Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני היחיד שזה לא הזיז לו בכלל ולא אכפת לי?

מכבי מייצגת קבוצת כדורסל , לא את מדינת ישראל , אני לא ראיתי אף אוהד אולימפיאקוס שפתאום הפך ירוק.

כמו שלא תראו ב28 במאי את אוהדי ליברפול עומדים מאחורי מנצ'סטר ושרים GLORY MAN UNT , כי הם מייצגים את אנגליה.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

maxcher, אף אחד לא דיבר כאן על זה שכולם חייבים לאהוד וכד'.

מי שאוהד אוהד, ומי שלא, שיהיה לו לבריאות.

אם כל קבוצה ישראלית אחרת היתה מגיעה לפיינל פור, או ליגת האלופות, או הליגה האירופית,

אז סבבה, כל הכבוד להם. זה לא אומר שאני צריך לשמוח בשבילם, אבל למה תמיד יש את

כל אלה שמלכלכים ומכפישים?

פורסם

הרמת משחק לא הייתה גבוה לשתי הקבוצות.

פנא' לא שיחקה משחק שוטף ורץ, גם הם היו במשחק סביר.

מכבי הייתה במשחק פשוט גרוע, לפארגו עלה הכסף לראש והוא כנראה כבר התחיל לחשוב על הכסף(והוא כנראה שכח שאת כל המשחקים הטובים שלו היו בהיכל), סופו לא נכנס למשחק.

אליהו כרגיל נעלם במשחקים גדולים(אני באמת מנסה להיזכר במשחק טוב שלו, אני זוכר רק 2 כאלו והם היו בבית).

ואני לא מצליח להבין, איך אידסון הופך בחזרה לאנמי לחלוטין בכל המחצית השניה? וזה לא שפנא' התמקדה בו.

 

כמו בתחילת העונה, הצעקה על חוסר גארד יוצר מחליף צעקה לשמים, בטח ובטח לאחר הפציעה של פרקינס.

 

אל תתלהבו מההפרש, נכון לא קיבלנו 20 הפרש בראש, אבל אל תשכחו שפנא' לא קבוצה שדורסת את היריבות שלה.

 

לגבי החקירה של סופו- פשוט שטויות, מה קשור סופו לפנא'? אתה מודע לזה שהם שונאים אחד את השני? סופו הגיע מאולימפיאקוס, שזה בידיוק מכבי-הפועל שלנו רק עם 14 אלף יוונים משוגעים.

תיסכלו אותו במשך מספר שנים, והפעם הוא רצה להראות שהוא טוב, הבעיה שלו זה שברגע שהוא מתעצבן המשחק נחרב וגם אוברדוביץ ידע זאת ודאג לנצל את זה.

 

אגב למה לא אמרו כלום על זה שאוהד של אולימפיאקוס ריסס עם קאלצ'ניקוב קבוצת אוהדים של פנא'?

קובי

פורסם
אני היחיד שזה לא הזיז לו בכלל ולא אכפת לי?

מכבי מייצגת קבוצת כדורסל , לא את מדינת ישראל , אני לא ראיתי אף אוהד אולימפיאקוס שפתאום הפך ירוק.

כמו שלא תראו ב28 במאי את אוהדי ליברפול עומדים מאחורי מנצ'סטר ושרים GLORY MAN UNT , כי הם מייצגים את אנגליה.

 

מכבי פתחה לקבוצה שלך את התחת בחצי הגמר, אז זה כן צריך לעניין אותך :-D

 

נחמד שאתה יודע לדקלם שורות ששגורות בפיהם של אוהדי הפועל , השאלה מה מטרת התגובה שלך .

 

גמר גביע אירופה בכדורגל או בכדורסל הוא אירוע שצריך לעניין כל אוהד ספורט בלי קשר לזהות הקבוצות,

אני אצפה בגמר הצ'מפיונס בלי קשר למי שהעפיל אליו וגם אתה כאוהד צריך לצפות למרות שהבלאנקוס הרכרוכיים והבכיינים כבר בבית.

