Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5513 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום, בערך בשעה 3 אחה"צ, נהגתי מטעם העבודה בעיר (רכב של העבודה) מאחורי משאית. נוסעים כאמור בעיר, אז המהירות היא בסביבות ה50 קמ"ש, שומר מרחק והכל טוב ויפה.

נהג המשאית מפעיל איתות שמאלה ומתכונן לפנות לרחוב משמאל. מאחר וזה כביש דו סטרי עם נתיב אחד בכל כיוון, ללא שטח הפרדה, הוא חוסם את כל הנתיב שלי בזמן שהוא מחכה שהנתיב הנגדי יתפנה והוא יוכל לפנות. אז הוא עצר, אני גם כן עצרתי (כ7 מטרים מאחוריו- רציתי לשמור על שדה ראיה קדימה), ובערך 5-10 שניות מהעצירה של שנינו, אני רואה קנגו נוסעת בכיוון שלי, די מהר (מעריך שבסביבות ה80 קמ"ש), והיה לי ברור שהוא לא יספיק לעצור. הוא בכלל לא שם לב אלי או למשאית שלפני. מימין למשאית לא היה לי לאן לברוח (מדרכה חלקית ותלולית חול גבוהה מאוד), גם משמאל לא (תנועה נגדית), ולפני נמצאת המשאית. לחצתי בחוזקה על הבלמים ונכנסתי לכוננות ספיגה, הקנגו חרקה צמיגים, ונכנסה בי, במהירות שאני יכול רק לשער שעברה את ה40-50 קמ"ש, ואני נכנסתי בעוצמה במשאית לפני.

 

כולנו עצרנו, שאלנו זה את זה אם הכל בסדר, הכל היה באווירה טובה, נהג המשאית היה בחור נחמד בן כ30, נהג הקנגו היה ילד בן 17 שאיחר לבגרות שלו במתמטיקה, לחוץ ומבוהל, ממלמל שההורים שלו יהרגו אותו וכ'ו. הרגענו אותו ואמרנו שלא קרה כלום (קרה המון. לאוטו שלי לפחות) ושהעיקר שכולנו בסדר.

אני התקשרתי לבוס שלי, הילד התקשר לאבא שלו, התחלנו בהחלפת הפרטים. כמה דקות לאחר מכן, אביו של הילד הגיע, ביקש ממני יפה שאתן לילד ללכת לבגרות שלו ושהוא ישאר איתי ויתן לי את כל הפרטים שאני צריך.

לפני ששחררתי את הילד אמרתי שוב ושוב לאבא שידאג לקחת ממנו ת.ז ורשיון שיהיה לי פרטים. הוא אמר בסדר בסדר והילד נסע. האבא בא אלי, והתחיל לתת את הפרטים. ביקשתי את הת"ז של הילד והוא אמר שהוא שכח לקחת ממנו. ביקשתי רשיון- כנ"ל.

בכל מקרה הוא אמר לי לדבר רק איתו ושהוא הכתובת שלי לכל הסיפור, העתקתי את הפרטים הנחוצים מהפוליסה שלו, לקחתי את הטלפון שלו ואת הכתובת (הוא גר ברחוב שלי אז אני מכיר אותו).

 

ואז מתחילים עם ההסתכלויות שלו. הוא מסתכל על האחורה של הרכב שלי, הקדימה של הרכב שלי, הקדימה של הקנגו, וטוען שהבן שלו אשם רק בנזק שמאחורה אצלי (שולי למדי. פלסטיק פוגש פלסטיק- מכסה תא-מטען עקום שלא נסגר, כנפיים עקומות, פגוש שבור, פנסים שבורים. אין נזק כבד מדי) ואצל הבן שלו מקדימה (ממש כלום. מכסה מנוע עקום, פגוש שבור, פנסים סדוקים), וקובע שאת מרבית הנזק שלי, מקדימה (נכנסתי בקורת הברזל האחורית של המשאית, פגעה בדיוק מעל הפגוש הקדמי. מלא נזק: פנסים שבועים, גלגל עקום, מכסה מנוע עקום, כנפיים עקומות, דלת נהג לא נפתחת, ועוד) לא הבן שלו גרם, אלא זה כבר היה ככה.

