Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אגב, מכך שיש לך בדיקה שצ'מפיון שלחו אותך, אני מניח שאת רוכשת רכב חדש והם הציעו לך משהו כטרייד אין? אם אכן כך - כמה הציעו? זה יעזור לך להחליט (אם כי גם אני בעד שתמכרי בכל מקרה)

 

לגבי הבודק שהרס לך את הקלאצ', את יכולה לפרט קצת יתר או לתת לי קישור לשרשור רלבנטי? ואם הוא הרס - למה את משלמת?

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אגב, מכך שיש לך בדיקה שצ'מפיון שלחו אותך, אני מניח שאת רוכשת רכב חדש והם הציעו לך משהו כטרייד אין? אם אכן כך - כמה הציעו? זה יעזור לך להחליט (אם כי גם אני בעד שתמכרי בכל מקרה)

 

לגבי הבודק שהרס לך את הקלאצ', את יכולה לפרט קצת יתר או לתת לי קישור לשרשור רלבנטי? ואם הוא הרס - למה את משלמת?

 

אני אמורה לרכוש פולו חדשה, בטריד אין הציעו 35,000 שקל, אחרי תיקון הקלאץ. אבל אני הבנתי - דרך סוכן של סקודה - שבעצם פולקסוואגן מסבסדים ב-4,000 שקל את הטריד אין, כלומר שאוטו דיל נותנים רק 31K. אם זה כך אז אני אמרתי לפולו שאני לא מעוניינת בטריד אין שלהם ושיתנו לי 4K הנחה ממחירון, אבל הם לא מסכימים וטוענים שהם לא מסבסדים ושאוטו דיל כן משלמים על הרכב 35K.. אין לי מושג אם זו האמת או לא, אבל כרגע זה נראה שאני אכן אמסור את הרכב דרך טרייד אין, כך שהשרשור הפך לבלתי רלוונטי.

פורסם
אני אמורה לרכוש פולו חדשה, בטריד אין הציעו 35,000 שקל, אחרי תיקון הקלאץ. אבל אני הבנתי - דרך סוכן של סקודה - שבעצם פולקסוואגן מסבסדים ב-4,000 שקל את הטריד אין, כלומר שאוטו דיל נותנים רק 31K. אם זה כך אז אני אמרתי לפולו שאני לא מעוניינת בטריד אין שלהם ושיתנו לי 4K הנחה ממחירון, אבל הם לא מסכימים וטוענים שהם לא מסבסדים ושאוטו דיל כן משלמים על הרכב 35K.. אין לי מושג אם זו האמת או לא, אבל כרגע זה נראה שאני אכן אמסור את הרכב דרך טרייד אין, כך שהשרשור הפך לבלתי רלוונטי.

 

 

אם המצב הוא אכן כפי שאת מתארת וקבלת הנחה של 4000 ש"ח כאלטרנטיבה לטרייד אין אינה קיימת, אני חושב שבהחלט כדי לך לסגור את כל העניין מול חברת הטרייד אין, מבלי להתעסק עם עניין המכירה ולצאת מהסוכנות עם רכב חדש!

 

כפי שכבר ציינתי- ערך הזמן=כסף והמחיר שהוצע לך הינו הגיוני.

 

תתחדשי ותעדכני

 

עידן

Black Nissan JUKE TEKNA

פורסם

במקומך חד משמעית לא הייתי מוכר. אין שום סיבה להורדת מחיר דראסטית שכזאת לגולף במצב טוב. רוב הבדיקה שלך היא כסת"ח אחד גדול, תאזרי בסבלנות, למכור רכב כמו גם לקנות אחד מצריך המון מהאחרון, ועצבים מברזל, אם הרכב שווה זאת הוא יימכר במחיר קרוב למחירון, סבלנות, סבלנות, סבלנות, וסבלנות8)

פורסם
לעוד בדיקה אני לא אלך. אין מצב. הבהרתי את זה לכל מי שרצה לראות את הרכב, אני מוכרת בלי בדיקה

 

למה לא? מה איכפת לך? שיבואו עוד 3 קונים ויקחו ל3 בדיקות שונות - התשלום עליהם ולא עלייך. (כמובן שתתזמני את זה בזמנך הפנוי ולא בזמניהם..שלא תפסידי הרבה ימי עבודה או משהו בסגנון)

 

את כן יכולה להתעקש שיש לך בדיקה ושמבחינתך,אין כל כך על מה להוריד במחירון (אולי קצת להתגמש),שהרכב תקין בטיחותית מבחינת שילדה והשאר (יחסית,תלוי אם תתקני את המסרק והשאר..).

 

גם כשאני מכרתי את הגולף הלכתי עם הקונה והוא ידע טוב מאוד שאני לא מוריד לו שקל,כי ידעתי בדיוק מה יכתבו,ולא היה משהו מהותי שידרוש הורדה משמעותית :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
למה לא? מה איכפת לך? שיבואו עוד 3 קונים ויקחו ל3 בדיקות שונות - התשלום עליהם ולא עלייך.

 

אני חושבת שהבדיקות האלה הורסות את הרכבים או לפחות גורמות נזק. הרי מה המטרה שלהן? חוץ מאיתור תקלות הן גם בודקות את גבול היכולת של המכונית. תחשוב על ניסיון לבדוק את גבול היכולת הפיסי של בנאדם, לאחד זה ישפר את הכושר, השני יקרוס וימות...