 

זכיה של קבוצת ספורט ממדינה מסויימת מביאה גאווה וכבוד למדינה, גם ביוון פנא' התקבלה בכבוד וע"י נשיא המדינה שבכלל לא בטוח שהוא אוהד הקבוצה.

 

כשהפועל ירושלים זכתה ביול"ב קאפ (מה זה יול"ב ?:)) שמחתי , זה מביא כבוד למדינה ומקדם את הענף כולו ,

וזאת למרות שאני מתעב את הקבוצה, את אוהדיה , ומבחינתי אם יהרסו את מלחה זה יהיה יום חגיגי לפחות כמו יום הריסת אוסישקין :)

 

maxcher, אף אחד לא דיבר כאן על זה שכולם חייבים לאהוד וכד'.

מי שאוהד אוהד, ומי שלא, שיהיה לו לבריאות.

אם כל קבוצה ישראלית אחרת היתה מגיעה לפיינל פור, או ליגת האלופות, או הליגה האירופית,

אז סבבה, כל הכבוד להם. זה לא אומר שאני צריך לשמוח בשבילם, אבל למה תמיד יש את

כל אלה שמלכלכים ומכפישים?

:mm_yeah:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

+1 לאייל.

באמת יש מצוקת חניה בירושלים, אולי נדבר עם מכבי שתעזור לכולם להגיע למסקנה שיש צורך בהריסת מלחה?

 

אגב מי קרא את הכתבה של ערן סלע באתר ONE?

רק אני רואה אותו מדבר שטויות בקול רם?

קובי

פורסם
מכבי פתחה לקבוצה שלך את התחת בחצי הגמר, אז זה כן צריך לעניין אותך :-D

 

נחמד שאתה יודע לדקלם שורות ששגורות בפיהם של אוהדי הפועל , השאלה מה מטרת התגובה שלך .

 

גמר גביע אירופה בכדורגל או בכדורסל הוא אירוע שצריך לעניין כל אוהד ספורט בלי קשר לזהות הקבוצות,

אני אצפה בגמר הצ'מפיונס בלי קשר למי שהעפיל אליו וגם אתה כאוהד צריך לצפות למרות שהבלאנקוס הרכרוכיים והבכיינים כבר בבית.

 

זכיה של קבוצת ספורט ממדינה מסויימת מביאה גאווה וכבוד למדינה, גם ביוון פנא' התקבלה בכבוד וע"י נשיא המדינה שבכלל לא בטוח שהוא אוהד הקבוצה.

 

כשהפועל ירושלים זכתה ביול"ב קאפ (מה זה יול"ב ?:)) שמחתי , זה מביא כבוד למדינה ומקדם את הענף כולו ,

וזאת למרות שאני מתעב את הקבוצה, את אוהדיה , ומבחינתי אם יהרסו את מלחה זה יהיה יום חגיגי לפחות כמו יום הריסת אוסישקין :)

 

 

:mm_yeah:

לא הבנתי למה צריך לקלל? סתם נו , אני ממש לא אוהד הפועל , ואני מעדיף לחיות בהסגר מאשר להיות אוהד הפועל , שלדעתי מייצגים כל מה שרע בספורט עם כל השמחה לאיד שלהם ושירי הנאצה. , בכלל אני לא אוהב כדורסל (אולי NBA) , אם יש קבוצה שתעניין אותי זו מכבי אשדוד , זה בתור התחלה.

אתה צודק , אבל סוטה מהנקודה שלי , גמר בספורט כלשהו הוא בהחלט אירוע ראוי לצפייה , וככזה הוא מביא המון רייטינג כי באמת המון אנשים צופים , וגם אני צפיתי בגמר הזה , ואצפה בהצגת התיאטרון של ברצלונה ב28 במאי , ואקווה מנצ'סטר ינצחו.

