Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אולי מגעילה, אבל נכונה. כדורסל אירופאי הוא ענף כ"כ לא מעניין שאני בספק אם זוכה בחו"ל לעשירית מהסיקור לו הוא זוכה בישראל. כדורסל יש רק בNBA, אירופה מקבלת את השאריות (הלא מוצלחות במיוחד).

פורסם

כדורסל באירופה לא כ"כ מעניין כי יש להם כדורגל

 

כאן אין כדורגל (וגם לא כדורסל מקומי) אז נשאר מכבי ת"א באירופה

פורסם
איזה כתבה מגעילה, לא להאמין.

 

זו כתבה של אוהד הפועל מתוסכל.

מעניין שכשהפועל ת"א שיחקה בליגת האלופות - הסיקור פתאום לא היה מוגזם למרות שבשורה התחתונה הם סיימו מקום אחרון בבית המוקדם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

עם כל הכבוד ליורוליג (ולי אישית אין שום כבוד), ליגת האלופות היא טיפה, ממש טיפה יותר מעניינת מהמפעל הזניח הזה. אפילו הליגה האירופית הלא מעניינת יותר מעניינת מהיורוליג.

פורסם

אז אל תסתכל ביורוליג, מה אתה רוצה ?

להרוס לאחרים את השמחה?

לא מתאים לך, תתקדם הלאה. תראה ערוץ הקניות או משהו.

 

ביום שהקבוצה שלי (מכבי נתניה) תשתתף בגמר ליגת האלופות מול ברצלונה או מנצ'סטר, אז אני אוכל להרגיש את אותה תחושה גם בכדורגל.

גם אני מכור לליגת האלופות, אבל השלבים הראשונים בהשתתפות קבוצות קקיוניות כמו הפועל ת"א ואחרות הם פחות מעניינים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הינה זה מגיע תנו לדרק להניף את הגביע!!!!

 

אז מה, שרים הערב כמו בחנוכה?

על הניסים ועל הנפלאות אשר חוללו המכבים מתל אביב!

קובי

פורסם

המסע המופלא הסתיים, כמה חבל...

פנא פשוט גדולה על מכבי העונה בלפחות 2 רמות, באסה.

סופו ופארגו פשוט לא באו למשחק, אליהו ובורשטיין בכלל נמצאים בעננים וכך זה נראה על המגרש.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:


×
×
  • תוכן חדש...