Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיפה משיגים רוטב מוות (DEATH SAUCE) ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שההבנרו הכתום הוא לא כלכך טעים לטעמי (והאדום עוד פחות טעים)

לעומת זאת ההבנרו שוקולד הוא אחד הפלפלים הטעימים ביותר וזו שעה רווחת בין כל מגדלי הפלפלים

בכל אופן זה כלכך חריף, אני לא רואה בנאדם נורמטיבי אוכל אחד כזה שלם עם ארוחה

 

מקווה שהשאר שאני מגדל יתנו פירותייהם בתחילת הקיץ והם כבר בקטגוריה אחרת מבחינת חריפות

98.jpg

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • תגובות 216
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הכל מ

http://pepperlover.com/

משלוח חינם לארץ :)

 

חוץ מ ה carolina reaper שהוא בלעדי ל peppers joe

אאל״ט זה הפלפל האחרון שיצא, טרם הדיע לגינס אך בבדיקות הגיעו איתו ל 2 מיליון סקוביל וכנראה שיהיה רשמי הפלפל החריף בעולם

 

עריכה:

היו לי קצת שגיאות איות בפוסטים עם התמונות

Bhut jolokia

7pot primo

7pot yellow

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אני מחבב מאוד את הScotch Bonnet (נמכר באתר). חריף מאוד אבל גם עם טעם מצויין. עושים ממנו רטבים לא רעים.

אחרי כל ביקור אצל חמי וחמותי שמגדלים כאלו בחצר אני צריך כמה ימים התאוששות לפני שהחיך שלי חוזר למצב רגיל.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

מאז הפעילות האחרונה שלי באשכול לפני כשנה התחלתי לגדל את הפלפלים בעצמי

כבוד!

נראים צמחים יפים מאוד.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • 10 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
הכל מ

http://pepperlover.com/

משלוח חינם לארץ :)

 

חוץ מ ה carolina reaper שהוא בלעדי ל peppers joe

אאל״ט זה הפלפל האחרון שיצא, טרם הדיע לגינס אך בבדיקות הגיעו איתו ל 2 מיליון סקוביל וכנראה שיהיה רשמי הפלפל החריף בעולם

 

עריכה:

היו לי קצת שגיאות איות בפוסטים עם התמונות

Bhut jolokia

7pot primo

7pot yellow

 

 

סליחה על ההקפצה אבל חבל לפתוח פוסט חדש בשביל זה, אצלנו בבית גם חובבים חריף ולאחרונה משום מה כל הפלפלים החריפים שרוכשים בחניות פשוט חסרי טעם ורוחקים מלהיות חריפים (אולי משהו שקשור לעונה). בכל מקרה הגעתי לשירשור הזה מחיפוש בגוגל. והגידולים שלך נראים מרשימים מאוד.

 

אבל יש לי כמה שאלות לגבי העניין לפני שאני רוכש גם זרעים כאלו ומתחיל לשתול.

 

המכס לא עושה בעיות בעניין של להביא זרעים מחו"ל?

יש איזה הוראות מיוחדות או דברים שצריכים לדעת לפני ששותלים? (מה נדרש כדי לגדל אותם)

נכנסתי לאתר שפירסמת כאן אבל לא מצאתי נגיד את ההבנרו שוקלד שהמלצת עליו. מה עוד ממולץ מבחינת חריפות טובה וטעם טוב?

 

כל טיפ יתקבל בברכה. תודה

פורסם (נערך)

הזרעים מגיעים במעטפה כמו מכתב רגיל, טרם נתקלתי או שמעתי על בעיות בכניסה לארץ.

 

הנה הבנרו שוקולד , פלפל מאוד מומלץ עם חריפות גבוהה וטעם וארומה יחודיים ביותר

 

מבחינת חריפות טובה וטעם טוב יש את "שלשת הצהובים" המועדפים ע'י רוב אוכלוסיות pepper head בעולם, לשלשתם טעם חומצי/לימוני/הדרים

הראשון בעל החריפות הגבוהה זה 7pot yello (בעיקרון כל משפחת ה 7POT טעימים מאוד וחריפים מאוד)

Orange_7_pod_5030278c3d0e9_100x100.jpg

 

השני זה Fatalli שמידי פעם נחשב יותר טעים בגלל שהוא פחות חריף

Fatali_503025ce637af_100x100.jpg

 

ויש את lemon drop/aji lemon שגם נחשב ממש לימוני וטעים

Limon_SOLD_OUT_50302731c562e_100x100.jpg

 

מעבר לכך יש את הbhut jolokia ועוד כמה קרובים אליו ASSAM ו NAGA שכל אלו מתאפיינים בטעמי תיבול הודי

Bhut_Jolokia_Red_50302385debca_100x100.jpg

 

עם חריפות בינונית יש את הרוקוטו שהוא ממש בשרני והכי מתאים לתבשילים

Giant_Mexican_Ro_504a88ce4eb7a_100x100.jpg

 

 

יש גם בקטגוריית הANNUUM שהם הרבה פחות חריפים אבל רובם ממש טעימים כמו חלפינו, קאיין

יש עוד ה-מ-ו-ן וגם הרוב טעימים, אלו לפחות לטעמי הכי טובים, אתה יכול לנסות גם דברים אחרים שמסקרנים אותך.

