Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא בטוח, הם יתחילו מהמחירון. אל תשכחי שהם מגרש והם לא ממהרים לשום מקום.

יתקנו כמה שטויות (להם זה עולה גרושים) וידרשו מחירון.

זה העבודה שלהם.

טסלה 3 2022

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הם לא יקבלו מחירון. קשה לי להאמין שאנשים מוכנים לשלם 40 אלף שקל עבור רכב שנמצא 10 שנים על הכביש ועוד נמכר במגרש כשאתה לא יודע מי הבעלים הקודמים ואיזה חתול בשק אתה קונה.

אני חושבת שכל רכבי המיני החדשים והזולים לגמרי שברו את שוק המשומשות הישנות.

פורסם

בטוח זה רק אחרי שבא קונה, החליט לרכוש ושילם כסף - כל השאר ממש לא בטוח.

 

עוד דבר שבטוח שממחר ישנו מחירון חדש, שבמקרה הטוב ישמור על המחיר של חודש מרץ.

פורסם

לא הציעו לי כמעט כלום, 3000 שקל הנחה ממחירון (כלומר כאילו קיבלתי במתנה את אגרת הרישוי ואת התוספת 2000 שקל עבור צבע מטאלי), וכן גי.פי.אס במתנה. זה הכל. אבל ההנחה האמיתית כנראה מתבטאת בסבסוד של הטריד אין, שמוכנים לתת לי 37 ולפי מה שהבנתי אוטודיל משלמים על הרכב רק 31, כך שהם מממנים פה עוד 6 אלף שקל כהנחה על הרכב. (הזמנתי את הפולו הידנית 1400, 86 כו"ס, זה הדגם הפחות פופולארי, כולם קונים את ההוא עם המנוע החדש 1.2)

 

נדמה לי שהם מעדיפים לממן טריד אין במקום הנחה ישירה על הרכב עצמו כדי לשמור על המחירון של הרכבים החדשים ולא לפגוע ביוקרת המותג (ראו למשל המבצעים בסיאט והביקורת שהם קיבלו ממי שקנו לפני כמה חודשים שהם שוחקים בכך את מחיר המחירון. הרבה יותר חכם לתת ללקוח הנחה סמויה דרך טריד אין, ככה הוא יוצא מבסוט שמקבל מחיר קרוב איכשהו למחירון, אבל המחירון של החדש נשמר).

פורסם

אם את מעוניינת בפולו, אני לא רואה שום סיבה להתעסק במכירה .

לא תקבלי יותר ממה שמציעים לך בטרייד אין (37 אלף ש"ח).

מכירת הרכב זה כאב ראש (בדיקות, תשארי ללא הרכב פרק זמן עד לקבלת פולו).

 

רק אם את רוצה מרחב אפשרויות, שלא קשורות לטרייד אין כזה או אחר, תמשיכי למכור בעצמך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מסכימה איתך, אבל את ה-37 הם הציעו אחרי שהוציאו לי את הנשמה ואחרי ששלחתי להם היום אחה"צ הודעת ביטול בכתב לעסקה. רק אז לפתע צלצלו אלי ונתנו את המחיר הזה. אני בכל מקרה אשאר שבועיים בלי רכב כי אני מוסרת אותו מיידית, אחרי מה שקרה עם הבוחן והקלאץ אני בלחץ והעובדה שלתחושתי הרכב לא סוחב ולא נוסע כפי שהיה קודם, אני רק רוצה למסור להם אותו ולגמור עם זה.

פורסם

גם משא ומתן עם קונה פרטי יכול להיות מתיש בשלבים מתקדמים.

לדעתי, כדאי לך לגמור עם הסיפור ולהתחדש בפולו החדשה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זה מה שעשיתי. סגרתי איתם ואני צריכה לעשות העברה בנקאית של הכסף, מחכה רק שיפקססו לי על מסמך רשמי את כל ההסכמות ביננו. אבל מניחה שזה סגור ובעוד שבועיים תהיה לי פולו חדשה!

פורסם
זה מה שעשיתי. סגרתי איתם ואני צריכה לעשות העברה בנקאית של הכסף, מחכה רק שיפקססו לי על מסמך רשמי את כל ההסכמות ביננו. אבל מניחה שזה סגור ובעוד שבועיים תהיה לי פולו חדשה!

 

מזל טוב, תתחדשי על הקנייה של הפולו.

גם אני סגרתי עם סיאט על האיביזה החדשה, ויעביר להם תשלום כנראה ביום ראשון (אחרי שנכנסת משכורת :lol: ).

ואז רק נותר לחכות 15 ימים להספקה, שבטח יקחו יותר מ15 יום כי נראה לי שצ'מפיון מוטורס סוגרים את המשרדים חלק גדול מפסח..

פורסם

יו ברק אני בכלל לא חשבתי על זה! שבפסח הם סגורים וזה ידחה את מועד המסירה!!!

