Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיפה משיגים רוטב מוות (DEATH SAUCE) ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
באמת תהיתי למה מעולם לא חזרת לדווח מהנסיעה שלך ל"תגלית"... עכשיו אני מתחיל להבין. :lol:

 

זה כי איזו כלבה שקוראת פה בפורום אבל לא כותבת, שונאת אותי שנאת מוות.

 

היא דיווחה לתגלית על השרשור שהלך פה והם אמרו לי שצריך למחוק אותו או שאני הולך הביתה.

 

לצערי לא יכולתי לפתוח אותו מחדש בסוף, אבל אם היא תפנה אלי מתישהו מכל סיבה שהיא, אני תובע אותה על הטרדה שחוזרת על עצמה כל כמה חודשים :)

  • תגובות 216
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אני הזמנתי כרגע את Original Death Sauce , נראה מתי זה יגיע ואיך זה יהיה, פחדתי לקחת את הרוטב החריף יותר....

הוא יהיה חריף, מאוד.

אבל אם רוצים משהו יותר מיוחד הייתי מזמין:

http://www.scorchio.co.uk/blairs-sudden-death-sauce-p-612.html

 

ד"א פעם מצאתי מדד חריפות במדד הרשמי של סולם סקוביל

(http://en.wikipedia.org/wiki/Scoville_scale)

של הרוטב מוות, אני מתקשה למצוא כרגע באתר להם אזכורים מדוייקים לפי הסולם הזה.

http://extremefood.com/shop/product.php?productid=1

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
מה נסגר עם רוטב המוות הזה? לא אכפת לכם מהתחת שלכם?

כל עוד יש חומרי ניקוי שיכולים להסיר דם מהתחתונים, זה בסדר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

סקרנתם אותי חזק עם העניין הזה !

 

למרות שזה לא נראה כך, אם בכל זאת, למישהו ידוע על חנות שמוכרת את אחד המוצרים הנ"ל, אנא שירשום.

 

מקסימום אני אזמין מחו"ל, הסקרנות פה אוכלת אותי :).

פורסם

מקסימום אני אזמין מחו"ל, הסקרנות פה אוכלת אותי :).

כן,זה גם מה שאני אמרתי לפני שהחלטתי לנסות :?

חבר שלי הביא בקבוק אחד כזה מחו"ל. שאלתי אותו מה זה, והתשובה שלו-"אני מקווה שדאגת לך לפרוקטולוג, מניסיון icon_twisted.gif".

טעמתי טיפה אחת משם, עם באגט,שניצל וחמוצים. טיפה אחת, זה כל מה שהיה צריך לשלוח אשכנזי שכמוני בטיל ל00.מיותר לציין את השריפה שהתרחשה אח"כ באסלה :oops:

מה שמזכיר לי-עשו על זה כתבה לפני כמה שנים ב"בלייזר". מיותר לציין שהיה שם שמח.

פורסם

לא לא, אתה בכלל לא בכיוון, את הטבסקו, אפילו הטבסקו הסמיך האדום, שותים בתור מיץ פטל כדי להעביר את השריפה שהחומר הזה עושה.

 

מי שלא טעם אותו לא יכול להבין עד כמה חריף יכול להיות חריף.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

דרור הרגתת אותי אני צוחק כבר 10 דקות על ההודעה האחרונה שלך...

 

ניראלי יהיה מעניין להושיב חבורה של עיראקים שמצחצחים שיניים עם פלפל ירוק חריף במקום המברשת, לטעום מהמעדן הנ''ל.

כנראה שאקנה בקבוק כזה מאיביי וכול מכר שיגיד שהוא אוהב חריף נתן לו 2 טיפות שירגיש.

אגב טעמתי מהבקבוק הכי פחות חריף שלהם כחצי טיפה ודיברתי יפנית בשירותים!!!

פורסם

 

רבאק, עם קצת רצון, ניתן למצוא במדינתנו גם דוקטור פפר !

 

באידיש אומרים על זה "הגרוייסה מציאה".

 

ובעברית:

 

מי ישמע איזה מציאה.....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

עקב העלות הגבוהה של המשלוח ביטלתי את הרכישה , מישהו מכיר איפה אפשר לרכוש את הרוטבים בארץ או מחו"ל עם עלות משלוח נורמלית?

פורסם

אשתי קנתה לי ביוז'י בכפר שמריהו את הOriginal Death Sauce.

לפחות לפני כחצי שנה הם היו מביאים ומחזיקים.

אחלה רוטב חריף.

 

למי ששאל למה - כי זה טעים.

 

בהצלחה

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...