הסברתי לו שזה מגוחך ושהרדיאטור שלי התפוצץ והג'אנט התעקם והקרטר נשבר ואין שום מצב שהרכב נסע ככה לפני ושזה אך ורק בגלל הבן שלו שנסע כמו בהמה ולא הסתכל לכביש. האבא מתחיל להתווכח וטוען שגם לי יש אשמה בעניין כי לא שמרתי מרחק מהמשאית, ולא עזר שגם הנהג הצטרף ואמר לו ששנינו עמדנו כמו ילדים טובים עד שהבן שלו נכנס בנו, וששמרתי מספיק מרחק מהמשאית.

ואז הוא עבר לתקוף את יכולות הבלימה שלי, ורגע אחד שבלמתי בלימת חירום ובגלל זה הוא נכנס בי, ורגע לאחר מכן שלא בלמתי בזמן התאונה, ורק בגללי עפתי לתוך המשאית.

 

בכל מקרה, נהג המשאית (שלא נגרמה לו אפילו שריטה) נתן לי את הטלפון שלו ויצא ממש גבר ואמר לי שאם אני צריך את העדות שלו שאני אתקשר אליו.

צילמתי כמה שיותר תמונות מהאירוע, גם סרטון וידאו עם קריינות שלי על מה שקרה (אני אעלה הכל מחר. מאוחר כבר), למקרה שזה יגיע למשפט.

 

מצ"ב בינתיים שרטוט.

עכשיו לשאלות:

1. מי אשם? יש מצב שחלק מזה באשמתי באמת?

2. איך זה עובד מבחינת הביטוח? זה רכב של העבודה (לא ליסינג או משהו. אני סייר של מוקד אבטחה. רכב שלהם)

3. האם ינכו לי משהו מהמשכורת על זה?

4. אם כמה שעות אחרי התאונה התחלתי להרגיש קצת כאבים בעצם הבריח השמאלית ובכל הקו עליו מונחת החגורה (שרוב הסיכויים שהצילה את חיי. מזל שזה הדבר שאני הכי מקפיד עליו ברכב)- אני צריך לעשות עם זה משהו? אני מפחד מקטלוג התאונה בתור "תאונה עם נפגעים". האם זה יפגע בי איכשהו עם עליית פרמיה, היעדר תביעות וכ'ו? חקירת משטרה שאולי יצליחו לסלף שאני כן אשם (ההורים של הילד מאוד מקושרים בעירייה ובמשטרה)

 

תודה רבה על התגובות והעזרה,

אורן

תאונה.JPG

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

דבר ראשון לך להבדק על ידי רופא, גם אם הכאבים חלשים.

 

אני לא יכול לעזור לך בדיוק עם כל הפרטים הטכניים של מי אשם, אבל נראה לי שיש לך קייס טוב גם כי אתה לא באמת אשם וגם כי יש לך לפחות עד אחד, יש עוד מישהו שאתה מכיר שעבר ברחוב או ראה את התאונה?

 

דבר אחרון לדעתי הדיון הזה צריך לעבור לפורום המשפטי.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם

 

 

1. מי אשם? יש מצב שחלק מזה באשמתי באמת? נהג קנגו אשם, אין לך חלק באשמה, היית בעצירה מוחלטת כאשר נכנסו ברכב שלך מאחור

2. איך זה עובד מבחינת הביטוח? זה רכב של העבודה (לא ליסינג או משהו. אני סייר של מוקד אבטחה. רכב שלהם) ביטוח של הרכב שלך תובע את הביטוח צד ג' של קנגו על כל הנזק, ואם היה נזק למשאית, גם הביטוח של המשאית .

