Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5557 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עזוב אותך מכל הקטנות האלה תחפש איזה הונדה סיוויק קופה הכי פחות ידיים והכי פחות ק"מ תענה לך על הדרישות פוזה, מנוע, צריכת דלק יחסית סבירה...

חבר טוב פעם אמר לי ...." מה זה משנה מזגן לא מזגן אם יש דלקן הוא החבר הכי טוב של האדם

:lol: "

פורסם
נו באמת, אין צורך להיות מנותקת מהמציאות בשביל לנסות להמליץ על רכב.

בנסיעה מאילת דרך ירושלים ולבסוף אשדוד הלך לי מיכל וחצי עם הגטס אחרי מתיחת הפנים.

עם הפונטו hgt שלי הלך לי מיכל אחד באותה הדרך ולי יש מנוע 1800 כשלגטס יש 1400.

הרכב הוא משעמם חיצונית ופנימית, ביום שתרצה למכור אותו יהיה לך מאוד קשה ותצטרך לרדת מתחת למחירון חזק בגלל ששוק הליסינג מוצף בכאלו.

אם הבחירת היא בין הפונטו לבין הגטס אז ללא ספק הפונטו עדיפה, אבל לך תמצא עכשיו אחת במצב סביר בלי קילומטרז' בשמיים ובלי עבר בליסינג, השכרה ודומיהם.

 

בוקר טוב,

 

מדידת צריכת דלק בצורה כזאת אינה נכונה. אי אפשר למדוד צריכת דלק ב"מיכלים לנסיעה לאילת" אלא בקילומטרים לליטר. חוץ מזה, אל תשכח שהפונטו ידנית והגטס בטח הייתה אוטומטית (ידני חסכוני יותר). הפונטו גם בעלת מנוע גדול וחזק יותר וזה יתרון למי שנוסע מחוץ לעיר. אני יודעת שזה מקובל לרדת על צריכת הדלק של הגטס, ואני לא מסכימה עם הטענה הזאת. אחד מהמנהלים שלח לי את הלינק הזה ונראה לי ששווה לך לקרוא מה שכתוב שם: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=2894324&postcount=16

 

תראה, אני מסכימה איתך שתא הנוסעים ברכב לא הכי מעוצב ולא הכי מודרני. לא לכולם זה חשוב, ולא כולם מחפשים את הדברים שאתה מחפש עם הפונטו HGT. יש כאלו שלא מחפשים את העניין בעיצוב החיצוני והפנימי אלא את עלויות האחזקה הזולות ולהם הגטס מתאימה לא רע בכלל.

 

אני מאוד אוהבת את שני הדגמים של הפונטו ונדמה לי שגם המלצתי עליהן לא אחת בפורום. מדובר במכוניות טובות, אין לי ספק. אבל כמו שכתבת בעצמך, לא קל למצוא פונטו במצב טוב. כמו שיש בשוק המון גטס לא מאובזרות, כך יש בשוק המון פונטו לא מאובזרות, בלי שעון סל"ד, בלי מד חום מנוע, עם שתי כריות אוויר, כיסאות פשוטים ופגושים בצבע שחור. יתרון נוסף של הגטס הוא פשוט שיש מבחר גדול יותר של רכבים ולכן הרבה יותר קל למצוא גטס טובה במחיר סביר מאשר פונטו טובה.

לקבלת ייעוץ, הכוונה והצעות אטרקטיביות לרכישת רכב משומש הכנסו או התקשרו עכשיו ל- 052-6898689

פורסם
60 כוח זה "עגלה" נוא מתאמץ ולא יותר חסכוני בדלק (לפי מה שקראתי)

 

 

למה אתה מתווכח עם בנאדם שמחזיק 2 ספייס בבית? ברור לך שיש לי "קצת" יותר ניסיון ואני לא אומר לך שום דבר סתם.

 

האוטו לא עגלה ולא מתאמץ, חסכוני מאוד - האוטו של אחותי עם 80 כ"ס מגיע בממוצע לתצרוכת דלק גרועה מזו שלי בסביבות 10-15%.

פורסם

אני יודע איך מודדים צריכת דלק, פשוט רשמתי את זה בצורה כזאת מבלי להתחיל לרשום מספרים.

גם בנסיעות עירוניות הגטס זללנית לא קטנה, התניידתי על אחת כזאת מהעבודה למשך חודש ואני לא אומר משמועות אלא על בסיס ניסיון שלי עם הרכב.

