Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למה הכוונה "נוזל קירור ושמן מקוריים למנוע" למה הכוונה מקוריים בדיוק ? של היצרן , ואם כן איפה קונים ?

 

לא של פיאט עצמה, אלא של יצרניות איתן היא עובדת - במקרה שלי מדובר בחברות Tutela, Selenia ו Paraflu. ניתן לרכוש אותם בכל מוסך מורשה של סמל"ת, או אפילו להזמין מ EBAY אם יודעים את הדגמים הספציפיים (מופיעים בספר הרכב וע"ג מדבקה המודבקת על מכסה תא המנוע).

פורסם

בטיחות מעל הכל וזה ממי שהיה נציג שטח לתאונות של חברת ביטוח ידועה במשך 4 שנים:

צילום של רשיון הרכב ותעודת הביטוח - להחזיק תמיד בבית למקרה של גנבת הרכב

שטיח קטן/שמיכה עליו תוכל לרכון במקרה של תקלה או החלפת פנצ'ר

פטיש קטן מיוחד לניפוץ שמשות - כמו באוטובוסים. מומלץ לכל רכב עם חלונות חשמל- לשים בהישג יד של הנהג והטרמפיסט

מטף קטן לכיבוי אש עם נצרה ופלומבה ובתוקף מאחורי כסא הנהג

זיקוק -פלייר או פנס מהבהב-נצנץ, למקרה ונתקעת בכביש בכביש נטוש ואתה לא רוצה שיתנגשו בך

פרטי חברת הגרירה שלך ושם מוסך ההסדר אליו יגרר הרכב כמו שמופיע בפוליסה- בכרטיס נגיש ברכב

חטיפים עם תוקף לשנה - המתנה לגרר אורכת בממוצע שלוש שעות

שטר של מאתיים ש"ח מקופל במגן השמש אל תיתקע בצומת דימונה בלי כסף...

נייר טואלט ומים...

פורסם
איך זה שאף אחד כאן לא רשם את הדבר הכי חשוב? קונדומים :-D

באוטו? צריך נגרר לדברים כאלו...

 

כל מי שסוחב מים ומזון שיתן דעתו על הטמפרטורות בקיץ ויחשב טוב לפני שיטעם מהם. סביר שהאמבולנס יגיע לפני שרותי דרך.

 

תכלס - היה שירשור בנושא שאפשר ללמוד ממנו כמה דברים שימושיים

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

שטיחון-על רצפת תא המטען-לא מורגש כלל

פטיש לניפוץ שמשות-אורך עשרה ס"מ מפלסטיק עם פיקת פיקת ברזל בצורת קונוס = מאה גרם בתא דלת נהג

מתחת לכסא הנהג -מטף לכיבוי אש בגודל של בקבוק מים שבע מאות וחמישים מ"ל

פנס מהבהב קוטר עשרה ס"מ עומק שלושה ס"מ -פינת תא מטען

וזה לא תופס עשירית מהמקום של כל השמאטס שבדרך כלל אנשים משאירים יובלות בבגאג

פטיש , מטף ופנס מהבהב כבר הצילו חיי אדם לא פעם ולא פעמיים

בעניין השרשור הקודם-היית צריך לכתוב את זה בפתיחת השרשור ולא עכשיו

פורסם

בדיוק היום ניקיתי וסידרתי את הרכב ואלה הדברים שתמיד יש לי :

 

גליל מגבות נייר, גליל נייר טואלט, מספר בקבוקי מים (אני רוכש חבילה של 24), מטליות לחות, משחה לניקוי ידיים, כבלי התנעה, שפריצר לניקוי חלונות, מטלית מיקרופיבר, מברשות קטנות, ארגז כלים קטן, גליל של מגבות בד עבות.

 

בנוסף יש תיק ספורט כזה של חדר כושר עם מברשת שיניים, משחת שיניים, מי פה, דאורדורנט, בושם, 3 תחתונים נקיים, 3 זוגות גרביים, 2 חולצות וג'ינס אחד, הקונדומים יושבים בתיק הזה ביחד עם ג'ילט פיוז'ן וקצף גילוח.

 

יש לי גם זוג נעליים של אלדו, מכנס דוקרס, חגורה וחולצה מכופתרת בתיק נוסף במידה ואני צריך לשנות מראה בהתאם למיקום (הרבה פעמים יש איזו ארוחת ערב ספונטנית ואני איזה 60 ק"מ מהבית).

 

אה ויש לי מטף 5 קילו.

haters will hate

פורסם
בדיוק היום ניקיתי וסידרתי את הרכב ואלה הדברים שתמיד יש לי :

גליל מגבות נייר, גליל נייר טואלט, מספר בקבוקי מים (אני רוכש חבילה של 24), מטליות לחות, משחה לניקוי ידיים, כבלי התנעה, שפריצר לניקוי חלונות, מטלית מיקרופיבר, מברשות קטנות, ארגז כלים קטן, גליל של מגבות בד עבות.

בנוסף יש תיק ספורט כזה של חדר כושר עם מברשת שיניים, משחת שיניים, מי פה, דאורדורנט, בושם, 3 תחתונים נקיים, 3 זוגות גרביים, 2 חולצות וג'ינס אחד, הקונדומים יושבים בתיק הזה ביחד עם ג'ילט פיוז'ן וקצף גילוח.

יש לי גם זוג נעליים של אלדו, מכנס דוקרס, חגורה וחולצה מכופתרת בתיק נוסף במידה ואני צריך לשנות מראה בהתאם למיקום (הרבה פעמים יש איזו ארוחת ערב ספונטנית ואני איזה 60 ק"מ מהבית).