3. האם ינכו לי משהו מהמשכורת על זה? זה לא צריך לקרות, מאחר צד ג' של קנגו מכסה את כל הנזק.

4. אם כמה שעות אחרי התאונה התחלתי להרגיש קצת כאבים בעצם הבריח השמאלית ובכל הקו עליו מונחת החגורה (שרוב הסיכויים שהצילה את חיי. מזל שזה הדבר שאני הכי מקפיד עליו ברכב)- אני צריך לעשות עם זה משהו? אני מפחד מקטלוג התאונה בתור "תאונה עם נפגעים". האם זה יפגע בי איכשהו עם עליית פרמיה, היעדר תביעות וכ'ו? חקירת משטרה שאולי יצליחו לסלף שאני כן אשם (ההורים של הילד מאוד מקושרים בעירייה ובמשטרה)

אם כואב לך משהו, אתה צריך לגשת למיון. כמובן, תצטרך לתת עדות למשטרה (תאונה עם נפגעים). אם תגיע לזה, תצטרך לתבוע ביטוח חובה של הרכב שנסעת בו - כך זה עובד. לא צריך לפחד מכל דבר, גם מהקשרים של ההורים של הילד.

 

אורן

תרגיש טוב ובהצלחה!

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קודם כל תודה על הזריזות.

dji- גם לנהג יש עד. ידידה שלו ישבה לידו.

vladclar_ לגבי התשובה שלך לסעיף 4- אם אני תובע את הביטוח חובה שלי (לא באמת שלי, נכון? אלא של המעסיק)- זה לא יגרום לעליית הפרמיה להבא? או שזה רק קורה אם אני אשם בתאונה?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

בדר"כ אם איני טועה מה שקורה שבמידה והיה נגרם לנהג המשאית נזק הוא היה תובע אותך ואתה תובע את נהג הקנגו גם על הנזק שלך וגם על הנזק של תאונת השרשרת.

כך או כך אבא של הילד יכול לקחת את הסרט שלו ולהחזיר לבלוקבסטר, חברת הביטוח שלו תשלם ומהר זה מכה מאחורה ואתה בעמידה עם עדים... חבל לו על הזמן. חברות הביטוח עושות קונצים אבל לא בתאונות כאלו.

הבן שלו לעומת זאת יאלץ לשלם פריימיה יותר גבוה בשנה הבאה.

פורסם

תגיד לי אתה רציני?!

קודם כל דבר ראשון בית חולים, למי אכפת מהפרמיה?? יכול להיות שיש לך שטף דם פנימי איפשהו, ותאמין לי שזה הרבה פחות כיף מפרמייה גבוהה.

דבר שני, אין לך שום אשמה בכל הסיפור הזה, הרכב שלך היה בעצירה מוחלטת. לשמור מרחק? איפה בחוק כתוב כמה מרחק צריך לשמור בזמן עמידה? (מורי נהיגה ממליצים שיהיה אפשר לראות את גלגלי הרכב שלפניך, אבל עד כמה שאני יודע אין מינימום בחוק).

בלמת / לא בלמת? שיגיד תודה שלא התכופפת כי בדיוק קפץ המצת סיגריות והוא שבר לך את המפרקת, אדיוט.

הוא אשם, במאה אחוז, ואל תחשוב לשנייה שהוא יכול לשכנע אותך אחרת.

למה הוא לא לקח את הת.ז של הבן שלו? כי יש סיכוי טוב שהסיפור יסתיים בתאונה עם נפגעים ואז ישללו לבן שלו את הרשיון (וגם כי ההשתתפות העצמית נמוכה יותר אם האבא "לוקח את זה על עצמו").

 

בקיצור, לך לבית חולים ותן לחברת ביטוח לטפל בזה. אשם, אתה לא.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
היום, בערך בשעה 3 אחה"צ, נהגתי מטעם העבודה בעיר (רכב של העבודה) מאחורי משאית. נוסעים כאמור בעיר, אז המהירות היא בסביבות ה50 קמ"ש, שומר מרחק והכל טוב ויפה.

