Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קבוצה אדירה, לוחמת, כיפית לצפייה, קבוצתית ועוד ועוד סופרלטיבים..

 

מחכה כבר לעונה הבאה בתקווה שרוב השלד ישאר ופרקינס יחלים מהר ויחזור לעצמו.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הבעיה של מכבי זה אך ורק בשר בצבע . סופו מסורבל , הנדריקס רך (סטייל פישר)

 

לצערי כמו שחשבתי פנא הייתה גדולה על מכבי ולא בגלל מאמנים.

פשוט מכבי הייתה במשחק בגלל יום קליעה טוב+

מכבי חייבת לרכוש שחקנים גדולים פיזים עם יכולת קליעה.

 

ואני ממליץ לחקור את סופו לאחר יום הזיכרון...... תצוגה מביישת דווקא מול קבוצה יוונית.

 

בהצלחה למכבי בשנה הבאה.

פורסם

אין מה לעשות, אני לא אוהב להודות בדברים כאלה , אבל פנא' היתה טובה יותר בהגנה וגרמה לנו לשחק את המשחק שלה. לא שמנו סל אחד בפאסט-ברייק וזה אומר הכל.

 

עם זאת, גם ב14 הפרש 2 דקות לסוף, הקבוצה לא נשברה ,חזרה ל4 הפרש 33 שניות לסוף ונלחמה עד השניה האחרונה.

אבל חייבים להודות על האמת : פנא' שלטה כמעט לאורך כל המשחק בקצב ובתוצאה והניצחון שלהם היה מוצדק. כואב לי לרשום את זה אבל זו המציאות.

 

היתה עונה מצויינת, המנוי היה שווה כל שקל. אני מקווה שבשל היעלמות כמה שחקני מפתח ברגע האמת , אולי לא יגזלו לנו אותם קבוצות אחרות.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היתה אחלה עונה, מעבר לכל הציפיות.

פנא קבוצה יותר טובה, והנצחון שלהם היה בזכות.

אישית - חבל לי על אליהו, שלא הצליח "להכנס" לאף אחד משני המשחקים והשפעתו על מהלך המשחקים (בפיינל פור) היתה אפסית.

alfa 156 2.5.

פורסם

התאכזבתי. כן, מהתוצאה, אבל לא רק...המשחק פשוט לא היה לעניין.

 

ליאור אליהו יצטרך לתת הרבה תשובות על הופעות מבישות בחצי גמר ובגמר עצמו.

 

דווקא מאיידסון, היו לי ציפוית לא מעטות, לאחר המשחק שלשום.

 

טוב, נו...עונה הבאה? :).

פורסם

כמו שכבר רשמו,היוונים היו טובים יותר וזאת המציאות.

בכל מקרה העונה הייתה טובה עם סיומת דיי מפתיעה עם ההגעה לגמר, מקווה ששנה הבאה נעשה את עד הסוף.

  • אחראי פורום
פורסם

חבל מאוד על משחק לא יציב ונטול מנהיג (למעט אידסון במחצית הראשונה), כי פנא' - בהחלט כמה רמות מעל מכבי

ברמת הסגל וברמת החיבור בין השחקנים - נקלעה גם היא ליום לא מדהים. הם פשוט ידעו לנצל מצויין את החולשות של מכבי,

בעיקר את הדלילות מתחת לסל וסגירה לא טובה ל-3.

מאוד התעודדתי לראות את הרמה במכבי ברוב שלבי היורוליג, מקווה שיצליחו לשמור על הגרעין עם חיזוקים מתבקשים

(סנטר דומיננטי), כי יכולת יש, חיבור יש, מאמן אדיר יש. רק להשחיז קצת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

המשחק הזה הזכיר לי למה אני לא רואה משחקים של מכבי כבר כמה שנים טובות מאז שהם הפסיקו לשחק כדורסל אמיתי (ע"ע נייט האפמן, פארקר, שאראס, מקדונלד, גרשון ועוד הרבה כוכבים).

לטעמי, מכבי שיחקה זוועה. בלי אסטרטגיה ברורה, בלי יכולת לשנות אסטרטגיה בזמן אמת, פאולים טיפשיים לחלוטין, קליעה זוועתית, הגנה זבל ועוד המון. שום שליטה לאורך כל המשחק, כאילו הם השתרכו אחרי השליטה המוחלטת של פנא. איפה מכבי של פעם ואיפה מכבי של היום. לא ראיתי את המשחקים הקודמים לפיינל פור אבל אני מניח ואולי טועה (מקווה לטעות) שהם הגיעו לפיינל פור בחסד, או שפשוט הרמה בכדורסל האירופאי ירדה פלאים.