שוב , אתה צודק , זכייה מביאה כבוד למדינה בצורה כלשהי , ואפילו כשהפועל הייתה בליגת האלופות הייתי שמח כי זה נותן צ'אנס שיגדילו את המכסה שלנו בשנים הבאות, אבל יש הבדל בין זה שהנשיא שהוא דמות ייצוגית או ראש הממשלה שהוא דמות ראשית במדינה , יברכו את הקבוצה שבאה מאותה מדינה (בלי קשר לאהדה) לבין מה שקורה בארצנו הקטנה , וזה מה שקורה -

מה שקורה פה הוא שמדינת ישראל היא לא למודת הישגים , בא בנאדם עם המון כסף שהרוויח אותו ביושר זה נכון , בשם שמעון מזרחי , משקיע כסף בקבוצה , קונה זרים , אולי ישראלי או 2 , ומגיע לאירופה , בארץ ישראל , ארץ העמחה , הרבה יותר קל להיות אוהד הצלחות , מאשר לאהוד את הקבוצה שלך , יש במכבי אוהדים אמייתים , והמון , ויש את כל הטרמפיסטים שבאים כי נוח להם לבוא , ופתאום כולם אוהדי מכבי ומדברים על הפיינל פור , את זה אני לא אוהב , יותר מזה , אני לא אוהב מה שעשו למכבי (שוב , לא אוהד הפועל בשום אופן) , "הקבוצה של המדינה" , אני מצטער , בשום מדינה בעולם עדיין לא יצא לי להתקל בקבוצה שמייצגת מדינה , אה סליחה בעצם , קוראים לזה נבחרת , איפה כל אותם מייצגי המדינה שלנו? כל אחד הרוויח את לחמו ועזב , היחידים שבאמת אני מחזיק מהם זה שארפ ובלו , ותאמין לי אייל , זה שהנשיא בירך אותם , ממש לא אומר שאוהדי אולימפיאקוס שמחים בשבילם.

רק בישראל.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

ומה עם לגיון הזרים של ריאל מדריד? אני מבין שלא היית שמח אם היו זוכים.

 

בדבר אחד אנחנו מסכימים, יאללה מכבי אשדוד ! (בסדרת רבע גמר מול הפועל י-ם)

 

בעצם אנחנו מסכימים בעוד דבר: אני שונא את תופעת הטרמפיסטים, אנשים שלאורך כל העונה התעצבנו שאני לא פנוי להפגש בימי חמישי, פתאום מארגנים הקרנה של הגמר למרות שהם לא מבינים לא בכדורסל, לא בספורט ואין דבר גרוע יותר מאשר לראות משחק חשוב עם אנשים שלא מבינים בספורט והמשחק תכלס לא מעניין אותם.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בעצם אנחנו מסכימים בעוד דבר: אני שונא את תופעת הטרמפיסטים, אנשים שלאורך כל העונה התעצבנו שאני לא פנוי להפגש בימי חמישי, פתאום מארגנים הקרנה של הגמר למרות שהם לא מבינים לא בכדורסל, לא בספורט ואין דבר גרוע יותר מאשר לראות משחק חשוב עם אנשים שלא מבינים בספורט והמשחק תכלס לא מעניין אותם.

 

בגילי המתקדם הפסקתי לראות כדורסל עם מי שלא מבדיל בין פיק נ' רול לפיק אפ באר. אני עושה סלקציה בצופים ונמנע מאירועים המוניים...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
ומה עם לגיון הזרים של ריאל מדריד? אני מבין שלא היית שמח אם היו זוכים.

 

בדבר אחד אנחנו מסכימים, יאללה מכבי אשדוד ! (בסדרת רבע גמר מול הפועל י-ם)

 

בעצם אנחנו מסכימים בעוד דבר: אני שונא את תופעת הטרמפיסטים, אנשים שלאורך כל העונה התעצבנו שאני לא פנוי להפגש בימי חמישי, פתאום מארגנים הקרנה של הגמר למרות שהם לא מבינים לא בכדורסל, לא בספורט ואין דבר גרוע יותר מאשר לראות משחק חשוב עם אנשים שלא מבינים בספורט והמשחק תכלס לא מעניין אותם.

 

אייל , יש הבדל אחד , בעצם שניים , בין לגיון הזרים של ריאל ללגיון הזרים של מכבי.