נהג המשאית מפעיל איתות שמאלה ומתכונן לפנות לרחוב משמאל. מאחר וזה כביש דו סטרי עם נתיב אחד בכל כיוון, ללא שטח הפרדה, הוא חוסם את כל הנתיב שלי בזמן שהוא מחכה שהנתיב הנגדי יתפנה והוא יוכל לפנות. אז הוא עצר, אני גם כן עצרתי (כ7 מטרים מאחוריו- רציתי לשמור על שדה ראיה קדימה), ובערך 5-10 שניות מהעצירה של שנינו, אני רואה קנגו נוסעת בכיוון שלי, די מהר (מעריך שבסביבות ה80 קמ"ש), והיה לי ברור שהוא לא יספיק לעצור. הוא בכלל לא שם לב אלי או למשאית שלפני. מימין למשאית לא היה לי לאן לברוח (מדרכה חלקית ותלולית חול גבוהה מאוד), גם משמאל לא (תנועה נגדית), ולפני נמצאת המשאית. לחצתי בחוזקה על הבלמים ונכנסתי לכוננות ספיגה, הקנגו חרקה צמיגים, ונכנסה בי, במהירות שאני יכול רק לשער שעברה את ה40-50 קמ"ש, ואני נכנסתי בעוצמה במשאית לפני.

 

כולנו עצרנו, שאלנו זה את זה אם הכל בסדר, הכל היה באווירה טובה, נהג המשאית היה בחור נחמד בן כ30, נהג הקנגו היה ילד בן 17 שאיחר לבגרות שלו במתמטיקה, לחוץ ומבוהל, ממלמל שההורים שלו יהרגו אותו וכ'ו. הרגענו אותו ואמרנו שלא קרה כלום (קרה המון. לאוטו שלי לפחות) ושהעיקר שכולנו בסדר.

אני התקשרתי לבוס שלי, הילד התקשר לאבא שלו, התחלנו בהחלפת הפרטים. כמה דקות לאחר מכן, אביו של הילד הגיע, ביקש ממני יפה שאתן לילד ללכת לבגרות שלו ושהוא ישאר איתי ויתן לי את כל הפרטים שאני צריך.

לפני ששחררתי את הילד אמרתי שוב ושוב לאבא שידאג לקחת ממנו ת.ז ורשיון שיהיה לי פרטים. הוא אמר בסדר בסדר והילד נסע. האבא בא אלי, והתחיל לתת את הפרטים. ביקשתי את הת"ז של הילד והוא אמר שהוא שכח לקחת ממנו. ביקשתי רשיון- כנ"ל.

בכל מקרה הוא אמר לי לדבר רק איתו ושהוא הכתובת שלי לכל הסיפור, העתקתי את הפרטים הנחוצים מהפוליסה שלו, לקחתי את הטלפון שלו ואת הכתובת (הוא גר ברחוב שלי אז אני מכיר אותו).

 

ואז מתחילים עם ההסתכלויות שלו. הוא מסתכל על האחורה של הרכב שלי, הקדימה של הרכב שלי, הקדימה של הקנגו, וטוען שהבן שלו אשם רק בנזק שמאחורה אצלי (שולי למדי. פלסטיק פוגש פלסטיק- מכסה תא-מטען עקום שלא נסגר, כנפיים עקומות, פגוש שבור, פנסים שבורים. אין נזק כבד מדי) ואצל הבן שלו מקדימה (ממש כלום. מכסה מנוע עקום, פגוש שבור, פנסים סדוקים), וקובע שאת מרבית הנזק שלי, מקדימה (נכנסתי בקורת הברזל האחורית של המשאית, פגעה בדיוק מעל הפגוש הקדמי. מלא נזק: פנסים שבועים, גלגל עקום, מכסה מנוע עקום, כנפיים עקומות, דלת נהג לא נפתחת, ועוד) לא הבן שלו גרם, אלא זה כבר היה ככה.

