Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיפה משיגים רוטב מוות (DEATH SAUCE) ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
במסעדות העממיות למקומיים באפריקה הצרפתית יש על השולחן רוטב צהוב של פלפלים קטנים צהובים מעוכים שנקרא PILLY PILLY . רק מהתיישבות לשולחן אני דומע ומתעטש ומיד מעביר אותו לשולחן רחוק והכל נרגע.

 

יכול להיות שהתבלבלת?

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

  • תגובות 216
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טבח שפעם עבד אצלי ...

 

הסיפור הזה מזכיר לי , ראיתי תוכנית על אחד המפעלים שמייצרים רטבים כאלו בארה"ב.

הם עובדים בחליפות ומסכות מלאות (כמו חדר נקי :) ) מכוסים מכף רגל ועד ראש.

כמו כן - הם חייבים להחליף את כל הציוד המכאני בערך כל שנתיים - האדים יוצרים קורוזיה מטורפת בהכל (הם הראו מלגזה חלודה לגמרי בת שנה וחצי שמשמשת לשינוע חומרי יצור וסחורות)

 

לגבי אתר היבואן , מדהים שבשנת 2011 לא רק שאי אפשר ליצור אתר נורמאלי בעברית חוץ מבExplorer - העברית הפוכה.... :x

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

מעניין אותי על מה בדיוק חשב זה שהחליט לקרוא לרוטב הזה RING OF FIRE... איפה בדיוק הטבעת אש הזאת שהוא מדמיין? :roll::lol:

 

 

product_thumb.php?img=images%2FMDORIG-Original-Habanero.jpg&w=320&h=320

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מבין שאם להריח את זה שורף את החיים, לכמה זמן מספיק בקבוק ולמה לא לקחת חריף טעים אצל השכנה התימניה?

משכנתא זה קל

פורסם

מחזיק לנצח בבית רגיל

טיאורתית אין לו הצדקה

אני מחזיק אחד אבל משתמש בסחוג רגיל/ טבסקו/ צילי גרוס בשביל חריף כשאני רוצה

מנגד רק בשביל החוויה של לראות חברים יורקים אש זה שווה ;)

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם
זה כי איזו כלבה שקוראת פה בפורום אבל לא כותבת, שונאת אותי שנאת מוות.

 

היא דיווחה לתגלית על השרשור שהלך פה והם אמרו לי שצריך למחוק אותו או שאני הולך הביתה.

 

לצערי לא יכולתי לפתוח אותו מחדש בסוף, אבל אם היא תפנה אלי מתישהו מכל סיבה שהיא, אני תובע אותה על הטרדה שחוזרת על עצמה כל כמה חודשים :)

 

ואי זה נשמע ג'וסי לגמרי

באיזה מקומון זה אמור להתפרסם?

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מקפיץ,

היום קיבלתי את הרוטב ואחרי שטעמתי הבנתי מה זה באמת להיות חי, זה כל כך חריף שאפילו 2 כוסות חלב לא עזרו,

אבל הטעם הוא פשוט מדהים!! רק שאחרי כמה שניות אתה מקבל את הפצצה לפנים! ממליץ בחום :twisted:

וגם מקבלים מחזיק מפתחות מדליק..

קניתי מאיביי הכל כולל משלוח 9 דולר!

פורסם

אגב רציתי לעדכן היום את השרשור

 

לפני כן אבקשך אם תוכל לשלוח לי קישור רלוונטי מאיביי

 

 

התקשרתי לשר המשקאות כדי לברר אם יש במלאי וזו התשובה שקיבלתי

״ עוד פעם שואלים על הרוטב הזה? כבר שבועיים שלא מפסיקים להתקשר ושואלים, אין יותר! נגמר! ולא יהיה יותר!! וגם בחנות השניה!!!

 

אני מניח שחלק גדול מאלו שקוראים זאת הם אלו שהתקשרו אליהם ;)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מקפיץ,

היום קיבלתי את הרוטב ואחרי שטעמתי הבנתי מה זה באמת להיות חי, זה כל כך חריף שאפילו 2 כוסות חלב לא עזרו,

אבל הטעם הוא פשוט מדהים!! רק שאחרי כמה שניות אתה מקבל את הפצצה לפנים! ממליץ בחום :twisted:

וגם מקבלים מחזיק מפתחות מדליק..

קניתי מאיביי הכל כולל משלוח 9 דולר!

 

מחר בבוקר "Kiss your ass bye bye" :)

פורסם

זה הלינק ל- http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=310294655120&ssPageName=STRK:MEWNX:IT

 

הוא ערך שם כמה דברים במכירה אז מומלץ לדבר איתו לפני, הוא ממש בחור נחמד עזר לי הרבה וגם המשלוח היה יחסית מהיר תוך שבוע אצלי.

 

ואני כבר מוכן למה שיהיה לי מחר מישהו יודע איפה ניתן לרכוש כרית קירור? :oops:


×
×
  • תוכן חדש...