Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה מקס, אני פשוט מהסס לרכוש בלי שהחנות המוכרת יודעת מה היא מוכרת לי (שיאומי אקנה רק מהיבואן הרשמי).

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

כמו שאמרתי כבר לפני כמה דפים, המוכרים בעיקר לא יודעים מה הם מוכרים ומה לא. ומה יש או אין בקופסה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

שים לב שלנוט 10 יש איזה 5 תתי דגמים שונים (בחו"ל יותר).

 

מה-10S ו-10 5G ו-10T 5G תימנע (צ'יפסט מדיהטק)

נשאר לך ה-10 Lite או ה-10 או ה-10 Pro.

 

כאן יש את ההבדלים המלאים ביניהם

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 8 שעות, m3x7r3m3 כתב:

הכי זולים שעונים לתנאים זה כנראה A12 ו-A21s

 

ה-A12 מסתמן כמועמד מנצח. אני רואה שהוא נמכר באיזה 20 חנויות ובמחירים דומים. על מי אפשר לסמוך היום, שלא יעלם למחרת? יש עדיין רשתות עצמאיות בסגנון של גו-מובייל?

 

פורסם

לסמוך על מה? שיצליחו לתקן אם משהו יתקלקל? אף אחד לא יצליח.

יש לך מחיר וזהו. אני מעדיף לשלם קצת יותר על ייבוא של סאני או גורם רציני אחר, עם מטען מקורי מקופסה מקורית שאף אחד לא פתח ובחש בה.

 

יש לי ניסיון מעולה עם ה-a10, בהנחה ולא שברו שם כלום, a12 זאת אבולוציה טבעית. בכלל, סמסונג בסדרות הביניים והנמוכות מפגינים אמינות ראויה לציון ומקבלים עדכונים בצורה תכופה, בניגוד לעבר.

 

 

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)

שלום יש לי שאלה בזאפ דווקא הREDMi NOTE 10 PRO מקבל ציון נמוך יותר מפוקו..האם להתייחס לזה?

 

הוא גם לא תומך ב5G דבר שנראה לי חשוב .

עריכה אחרונה על ידי gilcom
פורסם
לפני שעתיים, hans כתב:

אני מעדיף לשלם קצת יותר על ייבוא של סאני או גורם רציני אחר, עם מטען מקורי מקופסה מקורית שאף אחד לא פתח ובחש בה.

 

לזה הכוונה - חנות שקונה מהיבואן הרשמי, או לפחות מיבואן מקביל סולידי שלא ימכור מכשיר מחודש/מתצוגה/נפל מהמשאית כחדש באריזה חתומה. על פניו, כשאני מסתכל בזאפ יש שם אסופה אקראית של חנויות קטנות שחלקן בכלל קיימות רק באינטרנט ולך תבין מי הספקים שלהן.

 

פורסם

לפני כמה ימים קניתי את ה poco x3 pro מגו מובייל (מתקזז עם מחיר זול וקרבה למקום העבודה) 
בכנות, בשביל מכשיר שעלה לי 869 אני ממש מופתע לטובה, כנל לגבי חווית הרכישה.

 

קבלתי מכשיר חדש באריזה אטומה, עם כל מה שהגיע מהיצרן (לא תמיד קורה במכשירים הזולים, ובחניות הזולות)

 

וגם המכשיר עצמו, וואו - המכשיר נקנה לחברה, ולי יש redmi note 9 pro, וההבדל הוא שמיים וארץ.

- מעבד דגל (מ2019) זריז בטירוף, כנל במשחקים ובאמולטורים

- מסך 120 HZ, תענוג (הייתי שמח שיהיה AMOLED)

-רמקולים בסטריאו

 

אני ממליץ 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 12 שעות, נהג מתחיל כתב:

שיאומי

אתה אוהב האזנת סתר? תוריד מהרשימה את השיאומי. 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 10 שעות, ay115 כתב:

לפני כמה ימים קניתי את ה poco x3 pro מגו מובייל (מתקזז עם מחיר זול וקרבה למקום העבודה) 
בכנות, בשביל מכשיר שעלה לי 869 אני ממש מופתע לטובה, כנל לגבי חווית הרכישה.