הראשון הוא שהמקומיים של ריאל , מקבלים את הכבוד הראוי להם והם אשכרה חלק חשוב מהקבוצה , איקר קסיאס הוא הקפטן וחלק מאוד חשוב , וכמוהו גם סרחיו ראמוס. ומפה אנחנו מגיעים לחלק השני , הישראלים של מכבי הם שחקנים 6 ו7 , לא שחקני חמישיה , טוב אולי פניני כן. , ההבדל השני הוא שריאל לא מתיימרת , ברצלונה לא מתיימרת , בילבאו אתלטיקו וכל שאר קבוצות הליגה , אולי יש להן לגיונים של זרים , אבל הן לא קוראות לעצמן ואף אחד במדינה לא קורא לשום קבוצה שם "הקבוצה של המדינה"

אם יש דבר אחד שאני מסכים עם אוהדי הפועל ת"א (כן זה עצוב) , זה שהם מייצגים את הפועל , לא את ישראל , אבל אני לא מסכים עם זה 100% כי אני חושב על משהו אחד והאוהדים העלובים מתכוונים למשהו אחר.

שוב אני חוזר למה שאמרתי מקודם , תראה לי קבוצה אחת מכל ענף ספורט במדינה מפותחת , שקוראים לה שם "הקבוצה של המדינה" , בעצם זו אשמתו של הספורט הישראלי , אם היו לנו אופציות של קבוצות אחרות וטובות אולי מכבי לא הייתה נקראת כך.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אני לא חושב שאת רוב אוהדי מכבי מעניין אם היא מייצגת מדינה או לא.

חשוב להם קודם כל שזו מכבי שאותה הם אוהדים. אם זה מביא כבוד למדינה,

למה לא? התקשורת וכל מיני עסקנים הכניסו את המושג הזה.

בעלי מכבי,ברור שהם יגידו שהם גם מייצגים את המדינה, ככה גם יגידו בעלי

כל קבוצה שתעפיל לשלבים מתקדמים בכל ענף שהוא.

 

פורסם
אני לא חושב שאת רוב אוהדי מכבי מעניין אם היא מייצגת מדינה או לא.

חשוב להם קודם כל שזו מכבי שאותה הם אוהדים. אם זה מביא כבוד למדינה,

למה לא? התקשורת וכל מיני עסקנים הכניסו את המושג הזה.

בעלי מכבי,ברור שהם יגידו שהם גם מייצגים את המדינה, ככה גם יגידו בעלי

כל קבוצה שתעפיל לשלבים מתקדמים בכל ענף שהוא.

אמרתי שאין לי בעיה עם אוהדי מכבי , עם האוהדים האמיתיים , ואני מכיר כמה כאלו.

הבעיה שלי זה עם כל האנשים שפתאום נהיים אוהדים כשמכבי בפיינל פור , וזו אשמת התקשורת והספורט הישראלי.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

אל תשנה גרסאות, אמרת שמכבי לא מייצגת את המדינה, אבל מצד שני אם פתאום כאלה שהם לא חובבי כדורסל כן מתכנסים לצפות ומייחלים להצלחתה אז אולי היא כן מייצגת את המדינה ?

 

מכבי היא הקבוצה של המדינה מכיוון שאף קבוצה מאף ענף ספורט לא הצליחה להתקדם ולקחת את גביע אירופה או אפילו להתקרב לזה. זו הקבוצה היחידה במדינה שהיא שם דבר בתחומה, מהשורה הראשונה בענף, בטופ 4 או 5 של הזוכות בכל הזמנים.

 

בקשר לייצוג המדינה , זה נושא מעניין שאני דווקא אוהב לדבר עליו.

מבחינתי כל אחד מאיתנו, ולא חשוב אם מדובר בקבוצת ספורט ,אנשי עסקים , זמרים באירווזיון או מנהלי פרוייקטים כמוני שפוגשים אנשים רבים מחו"ל - מייצגים את המדינה.