אני למשל ממש לא סובל את הטעם של trinidad scorpion שהוא בין החריפים אבל לטעמי הוא פשוט חסר מתיקות וברובו מר ואפילו החריפות שלו שהיא גבוהה מאוד היא מגיעה בצורה חדה מידי ולא נעימה/הדרגתית כמו ה7POT

 

טיפים לגידול:

הנבטה: לשתול בעומק של כחצי סנטימטר באדמה, לדאוג ללחות גבוהה באדמה אבל שהיא לא תהיה רטובה ממש כי הם פשוט לא ינבטו.

גידול: בעיקר חשוב להימנע מהשקיית יתר, משקים רק שהאדמה כמעת יבשה ממש שמרגישים את העציץ קל, משקים לאט לאט עד שמיים ניגרים מתחתית הכלי.

דישון: גידול במיכלים מצריך דישון, חשוב להימנע מדישון יתר שפשוט יכול להרוג את הצמח או למנוע ממנו להוציא פרי אפילו אם הדישון אורגני.

אפשר להשתמש בדשנים אורגניים ואפשר להשתמש בצורה יותר טבעית בהומוס תולעים, פשוט לערבב עם מצע השתילה וכל 2-3 חודשים להכין תמיסה שלו במיים ולהשקות איתה

הומוס הוא ממש זול ואינו יכול לגרום לדישון יתר.

כמו כן פלפלים אוהבים כמה שיותר אור שמש ישיר וטמפרטורות גבוהות בין 15 ל 33 (מעל 33 יש סיכוי לפגוע בפריחה ומתחת לזה האטה משמעותית בגדילה)

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תודה רבה! בוצעה הזמנה של 3 סוגים. הבנרו שוקולד, Fatalli

, והרוקוטו.



 

נחכה שיגיעו, האם כדי לשתול בעונה הזו ? ( עוד כשבועיים בערך אני מניח שיגיעו) או שעדיף לחכות יותר שיתחמם קצת?

פורסם

הם נובטים הכי מהר ב24 ומעלה אז רצוי לחכות לימים חמים יותר (מאי-אפריל)

אלא אם יש לך לתת להם את התנאים הנל, אני מתכוון להנביט השבוע בעזרת heat mat שרכשתי מאליאקספרס

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בגלל הפורום הזה אני רק מוציא כסף :). הזמנתי שלוש סוגים. נראה מה יהיה .אם לא אגיב בפורום ,תבינו שהחריף הרג אותי :).

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

אצלי בכלל לא טוב. כל עוד מדובר במנות קטנות אין בעיה.

כשהחלטתי לקחת חצי כפית ככה, כמו שזה. לא מספיק ששרף לי חצי פרצוף בהתחלה, אחרי כמה שעות כל הבטן שלי התחילה להתהפך ולכאוב. מיהרתי לשירותים וכשזה יצא זה יצא בכזו דרך שהייתי חייב מקלחת אחר כך כי הכל שרף לי :oops::lol:

 

*אני חלשלוש בחריף. אומנם אוהב אבל ממש מעט.*

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

A chili a day, keeps the doctor away

 

מצחיק אותי הביטוי ״פלפל צילי חריף״

פירוש המילה צילי הוא ״פלפל חריף״, בקיצור ייתור.

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

טוב אז הגיע זמן להקפצה, הפלפלים שלי סוף סוף מניבים פירות. ובאוסף יש כבר פאטלי, 7 פוד, הבנרו שוקלד, dorset naga,bhut jolokia , חלפיניו ועוד כמה סוגים (רוקוטו וכו')

אז הגעתי למצב שיש לי כמה פלפלים טובים לפחות מכל סוג והייתי רוצה לייצר מהם רוטב חריף אש (משהו בסגנון death sauce :twisted:).

למישהו יש מתכון \ מתכונים מומלצים ?

 

חלק קטן מהשלל...

 

7070.jpg


×
×
  • תוכן חדש...