Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ניסאן אקו מיקרה - דלק רק פעם ב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

לאחרונה יצא לי לראות הרבה פעמים את הפרסומת על המכונית ניסאן אקו מיקרה שהסלוגן הוא "דלק? רק פעם ב..." (המפרסמים עשו עבודה טובה זה נכנס לי לראש).

מצוין שם שצריכת הדלק של המכונית הוא 21.7 ק"מ לליטר. רמת הזיהום היא 2 או 3 (אני מניח שזה קשור איכשהו בצריכת דלק?).

 

הייתי רוצה לדעת האם הנתון 21.7 ק"מ לליטר הגיוני או שזאת עבודה בעיניים? כי אם כן זאת נשמעת כמו מכונית חסכונית מאוד.

פורסם

כמו בכל נתוני היצרן, גם כאן מדובר בתנאי מעבדה. הצריכה האמיתית תהיה נמוכה יותר, כתלות בסגנון הנהיגה שלך. אם הוא עירוני בעיקרו, אתה צריך להיות מרוצה גם מ-1:15.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הבעיה בישראל שלמעשה אין תקן אחיד וכל יבואן מציג את התקן לפי מדינת המוצא של הרכב (או מה שמציג צריכת דלק טובה יותר).

מי שסובל מכך אלו הרכבים המיובאים מארה"ב כגון שברולט, שם תקן ה-EPA האמריקאי מחמיר הרבה יותר וגם מציאותי הרבה יותר לעומת זה האירופאי. כאשר ההבדלים מגיעים לא פעם לעשרות אחוזים בין התקן האירופאי לזה האמריקאי או כל תקן אחר.

 

לדוגמא, ה-EPA מדרג את צריכת הדלק הבינעירונית של טויוטה פריוס לפי 20.4 ק"מ לליטר בעוד בישראל ובאירופה מוצג הנתון של 27 ק"מ לליטר.

פורסם

האמריקאי מחמיר ? קניתי מליבו כי הוא אומר 22-29 MPG שזה 9.3-12.3 ק"מ לליטר ולכן האמנתי לאיש המכירות שהממוצע 10. בפועל הממוצע 8.5 - הרוב בין עירוני.

פורסם
האמריקאי מחמיר ? קניתי מליבו כי הוא אומר 22-29 MPG שזה 9.3-12.3 ק"מ לליטר ולכן האמנתי לאיש המכירות שהממוצע 10. בפועל הממוצע 8.5 - הרוב בין עירוני.

 

ועכשיו תציץ בנתונים של האירופאיות לצורך העניין.

גם הן יציגו בפועל ממוצע של 8.5, אבל בדף הנתונים - יופיע 15 ואף יותר.

פורסם
כן אהה איזו פרסומת - "מתל אביב לירושלים ב 3 ליטר " :roflmao::loco:

 

אולי הם התכוונו מירושלים לתל אביב שכל הדרך הרכב בניוטרל

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

פורסם
האמריקאי מחמיר ? קניתי מליבו כי הוא אומר 22-29 MPG שזה 9.3-12.3 ק"מ לליטר ולכן האמנתי לאיש המכירות שהממוצע 10. בפועל הממוצע 8.5 - הרוב בין עירוני.

 

מקווה בשבילך שזו לא הסיבה שקנית מאליבו. מה גם שכיום 12.3 ק"מ לליטר בנתוני היצרן זה ממש גרוע, גם למשפחתית גדולה (כמובן שבפועל המצב גרוע בהרבה). אה - ואף פעם אל תאמין לאיש המכירות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אז אם אני רוצה לדעת את נתוני צריכת הדלק האמיתיים אני צריך להסתכל על המכונית כשהיא מוצגת בארה"ב?

 

נניח ואני נוסע רק בעיר, צריכת הדלק תעלה באופן משמעותי?

פורסם
אז אם אני רוצה לדעת את נתוני צריכת הדלק האמיתיים אני צריך להסתכל על המכונית כשהיא מוצגת בארה"ב?

 

נניח ואני נוסע רק בעיר, צריכת הדלק תעלה באופן משמעותי?