אה ויש לי מטף 5 קילו.

 

 

WTF??? צריך אשכרה Hummer H1 כדי לסחוב את כל זה :lol: ...

:twisted:
פורסם

בתא הנוסעים:

טישו, מגבונים לחים, איזי פארק, עטים ופתקיות לכתיבה, טלפון של השירותי דרך של הביטוח, ספר רכב, מפות גוש דן+כל הארץ, פנס לד קטנטן, ערכת עזרה ראשונה בסיסית.

 

בתא המטען:

כבלים להתנעה, סכין יפני, אזיקונים, מים מזוקקים למצבר, סט מברגים+ביטים (קטן, מהמעפנים שמקבלים מתנה מהבנק), קומפרסור חשמלי קטן למילוי גלגלים, פנס, סלים רב פעמיים לקניות.

 

 

לא ממליץ לשמור ברכב שמן מנוע או נוזל קירור, ברגע שזה נשפך בתא המטען יהיה מאוד מאוד קשה להוציא את זה מהריפודים וזה מגעיל.

(כמובן אני מדבר על רכב שלא אוכל גרם שמן או מ"ל נוזל קירור)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

שאלה לי אליכם - האם בכלל מותר לאדם שומר חוק להחזיק כלי נשק, חם או קר, ברכבו?

 

אני זוכר שראיתי באחד הערוצים הישראליים של יס סדרה בשם "אנשי החוק".

באחד הפרקים הראו בן דוד בתוך רכבו. שני שוטרים ביצעו בדיקה ברכב ומצאו מברג עם ראש מחודד.

הוא התחיל לתרץ ואמר שהמברג משמש אותו לתיקון הרדיו-טיפ, מה שנמצא לאחר מכן כשקר.

השוטרים ציינו שזה לא חוקי להחזיק דבר כזה ברכב ולקחו אותו לעיכוב בתחנת המשטרה.

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם
שאלה לי אליכם - האם בכלל מותר לאדם שומר חוק להחזיק כלי נשק, חם או קר, ברכבו?

 

אני זוכר שראיתי באחד הערוצים הישראליים של יס סדרה בשם "אנשי החוק".

באחד הפרקים הראו בן דוד בתוך רכבו. שני שוטרים ביצעו בדיקה ברכב ומצאו מברג עם ראש מחודד.

הוא התחיל לתרץ ואמר שהמברג משמש אותו לתיקון הרדיו-טיפ, מה שנמצא לאחר מכן כשקר.

השוטרים ציינו שזה לא חוקי להחזיק דבר כזה ברכב ולקחו אותו לעיכוב בתחנת המשטרה.

 

סיפור מצחיק, חזרתי לארץ בנתב"ג עוצרת אותי שוטרת מחפשת קילו קוקאין, טוב בסדר נכנסים לחדר היא בודקת את כל התיקים, ואז ניזכרתי שהבאתי "מחבט בייסבול" מעץ שעלה לי פחות מ 10 ש"ח בחו"ל....היא אומרת לי "הופההההההההההההה מה זה מה אתה מתכוון לעשות עם זה" אמרתי לה שזה מזכרת מחו"ל ואז השוטר לידה קופץ אומר אם תופסים את זה אצלך ברכב זה החזקה של נשק וישר מעצר אתה יודע....

אז לא יודע אם זה נכון או לא נכון, אבל זה מה שנאמר.

פורסם

איך לא אמרו את זה פה לדעתי הכי חשוב זה מטף 1-1.5 ק'

אני בכללי מתנגד שיהיהו הרבה דברים באוטו כמה שפחות יותר טוב.

בנוסף לערכת החלפת גלגל יש לי גם 2 נורות להחלפה h1 ו2 לדים.

כמה מטליות ובודק לחץ אוויר. חוץ מזה לא מחזיק כלום.

S2000

פורסם

אחלה רעיונות הבאתם לי ,לא ציפיתי לכזה שרשור.

תודה רבה לכם.

Fiat Punto 2002

Peugeot 206+ 2011

Volkswagen Golf Comfortline 2017

Volkswagen Golf GTI 2021

פורסם

בקשר לנשק.

 

אם תשימו סט מברגים בתוך ארגז כלים בבגא'ז לא נראה לי שהשוטר יכול להגיד משהו

תוכלו לציין שאלו כלי עבודה או בשביל הרכב.

 

אבל אם מוצאים סכין יפני או מברג מחודד בתא הדלת של הנהג יכולים להגיד שזה נשק או משהו בסגנון

אבל רוב הפעמים השוטרים רק מפחידים ולא מעקבים את הנהג על השטות הזאת אם לא מצאו משהו מציק אחר (כמו קופסת נובלס)

בברכה, שי

Clio B 1.4 manual בציר 99

פורסם

גליל נייר

מגבונים

ספר רכב

רישיונות

מים רגילים בג'ריקן

מים לווישרים

נוזל קירור

שמן מנוע [מה שנשאר מהפעם האחרונה שמילאתי]

ס"מ

סכין יפני

מברג

4 ברגים לגלגל הרזרבי [משום מה הברגים של החישוקים האחרים לא תואמים לחורים של הגלגל הרזרבי!!]

סמרטוט

מגב קטן

כבלים כמובן

 

 

וזהו, זה מה שיש לי באוטו... אני כנראה אקח כמה מהרעיונות פה :)

Peugeot 206 1.4 automatic '01

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5530 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...