אתה עכשיו ממש הצלת אותי!!! ה-15 ימי עבודה אומר בעצם שהם יכולים למסור הרכב רק בעוד 4 שבועות שלמים!

 

מבחינתי זה קריטי, אין מצב שאני נתקעת כל פסח בלי רכב.

יש יותר משבועיים ממחר עד ערב פסח ואם הם לא מתחייבים למסור לי עד אז את הרכב או לתת לי רכב שכור לפסח אם זה מתעכב, אז אני מבטלת את הכל, הולכת לחפש פולו ידנית ביד2 שעלתה בחודשים האחרונים על הכביש וגמרנו. מה אני צריכה את הבלאגן הזה?

 

סיוט כזה עברתי איתם שזה לא יאומן. ובאמת שאני לא קשה במיוחד ולא נודניקית ולא התמקחתי כמעט על כלום. הסוכן מכירות שלהם עיכב אותי כל השבוע, אני הייתי מוכנה לסגור כבר לפני 5 ימים, עד שהם נתנו הצעה לטריד אין, שהיתה מבזה וחצופה בהתחלה ושיפרו אותה לאט לאט, ורק היום אחרי שביטלתי את העסקה (ביטלתי כדי לבטל, ממש לא הצגה) אז הם שיפרו עוד.

 

המלצה שלי - אל תסגור עם סיאט אם אתה לא מקבל התחייבות דומה, אלא אם אתה בינתיים עם רכב ולא לחוץ. הם רוצים למכור ויש להם את הרכבים בישראל, אז שיעשו מאמץ. כולם בחופש בפסח וזה הזמן לקבל את הרכב החדש.

פורסם
יו ברק אני בכלל לא חשבתי על זה! שבפסח הם סגורים וזה ידחה את מועד המסירה!!!

אתה עכשיו ממש הצלת אותי!!! ה-15 ימי עבודה אומר בעצם שהם יכולים למסור הרכב רק בעוד 4 שבועות שלמים!

 

מבחינתי זה קריטי, אין מצב שאני נתקעת כל פסח בלי רכב.

יש יותר משבועיים ממחר עד ערב פסח ואם הם לא מתחייבים למסור לי עד אז את הרכב או לתת לי רכב שכור לפסח אם זה מתעכב, אז אני מבטלת את הכל, הולכת לחפש פולו ידנית ביד2 שעלתה בחודשים האחרונים על הכביש וגמרנו. מה אני צריכה את הבלאגן הזה?

 

סיוט כזה עברתי איתם שזה לא יאומן. ובאמת שאני לא קשה במיוחד ולא נודניקית ולא התמקחתי כמעט על כלום. הסוכן מכירות שלהם עיכב אותי כל השבוע, אני הייתי מוכנה לסגור כבר לפני 5 ימים, עד שהם נתנו הצעה לטריד אין, שהיתה מבזה וחצופה בהתחלה ושיפרו אותה לאט לאט, ורק היום אחרי שביטלתי את העסקה (ביטלתי כדי לבטל, ממש לא הצגה) אז הם שיפרו עוד.

 

המלצה שלי - אל תסגור עם סיאט אם אתה לא מקבל התחייבות דומה, אלא אם אתה בינתיים עם רכב ולא לחוץ. הם רוצים למכור ויש להם את הרכבים בישראל, אז שיעשו מאמץ. כולם בחופש בפסח וזה הזמן לקבל את הרכב החדש.

 

אני עם הרכב שלי בינתיים, צריך למסור אותו עד ה20 לאפריל ככה שזה בטח יצא מפתח למפתח בלי שאצתרך להיות בלי רכב.

לדעתי את יכולה לדרוש גם כן שמועד ההחזר לא יהיה הרבה לפני קבלת הרכב החדש.

ואם לא, לדעתי הם יתאמצו מאוד כדי להכין לך את הרכב מהר ככון האפשר אם תגידי להם שזה שובר את העסקה.

פורסם

ענת, חבל שאת נלחצת סתם. את יכולה להגיע אתם להסכם שתחליפי את הרכב מפתח תמורת מפתח בתנאי שתורידי את ההפרש במחירונים.

כלומר אם החודש המחירון הוא 39.5K ש"ח והם מוכנים לתת לך 37K ש"ח, כלומר הם נותנים לך 2.5K ש"ח מתחת למחירון. אם בחודש הבא המחירון ירד לדוגמא ל-39K ש"ח אז זה אומר שהם יתנו לך 36.5K ש"ח על הרכב.

אופצייה נוספת היא להשכיר רכב לימים שאת באמת צריכה. השכרת רכב קטן לכל יום תעלה לך 100-150 ש"ח. אני לא חושב שהם יממנו לך השכרת רכב (למרות שיש מקומות שעושים את זה) כי גם אם היית מוכרת את הרכב שלך באופן פרטי ומזמינה מהסוכנות עדיין היית צריכה "להתקע" זמן מסויים ללא אוטו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).


×
×
  • תוכן חדש...