא גנון שאני אבקש מהרכב שנכנס בי להיות במהירות נמוכה.

 

ומה מעניין אותי שיושב במכונית , מה הכיכוב שמקבלת המכונית בתאונה עם הולך רגל , מבחינה בטיחותית כמובן.

 

כלום.

 

אז שטיפת המוח עובדת .

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
סולו (האן?),

התשובה הארוכה שלך לא משיבה לשאלה שלי - בתקציב מוגבל של 12K, נניח, היית מעדיף - משיקולי בטיחות פאסיבית בלבד (שזה מה שנבחן שם) - לנייד את משפחתך בוולבו 940 או פיג'ו 205/קורולה של שנות ה- 90?

 

כי המבחן שלהם מניח שיש לך המון כסף (טוב, בישראל נניח 140K), ואתה צריך לבחור אם להשקיע הכל ברכב או לחלופין בדירה - YEAH RIGHT. אבל אם באמת יש לך 140K פנויים ובטיחות משפחתך חשובה לך, אני מסכים עם הניתוח שלהם, כמובן...

 

בר - במקרה של 12K ההעדפה שלי תהיה הפונטו ספייס. יותר בטוחה מהוולוו, קורולה, ופג'ו 205.

 

ישה, למרות הטענה הדמגוגית שלך - וולוו מתחילת שנות ה-90 שתייוצר היום, מהחומרים והטכנולוגיות של אז תתרסק מול כל רכב מודרני.

 

למה? כי התכנון והחומרים היו אז פחות טובים. אם תסתכל על התמונות מפגיעת וולוו S70 משנת 1998 בקיר, והתמונות של וולוו V70 משנת 2007 תראה בברור שהחדשה יותר שורדת את אותה הפגיעה באותה המהירות יותר טוב.

 

אז אלא אם יש לך דרך להביא וולוו 940 חדשה משנות ה-90 - הטענה שלך דמגוגית.

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
solo-fr

 

אני מודה לך שהזכרת לי שהמדינה חופשית

 

וולוו 940 יש כבר משנת 1990

 

הערבים קנו חצי עולם היפנים קנו חצי עולם ועכשיו הסינים קונים חצי עולם , ביניהם גם את וולוו. לא ברור לי מה הזלזול שלך בהם אבל ניחא.

 

הניסוי (שלפחות לי הוא לא חדשה שהתגלתה בשרשור זה) אכן הוכיח כי רנו של היום בטוחה יותר מוולוו בת 20

 

השאלה שהניסוי לא בחן האם וולוו חדשה מלפני 20 שנה יותר בטוחה או פחות בטוחה מאשר הרנו של היום.

 

ולכך כיוונתי.

 

ואני טוען כי שימוש ברכיבי בטיחות מודרנית ביחד עם עובי פח יותר עבה ועדיין בעל יתרונות של סופגי אנרגיה עדיף על הקופסאות המודרניות בהם אנחנו נוסעים וחושבים כי הם בטוחות.

 

ומדוע אנחנו חושבים שהם בטוחות? כי הם קיבלו 5 כוכבים בניסוי שנערך במהירות של 64 קמ"ש להתנגשות חזיתית ועוד פחות מכך להתנגשות צידית.

 

האא, זה לא גנון שאני אבקש מהרכב שנכנס בי להיות במהירות נמוכה.

 

ומה מעניין אותי שיושב במכונית , מה הכיכוב שמקבלת המכונית בתאונה עם הולך רגל , מבחינה בטיחותית כמובן.

 

כלום.

 

אז שטיפת המוח עובדת .

 

בר - במקרה של 12K ההעדפה שלי תהיה הפונטו ספייס. יותר בטוחה מהוולוו, קורולה, ופג'ו 205.

 

ישה, למרות הטענה הדמגוגית שלך - וולוו מתחילת שנות ה-90 שתייוצר היום, מהחומרים והטכנולוגיות של אז תתרסק מול כל רכב מודרני.