הסברתי לו שזה מגוחך ושהרדיאטור שלי התפוצץ והג'אנט התעקם והקרטר נשבר ואין שום מצב שהרכב נסע ככה לפני ושזה אך ורק בגלל הבן שלו שנסע כמו בהמה ולא הסתכל לכביש. האבא מתחיל להתווכח וטוען שגם לי יש אשמה בעניין כי לא שמרתי מרחק מהמשאית, ולא עזר שגם הנהג הצטרף ואמר לו ששנינו עמדנו כמו ילדים טובים עד שהבן שלו נכנס בנו, וששמרתי מספיק מרחק מהמשאית.

ואז הוא עבר לתקוף את יכולות הבלימה שלי, ורגע אחד שבלמתי בלימת חירום ובגלל זה הוא נכנס בי, ורגע לאחר מכן שלא בלמתי בזמן התאונה, ורק בגללי עפתי לתוך המשאית.

 

בכל מקרה, נהג המשאית (שלא נגרמה לו אפילו שריטה) נתן לי את הטלפון שלו ויצא ממש גבר ואמר לי שאם אני צריך את העדות שלו שאני אתקשר אליו.

צילמתי כמה שיותר תמונות מהאירוע, גם סרטון וידאו עם קריינות שלי על מה שקרה (אני אעלה הכל מחר. מאוחר כבר), למקרה שזה יגיע למשפט.

 

מצ"ב בינתיים שרטוט.

עכשיו לשאלות:

1. מי אשם? יש מצב שחלק מזה באשמתי באמת?

2. איך זה עובד מבחינת הביטוח? זה רכב של העבודה (לא ליסינג או משהו. אני סייר של מוקד אבטחה. רכב שלהם)

3. האם ינכו לי משהו מהמשכורת על זה?

4. אם כמה שעות אחרי התאונה התחלתי להרגיש קצת כאבים בעצם הבריח השמאלית ובכל הקו עליו מונחת החגורה (שרוב הסיכויים שהצילה את חיי. מזל שזה הדבר שאני הכי מקפיד עליו ברכב)- אני צריך לעשות עם זה משהו? אני מפחד מקטלוג התאונה בתור "תאונה עם נפגעים". האם זה יפגע בי איכשהו עם עליית פרמיה, היעדר תביעות וכ'ו? חקירת משטרה שאולי יצליחו לסלף שאני כן אשם (ההורים של הילד מאוד מקושרים בעירייה ובמשטרה)

 

תודה רבה על התגובות והעזרה,

אורן

 

קודם כל תודה על הזריזות.

dji- גם לנהג יש עד. ידידה שלו ישבה לידו.

vladclar_ לגבי התשובה שלך לסעיף 4- אם אני תובע את הביטוח חובה שלי (לא באמת שלי, נכון? אלא של המעסיק)- זה לא יגרום לעליית הפרמיה להבא? או שזה רק קורה אם אני אשם בתאונה?

 

לך למיון ותרגיש טוב.

 

אח"כ לך למשטרה להתלונן

 

נהג המשאית צריך להעיד כי שמע 2 מכות. הפגיעה של הקנגו בך ואח"כ הפגיעה שלך בו .

 

כן יש מצב תיאורטי בו אתה נכנס במשאית ואח"כ הקנגו נכנס בך.

 

לעוף 7 מטר זו מכה אדירה , שהייתה צריכה לגרום נזקים כבדים יותר בשני הרכבים.

 

הנזק הגדול ביותר אצלך היה צריך להיות בחלק האחורי, ופחות בחלק הקדמי.

 

נהג המשאית הוא עד נייטרלי למרות שהוא לא רואה את התאונה אלא אם הוא מסתכל במראה לאחור ואילו הידידה היא עדה שרואה את התאונה אבל לא עדה נייטרלית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מעולה. תודה לכם.

