Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב אני מוצא את עצמי זוחל מתחת לאהובתי החדשה ו...

 

מחליף בולמי זעזועים קדמיים

2011-09-12%25252008.33.31.jpg

 

מחליף בולם זעזועי הגה:

2011-09-12%25252008.33.42.jpg

 

ואת התיבית הגה פלוס 4 תפוחים החליף מאהר המכונאי:

2011-09-12%25252010.24.06.jpg

 

פשוט לא יאומן איזה שינוי חל ברכב, הנסיעה נפכה לחדה ומדוייקת, והבולמים עושים עבודה מעולה (הם של KYB היפנים)

פורסם

תתחדש.

אם אפשר לשאול, אשמח אם תפרט מדוע החלטת להחליף תיבת הגה? האם היה חופש מוגזם או היא נזלה או משהו אחר?

שנית, מה מחירה של תיבת ההגה המשופצת?

תודה

Sharon :viking:

VW Bus 73

(שירשור הפרויקט BUS 73 בפורום:http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=1999394#post1999394

פורסם
תתחדש.

אם אפשר לשאול, אשמח אם תפרט מדוע החלטת להחליף תיבת הגה? האם היה חופש מוגזם או היא נזלה או משהו אחר?

שנית, מה מחירה של תיבת ההגה המשופצת?

תודה

 

המחיר שלה היה 970 ש"ח וצריך להחזיר את התיבה הישנה. כנס לאתר של ראמפ כדי לבדוק מחיר עדכני.

 

היה חופש גדול בתיבה. גם שהבורג כיוון היה סגור עד הסוף היה לי חופש של בערך 10-15 ס"מ בהגה, לפני שהרגשתי שמשהו שם זז.

 

אם אתה מתכוון להחליף תיבה, חובה להחליף גם קופלינג הגה, ורק באורגינל של פולקסווגן.

פורסם
המחיר שלה היה 970 ש"ח וצריך להחזיר את התיבה הישנה. כנס לאתר של ראמפ כדי לבדוק מחיר עדכני.

 

היה חופש גדול בתיבה. גם שהבורג כיוון היה סגור עד הסוף היה לי חופש של בערך 10-15 ס"מ בהגה, לפני שהרגשתי שמשהו שם זז.

 

אם אתה מתכוון להחליף תיבה, חובה להחליף גם קופלינג הגה, ורק באורגינל של פולקסווגן.

 

אם יש חופש בתיבה (הבורג סגור) צריך לפתוח אותו , זה הפוך מהיגיון אבל ככה זה הולך ,(שמשחררים את הבורג החופש נעלם)

 

אני לא יודע מי ייעץ לך על סמך זה שהבורג סגור להחליף תיבה/לשפץ , תיבה זה לא מסרק והשיפוץ שלה זה אטמים .

פורסם
אם יש חופש בתיבה (הבורג סגור) צריך לפתוח אותו , זה הפוך מהיגיון אבל ככה זה הולך ,(שמשחררים את הבורג החופש נעלם)

 

אני לא יודע מי ייעץ לך על סמך זה שהבורג סגור להחליף תיבה/לשפץ , תיבה זה לא מסרק והשיפוץ שלה זה אטמים .

 

אתה טועה ומטעה כיוון הבורג בתיבה של VW נעשה על-ידי סגירת הבורג.

פורסם
אתה טועה ומטעה כיוון הבורג בתיבה של VW נעשה על-ידי סגירת הבורג.

 

 

התיבה של VW בנויה על אותו עיקרון של מרצדס וכל רכב גרמני ! אתה מוזמן לשאול בכל פורום שמתעסק עם גרמניות או לקרוא את הספרות של הרכב שלך .

פורסם

אסף אתה טועה -אני ניסיתי לאחר שהמכונאי ביטל לי חופש על ידי חיזוק וההגה ניהיה קשה , ניסיתי לשחרר מעט את הבורג והיה לי חופש מאוד גדול והיה קשה לשלוט באוטו...

אם הבורג מחוזק עד הסוף התיבה גמורה ,עדיף לקנות חדש שלי משופצת וההגה קשה מאוד כבר 4 שנים ויש חופש .

מדובר על חיפושית כמובן אבל זה אותו עיקרון.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

ביטול החופש זה קשור לבורג אם הוא סגור ,קושי ההגה זה קשור למשאבה (יכול להיות שאצלך הם חתיכה אחת אבל לרוב זה שני דברים נפרדים)

פורסם
ביטול החופש זה קשור לבורג אם הוא סגור ,קושי ההגה זה קשור למשאבה (יכול להיות שאצלך הם חתיכה אחת אבל לרוב זה שני דברים נפרדים)

 

גבר, מדובר בפולקסווגן, אין משאבה, זו תיבה עם חילזון. אם בחיים לא ראית תיבה כזאת ולא יצא לך לעבוד עליה אז אל תכתוב דברים מטעים. תחשוב שמישהו יכול לקחת את דבריך ברצינות ולשמוע לעצתך ולמעשה במקום לסגור את החופש בתיבה אז הוא מגדיל אותו - מסוכן ביותר!

×
×
  • תוכן חדש...