Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8053 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי מחפש רכב ספורטיבי יחסית בתקציב של עד 65 אלף.

כרגע יש לו פולו 16V 97 והוא מחפש משהו חדיש יותר ומעט חזק יותר מהפולו.

לפי סקר קטן שעשינו, הגענו שהמחיר די בעייתי כי אין יותר מדיי דברים בתקציב הזה.

אני רוצה לקבל דעה על 206 XS ועל פונטו HGT ... איזה רכב הייתם מעדיפים?

מי אמינה יותר?

תצרוכת דלק וכו'....

בנוסף אני מבקש לקבל הצעות לרכבים נוספים בסגנון שנכנסים לתקציב.

 

נ.ב

 

יש סיכוי להשיג יאריס ספורט בתקציב הזה- זה הרכב האידיאלי מבחינתו.

תודה מראש!

פורסם
חבר שלי מחפש רכב ספורטיבי יחסית בתקציב של עד 65 אלף.

כרגע יש לו פולו 16V 97 והוא מחפש משהו חדיש יותר ומעט חזק יותר מהפולו.

לפי סקר קטן שעשינו, הגענו שהמחיר די בעייתי כי אין יותר מדיי דברים בתקציב הזה.

אני רוצה לקבל דעה על 206 XS ועל פונטו HGT ... איזה רכב הייתם מעדיפים?

מי אמינה יותר?

תצרוכת דלק וכו'....

בנוסף אני מבקש לקבל הצעות לרכבים נוספים בסגנון שנכנסים לתקציב.

 

נ.ב

 

יש סיכוי להשיג יאריס ספורט בתקציב הזה- זה הרכב האידיאלי מבחינתו.

תודה מראש!

 

אין סיכוי להשיג יאריס בתקציב הזה, המחירון הכי נמוך שלה הוא באזור ה-80K ש"ח אם אני לא טועה ...

לפי דעתי הוא צריך לרדת בשנתון ולעלות על משהו רציני כגון BMW מכובדת או מיאטה חמודה. האופציה השניה היא לרדת ברמת הספורטיביות ולעלות בשנים. הפיאט נראת טוב, לא כ"כ רכב לסיבובים אבל בקו ישר דיי חזק. ה-206 קצת יותר "מתנהגת" בסיבובים אבל הרבה יותר חלשה ולא תהיה יותר חזקה מה-16V לפי דעתי.

 

אני ממליץ לו להשאר עם הפולו עוד קצת ועוד שנה לעבור ליאריס TS שתהיה אופציה מצויינת אבל גם לא תהיה חזקה משמעותית מה-16V.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

הוא לא מרוצה כל כך מהפולו שלו.

איך הפיז'ו לא תהיה חזקה?

הפולו כבר איבדה כמה וכמה סוסים וה-206 רכב חדש יחסית ועם 110 כ"ס.

בימר ומיאטה זה ממש לא הרעיון ולא הכיוון.

פורסם

השאלה היא מה חשוב לו יותר, שתהיה חזקה יותר או חדשה יותר, כי את שניהם ביחד אין.

אלא אם שכחתי איזה אוטו שנמצא בשוק.

פורסם

לדעתי בקטע של היופי זה מאד נתון לויכוח.

אני אישית מעדיף את המראה של הפונטו.

ה-206 גם חסרת כל ייחדויות מבחינת מראה....

יותר חשוב רכב מהנה, פחות רכב חזק.

כמובן ששילוב בין שניהם יהיה נחמד.

אבל חוץ מזה אין עוד אופציות?

פורסם
לדעתי בקטע של היופי זה מאד נתון לויכוח.

אני אישית מעדיף את המראה של הפונטו.

ה-206 גם חסרת כל ייחדויות מבחינת מראה....

יותר חשוב רכב מהנה, פחות רכב חזק.

כמובן ששילוב בין שניהם יהיה נחמד.

אבל חוץ מזה אין עוד אופציות?

 

 

למעט הפונטו HGT , אף רכב שהזכרת לא יהיה חזק יותר מהפולו... באחריות.

 

אם הוא רוצה ממש להתקדם זה כבר לקפוץ לרמה של VR6 וכו'...

 

נ.ב. ה206 חסרת ייחודיות מבחינת מראה? הצחקת אותי...