בכל מקרה כבר לא כואב לי שום דבר. נראה לי סתם הייתי בסרטים. כנראה איזה שריר תפוס או תנועה לא נכונה.

 

אז אם אני לא אשם אין לי מה לדאוג. אם הכאבים יחזרו היום אני אלך להבדק. בינתיים לא נראה שיש צורך

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
מעולה. תודה לכם.

בכל מקרה כבר לא כואב לי שום דבר. נראה לי סתם הייתי בסרטים. כנראה איזה שריר תפוס או תנועה לא נכונה.

 

אז אם אני לא אשם אין לי מה לדאוג. אם הכאבים יחזרו היום אני אלך להבדק. בינתיים לא נראה שיש צורך

 

בשיטה המשפטית הנהוגה בכל ארצות העולם , נוהג השופט לשמוע את שני הצדדים ואז לפסוק.

כל ה"שופטים" כאן שמעו את גירסתך בלבד ועל סמך כך פסקו.

 

קרא את הודעתי הקודמת ותראה שהעלתי מספר סימני שאלה מתוך גירסתך, מבלי שנשמעה עוד גירסת הצד שכנגד.

 

דרך אגב , אני הייתי בודק עם לילד יש בכלל רשיון נהיגה??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

לא הבנתי, אילו סימני שאלה העלת לגבי גרסתי?

אולי מלבד עניין ה"פגעתי בעוצמה במשאית", שזה דבר סובייקטיבי, ואולי מהלחץ זה הרגיש לי יותר עוצמתי ממה שהיה באמת, לא ראיתי סימני שאלה ממה שסימנת.

נהג המשאית נתן לי את הטלפון שלו ברגע שהוא ראה שאבא של הילד מתחיל לנסות להפיל את האשמה עלי. למה סימנת את זה?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
לך למיון ותרגיש טוב.

 

אח"כ לך למשטרה להתלונן

 

נהג המשאית צריך להעיד כי שמע 2 מכות. הפגיעה של הקנגו בך ואח"כ הפגיעה שלך בו .

 

כן יש מצב תיאורטי בו אתה נכנס במשאית ואח"כ הקנגו נכנס בך.

 

לעוף 7 מטר זו מכה אדירה , שהייתה צריכה לגרום נזקים כבדים יותר בשני הרכבים.

 

הנזק הגדול ביותר אצלך היה צריך להיות בחלק האחורי, ופחות בחלק הקדמי. ( וזה לא המצב לפי התיאור שלך )

 

נהג המשאית הוא עד נייטרלי למרות שהוא לא רואה את התאונה אלא אם הוא מסתכל במראה לאחור ואילו הידידה היא עדה שרואה את התאונה אבל לא עדה נייטרלית.

 

בכחול הבעייתיות

 

באדום , זה מה שיכול לסייע לך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

X plane

אינך אשם בכך שהרכב שנסע מאחוריך פגע בך. לא היית צריך להיכנס לויכוח עם אביו של הנהג הצעיר על נסיבות התאונה והסיבות לה. הוא לא נכח בתאונה ולא יכול להעיד על מה שהתרחש לפני שהגיע למקום.

חבל שלא הלכת לבדיקה בבית חולים ולא דווחת למשטרה. זה היה משנה לחלוטין את המצב המשפטי בו נמצא הנהג הצעיר (ואת ההתנהגות של אביו.)

 

מצד שני,

יש בתיאור שלך הרבה מאד פרטים שאין לך כל יכולת לאמת ולא מוסיפים אמינות לעדותך:

לדוגמא:

"אני רואה קנגו נוסעת בכיוון שלי, די מהר (מעריך שבסביבות ה80 קמ"ש).