 

נתוני צריכת דלק אמיתיים הם תלויים מאוד באופי הנהיגה. באופי נהיגה ממוצע (משולב עירוני ובינעירוני) אתה יכול להעריך אותם מראש ע"י הורדה של נניח 30% ממה שהיצרן מצהיר.

נסיעה רק בעיר מעלה משמעותית את הצריכה. לדוגמא: אמא שלי משיגה ביאריס/סוויפט חדשות 1:8.5 בנסיעה עירונית בלבד. אני משיג בהן 1:13 בנסיעה משולבת, ו-1:15 בנסיעה שעיקרה בינעירוני.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
נתוני צריכת דלק אמיתיים הם תלויים מאוד באופי הנהיגה. באופי נהיגה ממוצע (משולב עירוני ובינעירוני) אתה יכול להעריך אותם מראש ע"י הורדה של נניח 30% ממה שהיצרן מצהיר.

נסיעה רק בעיר מעלה משמעותית את הצריכה. לדוגמא: אמא שלי משיגה ביאריס/סוויפט חדשות 1:8.5 בנסיעה עירונית בלבד. אני משיג בהן 1:13 בנסיעה משולבת, ו-1:15 בנסיעה שעיקרה בינעירוני.

 

רוני

ונתוני הצריכה של המכונית הנ"ל על פי היצרן הם?

פורסם
האמריקאי מחמיר ? קניתי מליבו כי הוא אומר 22-29 MPG שזה 9.3-12.3 ק"מ לליטר ולכן האמנתי לאיש המכירות שהממוצע 10. בפועל הממוצע 8.5 - הרוב בין עירוני.

 

מוזר, האימפלה שלי עושה מחוץ לעיר 1/12 ברוטו (לא מחשב דרך אלא מדידה במשאבה) על 110-120 עם רכב עמוס ומזגן. מאליבו עם מנוע 3.5 עושה סביב ה 1/13 בינעירוני (לא המצאה שלי אלא מחברים שמחזיקים את הרכב) ובערך 1/7.5 עירוני. אם יוצא לך 8.5 ממוצע אז או שאתה לא יודע לנהוג על רכב אמריקאי V6 בתוך העיר (כן יש דבר כזה זה לא מאזדה גז-ברקס גז-ברקס) או שאתה נוסע מחוץ לעיר על 160 קבוע.

ניסאן מקסימה 2015 גפ"מ

סוניק RS 2014

בעבר: אימפלה 2005 3.4 :( , ספארק 2016 LT+ בליסינג, ספארק 2013 ידני 1.2 בליסינג, לנטרה 94

 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היום פורסמו בידיעות אחרונות נתוני צריכת דלק אמיתיים:

 

מכונית, צריכת דלק יצרן, צריכת דלק אמיתית, ההפרש באחוזים

פיז'ו 107, 21.7, 16.4, 24

הונדה אינסייט, 21.8, 13.9, 36%

פיאט 500, 19.6, 13.6, 31

סמארט, 23.8, 12.6, 47%

דיהטסו סיריון, 15.5, 12.5, 19%

יונדאי I10 י , 17.5, 11.6, 34

ניסאן אקו מיקרה, 18.5, 11.6, 38

ניסאן מיקרה דור 1, 14.7, 11.4, 22%

מיני קופר, 15.6, 9.6, 38%

אלפא מיטו, 15.6, 9.6, 38%

אלפא מיטו, 18.1, 9.2, 49%

 

כדי לראות הנתונים בטבלה אפשר להעתיק לאקסל ובפקודה אחת המספרים מסתדרים בעמודות.

 

אלה נתוני צריכת דלק ברכבים שכורים, שמתודלקים ע"י דלקן.

 

מעניו שבניסאן מיקרה, השיפור הרשמי מהדגם הישן הוא עצום, אבל השיפור האמיתי די קטן.

 

יהודה

פורסם

עזבו אותכם שטויות, תביאו סובארו ג'אסטי וקחו אותה לצביקה בנתניה,

שלי עושה כמעט 19 ק"מ לליטר (בדוק ונמדד) והרכב עולה פחות מעשירית מהמחיר של האקו מיקרה :-P

×
×
  • תוכן חדש...