Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיפה משיגים רוטב מוות (DEATH SAUCE) ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על הדאבל

רציתי לשאול אולי מישהו יודע אם אחרי שפתחתי את הבקבוק צריך להשאיר את זה במקרר כדי שלא יתקלקל?

כי במסעדות לא מכניסים את הרטבים למקרר

  • תגובות 216
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם לא רשום לשמור בקירור/מקום קריר/ להימנע מחום אז אין צורך

למשל על טבסקו לא רשום כלום ואין בעיה להשאיר אותו בחלל המגורים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

קיבלתי היום את הרכש - Pure Death Sauce. מה אומר ומה אגיד, הדבר הזה ממכר. מושלם. אני אוהב חריף, לא סובל טעם של סחוג (שזה החריף המקומי), וזה פשוט טעים. אמנם אכלתי את זה עם אורז, ושמתי מעט, אבל זה בעל פוטנציאל היסטרי.

A+++, will do business again

 

 

הלכתי להתארגן על הזמנת bulk.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

לשמור במקרר?

 

איזו בקטריה תתקרב לדבר הזה? מורחים את זה על גג האוטו וזה יוצר חור, אז מקרר?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

הזמנתי עכשיו את ה- Ultra Death Sauce (הכי חזק שלהם), צפו לתגובות בקרוב :twisted:.

זה הקישור למי שמעוניין.

 

 

http://cgi.ebay.com/BLAIRS-ULTRA-DEATH-HOT-SAUCE-5oz-NEW-COFFIN-SHAPED-BOX_W0QQitemZ260705419315QQcategoryZ14313QQcmdZViewItemQQ_trksidZp5197.m7QQ_trkparmsZalgo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D8307075634113267924

פורסם

טעמתי את Ultra Death Sauce וזה היה קיצוני מידי, מרוב שזה חריף לא מרגישים את הטעם.. האורגנלי הוא שילוב של טעם וחריפות

פורסם

איזה סוג הוא ההכי חריף?

אני רוצה להזמין את ה Original בשביל אוכל, ואת החריף ביותר בשביל דברים אחרים :)

TFSI Power

פורסם
איזה סוג הוא ההכי חריף?

אני רוצה להזמין את ה Original בשביל אוכל, ואת החריף ביותר בשביל דברים אחרים :)

 

Blair's 16 Million Reserve

הדרגה הכי חריפה שיש - 16 מליון יחידות. :bugeyed::wink::loco:

 

http://cgi.ebay.com/Blairs-16-Million-Reserve-/250780890724?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a63b4b664#ht_500wt_1156

 

נהיה לי חריף בפה רק מלהסתכל על האריזה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

הPure עם טעם מדהים. גמרתי בקבוק בפחות משבוע, אבל הוא לא חריף בצורה יוצאת דופן.

היותר חריפים זה After Death וSudden Death שאותם לא ניסיתי, אח"כ יש את הMega Death ולבסוף הUltra Death.

 

הזמנתי בקבוק אחד של Sudden בשביל לנסות, נראה.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

טוב אז הגיע הבקוק (מהר מאוד יש לציין - פחות משבוע) להזכירכם הזמנתי את החריף ביותר, ULTRA.

שמתי בהתחלה על פיצה ואחר כך שתיתי כמות לא קטנה יחסית בצורה נקייה.

 

אין ספק שהוא בהחלט חריף למדי אבל לא הרגשתי בום בצורה קיצונית, זאת אומר אין ספק שהוא מרגיש חזק למדי ומאוד מרוכז אבל לא הזעתי ולא התנפחו לי השפתיים או תופעות לוואי כאלו ואחרות. אגב תחושת החריפות לא באה מיד, זה לוקח כמה רגעים טובים.

סך הכל הרוטב בהחלט טעים והבקוק מעוצב יפה מאוד עם האריזה שמזכירה צורה של קבר.

באופן כללי תחושת החריפות בפה נמשכת משהו כמו 15 דקות בערך ואז זה עובר מה שכן השפתיים שורפות יותר זמן מזה והתחושה קצת לא נעימה.

אם לדרג את מדד החריפות שלו אז זה בערך 6-7 מתוך 10 לדעתי מה שכן הוא משתלב טוב באוכל.

פורסם

אגב רטבים חריפים: לטבסקו יש רוטב שנקרא טבסקו חבנרו, שמעבר לכך שהוא חריף, הוא גם טעים מאוד - וניתן לרכוש אותו בארץ. אני מעדיף אותו על פני הטבסקו ה"מקורי"

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.

×
×
  • תוכן חדש...