פורסם

זה קצת הזוי מצידך לנתח עונה שלמה על סמך משחק אחד, מה עוד שאתה לא יודע על מה אתה מדבר ואומר לך את זה אחד שהיה בכל משחקי הבית בהיכל ולא הפסיד שניה של הקבוצה.

 

מזכיר לי את כל האוהדי הצלחות שבכלל לא אוהבים כדורסל אבל פתאום היום נזכרו לערוך "הקרנות" של המשחק.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הזוי? אולי. לא רציני? בטוח.

למעט יוצאים נדירים מהכלל, משחקי גמר ביורוליג אף פעם לא מצטיינים בכדורסל יפהפה

או באחוזים מדהימים, בגלל הלחץ המנטלי.

גם במשחק הזה בלטו כל מיני דברים טובים שמכבי עשתה כל השנה,

אבל הפעם הייתה בצד השני קבוצה סופר-ממוקדת ורגועה.

שום דבר לא יכול לעמוד מול קבוצה כזאת בגמר - תזכרו את הדריסה של מכבי אי-שם בגמר של יד אליהו -

באו מהדקה הראשונה לחגוג, בלי שום לחץ.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
המשחק הזה הזכיר לי למה אני לא רואה משחקים של מכבי כבר כמה שנים טובות מאז שהם הפסיקו לשחק כדורסל אמיתי (ע"ע נייט האפמן, פארקר, שאראס, מקדונלד, גרשון ועוד הרבה כוכבים).

לטעמי, מכבי שיחקה זוועה. בלי אסטרטגיה ברורה, בלי יכולת לשנות אסטרטגיה בזמן אמת, פאולים טיפשיים לחלוטין, קליעה זוועתית, הגנה זבל ועוד המון. שום שליטה לאורך כל המשחק, כאילו הם השתרכו אחרי השליטה המוחלטת של פנא. איפה מכבי של פעם ואיפה מכבי של היום. לא ראיתי את המשחקים הקודמים לפיינל פור אבל אני מניח ואולי טועה (מקווה לטעות) שהם הגיעו לפיינל פור בחסד, או שפשוט הרמה בכדורסל האירופאי ירדה פלאים.

 

 

מסכם טוב את מה שכתבת :?

פורסם

Max2005b, אני גם לא מתעניין בשום ספורט ישראלי, לכן אין לי מה להוסיף בנושא אבל איך אתה שופט יכולות של קבוצה אם אתה בכלל לא רואה את המשחקים, זה בכלל לא הגיוני.:?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

פשש איזה התקפה.

 

בתור מישהו ששיחק כדורסל מקצועי כמה שנים טובות, אני חושב שאני יכול לשפוט אם הם שיחקו טוב או לא.

עם כל הכבוד לעונה מדהימה (באמת לא ראיתי), המאני טיים הוא המשחק האחרון שקובע אם הם ניצחו או לא.

זה נכון שיש לחץ מנטלי עצום, אבל העונה והאימונים האינטנסיביים אמורים להכין את השחקנים בצורה מספקת. המשחק של מכבי מול פנא היה פשוט זוועתי כמעט מכל בחינה.

גם אני רציתי נורא שהם ינצחו בתור קבוצה שהייתי עוקב אחריה בעבר.

אגב, גם פנא שיחקו לא משהו אבל עדין יותר טוב ממכבי. כנראה שהרמה בליגה ירדה עם השנים...

מה שנראה ממבט מאוד שטחי, הוא שלמכבי חסר רכז רציני.

אני לא יודע מאיפה הגיעה ההחלטה לא לגעת בבטיטס ופשוט לתת לו לקלוע ברגע שהוא ליד הסל ולא להתאמץ אפילו לעצור אותו (בטח כשיש 0 עבירות קבוצתיות בתחילת המשחק),

או למה לעזאזל השחקנים של מכבי לא יודעים לקחת ריבאונד (בכלל) ואחוזי הקליעה שלהם נמוכים מאוד, או למה לעזאזל השחקנים של מכבי מובסים פעם אחר פעם עם דאבל אפ פשוט לשלשה והם לא קולטים שצריך לשנות תרגיל?


×
×
  • תוכן חדש...