 

אני לא מכונאית, אבל אני יודעת שהרכב שלי כרגע לא נוסע טוב ולא סוחב טוב כפי שהיה לפני כל אירוע הקלאץ. אני חושבת שבאמת זו פשוט הבדיקה הזאת שמזיקה. אין לי הסבר אחר. אני לא מדברת כמובן על בדיקות ממוחשבות, אבל כל הבדיקות שהם עושים שמעלים את הטורים והמכוניות שם עושות קולות מפחידים. היה גם איזה קטע שניגשתי לרכב וראיתי שכל נורות ההתראה דולקות בו, הבוחן טען שזה מכוון הוא הפעיל את כל המערכות כדי לבדוק שהABS עובד וכו', לא יודעת, לי זה נשמע מאוד מפוקפק. אגב אם מישהו קורא אני אשמח לדעת בבקשה אם זה נורמלי שבמהלך הבדיקה הם גורמים לרכב להפעיל את כל נורות ההתראה.

 

Fitch - צודק. צמפיון כבר העלו ההצעה ל-37K. אבל אני לא חושבת לרגע שזה בגלל שהם כ"כ להוטים לקבל את הרכב שלי, אלא פשוט רוצים למכור לי את הפולו (:

פורסם

ענת יקרה, לדעתי היה צירוף מקרים מצער (שלא קורה לכל אחד), והרכב שלך איך נאמר, קצת "ניזוק" בבדיקה (אני חושב שעדיין יש לך קייס לתבוע את המכון, אבל זה בשרשור אחר).

שם המשחק פה הוא סבלנות, כפי שכתב יואל כמה תגובות מעליי. אין כל סיבה להורדת מחיר כה דראסטית בגולף (יש שמחפשים בנרות כזו ידנית).

אם תרצי למכור את הרכב - אנשים ירצו לקחת אותו לבדיקה, וזו זכותם המלאה. אם את אינך מסכימה לזה - גם 30000 לא יתנו על רכב שלא רוצים לבדוק אותו, מחשד לתקלה.

אם את ממש ממהרת - לכי על הצעת המחיר של הטרייד אין, אך זכרי, כי בכל מצב, במכירה לאדם פרטי, מירב הסיכויים (אם לא כולם), שתוכלי לקבל את המחיר המקסימלי לריכבך.

בהצלחה.

alfa 156 2.5.

פורסם

חולגי, למה בעצם שבנאדם ירצה לבדוק רכב אם אני מציגה לו תוצאות בדיקה של מכון בדיקה (אומנם מכון גרוע..:) ?

האמת, אני מעדיפה את הטריד אין על פני מכירה לאדם פרטי, אפילו אם זה אומר להפסיד אלף או אלפיים שקל. הנוחות, חוסר הצורך להתעסק עם אנשים פרטיים שבאים ורוצים לבדוק את הרכב וחוקרים אותך ושואלים אלף שאלות, מה אני צריכה את זה?

 

מה שמשעשע הוא שאם אני אתן את הרכב לאוטו דיל בטרייד אין אז כבר יש להם קונה. כי יש איזה בחור שהציע לי 37K חשבתי שהוא לא רציני אבל הוא צלצל קודם ונטרף כשאמרתי לו שזה כבר לא אקטואלי וממש ביקש שאגיד לו כשאני מוסרת את הרכב לאוטודיל כי הוא ילך לקנות מהם (תכלס לדעתי עדיף לו לקנות מאוטודיל ולא ממני. הם ימכרו לו אותו בפחות ואולי גם נותנים אחריות).

 

בטח ובטח שאתבע את המכון בדיקה! הם לא יפטרו ממני כ"כ מהר... הם ישלמו על כל הנזקים, בזבוז זמני, ועוגמת הנפש. הכל.

פורסם
אם יש לך משהוא שרוצה את הרכב ב 37K תימכרי לו ותבקשי הנחה על הרכב החדש.

כך תרוויחי כפול.

 

ניסיתי... הם לא הסכימו לתת הנחה.

בדיוק בגלל זה פתחתי פה אתמול את השרשור, כי רציתי למכור לבד ולקבל הנחה על הרכב במקום מימון של טריד אין, אבל פולקסוואגן מסרבים בתוקף. לא ברור לי למה, אפשר לחשוב שחסרות להם מכוניות ישנות במגרשים, הרי יש הצפת רכבים משומשים ובגלל זה מחירי המחירון הפכו לבדיחה לא רלוונטית.

פורסם
אופס, זה נראה כל כך מתבקש.

אם כך את פשוט יכולה להיות נחמדה למכור לבחור ב 37K ועדין להרוויח 2K מכל הסיפור.

 

לא הבנתי למה...

להפך אני אמרתי לבחור שיותר משתלם לו לקנות ישירות מאוטודיל כי לפי מה שאני הבנתי אוטודיל משלמים על הרכב 31K בלבד (פולקסוואגן סופגים את ההפרש במקום לתת הנחה ישירה על הרכב החדש) כך שבטח ימכרו לו אותו ב-33-35, אני טועה?


×
×
  • תוכן חדש...