Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני הכל אני רוצה להודות לכל מי שעזר לי בפעם הקודמת (רכב להורים), הלכנו בסוף על הסיוויק 5 דלתות.

 

בקשר לאוטו, מדובר באח שלי הקטן, שמחפש אוטו שנראה ספורטיבי קטן ואמין. התקציב בין 15-20 אלף, ידני בלבד כמובן.

את הפונטו הוא לא אוהב בגלל הצורה. הצעתי לו אופל טיגרה, הונדה האצבק ורנו קופה.

מבחינה חיצונית הם נראות מצוין לדעתי (וגם לדעתו) רק אין לי מושג אם הם אמינות ואם יש בהם תקלות מוכרות, כמו הרנו ששמעתי שיש בעיה עם הגג נפתח..

 

נשמח לשמוע את דעתכם על הדגמים הנ"ל, הצעות לרכבים אחרים מאותם קטגוריה יתקבלו בברכה.

 

תודה מראש

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

עדיין רלוונטי!

ירדנו מהונדה סיוויק קופה כי לא מצאנו אחת שמורה, הרכב לא חייב להיות "מכונית מירוץ", רק שיראה ספורטיבי וצעיר,אמין ולא זולל בטירוף

 

תודה

פורסם

אני לא מתחבר ולא אוהב אותה אבל צעירים רבים רואים במיצובישי קולט רכב נאה וספורטיבי.

מדובר ברכב אמין יחסית ובעל צריכת דלק טובה

פורסם

אמרת קטן ספורטיבי - מבחינתי אמרת "גולף"

 

אני אישית מתחבר למודלים של שנות ה80 תחילת ה90

 

1991_volkswagen_golf_4_dr_gl_hatchback-pic-6442796889206308831.jpeg

 

אך בסכום שלך תוכל להשיג גם מודלים יותר גבוהים,

 

 

עוד רכב שחשבתי עליו זאת הפורד אסקורט

Ford_Escort_1995-2000_1wacetrwetvwer.jpg

 

גם רכב מאוד נחמד עם פוזה מעט ספורטיבית (לטעמי)

 

 

 

ויש עוד כמה רכבים שהייתי מציע לך לשקול

סיאט אביזה, אלפא ספרינט, סיוויק האצ'בק, סובארו אימפרזה,

 

 

 

דרך צלחה

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

אחי, עם כל הכבוד הנוער לא קונה את הספורטיביות של נערי שנות ה90/80 :)

אם הבחור חושב על רכבים כמו המגאן קופה, סיוויק האצ'בק וכדומה כנראה שהוא קצת שנות האלפיים (וחבל).

 

בכל מקרה, אני הייתי בהחלט ממליץ על מיצובישי קולט, רכב נמרץ מאוד (מנוע 16v עם 108 כ"ס+-), לוק ספורטיבי ואמינות של סופר לאנסר (שעליה היא מבוססת) כך שזו אחלה אמינות.

 

כזאת ידנית בהחלט יכולה לספק את אחיך.

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

בתור נער של סוף ה80 תחילת ה90 אני רואה הרבה צעירים ונערי שנות ה2000 מסתובבים עם רכבים

שאני וחבריי פינטזנו עליהם בשנות ה90, אני עדיין זוכר את הקסטה של מדונה בקוואליר שלי, ואת הסיבובי דעווין בפול ווליום

וגם את הבנות שהתפנקו במושב האחורי של הקוואליר (ועל זה לא אפרט :p) אך לא רק, הייתה לי גם סובארו DL והיו לי

עוד רכבים אחרים ש"הגניבו" אותי אז, מה שאני יכול לומר לך שכמעט לא היה מצב שהתאכזבתי מהבחירות שלי ברכבים,

פרט ל106 אחת שקניתי וריסקתי אחרי חודש כדי לקבל את הכסף מהביטוח בלי לשבור את הראש במכירה, (צצו הרבה תקלות)

 

מה שאני עוד יכול לומר לך, שיש רכבים שאין להם גיל, הם לא ימותו לעולם ויסעו עליהם גם 3 דורות אחרי שיוצרו,

והדוגמא הכי טובה זה הסובארו DL והג'יפ CJ, - יש רכבים שיגרמו למלאך המוות לשנוא את העבודה שלו,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

×
×
  • תוכן חדש...