Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4710 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ בחום, מניסיון (גם שלי וגם של חברים) על BG-K44.

 

ניתן לקרוא עליו באתר היצרן: http://www.bgprod.com

אחלה מוצר שעושה פלאים במנועי בנזין ודיזל.

 

ד"א, המחיר נע סביב ה- 70 ש"ח אם אני לא טועה, גם אצל הפרסי.

 

ליאור.

אם נוהגים נכון, אפשר לעבור הכל!

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממליץ בחום, מניסיון (גם שלי וגם של חברים) על BG-K44.

 

ניתן לקרוא עליו באתר היצרן: http://www.bgprod.com

אחלה מוצר שעושה פלאים במנועי בנזין ודיזל.

 

ד"א, המחיר נע סביב ה- 70 ש"ח אם אני לא טועה, גם אצל הפרסי.

 

ליאור.

לגבי ה 70 ש"ח...אצלי הפרסי...טיפה הגזמת....

ואפשר אצל נאצר ב 45....

פורסם

*אין צורך לצטט סתם!*

 

אורי גל בפתח תקווה מוכר ב - 70 ש"ח בלבד!!!!!

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

חברה טובה שעובדת בפרומט טוענת שזהו מוצר מעולה נ ק ו ד ה !!!

 

מה גם K44 מגיע ע"י אותו היבואן.

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
תוסף מעולה אני משתמש בו ללקוחות שלי ועדיין לא כבלתי תלונות .

רוב התוספים נועדו ל-1500 - 2500 קלומטר זה תוסף שמתאים ל- 10000 קילומטר .

בנתיים הוא עזר יותר מכל תוסף אחר שהשתמשתי בו .

 

מקווה שעזרתי אייל .

האם K44 נכלל ב"כל תוסף אחר שהשתמשת בו" ?

 

ואם כן, זה נשמע מעניין מכיוון שעד עכשיו מנסיוני ונסיון שאר חברי הפורום, K44 נתן את התוצאות הטובות ביותר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לפני כשבועיים-שלושה שמתי את ידי על הגולד לייבל במחיר של 50 ש''ח בלבד...

היה שווה את ההשקעה, הבדל ניכר היה בעיקר ברעש שהאוטו מוציא בעמידה! שקט כאילו כבוי.

מבחינת ביצועים וכו' אין לי מושג...אני לא דיינו מהלך ולא שמתי לב להבדל.

הבדל נוסף לטובה הוא בצריכת הדלק שהשתפרה במעט.

 

מומלץ.

 

אדם.

פורסם
אפשר לעשות חיפוש על הערך "LM GOLD" ואו "ליקוי מולי" ולראות כמה פעמים דיברו על התוסף הנ"ל.

ואגב התוסף הזה לא מחברה לא מוכרת אולי רק למי שלא שמע על יצרנית השמנים ליקוי מולי.

ואפשר גם לתת קישור לאותו מקום שדיברו עליו.....אם כבר מצאת את הנושא.

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

משהו בדק פעם מה התוספים הללו מכילים.

 

תמיד מדביקים מדבקה גדולה על הכיתוב באנגלית או שתמיד תמצאו משהו מחוק מאחורה איפה שכתוב ממה מורכב.....

 

נסו פעם להוריד את המדבקה בזהירות.

 

מלבד K44 ,שהו מורכב ממרכיבים שונים , מין נוסחא שכן כתובה עליו....

 

הרוב המוחלט של התוספים הוא למעשה 100% מתאנול טהור.

לראייה, יש תוסף שנקרא "טריאק" (באנגלית), שם הכיתוב ממש בולט וכתוב בפרוש מרכיבים: מתאנול.עלותו היא -30-20 ש"ח.

ישנו תוסף נוסף שמגיע בפחית של חצי ליטר,לא זוכר את השם , חום כזה....מאחורה אם מורידים את המדבקה נוכל לראות באותיות קטנות ,מרכיבים: מתאנול .

 

ישנו עוד סוג של תוספים שמונעים מים במיכל הדלק או ממיסים מיים שמצטברים בתחתית המיכל,בד"כ תוספים אלו באים בצבע צהוב ועלותם בין 20-45 ש"ח , עליהם כתוב בפרוש מרכיבים: מתאנול, צריך רק לקלף את המדבקה וזה שם, הכל כתוב.

 

בנוסף , עשיתי בדיקה, רכשתי גלון מתאנול, למתאנול יש ריח חזק וייחודי, בדקתי עם מ"ס תוספים בשביל להשוות את הריח,השוותי עם 3 תוספים שאותם רכשתי לי, הפלה ופלא,אותו ריח בדיוק.,בנוסף גם הנוזל בשלושתם הינו בצבע אחיד,שקוף לגמרי ,כנ"ל מתאנול.

מהילה של תוסף אחד בשני או במתאנול ,ברגע שמוסיפים תוסף למתאנול הם פשוט מתמזגים והופכים לתמיסה אחת,כי בעצם זאנחנו מערבבים מתאנול עם מתאנול.

 

המסקנה היא ידועה, גלון מתאנול עולה 40 ש"ח, פחית או תוסף אחר עולה בממוצע בין 20-50 ש"ח.

מגלון של מתאנול ניתן להכין 15-20 תוספים...

מתאנול בעצם מהווה סוג של תוסף ובנוסף מעלה ביצועים = עובדה!

רווח נקי .

חשבון שלכם.

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם
והופכים לתמיסה אחת,כי בעצם זאנחנו מערבבים מתאנול עם מתאנול.

 

המסקנה היא ידועה, גלון מתאנול עולה 40 ש"ח, פחית או תוסף אחר עולה בממוצע בין 20-50 ש"ח.

מגלון של מתאנול ניתן להכין 15-20 תוספים...

מתאנול בעצם מהווה סוג של תוסף ובנוסף מעלה ביצועים = עובדה!

רווח נקי .

חשבון שלכם.

מעניינת אותי תגובה להצהרה לעיל...

אתמול שמתי גולד לייבל נסעתי כבר 150 ק"מ בינתיים לא נראה לי שיש שינוי...

תודה.

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם
משהו בדק פעם מה התוספים הללו מכילים.

יש לי חבר שמשרת בעוקץ, אני אציע אותך בתור מועמד ככלב גישוש.

צריכים לעשות עליך כתבה ב-RIPLEY'S - כי מסתבר שאתה מסוגל להבחין בהרכב כימיקלי של כל תמיסה על גבי כדוה"א. ממש תופעה!

או במילים אחרות - לא בדקתי מה מכילים התוספים הללו אבל אני מאוד, מאוד, בטוח שהם לא מכילים מתאנול בלבד.

פעם הבאה תשתדל לא לפרסם הודעה בפורום אחרי סשן הסנפה מאסיבי של מתאנול, זה מזיק לבריאות... U KNOW......

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

עד לאחרונה קיבלתי את הרושם כי התוסף K44 עושה ניקוי מקיף לכל מערכת הדלק.

אתמול כשבאתי לרכוש את התוסף שבנידון המוכר אמר לי כי K44 מיועד להסרת פיח מהשסתומים וכדי לנקות את המזרקים יש להוסיף תוסף ליקווי מולי (???)

חשבתי שK44 עושה הכל !!!

בסוף לא קניתי כלום ובאתי להתייעץ איתכם. :-(

W202 C240


×
×
  • תוכן חדש...