אין לי אינטרס לא לפה או לשם, מצידי שיקנה דייהטסו שרייד לפני גריטה, אני אישית הייתי מעדיף פונטו בכל מצב וזאת בגלל שהייתי תקופה עם שני הרכבים ולא בגלל העדפה סלקטיבית כזאת או אחרת( אני מדבר על פונטו sx לא hgt או gt)

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
אני כבר שלוש ימים מחפש פונטו ELX או את הדגם החדש ופשוט אין אחת שיש לה קילומטר הגיוני,

ואלה שניראו טוב נימכרו אותך כמה ימים, הדם היותר חדש 04+ זה כבר בכלל סיפור יש אחת שהיא במגרש הוא מבקש 29 והיא הייתה בהשכרה כמה שווה רכב כזה שנת 06:?: ועם מישהו יודע פרטים על הרכב הזה ספציפי אני מעוד השמח הוא ממגרש סוזוקי בראשון.

 

עידכון קטן היום נסעתי לראות את רכב זה בכלל לא V16 זה הדגם הפשוט סתם נסעתי מבאר שבע לראשון לציון לראות רכב שאני לא רוצה לגם הוא לא ניראה משהו בכלל מקווה למצוא רכב למרות שאני בכלל לא לחוץ לקנות יש לי רכב של חבר שהוא בחול עד חודש 6,

אז ככה שיש לי זמן למצוא.

י.ל תודה על התגובה אבל אני לא מחפש רכב עם פוזה הHGT אני ממש אבל ממש אוהב איך שהיא ניראת בגלל זה הייתי מעוניין ברכב.

פורסם

במחיר של הפולו או האיביזה אני קונה פונטו שנת 06,

כניראה מה שנישאר לי זה רק לחכות לרכב שמור וטוב וכניראה זה מה שאני יעשה (אין לי ברירה גם)

פורסם

באתר של אוטו דיל ראיתי שבחיפה הם מחזיקים ספייס עם 90 אלף ק"מ. כדאי לך לבדוק.

 

לאחרונה היה מבצע של שדרוגים בפיאט וכנראה המכוניות הגיעו משם.

פורסם

http://www.auto-deal.co.il/%D7%AA%D7%95%D7%A6%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9/tabid/74/Maker/72/Default.aspx

 

בנקודה זו, כבעל ספייס שנת 2003 60 כ"ס, אני רוצה לציין-

כן, 60 כ"ס זה נראה קצת. קצת מאוד. אבל שמדובר ברכב עם מקדם גרר נמוך יחסית ששוקל סה"כ 900 ק"ג, פתאום רואים שאפילו בעליות של חיפה אפשר להרביץ בלי יותר מדי בעיה...

 

אגב, לגבי הפונטו, מנסיון- סבלנות. אני חיפשתי חודשיים וחצי, הלכתי לראות 30 רכבים (מתוכם 10 עברו תאונה והמוכר שיקר, 12 לא היו במצב שפרסמו אותן, כלומר, יד לא נכונה, קילומטראז' שקרי וכו', 2 נראו זוועה, 2 נמכרו לי מתחת לאף, 3 רצו הרבה יותר מדי, ואת ה 30 בדיוק קניתי.

אבל מה? ההמתנה שווה:

87 אלף ק"מ, טופלה במורשה, הכל מתועד, בבדיקה הכל יצא נקי, אפילו הספר רכב עוד בתא כפפות עם העלון ברכה מסמל"ת על הרכישה.

יש מציאות, רק צריך סבלנות.

פורסם

טוב אז ככה מביקור באתר שלם ראיתי רק רכב אחד עם קילומטר נורמלי שנת 05 אבל לא מצויין דגם,

ד"ק איך אתה יודע איזה דגם זה?

נ.ב שלחתי להם הודעה מעוניין ברכב כי המספר טלפון שלהם לא נכון זה ישר שולח אותי לפקס

פורסם

עידכון קטן,

היום אחרי ששלחתי פניה לאוטו דיל התקשרה אליה נציגה שלהם, אחרי שהיא היבשה אותי 40 דקות בטלפון:shock: כן כן 40 דקות רק

בשביל לבדוק איזה דגם הרכב שלהם יצא שזה הדגם אז ויתרתי על הרכב וואי וואי ממש קשה למצוא רכב בדגם הזה,

אני כבר מתחיל לשקול לקחת הלוואה קטנה ולקנות את הגרנדה פונטו מישהו יכול לתת קצת פרטים על הרכב ועל הגירסאות שלו, תווך מחירים לכול גירסה ועלויות אחזקה,

נ.ב היום ראיתי את הHGT שלך ליאור קלה מפורסמת פה בפורום אני חייב לציין שהרכב שלך אחד הנדירים ממש משך לי את העין!


×
×
  • תוכן חדש...