אני רואה בכל מפגש שלי עם אזרחים זרים של מדינות שונות, הזדמנות להיות שגריר טוב למדינה ואני תמיד עושה את הכל כדי לארח אורחים מחו"ל כמו שצריך ,להסתחבק איתם וליצור בהם אהדה למדינה אותה הם מעבירים הלאה כשהם חוזרים הביתה למדינת המקור שלהם. [מבלי להכנס בכלל לפוליטיקה]

 

אז כן , מכבי והמצויינות שלה בענף הכדורסל היא שגריר מצויין למדינת ישראל.

מי שרוצה יכול לאהוד אותה , מי שלא רוצה יכול לא לאהוד אותה אבל אי אפשר לקחת ממנה את זה ע"י מספר התבטאויות בתקשורת חובבת הקבוצות האדומות למיניהם , שכלל הנראה כן הצליחו להשריש. ביניהן : צביון ישראלי, מכבי לא מייצגת את המדינה, שמעון מזרחי דורס את הקבוצות האחרות וכו'...

קשקוש שאין כדוגמתו. מספיק להסתכל בכמות הזרים בסגלים של שאר הקבוצות בארץ, לקרוא את הכתבות הפחות בולטות במדורי הספורט , כמו ששמעון מזרחי מסייע להפועל ירושלים לנסות להתקבל ליורוליג ואף סייר עם הנציג שלהם במלחה ובאולם החדש שנבנה.

 

falou, כמובן שאני מבצע את הסלקציה הנדרשת. הסיפור הזה נכתב בדם של פיינלפורים בהם אנשים הוציאו אותי מדעתי בתחילת שנות ה2000.

 

יש לי בפאנל הקבוע גם חבר שהוא שופט כדורסל שיודע גם להסביר את השריקות שנראות גם לאוהדים מתקדמים , לעתים מוזרות :D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אל תשנה גרסאות, אמרת שמכבי לא מייצגת את המדינה, אבל מצד שני אם פתאום כאלה שהם לא חובבי כדורסל כן מתכנסים לצפות ומייחלים להצלחתה אז אולי היא כן מייצגת את המדינה ?

 

מכבי היא הקבוצה של המדינה מכיוון שאף קבוצה מאף ענף ספורט לא הצליחה להתקדם ולקחת את גביע אירופה או אפילו להתקרב לזה. זו הקבוצה היחידה במדינה שהיא שם דבר בתחומה, מהשורה הראשונה בענף, בטופ 4 או 5 של הזוכות בכל הזמנים.

 

בקשר לייצוג המדינה , זה נושא מעניין שאני דווקא אוהב לדבר עליו.

מבחינתי כל אחד מאיתנו, ולא חשוב אם מדובר בקבוצת ספורט ,אנשי עסקים , זמרים באירווזיון או מנהלי פרוייקטים כמוני שפוגשים אנשים רבים מחו"ל - מייצגים את המדינה.

אני רואה בכל מפגש שלי עם אזרחים זרים של מדינות שונות, הזדמנות להיות שגריר טוב למדינה ואני תמיד עושה את הכל כדי לארח אורחים מחו"ל כמו שצריך ,להסתחבק איתם וליצור בהם אהדה למדינה אותה הם מעבירים הלאה כשהם חוזרים הביתה למדינת המקור שלהם. [מבלי להכנס בכלל לפוליטיקה]

 

אז כן , מכבי והמצויינות שלה בענף הכדורסל היא שגריר מצויין למדינת ישראל.

מי שרוצה יכול לאהוד אותה , מי שלא רוצה יכול לא לאהוד אותה אבל אי אפשר לקחת ממנה את זה ע"י מספר התבטאויות בתקשורת חובבת הקבוצות האדומות למיניהם , שכלל הנראה כן הצליחו להשריש. ביניהן : צביון ישראלי, מכבי לא מייצגת את המדינה, שמעון מזרחי דורס את הקבוצות האחרות וכו'...