הקנגו חרקה צמיגים, ונכנסה בי, במהירות שאני יכול רק לשער שעברה את ה40-50 קמ"ש

אין לך שום אפשרות להעריך את המהירות. אם תגיע למשפט, תיאורים כאלה הם מיותרים ולא אמינים.

אתה מציין:

אני גם כן עצרתי (כ7 מטרים מאחוריו- רציתי לשמור על שדה ראיה קדימה)

לחצתי בחוזקה על הבלמים ונכנסתי לכוננות ספיגה

עצמת המכה צריכה להיות ניכרת כדי להזיז את רכבך מרחק כל כך גדול כשהבלמים פועלים. האם יש סמני בלימה או גרירה של הצמיגים שלך על הכביש?

פורסם

לך בכל מקרה להיבדק! גם אם לא כואב כלום.

 

אתה יכול לעלות את התמונות והסרטון שצילמת?

 

תרגיש טוב.

פורסם

קודם כל, עכשיו, יום למחרת התאונה, המוח נרגע ואחרי שראיתי את התמונות שצילמתי בעצמי אני מבין שהנזק הוא הרבה פחות חמור ממה שסברתי (לחץ, לא יודע מה. פשוט הגזמתי קצת)

כרגע אני בעבודה אבל כשאגיע הביתה אעלה את התמונות לכאן.

 

ישה- גם הנהג (במשאית) וגם זה שישב לידו (רק הבוקר גיליתי משיחה עם הנהג, שהבחור הנוסף אתמול ישב לידו ולא סתם עובר אורח. זה הופך את זה ל2 עדים), ראו אותי עוצר מאחוריהם וראו את הקנגו נוסעת. הנהג גם אמר שהוא צעק משהו לזה שלידו שעומדת להתרחש תאונה, שניהם התסכלו במראה וציפו להתנגשות.

commander- זה כנראה היה פחות מ7 מטרים. עכשיו שהרוחות נרגעו אני מבין שאין כל כך סיכוי שזה באמת היה כ"כ רחוק. סתם אומדן שלי.

יש סימני צמיגים על הכביש. אך אין לי איך לבדוק אם הם שלי (מהגרירה) או של נהג הקנגו מבלימת החירום. מיד אחרי התאונה כשבדקנו שכולם בסדר הזזנו את הרכבים ע"מ לא להפריע.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
קודם כל, עכשיו, יום למחרת התאונה, המוח נרגע ואחרי שראיתי את התמונות שצילמתי בעצמי אני מבין שהנזק הוא הרבה פחות חמור ממה שסברתי (לחץ, לא יודע מה. פשוט הגזמתי קצת)

כרגע אני בעבודה אבל כשאגיע הביתה אעלה את התמונות לכאן.

 

ישה- גם הנהג (במשאית) וגם זה שישב לידו (רק הבוקר גיליתי משיחה עם הנהג, שהבחור הנוסף אתמול ישב לידו ולא סתם עובר אורח. זה הופך את זה ל2 עדים), ראו אותי עוצר מאחוריהם וראו את הקנגו נוסעת. הנהג גם אמר שהוא צעק משהו לזה שלידו שעומדת להתרחש תאונה, שניהם התסכלו במראה וציפו להתנגשות.

commander- זה כנראה היה פחות מ7 מטרים. עכשיו שהרוחות נרגעו אני מבין שאין כל כך סיכוי שזה באמת היה כ"כ רחוק. סתם אומדן שלי.

יש סימני צמיגים על הכביש. אך אין לי איך לבדוק אם הם שלי (מהגרירה) או של נהג הקנגו מבלימת החירום. מיד אחרי התאונה כשבדקנו שכולם בסדר הזזנו את הרכבים ע"מ לא להפריע.

 

לא סביר שנהג המשאית יסתכל אחורה במראה כשהוא מרוכז כולו למצוא את הפרצה שתאפשר לו לפנות שמאלה כך כתבת, אבל שיהיה.

 

מזכיר לך לבדוק אם לילד שפגע בך יש בכלל רשיון ??

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...