 

למה? כי התכנון והחומרים היו אז פחות טובים. אם תסתכל על התמונות מפגיעת וולוו S70 משנת 1998 בקיר, והתמונות של וולוו V70 משנת 2007 תראה בברור שהחדשה יותר שורדת את אותה הפגיעה באותה המהירות יותר טוב.

 

אז אלא אם יש לך דרך להביא וולוו 940 חדשה משנות ה-90 - הטענה שלך דמגוגית.

 

תקרא את המודגש ואולי תראה כי כתבנו באופן זהה .

 

טוב דמגוגיה במיטבה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

האם פח עבה יותר לא יביא לכך שאיזורי הקריסה יהיו יעילים פחות היום והם, ובכן, לא יקרסו?

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

 

 

 

ואני טוען כי שימוש ברכיבים בטיחות מודרנית ביחד עם עובי פח יותר עבה ועדיין בעל יתרונות של סופגי אנרגיה

 

.

 

האם פח עבה יותר לא יביא לכך שאיזורי הקריסה יהיו יעילים פחות היום והם, ובכן, לא יקרסו?

 

ראה את המודגש שוב כתבנו את אותו הדבר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

השאלה היא אם הדבר אותו אתה כתבת עומד בחוקי הפיסיקה או שמא אנחנו צריכים לחיות ביקום שחוקיו של ניוטון אינם חלים בו.

A man walks down the street in that hat, people know he's not afraid of anything

פורסם

זה שום דבר ,אפשר להעביר את הגרוטאה לבעל מגרש רכב יד 2 והוא יעמיד אותה על הכביש תוך זמן קצר.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם
התשובה הארוכה שלך לא משיבה לשאלה שלי - בתקציב מוגבל של 12K, נניח, היית מעדיף - משיקולי בטיחות פאסיבית בלבד (שזה מה שנבחן שם) - לנייד את משפחתך בוולבו 940 או פיג'ו 205/קורולה של שנות ה- 90?

אחת הסיבות לכך שתשובתי הייתה ארוכה, היא ששאלתך חסרת טעם מבחינתי ובתשובתי התייחסתי להנחות יסוד של שאלתך המותעות בעיניי. אני לא טענתי שבמקרה של תאונה עדיף לנסוע בוולוו של פעם או כל מכונית אחרת של פעם, אני טוען שעדיף לנסוע במכונית מודרנית ראויה, בעלת אבזור בטיחות אקטיבי ופסיבי. לכן נראה לי תמוה שתבקש ממני לעשות בחירה חסרת משמעות בין שתי עגלות ענתיקות בעלות שרירותית לחלוטין תוך התעלמות מכל פרמטר אחר חוץ מעובי פח.

 

אבל אם התשובה היחידה שאתה רוצה לקבל היא "וולוו 940", אז אני מוכן לזרום איתך ואפילו לעזור לך לנסח משימה נוסח טופ גיר הפופוליסטית, שתניב תשובה לשביעות רצונך. "בתקציב מוגבל של 12K עליך לרכוש מכונית שיוצרה ב-1992 של יצרן מכוניות שוודי ששמו מתחיל ומסתיים באות ו', דגם המכונית מתחיל ב-9 ומסתיים ב-0, עם 4 באמצע. מה היא המכונית הכי בטיחותית שעונה לדרישות הנ"ל שתוכל לרכוש?" אה, רגע, רגע... אל תגיד, אני מכיר את זה... אני יודע! וולוו 940! הרגשתך השתפרה?

 

סולו (האן?),

אה... לא, לא ממש. מקור של ה-"סולו" שלי קצת יותר עתיק ימים. ובכל מקרה, לצערי אני כבר מזמן לא בגיל של לקרוא לעצמי על שם גיבורי סרטים... :wink:

רכב ישראלי אולטימטיבי: קונטיינר של 'צים' על גלגלים נוצצים עם סלון עור 1+2+3, מסך "LCD 42 וטוסטר עם כניסת USB. מרווח, נוח, מאובזר, גבוה ופח עבה כמו במכוניות של פעם...


×
×
  • תוכן חדש...