Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברה , היום לקחתי סיאט אביזה מודל 2005 מנוע 1.4 ידנית לבדיקה ואלו התוצאות :

מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק, מערכת הצתה :

רעשים במנוע אביזרים וגלגלות, רטיבות שמן + חוסר שמן, תושבות מנוע חלשות,קרוזיה וסימני נזילה בחיבורים.

מערכת בלמים : בלם יד גבוה, לפרק גלגלים לבדיקה.

צמיגים : רעידה בצמיגים

העברת כוח : חופשים במנגנוני הילוכים, תושבות תיבת הילוכים חלשות.

 

זה התיאור היבש . אבל האוטו ממש נראה שמור ולא יודע אם הדברים שרשמו הם דברים רציניים או לא או שזה סתם בשביל להיות מכוסים.

ואם בכלל, האם שווה לקחת ? וכמה זה יעלה לתקן בערך ?

 

תודה חברה

פורסם
שלום חברה , היום לקחתי סיאט אביזה מודל 2005 מנוע 1.4 ידנית לבדיקה ואלו התוצאות :

מנוע,מערכת קירור,מערכת דלק, מערכת הצתה :

רעשים במנוע אביזרים וגלגלות, רטיבות שמן + חוסר שמן, תושבות מנוע חלשות,קרוזיה וסימני נזילה בחיבורים.

מערכת בלמים : בלם יד גבוה, לפרק גלגלים לבדיקה.

צמיגים : רעידה בצמיגים

העברת כוח : חופשים במנגנוני הילוכים, תושבות תיבת הילוכים חלשות.

 

זה התיאור היבש . אבל האוטו ממש נראה שמור ולא יודע אם הדברים שרשמו הם דברים רציניים או לא או שזה סתם בשביל להיות מכוסים.

ואם בכלל, האם שווה לקחת ? וכמה זה יעלה לתקן בערך ?

 

תודה חברה

 

נשמע באמת דברים מינוריים של כסת"ח. אלו בעיות הגיוניות של רכב בן 6. אם זה מפריע לך מאוד קח את הרכב למוסך שאתה מטפל ושאל כמה יעלה לתקן את הבעיות הללו. אח"כ תוכל להתקזז עם המוכר.

בהצלחה.

פורסם

את האמת אני ממש התרשמתי לטובה מהאוטו אבל העניין הוא שאהי לא רוצה להסתבך עם בעיות מנוע. הדבר הכי מפחיד אותי בכל הסיפור זה הבעיות עם השמנים. עד כמה זה קריטי ? האם זה יכול לעלות לי בראש מנוע או מנוע בכלל ?

תודה לכם מראש חברה

פורסם

אני לא מכיר את המנוע הזה, אבל חוסר בשמן מעיד על צריכת שמן או נזילה (רטיבות יכולה להסביר את זה).

היה חסר הרבה שמן? לדעתי אם אלה כל הליקויים, הבדיקה יצאה טוב. לגבי תיקונים, גש למוסך לקבל בצעת מחיר.

 

כדאי או לא - זו החלטה שלך. על פניו אני באופן זהיר אומר שניראה שהרכב במצב סביר לגילו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

איך אני אמור להעריך את הנזק שעלול להיגרם לכיס שלי ? רק להמר ולקוות שיהיה בסדר ?

שאלתי מוסכניק שמבין טוב טוב בסיאט , הוא אמר גם כן שהאוטו נראה במצב טוב אבל, אי אפשר לדעת מבלי לראות או לבדוק מה הן ההשלכות בעתיד לבעיות האלה.

למשל נזילת שמנים, הוא אומר אפשר שזה יעלה 200 שיקל תיקון ואפשר שזה יעלה לי בהחלפת ראש מנוע שזה יותר מ 2000 שיקל. אבל מה שנותן לי תקווה שזה לא בעיה גדולה זה ההסבר במכון הבדיקה, הטכנאי שם אמר שזה לא קריטי.

וקרוזיה במצנן, הוא אמר שזה יכול להיות מהרשת או מהראדיאטור ואם זה מהשני אז זה נע בין 800-1200 ש"ח .

וכתבו לי שיש חופש במנגנוני ההילוכים, הוא הסביר לי שזה עלול להיות סתם וגם עלול להיות בעיה בקלאץ' שזה עוד 1000 שיקל .

