Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאיפה משיגים רוטב מוות (DEATH SAUCE) ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2510 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקערה הזו משלימה ל2 קילו שנאספו הקיץ מהשתילים.

משקל ממוצע של פלפל הינו 6 גרם ;)

 

זה אילץ אותי להכין חצי קילו רוטב מ Dorset naga

אל תשאלו על מתכון, מסובך לאללה, קליה ו2 שלבי בישול :)bd2df315a2238211f84065edc563a55f.jpgda39c7f182e2370afe90d3aae3fcded6.jpg2a1ec776246b32ba0036d4f025b2c913.jpg

אם מישהו מעוניין, רוב השתילים שנתנו את הפלפלים האלו הם למכירה כדי שיקבלו את מקומם שתילים שצריכים לעבור לכלים גדולים כי טרם נתנו תנובה השנה

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • תגובות 216
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

סלט פלפלים קלאסי עם מוקשים - גמבות קלויית בתנור עם צאנקים קלויים מכל אחד מהזנים הללו, טעים ומפתיע אש.

 

לפי הסדר עם כיוון השעון

Peach ghost scorpion

Ghost pepper

7 pod caramel

7 pod douglah

7 pod barakpore

 

ae00161d9b221c43838a92c48334941a.jpg

 

 

הגוסט, הקרמל והבארקפור אלו שתילים למכירה

 

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • חודש מאוחר יותר...
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

חזרתי מארה"ב, בסופר המקומי מצאתי קיר שלם של DEATH SAUCE מכל הסוגים והגולגלות השונות,

בסופו של דבר משיקולי מקום בחרתי באחד קטן- שבסופו של דבר התברר כבחירה די מוצלחת:

 

http://cajohns.com/store/index.php?route=product/product&product_id=138

 

מדובר ברוטב שמורכב מ78% פלפלים ו22% חומץ ואף חומר נוסף מעבר לכך.

הרוטב עשוי מ3 סוגי פלפלים:

Fatalii Chiles, Red Savina Chiles, Bhut Jolokia Chiles

הטעם באופן מפתיע ממש טוב, טעם פלפלי ומורגש ולא סתם צריבה כימית בלי טעם וריח, וגם החריפות על הכיפאק.

ממש הפתיע אותי שאפשר לעשות משהו שיהיה גם חריף מאוד וגם טעים מאוד בלי להתפשר.

מה שכן, לא משנה כמה חריף יהיה הDEATH SAUCE או הסחוג או כל סוג תמצית אחרת של חריף שיצא לי לטעום - שום דבר לא עושה לי שיהוקים כמו חריף טרי רגיל ופשוט מהסופר (בתלות בעונה, כמובן) - למישהו יש הסבר לתופעה הזו?

פורסם (נערך)

זה כנראה עניין פסיכולוגי, אבל לא רק.

 

הפלפלים שמוכרים בארץ אמנם לא מאוד חריפים (במונחים של משוגעים לדבר), אך תחושת החריפות הנלווית לאכילתם היא מיידית. הסוגים הסופר חריפים, שנמנים כמעט כולם על הזן Capsicum Chinense, הם בעלי טעם חזק, שמפנה מקום לחריפות בהדרגה.

 

פשרה טובה בין שתי התכונות הם הפלפלים שמקובלים במזרח אסיה. הם חריפים ברמה שנושקת להבנרו (150 אלף ויותר) אך כמו הפלפל "ניו-מקסיקו" של הירקן, הם מכים מיד. למיטיבי לכת, העקרב הטרינידדי נחשב לפלפל שמכה די מהר, והוא שני בחריפות רק ל-Reaper, וגם זה רק בממוצע.

עריכה אחרונה על ידי חן ג.
הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

נראה תרופתי כזה ;)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
נראה תרופתי כזה ;)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

נכון, בדיוק בגלל זה התפלאיתי שהטעם בדיוק הפוך למראה- לא כימי בכלל, וטעים מאוד.

מחלקת העיצוב שלהם פישלה פה בגדול :-P

פורסם

האמת, מכל הרטבים שהכנתי תמיד אלו שהיה בהם נאגה יצאו הכי טעימים (נאגה - הכוונה לכל אלו מבנגלדש-הודו), אלו זנים שיש להם ארומה מאוד מתובלת וכנראה כל הטעמים האלו יוצאים היטב בבישול וטחינה.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
האמת, מכל הרטבים שהכנתי תמיד אלו שהיה בהם נאגה יצאו הכי טעימים (נאגה - הכוונה לכל אלו מבנגלדש-הודו), אלו זנים שיש להם ארומה מאוד מתובלת וכנראה כל הטעמים האלו יוצאים היטב בבישול וטחינה.

 

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

האם זה אחד מהצהובים שהבאת לי בזמנו? (הבאת 2 צהובים קטנים שונים, לשניהם היה טעם חזק מאוד)

פורסם (נערך)

כן, כמו הצהובים בהודעה #181 dorset naga שמהם הכנתי את הרוטב הצהוב כמעת חצי ליטר יש שם בבקבוק ועדין לא נגמר (ולא התקלקל טפו טפו טפו)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הזמנתי עכשיו מיקס של זרעים ל 16 פלפלים מהאיביי. יש טיפים לגידול? הכוונה לגדל בגינה ישירות בקרקע

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

זרעים מאיביי??

טעות חייך.

מזמינים רק מאתרים מוכרים בתחום זה

056e4061a875d99db51d8de9881067fc.jpg

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

קצת נסחפת, טעות חייך.

יש המלצות לגידול?

 

Sent from my SM-N920C using Tapatalk

שום צבא שבעולם לא יעצור אותי מלעשות פרצלציה מהפרצוף של הקונצרטינה הזה...

פורסם

לשתול בתחילת העונה החמה ולהשקות במתינות (פעם ביום). זה באמת לא צמח שדורש המון תשומת לב.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]


×
×
  • תוכן חדש...