Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

איזה דגם מקבלים פה בעצם? dual sim או סים בודד?

 

ושכחתי להוסיף את הלינק 

https://ksp.co.il/web/item/261130

 

הלינק לgsmarena

https://www.gsmarena.com/samsung_galaxy_a14-12151.php

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
בתאריך 22.8.2023 בשעה 16:59, DareDevil כתב:

ירדתי מהדרישה של esim.

 

תקציב עד אלפייה

חיבור אודיו 3.5''

NFC

מצלמות טובות

זיכרון גדול

אפשרות לבצע חיבור אינטרנטי למחשב עם כבל.

סלוט להרחבת זיכרון

רמקול סטריאו

סמסונג

אלו הדרישות

 

אם לוותר על סמסונג?

בתקציב של 1,000 ש"ח יש סינים עם חומרה הרבה יותר טובה (Nord ce2 שמציג ביצועים גרפיים טובים פי 2 למשל מA34) זה אומר מכשיר עם מספיק מרווח בטחון של כוח עיבוד שיעבוד טוב לאורך הרבה יותר זמן.

 

לone plus יש גם תמיכה תוכנתית טובה של 5 שנים, ככה שיש לך עוד 4 שנים של עדכונים.

פורסם

לא הייתי ממהר להמליץ על הנורד, מלבד מצלמה מאוד חלשה, החומרה מרגישה באיכות ממש נמוכה. מזמן לא ראיתי טלפון שמתקשה במשימות פשוטות כמו מעבר חלק בין אפליקציות, הרמקול די צורם, שמע בשיחות טלפון באיכות לא אחידה ועוד.

המפרט לא מייצג את התוצאה הסופית.

יתרונות: המסך לא רע, סוללה טובה, זול מאוד.

מניסיון של חבר על הדור הראשון בסדרת הנורד, אולי המצב השתנה..

 

פורסם

יש לי Poco f3, סוללה כבר נחלשה והכפתור כיבוי לא עובד ויש כל מיני באגים מעצבנים פה ושם.

 

מתלבט אם להחליף סוללה ואולי לתקן את הכפתור ולמשוך עוד קצת או שזה ההתחלה של הסוף ולקנות אחר?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 9 שעות, Gavrik כתב:

בתקציב של 1,000 ש"ח יש סינים עם חומרה הרבה יותר טובה (Nord ce2 שמציג ביצועים גרפיים טובים פי 2 למשל מA34) זה אומר מכשיר עם מספיק מרווח בטחון של כוח עיבוד שיעבוד טוב לאורך הרבה יותר זמן.

 

לone plus יש גם תמיכה תוכנתית טובה של 5 שנים, ככה שיש לך עוד 4 שנים של עדכונים.

תודה על ההמלצה אבל אני לא מעוניין בסיני.

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 9 שעות, aviaviavi כתב:

לא הייתי ממהר להמליץ על הנורד, מלבד מצלמה מאוד חלשה, החומרה מרגישה באיכות ממש נמוכה. מזמן לא ראיתי טלפון שמתקשה במשימות פשוטות כמו מעבר חלק בין אפליקציות, הרמקול די צורם, שמע בשיחות טלפון באיכות לא אחידה ועוד.

המפרט לא מייצג את התוצאה הסופית.

יתרונות: המסך לא רע, סוללה טובה, זול מאוד.

מניסיון של חבר על הדור הראשון בסדרת הנורד, אולי המצב השתנה..


נורד זאת סדרה שלמה של מכשירים עם חומרות שונות, מצלמות שונות וגם תמיכה תכנתית שונה.
להגיד שנורד מודרני מסויים זה לא טוב כי זה נורד, רלוונטי בדיוק באותה מידה כמו להגיד שגלאקסי זה קקה כי גלקסי J1 או S6 היה סמארטפון נורא.

פורסם
לפני 12 שעות, Potato כתב:

יש לי Poco f3, סוללה כבר נחלשה והכפתור כיבוי לא עובד ויש כל מיני באגים מעצבנים פה ושם.

 

מתלבט אם להחליף סוללה ואולי לתקן את הכפתור ולמשוך עוד קצת או שזה ההתחלה של הסוף ולקנות אחר?

 

מניח שהחלפה ותיקון יעלו איזה 300 ש"ח, לפחות, שזה גבולי למכשיר שעלה אלפיה. 

אם המכשיר היה חביב עליך, ניחא. היות והוא לא, אני הייתי מחליף... 