באמת אני לא יודע מה לעשות, אין דרך לבדוק את הדברים האלה ואני לא יודע להחליט. למרות הכל המוסכניק אומר שהאוטו נראה שמור ובמצב מכני טוב .

אני לא רוצה להתלבש על אוטו שיעשה לי צרות. ובכל זאת הבעלים דורש כמעט מחירון ובקושי הסכים לרדת 2000 שקל.

מה אתם אומרים ? באמת דחוף אני צריך עזרה.

אגב אם אני הולך עם הלב אני אקנה את האוטו.

פורסם
איך אני אמור להעריך את הנזק שעלול להיגרם לכיס שלי ? רק להמר ולקוות שיהיה בסדר ?

שאלתי מוסכניק שמבין טוב טוב בסיאט , הוא אמר גם כן שהאוטו נראה במצב טוב אבל, אי אפשר לדעת מבלי לראות או לבדוק מה הן ההשלכות בעתיד לבעיות האלה.

למשל נזילת שמנים, הוא אומר אפשר שזה יעלה 200 שיקל תיקון ואפשר שזה יעלה לי בהחלפת ראש מנוע שזה יותר מ 2000 שיקל. אבל מה שנותן לי תקווה שזה לא בעיה גדולה זה ההסבר במכון הבדיקה, הטכנאי שם אמר שזה לא קריטי.

וקרוזיה במצנן, הוא אמר שזה יכול להיות מהרשת או מהראדיאטור ואם זה מהשני אז זה נע בין 800-1200 ש"ח .

וכתבו לי שיש חופש במנגנוני ההילוכים, הוא הסביר לי שזה עלול להיות סתם וגם עלול להיות בעיה בקלאץ' שזה עוד 1000 שיקל .

באמת אני לא יודע מה לעשות, אין דרך לבדוק את הדברים האלה ואני לא יודע להחליט. למרות הכל המוסכניק אומר שהאוטו נראה שמור ובמצב מכני טוב .

אני לא רוצה להתלבש על אוטו שיעשה לי צרות. ובכל זאת הבעלים דורש כמעט מחירון ובקושי הסכים לרדת 2000 שקל.

מה אתם אומרים ? באמת דחוף אני צריך עזרה.

אגב אם אני הולך עם הלב אני אקנה את האוטו.

 

תשמע כל בנאדם שקונה רכב משומש יודע שהרכב אינו מושלם. כאמור אמרנו לך שאלו בעיות הגיוניות ויכול להיות בעתיד שתצטרך להוציא כסף לתקן את התקלות האלה. אי אפשר לרכוש רכב משומש ולהינות מחוסר תקלות לאורך זמן.

פורסם

את זה הבנתי טוב טוב ביומיים האחרונים וזהו אני מתכוון ללכת על האוטו ובעזרת השם הכל יהיה בסדר.

תודה לכם חברה , בכל זאת אתם יודעים זה לא קל להוציא 40K מהכיס בלי החישובים האלה.

פורסם

פרט שחסר הוא מס' הק"מ שהרכב עבר. זה יוכל לעזור באבחנה של מצב הרכב ביחס לשנתון + ק"מ שעבר.

האם יש הסטוריית טיפולים מסודרת ? האם ידוע לך מתי הוחלף שמן ברכב ? האם בוצעה בדיקת קומפרסיה למנוע ?

על פניו, נראה שזו הבעיה היחידה שטעונה בירור נוסף.

האם אתה יכול לקחת את הרכב למוסך מתמחה בדגם (מוסך רון) שיוכל להתמקד בבדיקת המנוע ? ( + הצעת מחיר לתיקונים, שתוכל גם לקזז קצת אולי במחיר עם המוכר).

alfa 156 2.5.

פורסם

האוטו מודל 2005 עשה 100K . וכן קומפרסיה תקינה לחלוטין .

קשה לי לקחת את האוטו לבדיקה נוספת אבל ממה שאני הבנתי שלא צריך להשקיע יותר מדי כסף לתיקון הליקויים.. נקווה לטוב .

ומבחינת השמן, הבעלים עכשיו קנה את האוטו לפני שנה והוא מחליף כי הוא קיבל רכב מהעבודה. אצלו האוטו לא נסע 15K כך שהוא עשה טיפול אחד מאז שהביא את האוטו.. ולפי מכון הבדיקה הנזילות שמן זה לא דבר קריטי .

×
×
  • תוכן חדש...