Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב חברים ,

 

כידוע במולטיפה אין שעון חום מנוע ,

ובגלל שאשתי נוסעת ברכב החלטתי להתקין בקר טמפ' דיגיטלי עם זמזם

את בקר חיברתי לראש המנוע עצמו.

 

רציתי לדעת מהי הטמפרטורה הנורמלית שהרכב אמור לעבוד ?

מאיזו טמפ' כבר כדאי להזהר- ניתן לתכנת את הבקר שיצפצף באישו טמ"פ שאבקש.

אציין שהבקר הוא מדוייק עד עשירית המעלה ,

 

תודה למבינים

אלירן

פורסם

הבקר יודע גם להפיעל וונטה אחרי טמפ' מסויימת?



87 מעלות צלזיוס זה טמפ' עבודה תקינה (תלוי בסוג הרכב)

מעל92 מעלות הייתי כבר מתחיל לדאג ...

כמה הוא מראה לך אחרי נסיע קצרה כי10-15 דקות?

מה הטמפ המקסימלית שראיתה בבקר?

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

פורסם

הבקר יודע לתת מתח למה שתרצה - לוונטה - לפנס או כמו שאני ביצעתי לזמזם בתוך הרכב

 

טמפ' מנוע מראה לי 84 בעמידה , אציין שבפקקי הבוקר החמים שהיו לאחרונה הבקר הראה לי גם טמ"פ של 94 מעלות

בנסיעה הוא יורד מעט - ירידות 75 - עליות בסביבות ה 80

פורסם
הבקר יודע לתת מתח למה שתרצה - לוונטה - לפנס או כמו שאני ביצעתי לזמזם בתוך הרכב

 

טמפ' מנוע מראה לי 84 בעמידה , אציין שבפקקי הבוקר החמים שהיו לאחרונה הבקר הראה לי גם טמ"פ של 94 מעלות

בנסיעה הוא יורד מעט - ירידות 75 - עליות בסביבות ה 80

התקנה שכזו פופולארית ברכבי לנד רובר שרגישים להתחממות בגלל ראש אלומיניום ומד טמפ' איטי.

הנסיון משם מראה שאין כמעט משמעות לטמפ' אבסולוטית כי יש שוני בין רכב לרכב בגלל הבדלים בצורת ההתקנה (היכן הרגש מחובר).

מה שחשוב הוא ללמוד כיצד הרכב שלך מתנהג כשהוא תקין, בשיוט, בעומס ובפקק ולכייל בהתאם את הזמזם עם ספר קטן.

זה יופי של פטנט, מגן מפני חוסר ערנות של הנהג(ת) וגם מפני מצב של חוסר בנוזל קירור (נזילה) שברכבים מסויימים עשוי להביא להתחממות בלא אינדיקציה במחוון.

אצלנו זה הציל ראש מנוע בלנד רובר דיסקברי כאשר רדיאטור חימום פנימי נזל כשאישתי נהגה והזמזם צפצף לפני שהיה חיווי במחוון הטמפ'.

 

שי

166, קאפה, GTV, קופה.

פורסם

תחבר אותו במקביל למחשב רכב אבל שיעבוד בחירום



ז"א שידליק לך וונטה בסביבות105-100 (במקרה וונטה לא תעבוד דרך מחשב)

זה מה שאני הייתי עושה בכל מקרה

 

פאסאט 1.8T-מלמדת אותי מה זה רכב:twisted:

מיצובישי קולט99-יפנית מתוקה :mm_wink:-נמכרה לידיים טובות!

פורסם

shais01 אתה צודק , האמת היא שראיתי שהבקר מחובר במיצובישי מגנום הנוטה להתחמם

חיברתי את הרגש על הראש מנוע - פירקתי בורג וחיברתי אותו עם נעל כבל ( כמו שייבה)

 

אתה אומר בעצם שזה דינמי מרכב לרכב ,

אני אראה מה הטמפ' הגבוהה שאני מאמץ את הרכב בעליות ואלך לפי זה ?

בכל אופן - הבקר הצליח להראות לי גם 94 מעלות על המסך - האם זה מריך לאותת לי שמשהו לא תקיןן - או שזה סביר ?

 

 

תודה- שבת שלום

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום אשמח לקבל פרוט של הערכת שהירכבת

האם יש אפשרות לקנות מוצר מוכן מהמדף?

אם לא איזה בקר הישתמשת ? בברכה-חיים כהן

פורסם

מנסיון שלי החלטתי לבנות מערכת כזו

או לקנות מוכן ולהעביר את המערכת הזו בכל רכב שאקנה.חשוב לי שהמערכת תהיה עם זמזם.

×
×
  • תוכן חדש...