מה הבעיות איתו? 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

הרבה זמן לא עבר מאז שהתעניינתי במכשיר דגל, הREALME 6 שקניתי לעצמי ולאמא שלי התגלה כסוס עבודה שגם מאוד עמיד בנפילות עם הקייס מתנה שהגיעה בערכה והמטען המהיר של ה35W היה ממש פינוק שאי אפשר בלעדיו.

התלבטתי בחודשיים האחרונים מה ליקנות ואפילו שקלתי את האייפון 14 וS22/23 אולטרה אבל הרגיש לי יותר מידי ייקר.

עכשיו בתקופת המבצעים ראיתי פיתאום את הOPPO X5 PRO שנימכר עד לא מיזמן ב4K ומעל 1300$ בחו"ל והוא עלה רק 483$ בעלי אקספרסה ולא יכולתי לסרב :-), מקווה שלא טעיתי, ממש סיקרן אותי המייצב אופטי 5 צירים שיש למצלמה וגם אפשורת לצילום 50MP אמיתי כי הוא מזיז את החיישן בעת הצילום.

נעדכן כשיגיע, לרוב סיומת SG לוקחת עד 3 חודשים חח.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
בתאריך 25.8.2023 בשעה 14:59, hwgeek כתב:

הרבה זמן לא עבר מאז שהתעניינתי במכשיר דגל, הREALME 6 שקניתי לעצמי ולאמא שלי התגלה כסוס עבודה שגם מאוד עמיד בנפילות עם הקייס מתנה שהגיעה בערכה והמטען המהיר של ה35W היה ממש פינוק שאי אפשר בלעדיו.

התלבטתי בחודשיים האחרונים מה ליקנות ואפילו שקלתי את האייפון 14 וS22/23 אולטרה אבל הרגיש לי יותר מידי ייקר.

עכשיו בתקופת המבצעים ראיתי פיתאום את הOPPO X5 PRO שנימכר עד לא מיזמן ב4K ומעל 1300$ בחו"ל והוא עלה רק 483$ בעלי אקספרסה ולא יכולתי לסרב :-), מקווה שלא טעיתי, ממש סיקרן אותי המייצב אופטי 5 צירים שיש למצלמה וגם אפשורת לצילום 50MP אמיתי כי הוא מזיז את החיישן בעת הצילום.

נעדכן כשיגיע, לרוב סיומת SG לוקחת עד 3 חודשים חח.

תן לינק, מעניין

פורסם (נערך)

למישהו יש ניסיון עם סמסונג A34?

 

אשתי מתגלית כמשמידת מכשירים סדרתית, והמכשיר האחרון שלה בן כשנה A52 או 53 אני לא זוכר, כבר מקרטע (מסך שמסרב להדלק, קליטת gps גרועה, בלוטוס לא יציב, ועוד)

 

כן, המכשיר נופל המון

 

חבל להוציא יותר מ1,000 ש"ח על מכשיר שממילא ילך לפח בעוד שנה

מצד שני צריך שלפחות כל עוד הוא חי - הוא יהיה יציב, לא יתקע במעבר בין יישומים, איכות שמע טובה (גם ברמקול), ובלוטוס יציב

 

נא דעתכם

עריכה אחרונה על ידי avargel
ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

ציינתי את זה בעבר בשרשור הזה, אבל זוגתי הייתה גם משמידת מסכים כרונית. 

 

בשלב מסויים פשוט נמאס לי, קניתי לה את הדבר הזה :

Amazon.com: OtterBox Defender Screenless Series Rugged Case & Holster for  iPhone 11 PRO - Retail Packaging - Gone Fishin Blue (with Microbial  Defense) : Cell Phones & Accessories

 

 

ומאז כבר עברו כמעט שנתיים , ואין בעיות. 

  • אהבתי 1
פורסם

מאותה סיבה אשתי מסתובת עם נרתיר "ארנק" סגור.

 

אחרי שחיסלתי לראשונה טלפון שהפלתי עברתי ממגן PU סטנדרטי למגן של נילקין שיותר עבה ועם פגוש טיפה יותר עבה בהיקף המסך. יתרון נוסף, (שהוא גם חיסרון) הוא מגן עדשות מחליק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, avargel כתב:

שלח לינק בבקשה

 

נראה אם היא תסכים להסתובב עם המוקשח הזה כאילו היא קשר מ"מ

 

תרשום באמזון otterbox defender לדגם שאתה מעוניין בו. רוב הזמן יש מבצעים עליהם, ולמרות שבארץ הם ירדו במחיר(פעם הם היו ממש שערוריה) , עדיין בהרבה מאוד פעמים עדיין הם זולים משמעותית דרך אמזון. 

×
×
  • תוכן חדש...