Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אובכן שלום רב.

בואו ניגש ישר לעניינים, ברשותי פולקסוואגן גולף פלוס 2007

ברכב קיימים רמקולים אך ורק מקדימה, סך הכל שישה רמקולים.

2 רמקולים גדולים מאוד מכל צד, 2 רמקולים בינוניים, ו2 רמקולים קטנים, אני מאמין שקוראים להם ספירקרים אם לא תקנו אותי.

 

בכל אופן, בסך הכל אני דיי מרוצה מהמערכת אבל אני תמיד מרגיש שחסר לי משהו, אז החלטתי שצריך להשקיע בזה.

ב 2 דלתות האחוריות שלי, אכן יש מקום מובנה ל 2 רמקולים גדולים אני מאמין שהגודל הוא 6.5 או שלא, בכל אופן הם לדעתי בדיוק באותו הגודל של הרמקולים הכי גדולים מקדימה.

אז חשבתי, אולי לרכוש 2 קומפוננטים חדשים ואיכותיים ולהחליפם בנוכחיים, ואת הנוכחיים להעביר לאחור.

 

לרכוש סאב, ומגבר.

ואני יהנה לי מסאונד הרבה יותר משובח וחזק.

 

 

יש אמת בדבריי?

 

התקציב הוא 2000 ואולי חריגה של 500 ש"ח.

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

פורסם
אאל''ט,יש לך רק הכנה בדלת למיד(רמקול בינוני).

יש לך ר''ד מקורי או אפטרמרקט?

 

יש לי רדיו דיסק מקורי MP3

volkswagen

 

כי חיים רק פעם אחת.

×
×
  • תוכן חדש...