קשקוש שאין כדוגמתו. מספיק להסתכל בכמות הזרים בסגלים של שאר הקבוצות בארץ, לקרוא את הכתבות הפחות בולטות במדורי הספורט , כמו ששמעון מזרחי מסייע להפועל ירושלים לנסות להתקבל ליורוליג ואף סייר עם הנציג שלהם במלחה ובאולם החדש שנבנה.

 

falou, כמובן שאני מבצע את הסלקציה הנדרשת. הסיפור הזה נכתב בדם של פיינלפורים בהם אנשים הוציאו אותי מדעתי בתחילת שנות ה2000.

 

יש לי בפאנל הקבוע גם חבר שהוא שופט כדורסל שיודע גם להסביר את השריקות שנראות גם לאוהדים מתקדמים , לעתים מוזרות :D

לא הבנתי איפה שיניתי את הגרסא שלי? מבחינתי מכבי לא מייצגת את המדינה , היא כן קבוצה מישראל , אבל זה הייצוג היחיד , אני מדבר על מה שעשו ממכבי "הקבוצה של המדינה" כאילו היא נבחרת ישראל , מה שהיא ממש לא , מילא , אם היה זר או 2-3 בקבוצה והשאר ישראלים טובים , אבל אין שם כלום רק זרים , ופתאום כולם מתחילים לאהוד אותה כשהיא בפיינל פור ואנשים שלא מבינים בגרוש בספורט ובכלל לא צופים בספורט נהיים אוהדי כורסא.

שמעון מזרחי לדעתי לא דורס את הקבוצות האחרות זה שוק חופשי והוא משחק לפי הכללים.

שים לב אייל , מה שאתה אומר רק מחזק את מה שאני אומר , בגלל שאנחנו מדינה שלא למודת הצלחות בספורט , פתאום מגיעה מכבי ומביאה שינוי מרענן בדמות תארים אירופיים ובונה לעצמה שם , אז הכי קל להגרר ולהיות פתאום אוהד ברגעים יפים , יש הבדל בין להיות שגריר של המדינה , ולהתנהג יפה ובהתאם , לבין להיות זה שמייצג את המדינה , למדינה שלנו כמו לכל מדינה יש ייצוג של ראש ממשלה , נשיא , רמטכ"ל ושרים בפן הפוליטי , ולכל מדינה יש נבחרת שמייצגת אותה.

עזוב , אייל , עדיין לא ענית לי מכל הפוסטים שלי על אותה שאלה שאני שואל שוב

איפה יש עוד קבוצה בעולם שנקראת "הקבוצה של המדינה"?

אני עדיין לא מצאתי אחת כזאת.

אישית אני גם לא יכול להבין איך זה אפשרי , חלק מהספורט זו יריבות , ואני בחיים לא אוכל להיות שמח בחלקה של קבוצה יריבה.

יש כמובן יוצאים מהכלל , אני אהיה שמח כל פעם כשקבוצה תפעיל לליגת האלופות , כי זה ייתן סיכוי לקבל דירוג יותר טוב ואולי עוד קבוצה במוקדמות , וגם יביא לפה קבוצות גדולות למשחקים.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

זה כי אנחנו מיוחדים וכי אנחנו במרבית המקרים בתחתית בכל מה שקשור לספורט, תחשוב בצורה עניינית :

באף מקום בעולם אין קבוצה יחידה במדינה שהביאה הישגים יחידים ,בלעדיים וחסרי תקדים יותר מכל שאר הקבוצות ואפילו יותר מהנבחרות הלאומיות !

לשם השוואה : בהפועל ת"א חוגגים כהישג מקום אחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות. נבחרת ישראל בכדורגל לא עלתה לאף טורניר משמעותי כבר 40 שנה . נבחרת הכדורסל גם היא לא הגיעה להישג משמעותי ומסתובבת במקומות 6 עד 12 בתחרויות השונות, אז מה נשאר לנו? יש לך עוד קבוצה שיכולה להתחרות במכבי ?

 

למעשה בכל מדינה שאני חושב עליה יש מספר קבוצות שהלכו עד הסוף במפעלים הבכירים. אצלנו יש רק אחת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD


×
×
  • תוכן חדש...