 

קבלתי מכשיר חדש באריזה אטומה, עם כל מה שהגיע מהיצרן (לא תמיד קורה במכשירים הזולים, ובחניות הזולות)

 

וגם המכשיר עצמו, וואו - המכשיר נקנה לחברה, ולי יש redmi note 9 pro, וההבדל הוא שמיים וארץ.

- מעבד דגל (מ2019) זריז בטירוף, כנל במשחקים ובאמולטורים

- מסך 120 HZ, תענוג (הייתי שמח שיהיה AMOLED)

-רמקולים בסטריאו

 

אני ממליץ 

 

יש הקלטת שיחות מובנית?

שוני כלשהו ממכשיר ביבוא רשמי?

פורסם

יש הקלטה מובנית, דרך החייגן של גוגל (חייגן ברירת המחדל)

 

אין שום הבדק בין המכשיר הזה למכשיר ביבוא רשמי, ששיאומי התחילו לתפוס תאוצה היו חנויות קקיוניות שהיו מיבאות מכשירים שמיועדים לכל מיני שווקים (סינים, הודים וכו') והן היו צורבות עליהם רום גלובלי, ואז לעיתים היו בעיות עם המכשירים.

 

עוד פרקטיקה שהייתה קיימת, והיום גם היא די נעלמה - היא ייבוא מכשירים באריזות פתוחות ללא המטען המקורי (בגלל עלות הבדיקה לכל מטען ומטען) וכן הוצאת האביזירים הנלווים מהקופסא (מטען, כיוסי סילקון וכו') בחנויות שדרשו תוספת תשלום לאריזה אטומה.

 

בשנים אחרונות, התופעה פחתה - ובמיוחד אם אתה קונה מחנות מכובדת כמו KSP שעובדת עם יבואן מקביל כמו MDMOBILE או חברת GOMOBILE המיבאת מכשירים בעצמה.

 

למרות כל מה שכתבתי, אסייג ואגיד שלא נאלצתי לממש אחריות למכשירים שרכשתי, ואולי בעת מימוש אחריות יהיה הבדל בין יבואן רשמי לכל יבואן אחר, אבל שאני קונה מכשיר זול (מתחת ל-1000 ש"ח) שמטבעו נופל/נרטב/נגנב וכיו"ב, אני לא כל כך מחפש אחריות טובה, כי היא גם ככה לא תכסה נזקים למכשיר, ומנסיוני (עם למעלה מ-20 מכשירי שיאומי שרכשתי לעצמי/לבני משפחה/חברים) בקרת האיכות של שיאומי מצויינת. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
בתאריך 7.10.2021 בשעה 18:58, Derish כתב:

ה-A12 מסתמן כמועמד מנצח. אני רואה שהוא נמכר באיזה 20 חנויות ובמחירים דומים. על מי אפשר לסמוך היום, שלא יעלם למחרת? יש עדיין רשתות עצמאיות בסגנון של גו-מובייל?

 

KSP או אייבורי - יש להם מק"ט נפרד לכל יבואן לדוגמה:

image.thumb.png.aeb171e8289fec3e337c4327a509d6c9.png

 

אז מגיעים לחנות / מזמינים אונליין, את המקט 172750 וזהו

בתאריך 7.10.2021 בשעה 22:11, gilcom כתב:

שלום יש לי שאלה בזאפ דווקא הREDMi NOTE 10 PRO מקבל ציון נמוך יותר מפוקו..האם להתייחס לזה?

 

הוא גם לא תומך ב5G דבר שנראה לי חשוב .

 

שניהם טובים, אבל מיועדים לשימושים קצת שונים.

5G תלוי מה השימושים שלך, שיחות וגלישה? כנראה שלא תצטרך יותר מ-4G בעתיד הצפוי.

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...