כשהיא יצאה היא הכתה את העולם בהלם בעיצוב שלה, וגם היום אין לה מה להתבייש.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אם לא אכפת לו לא להתקדם יותר מידי בשנים, אפשרות טובה היא ה 306 GTI... מאוד מהנה, ויותר חזקה מהאפשרויות האחרות שהועלו פה... אבל שיקח בחשבון אמינות לא מדהימה,ושקשה למצוא אחת לא קרועה...

 

בהצלחה

מגאן 265

פורסם

HGT מניסיון מתקלקלת כל שני וחמישי.

רכב זריז לא ספורטיבי במיוחד (זויות גלגול גדולות הגה קל מידי וכו').

צריכת הדלק בHGT גבוהה... יחסית לראלי :roll:

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם
HGT מניסיון מתקלקלת כל שני וחמישי.

רכב זריז לא ספורטיבי במיוחד (זויות גלגול גדולות הגה קל מידי וכו').

צריכת הדלק בHGT גבוהה... יחסית לראלי :roll:

 

איזה שטויות... צריכת דלק גבוהה ? מאיפה שמעת את זה בדיוק ? צריכה נורמלית ביותר למנוע 1.8 פרט לכך ה HGT מתקלקל כל שני וחמישי ? מוזר.... לי היתה HGT עד לפני כחצי שנה במשך כשנה... 0 תקלות.

 

כל רכב והצרה שלו. אבל אל תסתמך על שמועות או מקרה בודד.

 

נ.ב בין השניים....

 

הייתי מעדיף את ה HGT , ולו בגלל הכוח :). פרט לכך לי אישית לא היו תקלות עד שהשבתתי אותה :twisted: היה לי כיף... :cry: איזה זמנים.

פורסם
HGT מניסיון מתקלקלת כל שני וחמישי.

רכב זריז לא ספורטיבי במיוחד (זויות גלגול גדולות הגה קל מידי וכו').

צריכת הדלק בHGT גבוהה... יחסית לראלי :roll:

 

איזה שטויות... צריכת דלק גבוהה ? מאיפה שמעת את זה בדיוק ? צריכה נורמלית ביותר למנוע 1.8 פרט לכך ה HGT מתקלקל כל שני וחמישי ? מוזר.... לי היתה HGT עד לפני כחצי שנה במשך כשנה... 0 תקלות.

 

כל רכב והצרה שלו. אבל אל תסתמך על שמועות או מקרה בודד.

 

נ.ב בין השניים....

 

הייתי מעדיף את ה HGT , ולו בגלל הכוח :). פרט לכך לי אישית לא היו תקלות עד שהשבתתי אותה :twisted: היה לי כיף... :cry: איזה זמנים.

 

גבוהה יחסית לרכב קטן או יחסית ל1.6 (206XS)

לגבי התקלות - אלו לא שמועות זה רכב של חבר מאוד קרוב שלי ואפשר להגיד שאני נהגתי עליו יותר ממנו (הוא לא אוהב לנהוג -מעניין למה :lol: ) הרכב

מ ת ק ל ק ל .

Not the sound of silence -ABARTH

פורסם

טוב. אז בוא נתחיל בזה שאת שני הרכבים יהיה לו קשה למצוא ב65K בגלל שהמחירון של שניהם עומד מעל 65K (אני מדבר על ה206 110 כ"ס כמובן).

 

מיאטה חמודה

 

מחירון הכי זול (95) 70K

 

 

 

למעט הפונטו HGT , אף רכב שהזכרת לא יהיה חזק יותר מהפולו... באחריות.

 

אייל תן לי לחדש לך משהו. ה206 (110) כן תהיה חזקה מהפולו. בכל הילוך ובכל מצב. ב-ד-ו-ק.

 

 

אני נהגתי על 2 הרכבים (206 כמובן ופונטו).

הפונטו מהירה מאד בקו ישר, המנוע אוהב לטפס למעלה למנתק (7000) אבל מאד מדכאת בסיבובים. יש לה זויות גלגול גבוהות (כמו שכבר אמרו פה) והגה חשמלי שממש ממש לא מקבלים ממנו פידבק.

ה206 מאד מהנה בסיבובים. ניתן לקבל היגוי יתר בקלות ע"י עזיבת גז (בפונטו צריך פרובוקציה רצינית). המנוע מושך יפה את האוטו, אם כי לא ממש אוהב לטפס למעלה. (בכל זאת - זה מנוע רגיל של 307).

 

איתי , אם יש לך עוד שאלות אני פה. :wink:

×
×
  • תוכן חדש...